un blog de Radu Dumitru

Uitați-vă și pe canalul meu de YouTube.

Year in review 2020 pe blog: statistici, top articole, comentarii și planuri

12 Ian 2021  ·

GÂNDURI  ·

34 comentarii

Iată cum a evoluat blogul în 2020. Fac la fiecare început de an un astfel de articol, fiind de altfel singurul moment când cercetez și eu alături de voi aceste statistici.

TRAFIC

2,30 milioane de cititori unici, 4,784 milioane de vizite și 7,89 milioane de afișări, așa s-a încheiat anul.

Sigur, statistica despre unici este bonkers, că nu au vizitat 2 milioane de oameni diferiți blogul, ci mai puțini, dar Google Analytics n-are cum să știe dacă omul care a intrat în aprilie nu cumva a intrat pe blog și în ianuarie, eventual de pe alt dispozitiv, că nu face astfel de numărătoare precisă.

Dar na, așa se zice în Analytics, 2,3 milioane de unici.

Creșterea față de 2019 este de 8,6% pe unici, 7% pe vizite și 6% pe afișări. Not bad, având în vedere că la mai mult de jumătate dintre articole nici măcar n-am mai dat un share pe Facebook din cauză că acum trebuie dat manual.

Anvelopa traficului arată la fel ca în fiecare an: primele două luni mai puternice, o scădere pe perioada verii, apoi o creștere începând cu noiembrie. A fost un pic mai mult trafic în primăvară, că mai mulți oameni au stat pe net din cauza măsurilor de restricționare a circulației.

Vizitele în funcție de momentul zilei au arătat similar cu 2019, o mică diferență apărând la orele mai târzii ale serii.

6,79% mai multe vizite s-au făcut de pe dispozitive mobile în 2020 față de anul anterior. 71,5% dintre vizite sunt de pe mobile, iar încă 1,83% de pe tablete.

Iată tabelul cu marca dispozitivelor mobile folosite. 43% sunt Samsung. Tabelul este interesant și pentru a vedea creșteri de la an la an în cota de piață a telefoanelor sau pentru a ști eu pe ce branduri ar trebui să mă concentrez.

Sunt uimit, de exemplu, că Lenovo, Google sau HTC au mai mult decât Oppo.

Alte statistici:

  • 87% dintre vizite sunt din România, apoi urmează SUA, Germania, UK, Moldova, Italia, Spania, Franța, Austria și Polonia. Nu mă așteptam la SUA pe locul doi.
  • București 53%, apoi Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Ploiești, Constanța, Sibiu și Craiova. În SUA, avem Chicago, Irvine, New York, Ashburn, Los Angeles, Dallas, Seattle, Santa Clara, Coffeyville, dar aici e posibil să fie și VPN-uri prin care ies angajații din România care-mi citesc blogul de la muncă, prin rețeaua companiei. Germania: Munchen, Frankfurt, Hamburg, Berlin, Stuttgart. UK: Londra, Birmingham, Bristol, Northampton, Manchester.
  • bărbații constituie 55% din unici, dar fac 63% din afișări. Femeile constituie 45% din vizitatori, dar doar 37% din afișări. Bărbații vizitează mai multe pagini și stau și cu 40 de secunde mai mult pe site, în medie.
  • ca vârste, Google Analytics crede că situația arată ca mai jos și habar n-am pe ce se bazează când zice asta.

O creștere este mereu o veste bună, mai ales în contextul în care nu mai merg share-urile automate pe Facebook și de acolo venea totuși ceva trafic. Ar trebui să le dau manual, știu, dar de multe ori uit să o fac. Iată evoluția traficului din Facebook și se observă scăderea după ce rețeaua a blocat posibilitatea de a da automat share către pagina blogului, cândva prin vară:

Google Discover este o sursă bună de trafic, dar nu depinde de mine. Mi s-a întâmplat să trimită 30.000 de unici pe un articol scris în 10 minute despre ceva minor, dar doar 140 de oameni pe un articol lung și bine muncit, ceea ce este frustrant.

Un alt factor care a determinat creșterea este numărul ușor mai mare de articole publicate. Traficul este mereu proporțional cu numărul de articole publicate, iar în 2020 eu am scris mai multe și oamenii au stat mai mult timp pe Internet.

ARTICOLE

Am publicat 1.044 articole în 2020, cu 99 mai mult decât în 2019 (dacă știam, mai băgam unul ca să fie rotund). 249 dintre ele au fost Știrile zilei despre tehnologie, cu 23 mai multe decât în anul anterior (pentru că n-am mai fost plecat de acasă).

Cele mai citite articole scrise în 2019:

  1. Black Friday 2020
  2. Banca Transilvania ia o amendă pe GDPR după ce făcea mișto de emailurile clienților
  3. M-am deprimat privind turul casei Alinei Ceușan
  4. Catalog Altex Black Friday
  5. Cititori care aveați excursii deja plătite, cum ați rezolvat cu banii?
  6. Economii în euro sau lei?
  7. Google Pay tocmai a intrat în România, dar pe ușa din dos (și mi-am înrolat două carduri)
  8. Altex probabil va primi o amendă consistentă pentru tombola consolelor
  9. Apocalipsa a venit deja și are loc în mintea noastră
  10. Hotelurile Amfiteatru, Belvedere și Panoramic din Olimp s-au redeschis

Dacă vă întrebați de ce, răspunsul este Google Discover. Discover este acea bucată de interfață Google care recomandă niște articole, în funcție de preferințele fiecărui om, în aplicația Google a telefonului mobil și uneori pe un ecran al acestuia. Unele articole prind bine de tot acolo și vine mult trafic pe el.

În funcție de categorie, cele mai citite au fost:

Tehnologie:

  1. Black Friday 2020
  2. Google Pay tocmai a intrat în România, dar pe ușa din dos (și mi-am înrolat două carduri)
  3. Altex probabil va primi o amendă consistentă pentru tombola consolelor
  4. Apocalipsa a venit deja și are loc în mintea noastră
  5. Cum să ai presiune mai mare de apă în duș

Food & Lifestyle:

  1. Cum faci mai bine micii în casă, la cuptor sau în tigaie?
  2. M-am tuns acasă și a fost chiar simplu cu tutorialele de mai jos
  3. Ne-am luat mixer cu bol și ne-am apucat de făcut pâine și cozonaci
  4. Mi-am luat o foarfecă și un cuțit santoku Neoflam cu punctele Mega Image
  5. TVA-ul locuințelor de până la 140.000 de euro scade la 5%

Auto:

  1. Am testat aplicația RAR pentru istoricul de daune al unui autovehicul
  2. Noua Dacia Spring electrică: motor de 44 CP, max 125 km/h, autonomie de oraș 295 km
  3. Noul Ford Kuga a fost lansat în România
  4. Noi imagini cu viitoarea Dacia Sandero
  5. Citylink este un nou serviciu de car sharing în București

Gânduri:

  1. Banca Transilvania ia o amendă pe GDPR după ce făcea mișto de emailurile clienților
  2. M-am deprimat privind turul casei Alinei Ceușan
  3. Economii în euro sau lei?
  4. Care este scopul propagandei ruse
  5. Salariul mediu al unui IT-ist român este de 2.844 de dolari

Turism:

  1. Cititori care aveați excursii deja plătite, cum ați rezolvat cu banii?
  2. Hotelurile Amfiteatru, Belvedere și Panoramic din Olimp s-au redeschis
  3. Christian Tour cere clienților să achite integral de acum inclusiv excursiile amânate pe 2021
  4. Cum a fost vizita la muzeul 9/11 din New York (really good article și, alături de HOSPICE Casa Speranței, un loc care încă îmi dă fiori când mă gândesc la el)
  5. Testdrive: Renault Captur (2020) diesel dCi 115 EDC

Cele mai citite review-uri au fost:

Linkurile cele mai populare au fost:

pentru că a fost genul acela de an. Am sărit peste linkuri de afiliere, care erau intercalate printre cele de mai sus.

Numărul de articole publicitare a fost în jur de 6% din total, aproximativ ca în fiecare an. Este o proporție bună. M-am uitat recent pe niște conturi de influenceri de YouTube și, în două cazuri, am numărat 8 fotografii publicitare în cele mai recente 10. Față de YouTube și Instagram, blogurile sunt în continuare parfum la acest capitol.

Trăgând linie, sunt mulțumit de rezultate. Abia prin octombrie am implementat în analytics niște modificări ce-mi vor putea permite să văd traficul mediu pe articole și deci să văd care dintre ele este peste medie și care sub medie. Asta rămâne de analizat în 2021.

Mă gândesc să renunț la a scrie review-uri, cu excepția unor dispozitive gen flagship despre care sunt și eu foarte curios. Aveam de mult planul acesta, dar până acum n-am reușit să zic nu când oamenii mă roagă să testez câte un laptop sau router.

De ce să renunț? Pentru că interesul este mic, cu excepția unor produse speciale. Acum 10-15 ani, review-urile erau cam singura cale de informare despre un produs. În 2021, poți de retur la orice, YouTube e popular și oamenii văd rapid acolo produsele, mai ales că acestea ajung întotdeauna întâi la străini și apoi la noi.

Nu cred că voi renunța de tot la ele, dar vor deveni mai scurte. Chiar cred că interesul pentru un review detaliat a trecut, iar numărul de ore investite în așa ceva versus return-ul obținut (trafic, bani, ce-o fi) nu dă deloc bine la calcul.

COMENTARII

Au fost în total 30.132 comentarii publicate pe blog, cu 4.500 mai multe decât în anul trecut. Topul comentatorilor arată așa:

Le reamintesc celor care nu au un avatar, dar comentează atât de des, că pot merge pe gravatar.com și pot asocia o imagine cu emailul de pe care comentează.

Prioritatea mea pentru 2021 este moderarea mai rapidă a comentariilor blocate automat de filtre și stoparea în fașă a unor scandaluri care au loc doar pentru că oamenii vorbesc impersonal, prin intermediul unui monitor, nu față în față. Față în față ar fi discuții mult mai civilizate; cred cu fermitate asta.

Ca recapitulare, unele cuvinte trezesc automat filtrele și trebuie să aprob eu comentariile. Comentariile cu mai mult de  două linkuri sunt și ele automat blocate. Nu în ultimul rând, primul comentariu al unui “vorbitor” nou este automat ținut în moderare până îl aprob eu, iar până nu fac asta nu vor fi publicate nici următoarele comentarii.

YOUTUBE

Yes, I haz canal! Anul trecut am adăugat 3.082 subscriberi, aproape dublu față de 2019. 43.361 de ore de conținut video au fost urmărite în 2020, zice un email automat trimis de YouTube.

Canalul are acum 7.360 de abonați.

Per total, nu sunt mulțumit, dar este în totalitate vina mea. Pe final de 2019 și în 2020 am investit în echipamente suficiente pentru nivelul meu, am învățat să editez mai bine și mai rapid, dar creșterea lentă este din cauza conținutului.

Mai exact, sunt conștient că am un conținut foarte haotic pe canal, cu prea multe subiecte abordate. Asta nu mă deranjează propriu-zis, că aceeași idee o abordez și pe blog (care-i despre toate subiectele ce mă interesează pe mine, indiferent de domeniu), dar creșterea pe YouTube depinde mult de:

  • recomandările făcute de YouTube diverselor persoane, dar aceste recomandări se bazează pe subiectele des abordate de canal. De exemplu, mie mi-a plăcut să vorbesc despre cum mi s-a părut sezonul acesta de Formula 1, dar fanii Formulei 1 nu vor găsi un alt clip pe acest subiect pe canal, iar cei care nu se uită la curse nu vor fi interesați.
  • constanță în a crea conținut nou, iar eu nu am fost constant pe video.
  • lipsa de direcție. Mi se pare inutil să fac review-uri și pe video, că deja sunt multe canale care fac asta mult mai bine. Nu vreau nici conținut care să răspundă doar la search, așa că probabil nu voi face clipuri cu “diferența între mini LED și QLED” sau altele asemenea. Au fost foarte multe vizualizări pe clipurile mele cu zboruri în Flight Simulator, dar nu-i genul de conținut pe care vrea să mă concentrez, ci era doar o joacă.

Ce vreau, atunci? Încă nu mi-e clar.

Toate depind de mine, până la urmă, dar nu m-am decis exact ce direcție să-i dau, iar covidul mi-a dat multe planuri peste cap. Intenționam să fac în anul anterior mai multe clipuri despre autoturisme, turism și diverse experiențe, dar fix acestea au fost primele posibilități tăiate. N-am avut nici disciplina de a crea clipuri video și cheful piere când trebuie să montezi de fiecare dată toate luminile și restul elementelor.

Pentru 2021, până s-o relua viața normală, îmi propun mai multe clipuri de tip vlog. Unele idei pot fi exprimate mai ușor pe video decât în text. Mai am de editat și clipuri din urmă, chestii evergreen de turism, de exemplu, dar pe care nu le-am publicat în 2020 pentru că nu părea mare interes pentru asta.

Înainte să ziceți că nu vă uitați la clipuri video, vă zic eu că nu are legătură una cu alta: canalul de YouTube se adresează în principal unui alt public, cel care nu se uită pe bloguri la text, dar care este foarte numeros.

INSTAGRAM

That’s a failure. Deși am petrecut mult timp pe Instagram în 2020, uitându-mă la stories, Explore și diverse hashtag-uri (uitați un cont mișto), am pus foarte puține fotografii pe profilul personal.

Motivele? Lipsa de disciplină, n-am avut ce fotografia, ce-am fotografiat mi s-a părut destul de banal.

Am fost mai activ pe Twitter, în schimb, care a reînceput să-mi placă pentru posibilitatea de a arunca mici idei într-o bulă deja formată în principal din old-timers.

BANI

Iată graficul cu veniturile din blog în fiecare lună a anului 2020:

OK, trebuia să fac iar gluma aceasta, că ultima oară a fost văzută acum 3 ani. Știți că nu zic sume, dar 2020 a venit cu o creștere de 14% față de 2019. Asta mă bucură enorm, că prin martie 2020 nu aveam nici cea mai mică idee dacă urmează o criză ca în 2008, cu oprirea tuturor bugetelor, dacă vor mai fi campanii șamd.

S-a dovedit că YouTube-ul și Instagram-ul n-au îngropat blogurile (cel puțin nu pe acesta) nici în 2020. Așa cum bănuiam, e loc pentru toți. O campanie integrată are nevoie de awareness masiv precum se poate obține din influencerii de Instagram, dar și de explicații detaliate precum se pot scrie în 4-5 paragrafe de blog indexabil.

În mod normal, o mulțime de bugete care în alți ani s-ar fi dus pe evenimente au fost redirecționate în promovare online și aici cred că am câștigat și eu ceva, dar puțin. Mai sunt genul de bugete care s-ar fi dus pe influencerii de festival și alte asemenea evenimente care preferă foto-video, nu text, dar uitându-mă pe campaniile mele nu cred că am beneficiat de redistribuirea acelor bugete.

Au crescut și veniturile din afiliere, deși n-am făcut nimic special în această privință, ba chiar au fost mai puține articole de tipul “cele mai bune oferte de la…”. A fost o creștere pe toate planurile, incluzând aici comenzi în cele din urmă anulate, pentru care nu am primit nici un comision, dar și pe bani în bancă față de 2019 (din comenzile care s-au concretizat). Creșterea s-a datorat, zic eu, creșterii accelerate a comerțului online în 2020, pe fondul statului acasă.

Inițial mă așteptam să scadă, că poate oamenii urmau să facă economii și să nu mai cumpere nimic, dar cred că inclusiv cifrele eMAG despre Black Friday-ul de amploare mult mai mare în 2020 au arătat că nu a fost așa.

Treaba mă uimește pentru că 2019 l-am încheiat cu o scădere de 16% față de 2018.

Termin cu îndemnul făcut anterior cu multe ocazii: încercați să vă faceți un blog, un Instagram, un YouTube. În cel mai bun caz, veți câștiga și bani din asta. În cel mai rău caz, măcar vă veți distra și veți învăța ceva nou.

PLANURI DE VIITOR

Mai interesant ar fi de analizat planurile făcute anul trecut sau acum doi ani și văzut dacă le-am îndeplinit. Statistica n-ar fi în favoarea mea. Dar na, intenția contează:

  • poate o nouă temă, mai rapidă.
  • dacă nu, măcar micșorarea timpului de încărcare. Mi-am făcut abonament la GTmetrix, o să-l folosesc pentru analiza de mobil.
  • mai multe articole de blog personal, mai multe păreri nu fapte seci.
  • să fac niște clipuri video rămase din urmă (cum a fost cu Intrepid).
  • să fiu mai activ pe rețelele sociale. Știu, Facebook e cancer. Voi încerca să-l îmbunătățesc prin mai multe interacțiuni “bune”, nu ignorându-l pentru că prevalează cele rele.
  • tururi: cel de skybar-uri rămâne o idee bună, dacă va fi safe de mers în interior. Mi-ar plăcea să fac un tur al localurilor cu cocktailuri bune, dar Matilda nu bea.
  • mai multe articole despre mașini și jocuri. Ambele subiecte îmi plac, dar vorbesc rar despre ele pe blog.
  • …dar de obicei lucrurile se fac din mers.

    34 comentarii

  1. Felicitari @giani mucea pentru locul 1 pe 2020!

      (Citează)

  2. Felicitări și la mai mare :)

    Îmi plac articolele de aici pentru că sunt scrise inteligent, îmi plac testele pentru că sunt muncite.

    Poate nu sunt de acord cu toate ideile sau părerile, dar e normal, face parte din războiul etern între economiști și ingineri :))

      (Citează)

  3. Jules:
    Felicitari @giani mucea pentru locul 1 pe 2020!

    Ai câștigat comentariul lunii

      (Citează)

  4. Sa iei in considerare si /- la comentarii, iar cele cu multe minusuri sa fie ascunse, ca la zoso.
    Au mai fost ocazii cand au venit niste rebuturi pesediste sa comenteze pe aici.

      (Citează)

  5. Graficul cu venituri nu se incarcă… sau este o glumă?

      (Citează)

  6. “stoparea în fașă a unor scandaluri care au loc doar pentru că oamenii vorbesc impersonal”
    degeaba esti pe internet de zeci de ani, daca nu intelegi cum functioneaza.
    INTERNETUL FUNCTIONEAZA PE BAZA DE TATZE SI SCANDAL.

      (Citează)

    • Sunt convins ca ar avea trafic mult mai mare daca fiecare al doilea articol ar fi despre ce au mai facut pisicile.

        (Citează)

  7. fix sub scrie “OK, trebuia să fac iar gluma aceasta”
    ba baiatu….. cat de prajit esti

    DanielP: OK, trebuia să fac iar gluma aceasta

      (Citează)

  8. Hei, anul asta nici macar n-am prins topul. I must be doing it right.

      (Citează)

    • la asta ma uitam si eu :)
      oricum am o atitudine mult mai pasiva si asa va fi in continuare.
      lurking si din cand in cand mai zis cate ceva.

        (Citează)

  9. E numai de bine…

      (Citează)

  10. @ nwradu old timer esti tu!
    Noi suntem Legends! :)
    Cheer up!

      (Citează)

  11. Felicitări pentru încă un an reușit și succes în 2021! Mă întristează să aflu că vrei să renunți la review-uri. Sunt mulți pe aici care se bazează pe opinia ta, dar înțeleg de ce vrei să faci asta. La prima vedere pare ușor ce faci tu, dar e multă muncă în spate ce nu e întotdeauna apreciată.

      (Citează)

  12. Jules:
    Felicitari @giani mucea pentru locul 1 pe 2020!

    Eu zic merci Gaelex, că nu mai sunt eu pe locul 1. Sper ca anul ăsta să nu mai ajung nici în top.

      (Citează)

  13. E de apreciat ca ai reusit sa ai un blog mai putin macho, cu procent mare de cititoare.

      (Citează)

  14. Eu astept mai multe articole despre Romania, de la istorie la travel, avem multe povesti nestiute, istorii locale destul de interesante dar si zone geografice mai putin cunoscute pe internet.

    Din fericire a inceput digitalizarea ziarului Scinteia unde sunt articole si poze care ar atrage multi cititori.

      (Citează)

  15. Fac parte din mica comunitate care iti urmareste blogul din Northampton, UK (daca nu cumva sunt singurul).
    Cred ca ar merge un dark mode aici pe blog.
    Felicitari pentru statistici si keep up the good work!

      (Citează)

  16. ” Bărbații [..] stau și cu 40 de secunde mai mult pe site, în medie.” – vezi daca si scos articolele nsfw cu instagram. Atunci ar fi stat in media mai mult cu pana la un minut.

      (Citează)

  17. Boris:
    Hmmm..pe mobil merge bine.

    La fel si pe XP SP3.

      (Citează)

  18. Felicitari, Radu! Sa te citim sanatosi si in 2021!

      (Citează)

  19. Radu, nu e problema ca nu bea Matilda. Invita pe altcineva si plateste tu. O sa gasesti doritori. :)

      (Citează)

  20. Un an mai bun sa ai Radu!
    Te citesc cu placere.

      (Citează)

  21. 982/1044 – cum sa comentezi aproape la fiecare articol? :)))
    mai ceva ca o femeie care are ceva de zis la orice :D

    nu o lua in nume de rau, e doar amuzament.

      (Citează)

    • La 2-3 articole pe zi, la cafeaua de dimineata gasesti timp sa raspunzi. Chiar daca nu ai nimic de spus :))
      Acum ceva ani am fost si eu in top. Pe urma am aflat ca la birou ar trebui sa mai si muncesc :)) Ma rog, asa zicea unul care se recomanda ca managerul meu.

        (Citează)

  22. Sunt rezultate bune, dar și multă muncă!
    Felicitări, Radu!

      (Citează)

  23. Nu ma asteptam ca barbatii sa reziste mai mult decat femeile.

      (Citează)

  24. Eu te citesc de cand l-ai deschis, te-ai pastrat constant in tipul de posturi, chiar daca partea tech a scazut in cantatatea de continut fata de acum ceva ani, nu e un lucru rau, am imbatranit si nu mai ma intereseaza sa fiu la curent cu toate noutatile, astept review la creme de artrita si ce mai urmeaza.

    Eu as zice sa faci ce iti place, nu uita de ce ai deschis acest blog, banuiesc ca nu din considerente financiare si afiliere :)

    Uite un feedback dupa 10 + ani :)

    1.Ce am observat in ultimul timp este ca nu mai interactionezi in comentarii si nu inteleg de ce, ai 2-3 articole pe zi cu cateva comentarii la ele si totusi nu comentezi sau foarte putin, automat scade interesul pentru postul respectiv repede. De multe ori am vrut sa las un comentariu dar am abandonat pentru ca era articol de ieri si murea acolo, era inutil sa sa imi spun parerea intrucat nu aveam cu cine sa fac ping pong.

    Poate reusesti sa implementezi un sistem mai bun de validare a comentariilor, de multe ori am intrat la aprobare desi mereu comentez cu acelas user si email si am vazut ca poate dura 1 -2 zile pana se aproba iar cand se aproba ajung pe pagina 2-3 si comentariul e in zadar intrucat nimeni nu mai revine la articole vechi. Ai o baza de comentatori decenta, poate poti sa implementezi un sistem de rating ceva si ne lasi pe noi sa filtram. Evident tot poti sa faci o filtrare dupa cuvinte obscene si sa le filtrezi automat cumva.

    2 .Ai obiceiul sa faci posturi lungi, foarte documentate care sunt foarte bune, insa iti consuma foarte mult timp si poate nu intereseaza decat pe cativa oameni, incerca si postari mai mici si la subiect.
    Blogul a pornit ca o exteriorizare a gandurilor tale, nu doar review de tech, lumea vine aici sa faca ping pong cu tine asupra unei idei nu neaparat sa citeasca un review, personal imi plac articoolele despre sociatete, mancare cultura, etc, sunt multe de discustat acolo :)

    3. Incerca guest post, poti incepe cu Matilda, mai schimbi un pic atmosfera pe blog cu idei si parereri noi , diversifici continutul si automat mai reduci din presiunea de a genera mereu continut nou.

    Urmatorul feeback in 10 ani :)

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus