un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Freshful afișează un interval orar mai precis pentru când va ajunge comanda la ușă

17 Jan 2023  ·

FOOD & LIFESTYLE  ·

14 comentarii

Nu știu când a introdus Freshful funcția asta, dar la ultima comandă dată am observat că-ți spune în aplicație cu mai multă precizie când va sosi livratorul la adresa ta, așteptat de brațe puternice și senzuale.

Asta este bine, că uneori aveam o comandă dată cu interval de livrare 14-16 și ne întrebam dacă va sosi mai degrabă spre 14 sau spre capătul celălalt al intervalului, ca să știm și noi cum ne organizăm cu ieșitul pe afară.

Din ce am observat, intervalul acesta mai precis este comunicat când marfa este în drum spre tine. Nu știu dacă după ce a plecat mașina din depozit sau după ce a plecat de la clientul anterior și se îndreaptă spre tine. Mi-ar plăcea și să vină o notificare cu acest interval, de exemplu “peste 20 de minute apare mâncarea”. Ar fi foarte utilă pentru noi, că poate suntem prin parc sau prin cartier și ar fi un heads-up bun. Nu cred că am primit o astfel de notificare.

Oricum, încă un pas în față.

    14 comentarii

  1. Pe langa un interval orar, la amazon iti mai arată si locația live a curierului si câte livrări mai are pana sa ajungă la tine. Ma mir cum de n-a implementat fan sau sameday treaba asta.
    Ex: https://postimg.cc/KkvFSj8W

      (Citează)

    • Coco:
      Pe langa un interval orar, la amazon iti mai arată si locația live a curierului si câte livrări mai are pana sa ajungă la tine. Ma mir cum de n-a implementat fan sau sameday treaba asta.
      Ex: https://postimg.cc/KkvFSj8W

      Asteapta si tu un pic, nu poti copia totu peste noapte.

        (Citează)

    • De parca trebuia sa te duci pana la amazon ca sa dai exemplu asta, nu ai asta pentru orice aplicatie care livreaza mancare, sau de exemplu pentru glovo, care sunt fix concurentii lui frezzful astia

        (Citează)

    • Au altele de implementat înainte de asta. Pare genul de feature pe care-l adaugi când deja ai rezolvat alte lucruri care te ajută să vinzi mai mult.

      Nu-i greu de implementat, că doar Tazz o are.

        (Citează)

  2. ma bucur sa aud ca serviciul se imbunatateste. De aici sunt doua optiuni: devine profitabil si merge mai departe (se extinde si ajunge si la noi in provincie) sau nu reuseste sa se sustina pe piata si se inchide.
    Eu nu pot decat sa le urez mult succes!

      (Citează)

    • Nu cred că se închide când are pe eMAG și Naspers în spate, din ce știu eu.

      A zis bine Stanciu la un moment dat: piața online de food are 1% din totalul retailului alimentar, dar fiecare procent înseamnă 1 miliard de lei.

        (Citează)

  3. La cea mai recenta comanda, de saptamana trecuta, nu am remarcat asta.

      (Citează)

  4. Câteodata mega livreaza gratis in tara fară comanda minima doar ca nu gasesc un tipar .

      (Citează)

  5. Comand de foarte mult timp la Freshful. Până acum am fost mulțumit atât de intervalul de livrare cât și de calitatea produselor.
    Într-adevăr ar ajuta o notificare cu 30 minute înainte.

      (Citează)

  6. Cand apare mesajul cu venirea comenzii, incepe imediat si salivarea, ca la experimentul lui Pavlov :))

      (Citează)

  7. La multe articolele din categoria “gânduri” apar des comentarii de genul “asta e blog de tehnologie, ești inginer, nu ne intereseaza, nu mai vin pe aici”, dar la asemenea articole care nu au nici o relevanta pentru cine îi dinafara Bucureștiului nu se mai da nimeni cu fundul de pământ. Probabil explicația ar fi ca de fapt deranjează când cineva își exprima niște opinii, avem senzația ca am pierdut timp citind părerea unei persoane mai mult decât atunci când citim o informație care nu ne este de folos, dar este impersonală.

      (Citează)

    • Conform statistiilor, 40% din traficul de pe blog este din Bucuresti, asadar astfel de articole se adreseaza unui procent semnificativ de cititori. In plus trebuie sa iei in calcul si faptul ca Radu locuieste in Bucuresti, este normal sa scrie despre serviciile pe care le foloseste si le cunoaste.

      PS: articolul acesta se apropie de categoria tehnologie. Sunt prezentate detalii despre o aplcatie online de livrare alimente, ceva ce nu exista pana acum 2-3 ani.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus