un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Sa astupam cladirile frumoase

21 May 2011  ·

GÂNDURI  ·

5 comentarii

Încă nu-mi place în Centrul Vechi. Mi se pare prea prăfuit, prea ţigănie, prea şantier, dar sunt de acord că zona are potenţial şi în special lângă Banca Naţională, acolo pe unde este cafeneaua Rembrandt, arată deja ca în ţările străine. Momentan însă, cu tot şantierul din zonă, îmi vine să-i iau la palme pe cei care stau la câte o terasă din Lipscani şi nu-i deranjează că li se umple gura de praf atunci când vor să soarbă din cafea. Este “cafea la nisip” indiferent de local.

Acestea fiind spuse, priviţi imaginea de mai jos. Clădirea în care este Raiffeisen arată superb, fiind renovată foarte frumos. Cine o fi avut ideea să o acopere cu un mare banner? Cine o fi dat autorizaţia pentru aşa ceva? Ce rost mai are să încerci să renovezi tot acest centru, dacă ulterior va fi acoperit de reclame la diverse clinici, bănci sau operatori telefonici, deşi toată lumea vrea doar să se bucure de aspectul frumos al oraşului. Am auzit cândva de ideea interzicerii plasării de astfel de reclame gigantice pe clădirile oraşului, măcar pe cele din zonele turistice. O susţin la orice oră.

reclama piata roma

    5 comentarii

  1. doar ce e jos e banca. sus e clinica. iar oamenii isi fac reclama. turismul nu merge f bine in buc, dar acolo ar fi mers un super hotel. nu neaparat fite, ceva mediu, cu siguranta ar fi fost plin, tinand cont de locatie.

      (Citează)

    • Erau niste reguli prin astfel de zone. Nu poti pune orice firma vrei, nu poti pune reclame unde ai chef. In Sibiu tot iau firmele facute cumva in stil vechi, ca sa nu deranjeze aspectul cladirilor. Chiar si Vodafone, Orange sau bancile au renuntat la brandingul lor obisnuit. In strainatate la fel am vazut. Ma asteptam sa fie si pe Lipscani la fel.

        (Citează)

  2. intradevar, este enorm de multa publicitate in bucuresti pe cladiri, uneori in formate imense.
    insa cladirea asta e departe de a fi “superba”, este construita intr-un stil postmodern de cea mai joasa speta, detaliile sunt extrem de prost facute. este un exemplu perfect de toparlanism post 89. deja este urata, va imbatrani sinistru. nu este restaurata, a fost facuta acum cativa ani.
    vrei o cladire superba? uita-te putin mai la dreapta, “Voaleta” este foarte frumoasa, restaurata decent. mai sunt inca multe altele pe Lipscani, Smardan, etc. Dar nu mizeria din imagine.

      (Citează)

    • Arata frumos Voaleta, adevarat. Dar uita-te mai la stanga si vezi magazinul Bucuresti, care pare bombardat. Fata de el, cea Raiffeisen arata mult mai bine in acea zona.

        (Citează)

  3. cladirea aia nu arata bine oriunde ai pune-o. iar magazinul bucuresti, restaurat, ar arata f bine… cred ca ultima oara cand l-am vazut deschis eram inca copil.
    oricum, ideea ramane valabila, e prea multa publicitate stradala, la asta ma uitam si eu in week-end cand am facut un tur foto in oras. amuzant este ca se intampla si la case mai mari, anul trecut cand am fost la bienala de la venetia palatul dogilor avea un afis superb cu coca-cola pe el. in fine, era santier, insa au preferat $$$ in locul clasicului desen ce imita fatada din spate.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus