un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Year in review 2019 pe blog: toate statisticile pe care nu le-ați cerut niciodată

17 Jan 2020  ·

GÂNDURI  ·

66 comentarii

În caz că este cineva curios cum a mers blogul în 2019, iată mai jos toate statisticile uzuale despre trafic, articole, comentarii, bani șamd.

TRAFIC

2.183.219 unici, aproape 4,5 milioane de vizite și peste 7,6 milioane de afișări în 2019. Este o creștere de aproximativ 12% față de 2018, ceea ce este o veste bună, având în vedere că am scris mai puțin și am renunțat aproape de tot din a-mi promova articolele și pe profilul personal de Facebook, că trebuie să o fac manual și… uit.

Doar timpul în pagină a scăzut un pic, ajungând la 2 minute și 38 de secunde în medie. Mă bucură însă că articolele lungi au timpi medii de 7-8 minute, semn că sunt citite până la capăt.

Iată graficul pe ore, care arată că traficul începe pe la ora 6 dimineața și este destul de constant în timpul zilei până pe la ora 24.

63,8% dintre vizite se fac de pe dispozitive mobile.

Cele mai populare sunt iPhone, dar asta pentru că aici sunt incluse toate variantele, apoi Samsung S8 și Huawei P20 Lite, urmate de foarte mult Samsunguri. Primul dispozitiv care nu-i Apple, Samsung sau Huawei este un Xiaomi Mi A2 aflat pe locul 62 în top, iar OnePlus și Nokia apar după poziția 70.

Ca surse de trafic, Facebook a adus aproape de 30 de ori mai mulți oameni decât Twitter.

Alte statistici despre cititori:

  • 87% sunt din România, apoi urmează Marea Britanie, Germania, SUA, Italia, Moldova și Franța. Unii folosesc VPN-uri din companii și apar fals ca venind din Marea Britanie, dar nu cred că este foarte mare diferența.
  • 51% sunt bucureșteni, apoi urmează Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Timișoara, Ploiești și Constanța. Sunt surprins că nu-i mai sus orașul Constanța. Y U bitches don’t like me?
  • 57,2% sunt bărbați, 42,8% sunt femei
  • distribuția pe vârste este cea de mai jos
  • Chrome este utilizat de 65% dintre vizitatori, urmat de Safari (15%), Samsung Internet (5,5%) și apoi Firefox.
  • Android 50%, Windows 30%, iOS 16,5% apoi MacOS cu 1,6%.

ARTICOLE

Am publicat un număr de 945 de articole, din care 226 au fost știrile zilei despre tehnologie. Anul trecut erau 987 cu 214.

Cele mai citite articole pe blog în 2019:

  1. Prețuri la Therme, ca în fiecare an. Cea mai bună ideea a fost să scriu acel articol. Îl voi și actualiza în scurt timp.
  2. Black Friday 2019: lista magazinelor, oferte etc
  3. Cum gătesc friptura de vită: ghidul complet, tutorialul suprem. Trebuie să scriu un ghid avansat, că am învățat multe altele de atunci.
  4. Cum să obții ajutorul de 1.500 de lei dat de PMB tinerilor căsătoriți.
  5. Turul Skybar-urilor: la Linea Closer to the Moon.

Cele mai citite articole scrise în 2019:

  1. Black Friday 2019: lista magazinelor, oferte etc
  2. Sunt curios de ce întârzie deschiderea magazinului IKEA 2.
  3. Noua campanie Mega Image cu puncte este legată de trollere.
  4. Există tehnologia care trimite automat la 112 poziția ta fără nici o aplicație necesară, dar România nu a implementat-o.
  5. Review aspirator robot Xiaomi Roborock 2 genial.
  6. Pașii corecți pentru a obține viza de SUA.
  7. Yango a fost lansat în București.
  8. Cum să ajungeți la cele mai recente imagini Google din satelit.
  9. Cum arată Dacia Logan Stepway.
  10. Cum arată noul magazin IKEA Pallady.

Din primele 5, doar ultimele două mi-a făcut mare plăcere să le scriu. Iar articolul pe care l-am scris cu cea mai mare pasiune, 50 de ani de la primul pas în afara planetei noastre, a fost pe 144.

Cele mai citite articole în funcție de categoriile lor sunt următoarele:

Tehnologie:

  1. Black Friday 2019.
  2. Există tehnologia care trimite automat la 112 poziția ta fără nici o aplicație necesară, dar România nu a implementat-o.
  3. Review robot aspirator Roborock 2.
  4. Yango s-a lansat în București.
  5. Cum să ajungeți la cele mai recente imagini din satelit în Google.

Cugetări personale:

  1. Ne-a trecut asteroidul pe la ureche.
  2. Patru motive pentru care votez cu Dan Barna.
  3. Achizițiile de apartamente sub 450k vor avea TVA 5%.
  4. De ce trebuie să mai purtăm permisul de conducere cu noi?
  5. O problemă gravă cu soluția din Avengers Endgame.

Food & lifestyle:

  1. Sunt curios de ce întârzie deschiderea IKEA 2
  2. Noua campanie Mega Image este legată de trollere.
  3. Cum arată noul magazin IKEA Pallady.
  4. Am fost în vama cu Moldova după băuturi ieftine.
  5. SAGA Festival în București.

Auto:

  1. Cum arată Dacia Logan Stepway.
  2. Cum arată și ce dotări are noul Ford Puma fabricat la Craiova.
  3. După noul cod rutier nu mai poți utiliza Waze în mers.
  4. Testdrive cu Mazda 3.
  5. La ce lanț de benzinării vă place să opriți?

Cele mai citite știri și articole de duminică:

  1. 23 septembrie 2019
  2. 23 decembrie 2019
  3. 20 septembrie 2019
  4. 19 iulie 2019
  5. 9 decembrie 2019

 

  1. 8 decembrie 2019
  2. 28 aprilie 2019
  3. 14 iulie 2019
  4. 17 noiembrie 2019
  5. 4 august 2019

Nu știu de ce unele au mers mai bine decât altele. Iarna traficul pe site crește, că nu mai stă lumea pe afară, dar dincolo de asta nu știu de ce unele merg mult mai bine.

Review-uri:

  1. Aspirator Roborock 2
  2. Samsung Galaxy S10 și S10+
  3. Xiaomi Redmi Note 8 Pro.
  4. Samsung Watch Active.
  5. Espressor Philips 5000 LatteGo.

Cele mai citite articole lungi, unde am cercetat una-alta pentru a le scrie:

  1. Pașii corecți pentru a obține viza de SUA
  2. Cum și de ce se luptă guvernul SUA cu Huawei și ZTE.
  3. 5 afirmații inutile despre vinieta Oxigen.
  4. 50 de ani de la primul pas în afara planetei noastre.
  5. Cum să ai un portofel mai subțire.

Cele mai multe clickuri s-au dat pe următoarele linkuri:

  1. Google Location History
  2. Schema intersecției de la IKEA Pallady
  3. Acces gratuit pentru carduri VISA în lounge-ul din Otopeni.
  4. Google Earth
  5. NSFW Iryna.
  6. NSFW Reindeer boobs
  7. Trucuri care te fac să cheltui mai mult
  8. Sportivă descalificată pentru costum de baie indecent
  9. Un avion a aterizat la 2 secunde după ce pista a fost eliberată de altul
  10. Magia unui răsărit de soare în Bucovina.

Cele mai multe clickuri, de fapt, s-au dus către Zoso, Cetin și Hoinaru, plus restul din blogroll, de la oameni care probabil citesc pe rând aceste bloguri și merg dintr-unul în altul prin astfel de linkuri. Am scos din tabel și linkurile spre produse de BF și alte review-uri, desigur.

COMENTARII

Au fost un total de 25.658 comentarii. Da, peste 25 de mii.

Top comentatori:

Ce faci nashu_mare, te-ai culcat pe burtă? De pe locul 1 anul trecut, pe 6 acum? Mulțumesc pe această cale domnului Giani Mucea pentru comentariile sale, cât și tuturor celorlalți, chiar dacă au lăsat unul singur!

YOUTUBE

Am primit 1.700 de abonați în 2019, aproape dublu față de creșterea din 2018, ceea ce mă bucură. Tot în 2019 am câștigat și 22 de euro din YouTube, ceea ce mă miră, că am monetizarea închisă global, dar probabil că sunt câteva clipuri vechi care mai generează bani.

Voi continua să fac și mai multe clipuri în 2019. Am cumpărat un RX100 m7, am găsit un setup ușor de pus la punct când trebuie să filmez ceva, editarea îmi este tot mai simplă pentru că am început să învăț tot mai bine Premiere Pro. Pentru unele dispozitive fac și review video, nu doar text.

Audiența mi se pare total diferită. Vizualizările clipurilor care prind bine se fac în YouTube din mecanismul lor de recomandări, nu pentru că le pun eu pe blog. Văd youtuberi cu de 5 ori mai mulți abonați decât mine și, în medie, același număr de vizualizări pe clipuri. Faptul că-i un fel de hit and miss mă deranjează, dar este distractiv să fac clipuri video și a devenit un efort tot mai mic, așa că per total îmi place și mă atrage.

Cel mai bine au mers clipurile auto. Prezentarea noului Ford Puma a trecut de 120.000 views, Dacia Logan Stepway a strâns 33k într-o lună. Cât face un youtuber bun într-o zi, dar fiecare cu nivelul lui.

Despre Instagram nu mai zic nimic. M-am uitat mult, am postat puțin, dar oricum nu consider canalul respectiv ca fiind o parte integrantă din blog, așa cum este canalul de YouTube.

BANI

Nu zic sume, că nu-mi stă în obicei, dar per total lucrurile au mers mai bine decât anul trecut în ceea ce privește campaniile pe blog. Nu cu mult, dar este o creștere.

Observ în continuare variația foarte mare a tipului de clienți, semn că se bagă bani “după cum suflă vântul”. Într-un an ai patru campanii legate de bănci sau economii sau bani, în altul ai zero. Într-un an sunt mai multe campanii cu bricolaje, în altul mult mai puține. Predictibilitate zero.

Problema mea principală rămâne, zic eu, că nu merg pe la agenții sau clienți ca să le fac o prezentare clasică de business: cine sunt, ce fac, ce cifre am, uite niște exemple de campanii, știți unde să mă găsiți dacă vreți să investiți în așa ceva. Nu stă nimeni să caute astfel de lucruri de la sine, așa că de multe ori trebuie să vii tu în întâmpinarea lor cu datele respective.

Afilierea a mers mai bine în 2019 doar de Black Friday față de 2018. În rest, ca de altfel pe întreg anul, a mers mai rău.

Mai exact, avem așa:

  • -5% clickuri în 2019 față de anul anterior
  • -16% valoarea totală a comisioanelor
  • -16% valoarea aprobată a comisioanelor

Sunt mirat, este prima oară când fac acest calcul și mă așteptam la o creștere, că a crescut toată piața online, oamenii au mai mulți bani șamd.

Micșorarea numărului de clickuri îl înțeleg. Am fost dezamăgit de afiliere și n-am mai insistat așa mult cu ea, mi se pare rezonabilă scăderea de 5%. Scăderea cu 16% a comisioanelor o pun însă pe seama condițiilor mai slabe din afiliere, adică a micșorării aproape tuturor comisioanelor eMAG la 1% și la micșorarea perioadei de recurențe la o singură zi. Modificările au fost făcute în 2018, dar câteva luni din 2018 au fost mai bune și au tras statisticile acelui an în sus.

16% din comisioane au fost oricum anulate. Rata mea de conversie este de 3,27% per total și 2,64% dacă iau în calcul doar comisioanele aprobate, adică din comenzi finalizate cu bine. EPC-ul iese cam de 0,188 lei.

PLANURI DE VIITOR

Pentru blog am mai multe “tururi” în minte. Trebuie să mă apuc serios de cel al skybar-urilor, că nu sunt așa multe și este ușor de terminat. Aici nu-i ca la burgeri, să apară încă 20 într-un an.

Vreau să fac un tur sau top al localurilor cu cocktailuri bune, să continui turul de sushi și să fac un tur al muzeelor din București. Mi-e rușină să zic că am vizitat puține dintre muzeele din propriu oraș, în timp ce în străinătate mă duc mai des la astfel de instituții.

Și da, poate altă temă pentru site, că asta e deja bătrână. Până atunci, chiar ieri am făcut caseta de search să apară sus și pe mobil, iar peste câteva zile voi face o modificare în URL-uri pentru a elimina datele de genul /2020/01/ din ele, ceea ce sper să se finalizeze cu bine.

Pe video probabil aș putea să filmez mai multe mașini, să mai trag și eu de reprezentanțe, nu să merg doar când mă mai invită ei să le văd. Continui și seria de whisky-uri, că-mi place să o fac. Am vreo două idei și despre serii de clipuri video pe un subiect anume, un fel de serial care să dezbată pe toate părțile o temă, dar momentan nu-i ceva de anunțat public.

    66 comentarii

  1. CLS?

      (Citează)

  2. Mie mi-au plăcut live-urile pe Facebook pe care le-ai făcut. Sper să mai continui cu ele.

    Succes în continuare!

      (Citează)

    • Sa nu ne mintim singuri, timpul ala petrecut in pagina se datoreaza mai ales comentariilor. Majoritatea userilor citesc pe diagonala articolele dupa care ajung la sectiunea comentarii unde mai petrec un timp. In 2020 nu mai are nimeni rabdare sa citeasca in online texte lungi de la un capat la altul.

        (Citează)

    • Articolele lungi nu au musai comentarii multe. Vezi că nu toți fac ca tine, adică dacă tu petreci mult timp citind comentariile, altora probabil nu le pasă de dincolo de primele 3.

        (Citează)

    • Un dark mode pe site pentru mobile ar fii genial, mai ales ca e un blog. Poate un buton de switch care sa facă schimbarea asta. Oricum succes în continuare și pe anul asta, sa crească toate cifrele.

        (Citează)

  3. La mai mare.

    Forțează-te puțin și fă 1000 de articole anul asta. Hai că se poate.

    Mai pune ceva cu pisici.
    Nu mai știm nimic de Doby de prea multă vreme. Zău așa…

      (Citează)

  4. Nashu s-a culcat pe burta si a facut switch de locuri cu Giani, unul de pe 1 pe 6, celalalt de pe 6 pe 1.

    Astept turul muzeelor din Bucuresti.

      (Citează)

  5. vali:
    CLS?

    Nu mai ai Jeepul Compass luat acum 2-3 ani de BF? Ti-ai luat Mercedes? Nu ca ar fi trebuit sa te lauzi cu el, dar era un lucru de mentionat la year in review.

      (Citează)

  6. Mi-ar plăcea sa vad mai multe review uri la chestii de smart home si vinuri.

      (Citează)

  7. Felicitari si un an mai bun! Eu te citesc din 2010.

    In proportie de 99% urmaresc doar site-ul. Accesat de pe PC, direct din bookmark.
    Youtube nu – video nu ma atrage, chiar daca sunt bune clipurile. Nu stiu de ce, nu pot sa ma uit mai mult de cateva minute la un clip, dau skip etc. Nu este nimic in neregula cu clipurile tale, sunt bune, muncite, dar nu sunt “consumator” de video. Prefer articol clasic, text + foto, oricat de lung ar fi, pun in bookmark, revin cand vreau. Video, nop.

    Instagram – un mare NU in general. Urasc platforma aia, in care pozele se vad mici in centrul ecranului. Poate afla si dezvoltatorii platformei ca si cele mai banale monitoare sunt fullhd.

    Comentez rar, citesc comentariile pe sarite, ma enervez de multe ori si nu le mai citesc. Din cei 20 de comentatori din top, eu as bana permanent cel putin o treime. Comentariile lor nu aduc nicio valoare, doar “hate”, foarte mult “hate” gratuit, informatii false si propaganda pt partidul muist.

    Cateva sfaturi – review-uri masini – da, calatorii/vacante – da, muzee/cultura – da.
    Mai multa implicare civica, economie si politica ar fi de dorit. Dar probabil ca ar fi maga hate in comentarii, iti faci nervi degeaba.

    Skybar-uri, sushi, cafenele, alcool – nu prea ma pasioneaza si nu (mai) sunt bucurestean, dar probabil ai cititori interesati de asa ceva.

    Si in final, NU schimba tema.

      (Citează)

    • vio: Mai multa implicare civica, economie si politica ar fi de dorit. Dar probabil ca ar fi maga hate in comentarii, iti faci nervi degeaba.

      Eu nu-mi fac nervi și nu mă deranjează să scriu despre asta, voi continua.

      vio: Si in final, NU schimba tema.

      Toată lumea când am trecut la tema actuală: “nuuu, e urâtă, cea veche era bună, nu o schimba!” :P

        (Citează)

  8. Anul acesta poate e cu noroc si vedem o crestere pe partea video.

      (Citează)

  9. Ce faci? “Vânez cu Dan Bârnă”!!!
    Ce vânați? Dragoni?

      (Citează)

    • Autocorectul asta :) :) :)
      Și la mine s-a băgat și la făcut pe ala “BÂRNĂ” :)

        (Citează)

    • Nu am nici o explicație referitor la ce mă gândeam când am scris vânez. Mai fac typo-uri sau scriu alte cuvinte pentru că-mi stătea gândul la altceva (de obicei scriu blog în loc de bloc și apoi corectez), dar vânez… no idea.

        (Citează)

  10. corect

    gigi:
    Sa nu ne mintim singuri, timpul ala petrecut in pagina se datoreaza mai ales comentariilor. Majoritatea userilor citesc pe diagonala articolele dupa care ajung la sectiunea comentarii unde mai petrec un timp. In 2020 nu mai are nimeni rabdare sa citeasca in online texte lungi de la un capat la altul.

      (Citează)

  11. 2.183.219 unici, aproape 4,5 milioane de vizite și peste 7,6 milioane de afișări în 2018. Este o creștere de aproximativ 12% față de 2018

    Incepe bine :))

    Am ras la chestia cu vanatoare cu barna. Bine ca nu il vanezi pe respectivul.

    Imi pare mic numarul de comentarii. Pe alta platforma as fi doar eu responsabil de 1/4 din ele.

      (Citează)

  12. Eu am inceput sa intru pe blog de pe twitter, imi pare rau ca nu prinde la noi platforma.

    “micșorării aproape tuturor comisioanelor eMAG la 1%” – chiar eram curios. M-am gandit la asta de BF cand a dat chix pay u si nu stiam daca sa insist pe linkul bricoleur-ului sef sau sa o bag pe aplicatie.
    Mi se pare jenant de mic mai ales raportat la munca investita, un review temeinic consuma mult timp.

      (Citează)

    • Twitter prinde, insa mare majoritate de followers de acolo intra direct pe pagina fara redirect din tweet. Cam asta cred ca e explicatia. Poate 2-3 tweeturi pe zi ar putea creste rata, desi nu cred ca o sa fie semnificativ mai mare.
      Facebook e putin diferit pentru ca un share la un post care duce pe blog este vazut de oameni noi. (nu aruncati, nu sunt istet pe fb).

        (Citează)

    • alxzen: Eu am inceput sa intru pe blog de pe twitter, imi pare rau ca nu prinde la noi platforma.

      În ultimele luni am revenit pe Twitter și îl țin mereu deschis într-un tab.

      Problema este că suntem ăia vechi acolo, nu prea mai apare lume nouă.

        (Citează)

  13. Roxana: Nu mai ai Jeepul Compass luat acum 2-3 ani de BF? Ti-ai luat Mercedes? Nu ca ar fi trebuit sa te lauzi cu el, dar era un lucru de mentionat la year in review.

    Da… da… vrem review la CLS-ul lui….Selly .Ar bubui blogul, vlogul si youtub-ul….si… afilierea si tot.

      (Citează)

  14. Am prins si eu topul intr-un an. Insa am inceput sa lenevesc aka sa imi vad si de ale mele mai mult :)
    Dar, spre rusinea mea, nu ti-am dat inca follow pe YT, chestie pe care o sa o corectez.
    Sper ca a fost un an cel putin decent si iti doresc sa cresti mare si frumos. Poate si suplu, dar asta nu e treaba mea :)

      (Citează)

  15. felicitari !
    Eu as vrea mai multe articole pt gadgeturi smart home. Am un mic ecosistem google home, philips hue netatmo si xiaomi. Toate functioneaza bine, philips fiind cel mai stabil dintre toate totusi.
    Sa ai un an mai bun !

      (Citează)

  16. Nu imi place “formatul” si functionarea blogului. In plus ai useri putini si limitati ca si cunostinte in diverse domenii. La fel si articole, nu ajung nici pe departe la diversitatea necesara comentariilor in numar mare.

    Pe reddit pot sa am zilnic conversatii interesante pe zeci de subiecte, de la automatizarea casei la schemele rachetelor trase de iran in americani.

    nwradu:
    Ai 98 în total pe blog, mai poți băga aici.

    nwradu:
    Ai 98 în total pe blog, mai poți băga aici.

      (Citează)

    • Da, dar personal nu cred că este posibil să întrec Reddit. Sper că nu te refereai la redditul românesc, despre care nu am o părere bună.

        (Citează)

    • 1. evit in general subrediturile generaliste in afara de stiri pe care le citesc oricum din rss, cu filtre. acolo am /r/romania inclusiv.
      2. evit comunitatile prea mai de romanri. de cand eram tanar. ghilde, clanuri …
      3. am participat o perioada la dicutii pe romania cu acelasi nick ca pe aici (mai am 2 pe reddit), e un echochamber. sau circlejerk cum preferi. Am renuntat dupa niste prostii gratuite din partea cuplului atomic programatorulluipeste si taadaa nu stiu cum. A fost o experienta sociala buna :).

        (Citează)

  17. Revin in 2020 videourile cu tine, Matilda si pisicile?

      (Citează)

    • Nu în forma live. Faptul că era live ne silea sa fim online duminică pe la ora 18 și să meargă tehnic totul bine și să avem subiecte.
      Este posibil să facem o emisiune similară (să-i zicem podcast), dar cu ce frecvență vrem noi, înregistrată când vrem noi și pusă apoi pe net. E mișto și live, dar când se uită mulți la ea.

        (Citează)

    • Cei drept nu ma uitam live, ci peste cateva zile. In ceea ce priveste subiectele ai putea zice ceva de genul la finalul fiecarui episod “lasati in sectiunea de comenatarii subiecte despre care ati vrea sa vorbim in viitor”, ati avea subiecte plus creste engagement-ul

        (Citează)

  18. “domnului Giani Mucea” – plm sunt domn.
    Anul trecut ziceam ca o las mai moale cu comentariile si s-a intamplat asta in schimb.

      (Citează)

    • eu ma bucur ca macar nu sunt primul :-)

      dar de fapt nu e chiar asa de rau, rezulta o medie de 2 si ceva comentarii pe zi.

      daca mai luam in calcul i faptul ca la unele articole punem si cate 20 de comentarii, ca na, “someone is wrong on the internet” :-), eu zic ca suntem ok, nu lasam decat o “usoara impresie” ca nu avem viata personala :-)

        (Citează)

    • Primul din top primește acest titlu.

        (Citează)

  19. Giani Mucea: Anul trecut ziceam ca o las mai moale cu comentariile si s-a intamplat asta in schimb.

    Cum comentezi aceasta performanta?

      (Citează)

  20. :) si eu la fel.

      (Citează)

  21. ia te uita, a mai si muncit ceva nashu_mare anu asta.

      (Citează)

  22. nwradu: În ultimele luni am revenit pe Twitter și îl țin mereu deschis într-un tab.

    Problema este că suntem ăia vechi acolo, nu prea mai apare lume nouă.

    Din păcate blogării au înțeles la începuturi că pe twitter promovezi blogul și aia e. Mi-am făcut un cont de twitter la un moment dat și v-am dat follow la câțiva și n-am văzut nimic. La link-urile cu articole nu comentezi acolo, ci intri pe blog – Chinezu a făcut la un moment dat un test să vadă câți veneau de pe twitter, și chiar și atunci (acum câțiva ani) erau mulți. Deci, atâta timp cât conturile astea au fost create doar pentru a fi în ochii cât mai multor oameni și atât, de ce ar fi interacțiune?

    Twitter e pentru comunicare, oamenii împărtășesc chestii utile și idei, de-aia merge în străinătate. Iar dacă pricepi engleza nici n-ai de ce să urmărești conturi românești. Chiar și pentru bășcălie, există conturi ca Satan, God sau parodii ale unor personalități precum Tim Cook sau Sundar Pichai, dacă ești cu gadget-urile în general.

      (Citează)

  23. add:
    ia te uita, a mai si muncit ceva nashu_mare anu asta.

    A facut schimb de joburi cu Giani.

    Giani e noul nash :D

      (Citează)

  24. destul de exhaustiv clasamentul tau pe 2019 pt ceva, ce nu ti-a cerut nimeni, cum bine spui, dar nu regasesc nicaieri sectiunea moca (mese cadouri, excursii) sa o mai caut?

      (Citează)

    • Mai caut-o. Pot sa-ți spun că am câștigat mulți bani din blog, trăiesc bine din asta.

      Sper că această informație te va convinge să muncești și tu la un blog propriu și să câștigi la fel de mult, plus mese-cadouri-excursii, nu să comentezi ironic pe la alții.

        (Citează)

  25. Anul acesta o să dispară din top J5 2016 și o între Mi Note 8 Pro deoarece am cumpărat 2 telefoane de la PC Garage in urma articolului tau :) Mulțumesc

      (Citează)

  26. Eu mi-as dori sa vad din cand in cand (P) la articole. Ideal ar fi la toate pentru care esti platit, dar nu traim intr-o lume ideala.
    In rest iti doresc mult succes in continuare.
    Si mie imi place seria skybarurilor.

      (Citează)

  27. Cezar:
    Eu mi-as dori sa vad din cand in cand (P) la articole. Ideal ar fi la toate pentru care esti platit, dar nu traim intr-o lume ideala.
    In rest iti doresc mult succes in continuare.
    Si mie imi place seria skybarurilor.

    Si eu m-am intrebat de ce a ajuns P-ul pe cale de disparitie. Probabil pentru ca in Romania nu e obligatoriu si blogerii au inceput sa vada ca merge si fara? Mai ales in cazurile in care nu sunt platiti in bani, ci in produse sau “experiente”.

      (Citează)

  28. Eu zic sa pui la toate articolele (P)-ul vietii, ca sa-ti stie toti dusmanii valoarea :)

      (Citează)

  29. nwradu:
    Da, acum trebuie să-l pun pe Giani naș de botez.

    Nu merge, ca-s satanist.

      (Citează)

  30. Sol: Cum comentezi aceasta performanta?

    “Am fost singur, sunt singur si o sa ma duc, sunt lider, si o sa ma duc cu ale mele. Ca sunt lider. Sunt ca asa sunt eu, asa m-a facut mama”

      (Citează)

  31. Marean:
    eu ma bucur ca macar nu sunt primul :-)

    dar de fapt nu e chiar asa de rau, rezulta o medie de 2 si ceva comentarii pe zi.

    daca mai luam in calcul i faptul ca la unele articole punem si cate 20 de comentarii, ca na, “someone is wrong on the internet” :-), eu zic ca suntem ok, nu lasam decat o “usoara impresie” ca nu avem viata personala :-)

    Ideea e sa comentezi de la munca.

      (Citează)

  32. nwradu:
    Mai caut-o. Pot sa-ți spun că am câștigat mulți bani din blog, trăiesc bine din asta.

    Ce inseamna “bine”? In euro:
    Sub 5k/ luna?
    Intre 5k-10k/luna?
    Intre 10k-20k/luna?
    Intre 20k-40k/luna?
    Intre 40k-70k/luna?
    Peste 70k/luna?

      (Citează)

  33. cel mai citit articol a fost preturi la therme? imi e greu sa cred.. adica nush e un articol unde sunt preturi… de obicei pe unde te duci sau ce faci nu spui preturile, rar cand spui cat costa si de unde, iar daca intreaba cineva in comentarii este imediat sters, preturile nu sunt importante e clar! lumea a intrat doar pentru therme si NU pentru preturi, asa ca update-ul sa se rezume strict la ce au mai adaugat pe acolo, si NU preturi.

      (Citează)

    • Nu, te înșeli. Am trei alte articole despre ce este la Therme, dar cel cu prețurile răspunde la căutări despre… “prețurile de la therme”. Și celelalte răspund la unele căutări, dar cele legate de prețuri sunt majoritate. Intuiam că așa va fi, de asta am și fotografiat mereu prețurile de pe acolo și am făcut tot posibilul să le țin la zi în articol.

      Explicația este simplă: Therme anunță cât te costa intrarea, dar nu și cât costă acolo o Cola, un prânz, un masaj. Oamenii vor să știe la ce să se aștepte înainte să meargă 20 de km până la Therme (sau mai mult) și să-și dea seama cam cât vor cheltui.

      Nu se compară cu prețurile de la McDonald’s sau alt restaurant, unde poți intra oricând să vezi prețurile și, oricum, vorbim de sume mult mai mici. În funcție de efortul necesar, vrei sau nu să afli mai multe informații despre costuri. De asta un gadget de 60 de lei îl cumperi din impuls, dar dacă vrei să cumperi o mașină te uiți întâi pe 18 review-uri și faci și două drivetest-uri. Nu o iei și vezi tu după aceea dacă-ți place sau nu.

        (Citează)

  34. esti urat, concentrează-te pe scris.

      (Citează)

  35. apar in top la comentarii.. loc bun, 16.
    ma mir, nu stiam ca am “comentat” atat de mult pe aici :)

    la mai mare, cred

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus