un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

La Social Media Breakfast

30 Jul 2011  ·

GÂNDURI  ·

Spune-ți părerea

Ieri dimineaţă am fost la un mic dejun cu bloggeri şi reprezentanţi ai diverselor agenţii de publicitate din piaţă, cei care organizează diverse campanii pe bloguri şi pe Facebook sau Twitter. Ieri ne-am întâlnit la Trattoria Buongiorno din Piaţa Victoriei, iniţiativa întâlnirii a aparţinut agenţiei Standout, iar Ionuţ Oprea vrea să o organizeze câte una din două în două săptămâni.

S-a dorit ca bloggerii să aibă ocazia a de a-şi spune părerea despre campaniile în care participă, ce-a fost bine şi ce-a fost rău şi, mai ales, cum ar putea fi îmbunătăţite. Ideea este ca bloggerii să fie implicaţi în campanii încă de la faza lor de planificare, nu direct să fie puşi în faţa faptului împlinit, când li se spune “scrie despre asta, pune un banner”.

Asta chiar ar fi o veste bună, să recunoaştem. Toată lumea munceşte din greu pentru ca orice campanie să fie pe placul vostru, al cititorilor, pentru ca voi să descoperiţi ceva interesant, ceva nou, să interacţionaţi într-un mod plăcut cu un brand sau o companie, iar bloggerii sunt cei mai în măsură să ştie ce anume li se potriveşte cel mai bine propriei audienţe şi ce se poate face fără a sări calul.

Printre alte probleme discutate au mai fost şi:

  • uneori este o problemă cu trimiterea premiilor la diverse concursuri, aşa că n-ar fi rău ca bloggerul să ceară întâi premiul de la organizator şi să-l trimită chiar el câştigătorilor, ca garanţie că acel premiu există şi este prompt livrat celui care l-a câştigat.
  • brandurile ar trebui să-i recompenseze cumva pe cei care sunt mari fani ai unor produse. Tu, organizaţie, dacă vezi pe cineva că îţi tot laudă berea, restaurantul, maşina, consola de jocuri, whatever… bagă-l şi pe respectivul om în seamă. Trimite-i un mail prin care să-i mulţumeşti pentru aprecierea pe care o poartă. Dă-i o navetă de bere gratis, invită-l la restaurant şi fă-i turul bucătăriei, cheamă-l la un drive-test când apare o maşină nouă, trimite-i un pix şi o agendă, ceva, orice. Aşa e frumos.

Standout a anunţat că împlineşte 4 ani de la prima lor campanie organizată online, care de fapt a fost o licitaţie câştigată de Marketonline. Puteţi vedea aici ce şi cum a fost şi cine a participat.

Am cunoscut-o ieri şi pe Mihaela Toma, care conduce magazinul Leonidas de pe Calea Dorobanţi, vizavi de British Council. Am primit de la ea o cutie de bomboane de ciocolată Leonidas, despre care ştiam deja că sunt super bune de aş mânca non-stop aşa ceva, dar şi o cutie de ceai Tea Forte, o colecţie nouă şi interesantă de ceaiuri, a căror poveste trebuie să v-o prezint pe larg în alt articol. O să spun doar că ceaiurile din cutia primită ieri sunt făcute pentru a fi infuzate în alcool, de preferinţă vodcă. Sper că asta vă trezeşte deja interesul :P

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus