un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Noi imagini cu viitoarea Dacia Sandero

17 Aug 2020  ·

AUTO  ·

24 comentarii

Un cititor mi-a trimis câteva clipuri cu viitoarea Dacia Sandero (mulțumesc!) plimbându-se prin București, camuflată, și am extras imaginile de mai jos.

Se vede mai bine partea frontală decât în fotografia de pe Profit, de acum vreo săptămână. Sunt chiar intrigat, par a fi niște nervuri bine conturate pe capotă și o parte frontală mai impunătoare decât în prezent.

Și spatele mașinii mi se pare ceva mai rotunjit. Sunt curios cum va arăta varianta finală. Nu-i pentru mine Sandero, dar este foarte bine vândut în Europa de Vest, unde oamenii nu vor mașini tip Logan, ci hatchback-uri tip Sandero.

    24 comentarii

  1. Nu e nicio nervura. Sunt niste bucati de spuma pe.care le pun sub camuflaj sa nu distingi designul.

    De ce ai vrea sa fie impunator? Oamenii mai vor si masini discrete nu sa arate cat de bogat eati cand dai 12000 euro pe o masina.

      (Citează)

  2. Nervurile alea sunt niste fasii de polistiren puse sub sticker pentru a masca forma reala a capotei. Se mai gasesc si pe usi si alte elemente de caroserie .

      (Citează)

  3. Uitati aici stil de condus al soferului de probe de pe noua Dacia Sandero, cu depasiri pe trecerea de pietoni si alte manevre periculoase:
    https://www.youtube.com/watch?v=LJMP0Qzp8eg

      (Citează)

    • Cred ca de fapt ai vrut sa spui: “uitati aici ce meltean este asta care l-a urmarit si l-a hartuit pe soferul cu Sandero de teste”

        (Citează)

    • Haha, i-o arătat obrazul ăla din Sandero. Chiar că meltean ăla care o filmat. Ok, am văzut în primele 10 secunde despre ce-i vorba, de ce o fost nevoie să-l urmărească în halul ăla? Eu aș fi sunat la poliție că mă urmărește unul insistent în trafic. Țărani.

        (Citează)

    • Acest comentariu este in spiritul postarii lui Radu si in cel al amatorismului presei auto. Atât s-a putut pe subiect, n-ai cum să ceri mai mult.
      De ce naiba nu i-o fi dat una zdravana din spate, se oprea misteriosul Sandero si putea neica sa-i faca poze si filmări până se umplea icloud.
      Baga si titlu : Să nu-ți vina sa crezi. Iata cum se deformează in spate noul Sandero, imagini șoc!!!!!!

        (Citează)

    • Masina e camuflata, sunt pe un drum public, de ce e nevoie sa fug de cel care ma filmeaza, mai ales incalcand legea?

        (Citează)

    • @alunelu, ai fotografiat/filmat deja masina, de ce este nevoie sa agresezi soferul acesteia? Mai ales incalcand legea?

        (Citează)

    • @Andrei G: agresat? Sa stii ca fotografiile nu iti fura sufletul, teoria asta nu mai e de actualitate.

        (Citează)

    • @alunelu, nu stiu de ce te faci ca nu intelegi.
      Prin agresat nu ma refeream ca ii faci poze, ma refeream ca te deplasezi cu masina personala la distanta de 2-3 metri de el si ca il urmaresti prin oras.
      Si toate astea… incalcand legea in mod flagrant.

        (Citează)

    • @Andrei G: Cred ca ne uitam la filme diferite, 2-3 metri au fost numai cand masinile s-au oprit/incetinit pe la intersectii, in rest s-a pastrat o distanta safe, nu s-a incercat depasirea, nu s-a claxonat. Am impresia ca nu te-ai confruntat vreodata cu agresiuni in trafic, cu blocat drumul, cu brake-check, cu mers paralel, depasiri riscante etc. Referitor la “urmarirea prin oras”, ala e un sat de langa Sibiu, cu 3 strazi, e complicat sa nu “urmaresti” pe cineva daca treci pe acolo.

        (Citează)

    • @alunelu, inteleg ca tu esti autorul filmuletului si din cauza asta esti atat de pornit sa demonstrezi ca ai dreptate?

      00:14 – soferul care filmeaza incepe depasirea tot pe trecerea de pietoni ca sa nu il piarda pe cel cu Sandero (deci incalca aceeasi lege);
      00:24 – soferul care filmeaza calca linia continua de dinaintea trecerii de pietoni si intra pe contrasens pentru a ajunge in lateralul masinii si a putea filma mai bine;
      01:41 – soferul care filmeaza opreste masina pe carosabil, astfel blocand accesul pentru celelalte masini si obligand soferul Daciei Sandero sa iasa in afara carosabilului pentru a-l putea ocoli;

      Nu mai aducem in discutie faptul ca pe tot parcursul filmuletului se observa ca filmarea se realizeaza cu un telefon/o camera tinuta in mana in timp ce conduce.
      Asta este mult mai periculos decat orice altceva ar putea face.

      Acum astept sa-mi spui si tu ce manevre periculoase a facut soferul de pe Sandero pe care soferul care il filmeaza nu le-a facut. Adica cu ce a fost mai agresiv decat prostul care s-a tinut dupa el?

        (Citează)

    • @Andrei G: n-ai inteles bine, nu eu sunt autorul. Tu esti soferul Sandero-ului de il aperi asa? (Glumesc).
      Ambii au incalcat legea, dar cine a incalcat-o primul? Poate urmaritorul a vrut sa documenteze incalcarile celuilalt.
      Deosebirea este ca unul e sofer profesionist, unul e persoana privata. Profesionistul are de respectat niste standarde, da niste testari periodice inclusiv psihilogice (pe care ar fi trebuit sa le pice daca e asa usor de enervat) etc.
      Cred ca ai vazut masini de firma pe care scrie “Sofer indisciplinat? Suna la tel. 07…”. Asta daca firma care il plateste tine la imaginea proprie. Tipul asta reprezenta firma Dacia si merita urecheat de catre firma pentru cum a condus. Pe cel care filmeaza eventual il urecheaza nevasta.

        (Citează)

    • @alunelu, sper ca iti dai seama cat de gresita este afirmatia asta:
      “A incalcat legea pentru a documenta o incalcare mai mica a legii”

      PS: soferul care filmeaza a incalcat primul legea; este la volan si foloseste un telefon/o camera video in timp ce conduce.

      PS2: tipul de la volanul Daciei Sandero reprezinta firma si interesele acesteia; probabil tot din partea firmei i s-a spus sa nu stea prea mult intr-un loc si sa incerce sa nu se lase filmat/fotografiat in trafic (in principiu asta este scopul camuflajului, sa nu dai prea multe indicii legate de design-ul masinii).

        (Citează)

    • Dacia catre sofer: “Du-te cu masina prin tara, sute de km, dar nu te lasa fotografiat, nu conteaza daca omori pe cineva pe trecerea de pietoni pentru asta”. Seems legit.

        (Citează)

    • Iti place sa exagerezi: avea vizibilitate perfecta pe ambele sensuri ale drumului si nu se afla niciun pieton pe trecere sau in apropierea ei. Nu a exista nici macar o secunda pericolul de a accidenta pe cineva.

        (Citează)

  4. Cu plăcere

      (Citează)

  5. Niciodată n-am inteles treaba asta cu mașinile camuflate! Aaa..vrei sa nu o vada lumea – stai cu ea pe pista de probe de la fabrica! Logic ca daca iesi cu ea pe strada, stârnește curiozitatea!

      (Citează)

  6. Mircea:
    Niciodată n-am inteles treaba asta cu mașinile camuflate! Aaa..vrei sa nu o vada lumea – stai cu ea pe pista de probe de la fabrica! Logic ca daca iesi cu ea pe strada, stârnește curiozitatea!

    Pai vrea producătorul sa vadă cum se comporta masina in condiții de încălcare a regulilor de circulație. Sau poate a amețit ala de la dat ture pe pista și de aia merge in halul ala. …plm . ..

      (Citează)

  7. boss, am mai avut discutia asta.
    imagini de astea “spion” faci cu masini adevarate – de la bmw, mercedes in sus.
    nu cu amaraciuni de astea dacia cu motor de 500 ml, ca daca bag un sprint il fac la 0-100 km/h.

      (Citează)

    • Alt cunoscator, un hussain bolt de tecuci.
      Marcile tale vand 2000 de bucati anual in Ro si nu se produc aici, spre deosebire de Dacia, care se cam produce local, rupe piata europeană și deci e logic ca va ieși la teste prin zona.

        (Citează)

    • Dap, bmw si merc preferatele mecanicilor romani. Ar muri de foame daca nu ar fi astea doua. Ah si cam tot de la vag.

        (Citează)

  8. Are esapament? La cum se misca pare ceva electric.

      (Citează)

  9. Gluma zilei (nu i a mea)
    Ce au in comun Dacia si Politia Romana?
    siguranta si incredere

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus