un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Promoție îndrăzneață Asus: service ȘI banii înapoi pe laptopuri și tablete

31 Jul 2015  ·

TEHNOLOGIE  ·

40 comentarii

asus_ultrabook_ux303ln_02O veste mare și foarte bună de la Asus România: pentru orice laptop sau tabletă Asus cumpărate în perioada 1 august – 31 decembrie 2015, în primul an de garanție nu doar că ți se repară eventualele defecte, dar primești și banii înapoi. Da, rămâi cu produsul reparat și valoarea lui înapoi, asta ca o dovadă a încrederii Asus în propriile lor produse și numărul mic de defecte ce vor apărea.

DESCOPERĂ GAMA ASUS:

Mai multe detalii:

  • în 15 zile după ce cumpărați un laptop sau o tabletă Asus din orice magazin din România, trebuie să înscrieți produsul pe site-ul https://asuspromotions.com/ro/ro/reliability/.
  • dacă se strică ceva la laptop sau tabletă, o duci la garanție, se repară, iar cu dovada reparației în mână faceți cererea de returnare a banilor
  • în 30 de zile veți primi suma în contul indicat în cerere
  • nu este o garanție “no matter what”, adică nu se acoperă orice defecțiune, indiferent de cauze, ci cele care în mod uzual ar face obiectul garanției. Diferența este că, pe lângă produsul reparat, primești și banii înapoi.
  • se aplică tuturor laptopurilor și tabletelor vândute în această perioadă, indiferent de valoarea sau generația din care fac parte. Totul este să ai o factură validă pentru a înscrie sistemul pe site-ul respectiv. Verificați totuși în această listă de produse eligibile pentru a evita surprize.
  • este valabil și pentru achizițiile făcute pe persoană juridică. Nu știu exact cum vor face aici cu datul banilor înapoi dpdv contabil, dar nu-mi pasă prea mult.
  • primești banii înapoi în caz că apare vreo defecțiune în primul an de garanție. În al doilea an și ulterior, după caz, produsul va fi doar reparat, ca la o garanție normală.

Este o mișcare foarte curajoasă din partea Asus. Părerea mea este că și-au găsit ca partener chiar o firmă de asigurări, fără legătură cu service-ul, de unde și procedura respectivă. Mă gândesc că tot de ei depinde și extinderea în viitor a programului.

Am aflat mai multe detalii despre Asus și evoluția lor în România. Estimează o cifră de afaceri de 110 milioane de euro pentru anul 2015, peste 120.000 de laptopuri vândute, 50.000 de tablete, mult mai multe plăci de bază și echipamente de rețelistică (aceste două categorii fiind, de fapt, după laptopuri în topul vânzărilor). Zenfone 2 a fost bine primit pe piață și s-au cerut mai multe bucăți de la HQ, iar pentru la anul se estimează că gama telefoanelor va deveni una foarte importantă pentru business-ul lor de aici.

Tableta ZenPad apare pe 10-15 august în magazine, iar primele tablete cu Windows 10 în trimestrul 4. Pentru tabletele vândute cu Windows 8 și 8.1, update-ul la Windows 10 va sosi treptat, funcție de model, până la finalul acestui an, o altă veste foarte bună.

asus_zenpad_s_8_real_1

    40 comentarii

  1. Radu, pregateste-te de intrebari de genul:

    “Cum stric un laptop?”

    “Cum busesc o tableta?”

    :)

      (Citează)

    • Aparent nu sunt atât de mulți oameni care fac asta, spuneau ei.

        (Citează)

    • o urmaresc de mult pe fata asta, pe roxana. la inceput chiar am crezut ca face diverse glume intelese doar de ea, sau ca pricepe mai greu anumite lucriri, ca noi toti intr-un anumit context dealtfel, adica nu eram sigur ca e proasta proasta…
      eh, acum sunt convins.
      scuze roxana

        (Citează)

    • Eu zic ca n-are cum sa fie, pe bune, atat de proasta…

      Sigur e troll…

        (Citează)

  2. “nu este o garanție “no matter what”, adică nu se acoperă orice defecțiune, indiferent de cauze, ci cele care în mod uzual ar face obiectul garanției.”

    si care ar fi acele defectiuni? poti sa enumeri cateva?

      (Citează)

    • Se strică oricare din componentele interioare. You know, chestii pentru care te-ai duce la garanție, față de chestii la care ai spune “da, am scăpat-o eu în WC, normal că nu mai merge, nu mi-ar accepta-o nici la garanție”.

        (Citează)

  3. Laptopurile nu stiu cat de bune sunt, dar am doua tablete de la ei (TF700T si T100TA) si amandoua sunt niste mizerii cu drivere de rahat si care se opresc/reseteaza cel putin o data pe zi.

      (Citează)

  4. nu crezi ca dramatizezi cam mult? o miscare foarte curajoasa? nu e ca si cum se vor defecta 10% din tablete.

      (Citează)

    • Păi este. Marja lor e sub 10%, probabil spre 5% (nu uita că trebuie să adauge undeva și magazinul niște bani, iar toți cer discount cât mai mare). Prin urmare, dacă la 5% din produse ar da banii înapoi, n-ar mai ieși pe profit.

      Presupun că rata de defectare în primul an este de sub 10%, dar tot e o chestie riscantă pentru ei în condițiile în care nu știu cu cât vor crește vânzările după lansarea acestei promoții.

        (Citează)

  5. Probabil au aflat si ei ce indica de ani buni de zile returometrul PC Garage: produsele ASUS sunt de rahat.

    Stiu o firma care a adus o singura data laptopuri ASUS, nu le-a mai trebuit, dupa cate au picat din cele 200 si ceva de bucati.

    Din experienta personala stiu cum sunt tabletele Nexus 7 si 2013 si Transformer facute de ASUS.

    Pe afara este vopsit gardul cu actiuni de marketing, pentru ca stiu ei mai bine cat de fiabile sunt in realitate.

      (Citează)

    • Eu personal am 3 tablete Asus si n-am avut probleme cu vreuna in cei 2 ani de garantie.

        (Citează)

    • Eu două laptopuri, merg în continuare bine. Ca orice furnizor, au diverse rate de defectare la 3 luni, 1 an și 3 ani sau cum se calculează, dar îmi închipui că sunt sub media industriei pentru a propune asta.

        (Citează)

  6. nwradu:
    Se strică oricare din componentele interioare. You know, chestii pentru care te-ai duce la garanție, față de chestii la care ai spune “da, am scăpat-o eu în WC, normal că nu mai merge, nu mi-ar accepta-o nici la garanție”.

    De curiozitate, cum ai putea scapa o tableta in wc? Incerci sa o folosesti pe post de hartie igienica sau ii faci un selfie? Banuiesc ca nu intamplator ai dat un asemenea exemplu :)

      (Citează)

    • Ba da, a fost o vorbă auzită pe undeva. Sunt sigur că se întâmplă mai des decât credem, dar probabil cu telefoane care cad din buzunar.

        (Citează)

    • eu mi-am pus telefonu pe vasul de wc, am tras apa si mi-a cazut telefonul in wc noroc ca nu a patit nimic,nu s-a murdarit nu s-a crapat merge perfect ca in prima zi!!

        (Citează)

  7. Bine, fiind vorba de un device cu windows, orice varianta este posibila.

      (Citează)

  8. Fiabile pe naiba, am un laptop Asus cu procesor AMD Turion X2, mi-a facut numai probleme, s-a ars procesorul de 2 ori in garantie(de 2 ori in primul an), in conditiile in care il foloseam ca backup si era pornit foarte putin. Cand s-a ars prima oara Everestul (acum Aida64) arata sub 2000 de ore de functionare. A doua oara s-a ars pe la 2600 :))

      (Citează)

  9. Eu am un asus eeepc 901, vechi de… nici nu mai ştiu cînd, şi merge încă bine, nu au fost probleme.

      (Citează)

  10. Cui îi pasă? Cu toții trageți concluzii despre fiabilitatea tuturor produselor unui brand pe baza unei statistici cu un singur eveniment – nu are nici o relevanță.

    Service-urile sunt singurele care ar putea da ceva date concrete și desigur Asus, dar nu fac asta până nu fac toți ceilalți producători același lucru.

    Important este că acum, dacă iei Asus și se strică, primești și banii înapoi pe lângă produsul reparat.

      (Citează)

  11. Mai este un aspect: probabil ca nu toti cei care vor cumpara laptopuri si tablete Asus isi vor si inregistra produsul (din diverse motive: nu stiu de oferta, uita, nu-si dau seama ca depasesc termenul de inregistrare etc.) Chiar as fi curios sa aflu care va fi procentul de inregistrare. Deci “paguba” Asus trebuie calculata din cat % din produse se defecteaza dintre cele inregistrate, nu din cele vandute.

    Am un amic care a aflat de garantia “No Matter What” de la Toshiba la cateva zile dupa ce i-a expirat termenul de inregistrare online a laptopului proaspat cumparat. Ii crapase ecranul la un zbor cu avionul si era acoperita (din ce-am verificat la acea vreme) situatia asta (era la bagajul de mana laptopul). L-a costat cateva sute bune de lei schimbarea ecranului…

    De apreciat si de laudat initiativa Asus, in special *ne*diferentierea intre persoane fizice si juridice. Cand te gandesti ca unii producatori de laptopuri (vezi HP) ofera standard doar 1 an garantie pentru firme (si 2 pentru persoane fizice)…

      (Citează)

  12. George:
    eu mi-am pus telefonu pe vasul de wc, am tras apa si mi-a cazut telefonul in wc noroc ca nu a patit nimic,nu s-a murdarit nu s-a crapat merge perfect ca in prima zi!!

    Dar de atunci vorbesti doar cu handsfree sau pe speaker, parca nu-ti mai vine sa-l ti pe obraz langa gura…

      (Citează)

  13. Salut,
    Din ce am vazut pe linkul postat de tine, promotia e de la inceputul anului, iar produsele variaza:
    =====
    “Achiziționați un produs ASUS eligibil între 12 Ianuarie 2015 și 31 Decembrie 2015.
    Produsele eligibile sunt listate pe acest site web. Vă informăm că produsele pot varia de-a lungul perioadei promoționale.”
    =====
    in schimb nicaieri pe site nu apar si tablete.
    Din ce am verificat, cateva produse eligibile, sunt doar laptopuri.

      (Citează)

  14. nwradu:
    Se strică oricare din componentele interioare. You know, chestii pentru care te-ai duce la garanție, față de chestii la care ai spune “da, am scăpat-o eu în WC, normal că nu mai merge, nu mi-ar accepta-o nici la garanție”.

    Produsele lor se vor strica, daca nu in primul an, in urmatorul. Trist este ca vor gasi mereu motive pentru a nu repara gadgeturile clientilor. “Nu face obiectul garantiei / A fost folosit in conditii improprii / A fost praf in camera unde s-a folosit laptopul (asta a patit-o un bun prieten chiar cu toshiba si cu garantia lor no matter what! cum s-a intamplat asta, nu imi imaginez, dar trebuie sa aibe legatura cu faptul ca suntem in RO.
    Una peste alta, laptopurile de la Asus sunt ok, dar se vor strica. Tocmai ce mi s-a stricat bateria, pur si simplu intr-o zi nu se mai incarca (“plugged in, charging” dar ramane la o%) . S-a stricat dupa 1 an jumate ce-i drept :))

      (Citează)

  15. Haideti ca va explic eu cum sta treaba asta cu promotia respectiva si cum iti da Asus banii anapoi!!!!!!!!!!!!!!
    -am cumparat tableta Asus Memopad 8 si mi s-a stricat de 5 ori in 4 luni ,i-am contactat referitor la promotie ,raspunsul lor a fost: Pt. ca ati cumparat tableta de la un retailer nu va putem returna banii inapoi’ si da a fost valabil si pt. tablete ca primisem un mail referitor la inregistrarea ei pe site-ul asus,asa ca lasati-ma cu minciunile celor de la Asus ca mi s-a acrit,o am defecta acasa,o trimit la reparat la service-ul lor autorizat si mi-o trimit cu ‘test ok,defect nemanifestat’ si softul resetat,ce bani ??????????? ,nu mai zic ca se bloca din prima zii de cumparare si era a 2-a ca prima am schimbat-o,daaaaaa calitatea Asus

      (Citează)

  16. tableta am cumparat-o din Media Galaxy Brasov

      (Citează)

  17. Am depus reclamatie la magazinul Media Galaxy care a fost inregistrata si in care am specificat sa mi se returneze banii,In conformitate cu O.G.21/1992 si conform legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate,neaducerea produsului la conformitate si persistenta aceluiasi defect ,si a faptului ca nu mi s-a permis utilizarea produsului ,raspunsul lor a fost “o trimitem la service nu va putem returna banii” unde se afla momentan din nou………, am depus reclamatie la OPC pe 6 noiembrie,…. mai mult de atat ce sa mai fac? doar sa astept asa cum am asteptat 5 luni cu ea defecta……………..
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ? se pare ca da.

      (Citează)

  18. Intre timp am trimis tableta din nou in service a venit de acolo cu placa de baza inlocuita a 3-a oara, plus reparatiile anterioare…???? calitatea si indrazneala Asus+MediaGalaxy pt. romani din nou… cat o sa mai dureze treaba asa? ,incet, incet ma apropiu de o jumatate de an cu tableta la plimbare prin service-magazin,timp pierdut,bani suplimentari cheltuiti aiurea,nervi,nervi,etc,etc…………… Good Job Asus Romania!!!!!! ,aveti cele mai bune produse din lume la care returnati banii in cazul problemelor cu ele,conform mailuri-lor voastre.

      (Citează)

  19. Poti sa faci o modificare in articol. Promotia se refera la echipamentele care se strica intre 31 si 365 de zile de la cumparare, conform urmatorului email.

    “Stimate Dl. …,
    Număr de Identificare Înregistrare: 102027
    Felicitări, aplicația dumneavoastră în cadrul Promoțiilor ASUS a fost validată.
    În cazul în care dispozitivul dumneavoastră dezvoltă un defect tehnic în perioada de 31 – 365 de zile de la data achiziției, vă rugăm să accesați din nou site-ul web al promoției pentru instrucțiuni suplimentare.
    Pentru orice fel de întrebări vă rugăm să parcurgeți Termenii și Condițiile și sectiunea de Întrebări Frecvente de pe site-ul nostru web, sau să ne contactați la adresa de email support.ro@asuspromotions.com
    Cu stimă,
    Servicii Clienți Promoții ASUS
    Acesta este un mesaj automat, vă rugăm să nu trimiteți un răspuns.”

    Fratimiu si-a cumparat de BF un laptop. I-am pus windows 8.1 cu licenta, si-a facut update la 10. A mers 2 zile. Mai avem un laptop asus vechi de 5 ani. L-am trimis la garantie, nici nu apucasem sa il inscriem pe site pentru promotie, care se pare ca oricum nu este valabila.

    Te tin la curent cu evolutia situatie. E trist ca au avut o promotie mincinoasa. Inteleg ca este greoaie formularea pentru o campanie de marketin “se strica intre 31 si 365 de zile de la cumparare”, s-au bazat pe faptul ca este complicat sa depui o plangere la ANPC.

      (Citează)

  20. Sunt foarte curios Ciprian ce o sa rezolvi….
    eu la ultima discutie cu reprezentantii AsusRomania le-am trimis poze doveditoare cu ‘defectele neconstatate’ din momentul in care am cerut restituirea banilor pe produs,de atunci nu mi-au mai raspuns la mail……….

      (Citează)

    • Salut,

      Laptopul s-a intors din service cu placa de baza si pasta termoconductoare schimbata (asta scria pe fisa de iesire). A depus actele pentru promotia Asus si a primit raspuns ca va primi banii inapoi in termen de 30 de zile.
      Pana la urma s-au tinut de cuvant.

        (Citează)

    • A durat ceva mai mult de 30 de zile (ianuarie, februarie si aproape tot martie), dupa multe schimburi de mail-uri, pentru ca nu au un numar de telefon sa suni in Romania, sa poti rezolva mai repede diverse probleme, am reusit sa dau de ei pe pagina de Facebook si sa primesc banii.

        (Citează)

  21. Pe 23.02.2016 am primit mesajul de Aprobare a aplicatiei de returnare a banilor pt un laptop stricat! Este vorba de 6000 lei. Deocamdata nu mi-au facut plata! Le-am dat mail si mi au raspuns ca-si cer scuze pt neplacerea creata si ca in cel mai scurt timp va fi rezolvata problema!

      (Citează)

  22. Pe 23.02.2016 am primit mesajul de Aprobare a aplicatiei de returnare a banilor pt un laptop stricat! Este vorba de 6000 lei. Deocamdata nu mi-au facut plata! Le-am dat mail si mi au raspuns ca-si cer scuze pt neplacerea creata si ca in cel mai scurt timp va fi rezolvata problema!

    suntem in luna a 4-a :))), asa ai respectam si noi cum ne respecta si ei pe noi,adica nu mai cumparam produsele lor pe viitor,pe seama la opc…. timp pierdut…

      (Citează)

  23. Same here cu un laptop 2in1. În garanție, Depanero m-a ținut o lună cu el în service, lucuru care s-a rezolvat cu ANPC-ul după cele 15 zile cu înlocuirea produsului.
    După completarea ultimilor pași pentru a primi banii înapoi, la data de 1 martie primesc mail-ul ăsta.

    Felicitări, aplicația dumneavoastră în cadrul Promoțiilor ASUS a fost validată.
    Vom procesa plata către contul bancar menționat în aplicație în termen de 30 de zile.
    Pentru orice fel de întrebări vă rugăm să parcurgeți Termenii și Condițiile și sectiunea de Întrebări Frecvente de pe site-ul nostru web, sau să ne contactați la adresa de email support.ro@asuspromotions.com
    Cu stimă,
    Servicii Clienți Promoții ASUS

    30day+ later nimic. Probabil mai am de așteptat 1-2 luni?

      (Citează)

    • Asus-ul care face obiectul discutiei este luat in urma unui Acer aspire V3 in valuare de 4200 ron achizitionat in irma cu 2 ani! Cu 5 zile inainte de expirarea garantiei, a inceput sa-mi faca probleme placa video. Dupa numeroase planngeri pe la depanero ( ma sunau ca l au reparat inda constatam ca nu-i asa si asta de vreo 4 ori! In cele din urma mi-au returnat intreaga suma si asa am ajuns la Asus)! Din cele doua Asus-uri cumparate, unul de 7300 lei si unul de 6000, cel de 6000 a cedat!

        (Citează)

  24. Buna ziua,
    Dorind sa cumpar ceva de calitate, am inceput cautarea achizitionarii unui laptop.
    Anul trecut deci, am fost “victima” acestei promotii care spunea asa, citez:
    1.Achizi?iona?i un produs ASUS eligibil între 1 August 2015 ?i 29 Februarie 2016.
    2.Înregistra?i produsul pe acest site web ?i încarca?i factura de achizi?ie în maxim 15 zile de la data achizi?iei.
    3.În cazul în care produsul dezvolta un defect de hardware în primele 12 luni de la data achizi?iei, contacta?i
    serviciul de asisten?a ASUS pentru a raporta defectul ?i a aranja remedierea acestuia.
    4.Transmite?i o cerere prin intermediul acestui site web în termen de 30 de zile de la finalizarea repara?iei produsului.
    Va trebui sa încarca?i documentele justificative legate de procesul de repara?ie.
    5.Ve?i primi suma corespunzatoare rambursului direct în contul dumneavoastra bancar în termen de 30 de zile de la validarea aplica?iei.
    Din pacate laptop-ul sa defectat si a fost trimis in service si reparat.
    Avand in vedere promotia, am urmat pasii ceruti. Au recunoscut (un pic cam greu) cererea, insa nici pana in ziua de astazi nu au onorat promisiunea.
    Am trimis un e-mail in care intrebam cat dureaza, raspunsul primit fiind citez:
    Stimate domnule Mutulea,
    Sesizare ID: 20326
    Îti multumesc pentru e-mail.
    Ne cerem scuze pentru lunga asteptare.
    Datorita popularitatii mare de promovare experimentam unele întârzieri în procesarea platilor.
    Regret sa spun în acest moment suntem în imposibilitatea de a spune o data exacta când returnarea va fi depus în contul dumneavoastra.
    Va multumim pentru rabdare si întelegere. Daca aveti orice întrebari va rugam sa contactati serviciul nostru de asistenta pentru clienti.
    cu stima Lilla
    Am trimis deja un e-mail la dansii cu intentia mea de a apela ANPC-ul, insa nu mi se mai raspunde.
    Va precizez ca am salvate toate e-mail-urile trimse si primite.

      (Citează)

  25. Devine totul din ce in ce mai tagico-comic referitor la caum trateaza asus clientii, eu am ramas in continuare cu trompeta de tableta re-re-re-re-re-re reparata de foarte multe si prinmind-o din service(acreditat Asus) la fel de defecta cum o trimiteam sifara sa mai vad nici un ban.
    Sper sa nu patesti si tu Mirel cum am patit eu cu O.P.C.!!! ,adica:
    “Numarul de inregistrare al reclamatiei este 1686 din 06.11.2015. Directie – BRASOV

    Va mai informam:
    Conform art.8 si 9 din OG 27/2002, autorităţile şi instituţiile publice sesizate au obligaţia să comunice petiţionarului, în termen de 30 zile de la data înregistrării petiţiei, răspunsul, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă. În situaţia în care aspectele sesizate prin petiţie necesită o cercetare mai amănunţită, conducătorul autorităţii sau instituţiei publice poate prelungi termenul prevăzut cu cel mult 15 zile.

    Asteptati raspunsul din partea reprezentantilor institutiei noastre la adresa postala/adresa de posta electronica comunicata de dvs in petitie.”
    A 32-A ZII (desii termenul expirase) am sunat eu la sediu am vorbit cu doamna ce investiga cazul iar raspunsul ei a fost sa o sun in zilele urmatoare ca nu are dosarul meu in fata si nu stie depre ce este vorba.Dupa atatea zile ar fii trebuit sa studieze problema si sa ajunga la o finalizare lesne de inteles doar daca ar fii aruncat o privire peste hartiile puse la dispozitie de mine.
    Mai este nevoie sa spun ca ma contrazicea cu hartiile mele pe care le aveam in fata? .
    Raspunsul O.P.C. Brasov primit cu intarziere nejustificata este atat de jenant ca nici nu mai are rost sa-l amintesc, asa ca bafta multa Mirel,o sa ai nevoie.
    Intrebarea mea, cati isi primesc banii inapoi pe produsele Asus defecte?
    Distractie placuta in continuare :)

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus