un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Black Friday: eMAGOtterMABOFlipFinestoreBest ValueFashion DaysPC GarageDysonAVstoreevoMAGLibrisF64PhotosetupAltexFlancoVodafoneOrangeDigiSevensins ◄◄

asus s5507

Eroarea de preț eMAG este, de fapt, o mare problemă pentru celelalte magazine (update: explicația tehnică pentru eroare)

24 Nov 2014  ·

TEHNOLOGIE  ·

124 comentarii

Update: am vorbit cu unul dintre directorii eMAG și mi-a explicat partea tehnică. Se pare că a fost o eroare legitimă cauzată de două elemente:

  1. în secțiunea de Resigilate nu există un mecanism automat de verificare a prețurilor prea mici. În restul site-ului există așa ceva, un sistem care, dacă vede un discount prea mare, delistează produsul automat până când probabil un operator uman îl validează. Nu mi-e foarte clar dacă sistemul era funcțional măcar în restul site-ului, că de Black Friday probabil a fost modificat pentru a nu “reacționa”.
  2. la upload-ul noilor prețuri pentru resigilate (pe 23 ale lunii), în agitația de după Black Friday, câteva prețuri au fost generate greșit și necorectate de nimeni. Prețul a fost împărțit la 1000, rotunjit automat în minus la ceva cu “,99” și de asta au existat produse la 1, 2 sau 3 lei și ceva.

După cum au spus chiar cei de la eMAG, n-a fost intenția lor să piardă 200k euro așa, cu acei bani ar fi putut face o campanie mult mai bună în toată mass-media posibilă. Eu, unul, îi cred. Mi s-a spus că, dacă vreau, îmi trimit fotografii cu programatorii care lucrează non-stop să descopere bugurile și să modifice sistemul. Bănuiesc că pe fundal aș fi văzut și vreo doi programatori spânzurați și vreo două capete înfipte în gard, ca exemplu.

Cu această ocazie, se pare că Zoso avea dreptate și n-a fost campanie regizată. Culmea, când am fost eu la eMAG vineri am aflat că urmează o campanie de reduceri la resigilate, după Black Friday, așa că astăzi m-am gândit că asta a fost, dar cred că n-a mai observat nimeni reducerile reale pe lângă cele de 1-3 lei.

Ce-am zis mai jos despre precedentul creat și despre cum vor fi privite în viitor magazinele care nu onorează comenzile greșite rămâne, însă, valabil. Și felicitări celor de la eMAG că le onorează.


Chestia asta sună a campanie planificată dinainte cu “prețuri greșite”, dar nu mai contează acum.

eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a înregistrat duminică, 23 noiembrie, în intervalul 20:30 – 23:59, o eroare la încărcarea prețurilor pentru anumite produse resigilate. Eroarea a determinat prețuri de vânzare cuprinse între 1 leu și 8 lei pentru o gamă largă de produse.

„Satisfacția clientului este foarte importantă pentru noi și vom onora absolut toate comenzile, iar produsele vor fi expediate rapid”, declară Iulian Stanciu, directorul general eMAG.

Valoarea totală a reducerilor greșite este de 1.157.200 de lei. Cea mai mare reducere, de 11.190 lei, a fost aplicată unui echipament de rețea, un switch Cisco Catalyst 2960, care a putut fi cumpărat la prețul de 8 lei față de prețul de listă de 11.190 lei. În cele două ore în care produsele au fost listate cu prețurile greșite, de la 20:30 la 23:59, au fost comandate, în total, 730 de produse.

Printre produse au fost:

  • Samsung Galaxy S4 la 1 leu, redus de la 1.449 lei
  • Televizor LED Smart TV 3D Philips, 117 cm, Full HD – 3 lei de la 4.246 de lei
  • Televizor Samsung LED 48 inchi – 1 leu de la 2.699 lei
  • Televizor LED Samsung 40 inchi – 1 leu de la 3.999 lei
  • Ultrabook Dell Studio XPS Duo 12 – 3 lei de la 4.796 de lei.
  • Mașină de spălat Bosch 7 kg 1000 rpm – 1 leu de la 2.199 lei
  • Aparat de ras Philips – 1 leu de la 1.199 lei
  • Combină frigorifică LG 190 cm – 1 leu de la 2.999 lei

toate resigilate, deși asta înseamnă de obicei că-i deschis coletul după ce l-a returnat un alt cumpărător.

Partea nasoală nu este că eMAG a aruncat pe geam 1,157 milioane de lei, sunt sigur că au făcut suficient profit de Black Friday pentru a putea suporta aceste pierderi.

Partea nasoală este că eu n-am fost pe fază, să comand televizorul de 40 de inchi și ultrabookul.

Partea nasoală este că viața tocmai s-a înăsprit pentru toate celelalte magazine din piață. Băieți, este timpul să fiți foarte atenți cu prețurile voastre în viitor. Erorile acestea de preț , repet, probabil o campanie așa planificată, nu sunt doar un plus de imagine pentru eMAG, ci mai ales un “minus” mare de imagine pentru alții care nu vor face la fel în cazul unor greșeli neintenționate (gen Evomag, Domo, CEL), pe principiul “dar eMAG a onorat!”

Pe termen lung asta reține lumea: nu că a fost o campanie promoțională, ci doar că eMAG a livrat televizoare de 4000 de lei vândute din greșeală cu 3 lei.

Screenshot-uri găsiți pe Zoso.ro


Update: pentru cei care spun că au pierdut 200.000 de euro, dar au câștigat articole pe bloguri și în ziare, vă citez de la Manafu, dintr-un articol pe care vă invit să-l citiți în întregime:

S-a gândit cineva ce înseamnă 200.000 de euro în marketing, în România?

Va spun eu, doar în termeni de advertising, fiind cea mai cunoscută formă de marketing. Înseamnă aşa:

  • 1 luna de reclamă pe staţiile TV mari (Pro TV, Antena 1, Kanal D, Prima TV)
  • 5 luni de reclamă pe staţii TV de nişă (de la Disney şi Diva până la România TV şi AXN)
  • 1 an de reclamă pe Discovery sau National Geografic
  • 3 luni de publicitate outdoor, cu peste 100 de panouri, în Bucureşti.
  • 10 luni de reclamă radio, la un post mare, cu 3-4 spoturi pe zi.
  • 40 de milioane de afişări pentru bannere online.
asus s5507

    124 comentarii

  1. bos, intrebare simplă: uită-te prin casă, ai vreun produs pe care ai dat 1.000 lei și pe care, după un an, l-ai vinde cu 1 leu? serios, altceva decât să repetăm ca idioții “e campanie de marketing” mai avem si noi în program? vorbim de 200.000€ totuși.

      (Citează)

  2. Conform lui zoso eşti idiot dacă crezi că asta a fost o mişcare planificată. Mă număr printre idioţi.

      (Citează)

  3. Dupa un weekend in care au vandut de cateva milioane de euro, dupa ce is de departe cei mai cunoscuti si apreciati, crezi ca mai aveau nevoie de campania asta?

      (Citează)

  4. e trist ca-si ia avans emag fata de restul, ca e nasol sa n-aiba concurenta comparabila pentru cumparator pana la urma.

    ma sperie mamutii

      (Citează)

  5. Si eu ma numar printre idioti. Sa prefer sa bag o groaza de bani in publictate pe la tv sau pe onlain sau sa ma prefac ca gresesc niste preturi, sa pierd 200.000€ dar sa apar instantaneu pe toate blogurile, pe toate site-urile si chiar pe la tv…

    Se stie ca stiri de genul asta sunt mestecate imediat de toti afiliatii, de toti “A-listerii” etc

      (Citează)

  6. @Makavelis Pe acelasi principiu Coca Cola ar mai avea nevoie de publictate? Si cu toate astea ar reclame peste tot si de cateva ori pe zi la TV.

    @add Asa se intampla cand “inregimentezi” un onlain intreg printr-un sistem de comisioane. Pentru 50-100 de lei nu mai misca nimeni

      (Citează)

  7. +1 la “idioti” dupa standardele lu zoso :P

    Sa fim seriosi, partea cea mai nasoala este aia scrisa si taiata de radu :D .

    Acuma privind chestiunea din alt punct de vedere, emag nu pot fi dati in judecata de alte magazine sau sanctionati pt practici de concurenta neloiala, preturi de dumping, etc. etc … ?

    Chiar si sustinand ei ca a fost “o greseala”, tot pret de dumping ramane.
    Oare este necesar sa fie treaba facuta cu intentie dovedita ?

    Intreb, nu dau cu paru.

      (Citează)

  8. Stevie von derr

    24/11/2014 la 11:40 AM

    Uite ca am sa sar si eu in barca cu prosti.

    Da, 200.00 E si practic si-au “patentat” genul asta de eroare. Cele 3 magazine au facut smenul cu eroarea si au pierdut clienti. eMag ( sa presupunem ) a riscat intre 1 si 500.000 euro pe care si-i amortizeaza in 2 ani ( nu cred ca au de gand sa dispara de pe piata prea curand ).

    Desi greselile se intampla, nu este exclus. Si daca intradevar ( cine stie, stie ) a fost o idee de marketing, atunci merita pupat pe crestet. Ca l-a facut mamica lui un geniu.

      (Citează)

  9. care sunt magazinele care au făcut eroarea și au pierdut clienți?

      (Citează)

  10. Eram 100% sigur ca vine unul cu exemplu Coca-Cola. Nu e acelasi lucru. Gandeste-te la momentul in care a aparut aceasta greseala.

    Nu spun ca e neaparat ca mine, dar astept o explicatie valida.

      (Citează)

  11. Mie imi pare clar eroare de programare. De fapt, acum in site nu par sa mai fie promotionale de nici un fel.

    Sunt situri complexe si e foarte usor sa faci o astfel de eroare, mai ales pe o infrastructura cu multe servere.

    Nu cred ca mai aveau acum nevoie de inca un “event de marketing” la cat au vandut orcum apar la stiri.

    Si intr-adevar e o problema pt clienti. Am avut clienti care au chemat OPC-ul pentru ca, in urma unei erori de pus discount, a cumparat ceva foarte ieftin si n-au vrut sa inteleaga ca a fost o eroare. Legea nu e clara in priviinta asta, pe de o parte n-ai voie sa vinzi mai ieftin decat cumperi, pe de cealalta n-ai voie sa pui preturi inselatoare.

    Dan

      (Citează)

  12. Va dati seama de “black friday 2015” cam in ce hal o sa scurme lumea pe la sectiunea de “resigilate” de pe emag ? :))

      (Citează)

  13. Stevie von derr

    24/11/2014 la 12:12 PM

    @Zoso

    Esti pe internetz’ de atata timp, nu pot eu sa-ti dau exemple ( erau deja in articol. l-ai citit, nu ? )

    Doar nu am sa zbarnai eu de fiecare data cand ma simt inselat de un magazin, dimpotriva, am sa tac si-am sa ma duc la concurenta.

    Dar cazurile relatate in media (o parte chiar de clienti scurmatori dupa 99% reducere ) mi-au (probabil si altora ) demonstrat cine merita si cine nu sa-mi ia banii.
    Mai degraba tolerez un “prost” care greseste si isi asuma greseala, decat unul “sclipitor de destept” care le comite intentionat si apoi fluiera a paguba ( a ta desigur, timp pierdut, timp irosit pentru plangeri sau scris articole,mail-uri, etc. ).

    Esti boss pe anumite segmente, dar aici nu pot sa-ti dau dreptate. Cica : Cum adica au pierdut clienti ? Da, au pierdut multi din clientii cu acces la internet.

      (Citează)

  14. Programat, ma indoiesc. Ar fi mult prea diabolic si daca reuseste cineva sa confirme ca a fost programat ar iesi mult mai rau pentru ei.

    Dar, la concluzii avem ca eMag cu 200.000 de euro si-a facut o super campanie de marketing ( nu stiu daca e scump sau nu, dar cum zice si Radu au de unde ) doar prin faptul ca au creat un precedent pe care toti ceilalti s-au ferit sa il faca si care o sa fie unul dintre cele mai bune argumente sa cumperi de la eMag daca pana acum erau sceptici: eMag isi respecta clientii chiar si din greseala! Ceea ce nu mai exista pe piata!

      (Citează)

    • @SYAOnline: chiar super-campanie de promovare nu, cu 200k euro ții reclame TV o lună și mai bagi și panouri stradale. Alea sunt super-campanii.

        (Citează)

  15. @Zoso
    Esti pe internetz’ de atata timp, nu pot eu sa-ti dau exemple ( erau deja in articol. l-ai citit, nu ? )

    cel.ro, cel mai bun exemplu, a pierdut procesul cu unii dintre cei care au comandat televizorul ăla și i-au dat în judecată. acum e recursul. i-au dat în judecată câțiva, și ei tot nu vor să livreze televizoarele alea.

    pe de alta parte, cifra lor de afaceri s-a triplat. deci aia cu pierdut clienți i-o poți spune lejer lui mutu, că nu are nici un fundament. e o tâmpenie. românului nu ii pasă de reputația magazinului, daca acolo are cel mai mic preț, acolo se duce, și se face că nu știe că nu are garanție sau că e magazin de țepari.

    deci da, emag nu pierdea nimic daca nu livra. hai să încercăm să judecăm, nu doar să aruncăm idei care pot fi demontate ușor.

      (Citează)

  16. Intrebarea e alta…. A vazut cineva preturile gresite pe site ? A cumparat cineva la preturile alea ? :))

      (Citează)

    • @Dan Petria: s-au vândut 730 de produse în total. Am văzut și eu comisioane de 1 ban de la cineva care a cumpărat vreo 5 produse de un leu, cred că aceeași persoană chiar.

        (Citează)

  17. Baieti, va spun eu cum sta treaba. Ca am lucrat ca programacios la eMAG acum ceva timp.
    La anumite ore ale zilei, preturile se sincronizeaza, adica ruleaza un cron, ia continut de undeva si actualizeaza preturile.
    Data trecuta greseala a fost pe bune, n-a fost nicio campanie de imagine.
    Si probabil de data asta la fel s-a intamplat, inainte de Black Friday se dezvolta acolo mult, repede si prost, si ajung chestii nasoale pe productie.
    Ce s-a intamplat acum cu preturile a fost o greseala, si oamenii responsabili vor fi bagati in sedinte, dar eMAG-ul acum isi face publicitate pe seama greselii.

    @Radu, inca ceva important:
    eMAG nu iese pe profit de Black Friday, nu au cum, ca isi reduc aproape complet marginea adaugata, si furnizorii reduc si ei preturile.
    Pentru eMAG si furnizorii lor, Black Friday inseamna fildelizarea clientilor.
    Gandeste-te, daca iti iei un TV Samsung ieftin de la eMAG de Black Friday, ramai cu o parere buna, si sunt sanse mari sa mai cumperi produse Samsung de la eMAG pe viitor.

    Inca ceva:
    Din punct de vedere legal, un magazin este obligat sa vanda produsul la pretul care este afisat.
    Aia mai mici de la cel.ro si evomag.ro si altii nu si-ar permite asa ceva, si ei cand gresesc un pret, pacalesc clientul sa anuleze factura.
    Deci daca vreodata vedeti un pret suspect de redus la ceva, cumparati! Si dupa aia insistati la magazin sa vi-l dea la pretul respectiv, bagati texte cu Protectia Consumatorului, nu anulati factura sub nicio forma!

      (Citează)

  18. Daca ati sti pe cine au sef(a) la marketing cei de la eMag, n-ati mai crede in ‘greseli de programare’. Credeti ca sistemul nu e pus la punct sa atentioneze cand se introduc preturi gresite?

      (Citează)

  19. Stevie von derr

    24/11/2014 la 12:46 PM

    @ alex – exact. Mi se pare greu ca intr-o perioada atat de importanta sa nu fie nimeni cu ochii pe preturi. Este era tehnologiei, au graficele la indemana, etc.
    Ma rog, s-a intamplat, intentionat sau nu, bravo lor. Nici nu mai am loc unde sa le adaug bile albe.

    @ Zoso – Dude, eu nu contest ceea ce zici tu. Zic doar ca din punctul meu de vedere, celelalte magazine pierd. Nu acum, pe termen lung.
    Eu nu am veniturile tale si nici puterea ta de cumparare, sa dau clickuri la ce magazin am chef, cand mi se scoala.
    Insa am observat ca e mult mai avantajos sa cumperi ceva “de firma, vorba vine” decat 3 x acelasi produs “noname”.
    Aceeasi strategie o aplic si cand aleg un magazin de unde cumpar. Pentru ca citesc cazuri si ma inspaimant.
    Iti moare telefonul in mana, te duci la aia si-ti aplica eticheta de fraier, ca n-ai ce sa le faci :”L-ati scapat in galeata cu apa, ati batut snitele pe el, v-ati dat pe derdelus cu el sub cur etc.-uri”.

    Si toata “propaganda” asta a internautilor nu imi ridica decat o intrebare. Sa platesc 10 lei in plus ( exemplu fictiv ) la emag dar nu stau cu morcovu-n cur cand mi se strica ceva? Desigur. Prefer 10 lei pe care sa nu-i simt, decat paishpe’ milioane.

    Stiu ca am fost putin incoerent, dar totul se rezuma la imaginea de ansamblu promovata in special pe internet. Si momentan eMag duce steagul.

      (Citează)

  20. @Zoso

    Urmeaza sa ne zici ca ei dau bani si pe produsele expuse in showroom sau?

      (Citează)

  21. parca era o lege cum ca nu ai voie sa vinzi cu pret mai mic decat cel de achizitie…

      (Citează)

  22. @stevie, ești incoerent și acum. și ai dat-o în bălării.

    @alexeat, ești special.

      (Citează)

  23. Din punctul meu de vedere de consumator, conteaza ca emag isi trateaza serios clientii si isi asuma o greseala costisitoare in favoarea clientului. Ceea ce majoritatea magazinelor (online sau nu) nu fac.

    Preturile le au bune (cateodata gasesti mai ieftin in alta parte, alte dati au oferte foarte okay), site-ul okay, serviciul client f. bun. Experienta mea cu ei a fost foarte okay si asta mi-a castigat increderea – daca am o problema stiu ca pot sa returnez produsul si garantia de multe ori e pick and return.
    De ce m-as complica cu alta firma cand aici am liniste si stiu ce cumpar.

    +1 de la emag de la mine.

      (Citează)

  24. Imi place asta cu eroarea “falsa” ;) Lucrez la un astfel de site mare, si ianinte de BF se programeaza in draci, se fac sute de lucruri, repede, nu se testeaza, nu se gandeste ;)
    E tot timpul surprinzator cand merg siturile astea, la cum se programeaza ;)

    Dan

      (Citează)

  25. Greseala sau nu, nu erau obligati sa livreze la pretul afisat, pretul fiind clar unul derizoriu. In fata legii ar fi fost acoperiti.

    Decizia de a livra in ciuda acoperirii legale a fost una de marketing.

      (Citează)

  26. Dar, altfel, aproape 4 ore de greseala? Come on! Ce e eMag, sat fara caini?

      (Citează)

  27. @ Zoso.
    “sa repetam ca idiotii”???
    Inteleg ca esti o mare scula a blogerrimii din RO, dar ai un limbaj si o aroganta greu de tolerat.
    NB. Blogul lui Radu, de aici de fata, e cu zece clase peste.
    In plus, atitudinea lui rezervata, rationala si intotdeauna politicoasa denota un om de mare bun-simt.
    Ia aminte si acum , gata, cu factura de publicitate la Emag!
    Sau incasam tot pe PayPal?:-))

      (Citează)

  28. nu îți cere nimeni să mă tolerezi.

    “Ia aminte si acum , gata, cu factura de publicitate la Emag! Sau incasam tot pe PayPal?:-))”
    nu înțeleg ce vrei aici.

      (Citează)

  29. bă, idiot-idiot, da’ crede cineva că emag avea 700 și ceva de resigilate din categoriile alea pe stoc? întreb și io..

      (Citează)

    • @neamielu: dacă te uiți în resigilate, vei vedea că uneori au sute de bucăți din același produs acolo, precum era la iPhone sau Nexus în timp. În primăvară au anunțat un retur de 4% dintre comenzi, care toate trec la Resigilate.

        (Citează)

  30. la 42.000 comenzi de bf, sigur nu. aveau maxim 50 produse in tot depozitul.

      (Citează)

  31. Stevie von derr

    24/11/2014 la 1:53 PM

    Horia – de ce ma faci sa-i iau apararea lu zoso ?

    A fost destul de “neutru”, desi incapatanat. Deloc n-am vazut sa ia partea eMag sau sa insinueze c-ar fi fost o campanie de marketing.

    Cat despre stilul de a scrie, unu-i inginer, celalalt jurnalist. Unul se axeaza pe detalii, altul pe satira.

    Cred ca ai baut altceva in loc de cafea azi dimineata

      (Citează)

  32. Citez de pe mediafax: “cea mai mare reducere, de 11.190 lei, fiind aplicată unui echipament de reţea, un switch Cisco Catalyst 2960, care a putut fi cumpărat la preţul de 8 lei”. SI totusi, in mod normal, cine ar cumpara resigilat un switch care nou costa 11.000 lei? La produsele scumpe cred ca resigilatele atarna greu de gatul emag, mai ales ca romanul de azi face cum facea romanul de ieri prin vest. Isi ia ultima camera foto/video, un cort si inca cateva scule, face un picnic in weekend si apoi le da pe toate inapoi.

    Ahhh..si inca un tip invatat la scoala vietii filiala Romania:
    Daca aveti card de credit si va trebuie cash urgent (dar comisionul la retragere din ATM e prea mare), faceti o cumparatura la magazine gen mediagalaxy si apoi il duceti inapoi. Banii vi se vor da tot prin banca, dar le dati IBANul de la contul curent. Voila. Romania always surprising.

      (Citează)

  33. Eu am comandat un S4 si un Z2 :D (nu se va vinde pe situri de profil!!!)

      (Citează)

  34. Ne-am dat naibii, greseala intentionata de 200 de mii de euro?…
    Daca vroiau, o faceau de 50 de mii, de 100 de mii, sau de 20 de mii, ca tot asa erau perceputi. Eu cred ca pur si simplu a fost o prostie facuta de cineva p-acolo.

      (Citează)

  35. dintre-noutati.blogspot.com

    24/11/2014 la 2:12 PM

    Radu, tu ai citit legislația cu privire la protecția consumatorului (nici eu cu atenție, dar am aflat de la ora de drept, de la un jurist ce-ți spun în continuare)? Nu e plus de imagine, erau obligați prin lege să onoreze comenzile! Condiția era ca omul să plătească produsul (singura metodă: pe card puteai la eMAG), iar ei erau obligați să-l livreze la prețul plătit!

    La restul puteau să le spună că s-a prodsu o eroare, etc… Însă apărea iarăși o problemă de imagine; au onorat comenzile doar la unele persoane…

      (Citează)

    • @dintre-noutați: 1 la mână, nu mai comenta cu numele blogului, că nu mă adresez unui site. Comentează cu un nume real, iar URL-ul trece-l la URL, că doar nu crezi că cineva intră pe site-ul tău dând copy/paste nick-ului cu care comentezi.

      2 la mână, îți prezint art 1665 din noul cod civil, privind prețul derizoriu:
      Art. 1665
      Preţul fictiv şi preţul derizoriu
      (1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.
      (2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.

        (Citează)

  36. Money laundering done right :)

      (Citează)

  37. Problema aici nu este faptul ca a fost sau nu o strategie de marketing, adevarata problema este ca noi nu am prins :( Cand am intrat eu pe la 12 si ceva deja erau scoase produsele. Si oare astia care vor sa isi cumpere azi ceva, isi mai cumpara? Ca mie unul nu mi-ar conveni ca altii sa primeasca laptop-uri si televizoare cu 1 leu, iar eu peste cateva ore sa fiu nevoit sa dau 30 de milioane pentru ca nu am fost pe faza. Ma rog, eu mai mult ma oftic pentru ca nu am prins nimic… :(

      (Citează)

  38. Nu toti primesc. Deja am vorbit cu destui care au primit telefon ca a fost stoc limitat de produse si de fapt nu au rezervat. Sa vedem cati primesc si cati nu.

      (Citează)

  39. HA HA HA!!! BOW DOWN TO ME!

      (Citează)

  40. Careva a citit termenile si conditile ??? Contractul poate sa modifice orcum, si daca au gresit poate sa zica scuze am gresit pretul.
    Eu am comandat de 2 ori si era gresit petul si niciodata nu am primit produsul ! cand am comandat era in stoc si la telefon cand m-au sunat au zis ca nu este pe stoc. Nu sunt asa de prost… reclama.. acuma toate lumea se uita la Emag, crezi ca era mai ieftin reclama la PRO TV ?

      (Citează)

  41. Mai mult ca sigur a fost o campanie de promovare a sectiunii de Resigilate, pentru ca astazi au fost adaugate multe produse cu pana la 68% reducere. Si cum sa atragi clientii catre produsele astea? Simplu: comitand o “greseala” de pret, astfel vei atrage o multime de scormonitori digitali dupa reduceri si multi dintre ei isi vor si cumpara cate ceva, pt ca reducerea e mare, iar romanii sunt mari amatori de reduceri, dupa cum bine stim. Doar uitati-va si voi cat de repede dispar produsele din stoc…

      (Citează)

  42. Fa-i te rog cont lu’ zoso, ca sa nu mai incaseze atatea minusuri…

      (Citează)

  43. 87 de minusuri și aveam dreptate. mă scald in glorie :D

      (Citează)

  44. si o poză cu gloria

      (Citează)

  45. 2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
    3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
    !!!!! 6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate !!!!!

      (Citează)

  46. Pai si PlayStation 4 se ‘laudau’ ca au avut 100 bucati si se zvoneste ca real au fost mult, mult mai putine. Asa si cu ‘greseala’ asta, cine poate verifica ca au avut cate comenzi zic ei, real probabil sunt mult mai putine.

      (Citează)

    • @alexEAT: acolo chiar au avut 100, scria pe monitoarele din sala mare în care am fost, unde erau toate cantitățile din fiecare element.

        (Citează)

  47. dude, dar de ce nu poate ca ei, și trebuie să, mereu, fie românii căcănari și negativiști?

      (Citează)

  48. Nu esti coerent, sorry.

      (Citează)

  49. ”2 la mână, îți prezint art 1665 din noul cod civil, privind prețul derizoriu:
    Art. 1665
    Preţul fictiv şi preţul derizoriu
    (1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.
    (2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.”

    Eu ți-am zis ce mi-a zis ea. Venise vorba de un produs cu prețul de 0 lei pe online și ea a zis că dacă plata s-a înregistrat și era făcută cu cardul, ei sunt obligați, conform legii, să ți-l livreze, chiar dacă zic ulterior că au greșit prețul! Și dacă recitesc ce ai extras din lege, eu înțeleg că: (1) S-a modificat prețul fără ca cel ce a cumpărat să știe și se trezește că are de plată mult mai mult. și la (2) Părțile nu au vrut să consimtă la o vânzare, dar o parte în acest caz chiar a vrut și astfel, ar trebui onorată comanda!

    Părere mea și chiar o s-o mai întreb ce părere are despre acest articol din noul cod civil!

      (Citează)

  50. @radu: Prost o fi ala care mai cumpara de la ei, si da, stiu ca nu ii intereseaza de mine, ca sunt doar un client din cateva milioane. Eu cumpar de la ei in fiecare an produse de cateva zeci de milioane (adunat), si nu am prins niciodata nimic ieftin sau sa imi dea macar un cupon. Sa ramana cu clientii lor fideli care au luat 5 laptop-uri cu 5 lei si care nu vor mai cumpara nimic, ma duc la evomag, aia macar mi-au dat un cooler cadou :)) chiar daca e praf, intentia conteaza. Daca trimit acum un email la Emag sa le spun treaba asta, nici nu se obosesc sa imi raspunda. Cei care au cumparat de black friday inca isi asteapta produsele, dar bineinteles ca astea la 1 leu au prioritate mai mare. Televizorul care vroiam sa il cumpar o sa il iau luna viitoare de la evomag sau pcgarage.

      (Citează)

  51. Cred ca hackerii romani vor incepe sa se reprofileze.

    Nu este deloc bun precedentul pentru magazinele online.

      (Citează)

  52. Constantin ovidiu

    24/11/2014 la 5:41 PM

    Salut Radu, vreau sa-ti povestesc ce mi s-a intamplat si poate ma ajuti cu un sfat, cand s-a dat startul de black friday pe emag am comandat 4 buc. ssd Kingston V300 2.5″, 120GB, reduse de la 270 ron la 100 ron, am facut comanda toate bune si frumoase, am optat sa platesc cu OP, am primit proforma, am facut plata integral dupa care azi am primit urmatorul mail:
    ” Buna ziua,

    Va multumim pentru comanda plasata pe eMAG in timpul campaniei Black Friday.

    Ne pare rau dar, din cauza unei defectiuni in sistemele informatice produsul comandat de dumneavoastra Flash SSD Kingston V300 2.5″, 120GB, SATA 3, a depasit stocul existent in depozitul nostru. Ne dorim sa va onoram aceasta comanda dar aceasta nu va putea fi livrata mai devreme de 3 saptamani, timp necesar pentru a suplimenta stocul. In momentul receptionarii produsului in depozit va vom contacta pentru a stabili detaliile livrarii.

    De asemenea, conform regulamentului campaniei Black Friday, se putea comanda un singur produs. Astfel comanda dumneavoastra va fi livrata cu o singura bucata.

    Va rugam sa ne raspundeti la acest mesaj pe mail la adresa info@emag.ro si sa ne confirmati ca doriti sa asteptati aceasta perioada pentru a primi produsul la pretul din campania Black Friday.

    Va multumim pentru intelegere si asteptam o confirmare de la dumneavoastra pentru comanda.

    Echipa eMAG”

    In primul rand emag face un mare abuz, nu a afisat nicaieri regulamentul, cand a dat comunicate de presa referitor la ghidul de supravietuire black friday nu a mentionat nicaieri ca poti comanda o singura bucata dintr-un produs, mai mult de atat am primit mailul azi 23 noiembrie la ora 17:00, mi-au luat si dreptul sa comand acelasi produs din alta parte, redus, poate nu cu aceeasi reducere dar oricum redus; daca tot nu se putea comanda o singura bucata imi anulau comanda sau ma anuntau, in schimb ei mi-au trimis proforma sa fac plata.
    O sa le fac un mail frumos astfel incat sa primesc toate produsele cu reducere.Daca nu rezolv nimic, ma gandesc serios sa le fac o mare plangere la protectia consumatorului sau o actiune in judecata. Nu este vorba de bani, este vorba de principiu si daca tu ca cel mai mare retailer online nu-ti asumi o greseala atunci trag concluzia ca mentalitatea romaneasca este prezenta chiar si cand esti cel mai mare. Astept o parere si de la tine, mai ales ca tu ai fi cel mai in masura sa-mi dai un sfat.

    Multumesc,
    O seara buna

      (Citează)

    • @Constantin Ovidiu: am văzut și emailul tău și comentariul lăsat pe FB cu același text, dar n-am apucat să răspund. Mai bine o fac aici, să vadă și alții cu astfel de nelămuriri.

      Cum zice și Gaelex (băi, e ceva ciudat aici, de la o vreme tot îi dau dreptate), era scris peste tot că de Black Friday se poate comanda doar un produs. În fiecare an a fost așa, sunt sigur că nu acum ai auzit de BF.

      Doi la mână, politica unicului produs este cumva arbitrară. Eu n-am putut comanda două rack-uri de 49 de lei pe aceeași comandă, nu mă lăsa interfața, dar am lansat două comenzi diferite. Unul a sosit deja, probabil vine și al doilea. Au mai fost ani în care am comandat două SSD-uri (tot în comenzi diferite) și le-am primit.

      Sau poate nu e arbitrară, dar la anumite produse foarte hot eMAG preferă să dea la cât mai mulți. De asemenea, sunt sigur că dacă vei comanda 15 bucăți din orice, iarăși bate la ochi. Cum ar fi fost să prinzi 15 console?

      Apoi, eu aș fi fericit sa mi se ofere posibilitatea de a primi ulterior produsul la prețul de Black Friday, dacă n-a mai fost stoc acum. Să-mi aducă și mie o consolă PS4!

      Dacă tot suplimenteaza stocul pe acel preț de 99 lei, probabil că nici distribuitorul și nici eMAG nu sunt prea fericiți să le dea la așa un preț mic, deci nu mă mir că au folosit regulamentul pentru a-ți reduce comanda la o bucată. Ca business, vor încerca să vândă cât mai puține la 99 lei, nu-i normal?

      Plângeri poți face câte vrei tu, dar pe site scria mare că poți comanda o singură bucată (dacă nu dispărea stocul, probabil primeai 4, că nu mai stătea nimeni să le verifice în detaliu), așa că nu-ți va da nimeni dreptate. Și faptul că ți se dă ocazia să primești un SSD la 99 lei în 3 săptămâni mie îmi spune că a fost o greșeală pe la ei, ceva de calcul stocuri sau n-a mers bine sistemul de comandă, și preferă să le rezolve așa; eu aș spune săru’mâna.

      Sigur, dacă ai nevoie de un SSD de 120 GB și musai să coste 99 de lei și musai să vină mâine, că peste 3 săptămâni… nu știu, n-ar mai fi interesant, fă o plângere, așteptăm cu toții să vedem răspunsul ANPC-ului.

        (Citează)

  53. Constantin Pvidiu: De aceea evoMAG a permis clientilor sa achizitioneze cate produse doreste de Black Friday si nu i-am limitat nici ca numar de comenzi si nici ca numar de bucati. Am considerat ca fiecare client trebuie sa se bucure de cel mai mare eveniment de reduceri din an si am facut tot posibilul sa avem stoc de 1.000 de bucati la cat mai multe produse sau sa il suplimentam acolo unde avem posibilitatea. :)

      (Citează)

  54. Auzi, pana si eu stiam ca la eMAG de BF se poate comanda o singura bucata dintr-un produs si nu mai comenta cu abuzul ca asa este si pe Amazon. Un client, un produs, o bucata la promotia de BF la ei. Nu te impiedica nimeni sa le faci cont si lui mama si lui tata si vecinului de la 2 ca sa comanzi pe numele lor.

    eMAG arata ca e cazul sa iti asumi responsabilitatea pentru greseli si pentru preturi chiar mici, nu cum fac alte magazine care pun oferte pe site si cand nu le convine se ascund dupa degete.

    Din punctul meu de vedere, pentru astfel de greseli, magazinele online ar trebui sa aiba de ales: sau platesc amenda pentru reclama mincinoasa si oferta falsa sau livreaza produsul. Sa fie cum le convine lor, sa vada cum pierd mai putini bani.

      (Citează)

  55. Ce rau imi pare ca nu am prins oferta asta , asta da black friday :))) luam 3 4 laptopuri dalea 10 15 telefoane etc ….era afecere …

      (Citează)

  56. Salut,

    Mie-mi miroase a stock cleanup.
    Au profitat de aceasta ocazie si au facut o “eroare” sa scape de resigilatele pe care nu le puteau vinde altfel.
    Daca le scadeau pretul pe bune, nu mai cumpara nimeni nimic sigilat.
    Dar asa, eroare, black friday, produse resigilate, daca tot e tambalau, luati si va bucurati.
    Bonus: emag onoreaza toate comenzile, avantaj ei (crede cineva ca o asemenea imagine de superbaieti se putea cladi mai ieftin de 200k?)

    Bravo lor!

      (Citează)

    • @vladutz: cred că scăpau de ele și fără să le dea la 1 leu. Ce, n-ai fi dat 1000 de lei pe acel televizor? 500 de lei pe un SGS 4? 1000 de lei pe ultrabook?

        (Citează)

  57. Vad ca doamna Roxana Nistor lauda Evomag-ul. Nu prea sunt de laudat, cel putin din partea mea:

    Sambata, 22 noiembrie, am fost la sediul Evomag si am achitat un HTC Desire 816 Dual Sim, comanda facuta de Black Friday. L-am achitat, l-am primit cu tot cu garantie si factura si apoi am plecat din Bucuresti doua zile. Abia astazi m-am uitat la telefon si am observat ca mi-au dat un telefon single sim si nu dual-sim cum platisem si cum scria si pe factura/garantie.

    Am fost sa-l schimb si cand am vazut ca doamna de la service Evomag ma “cearta” ca nu am venit in aceeasi zi in care l-am luat sa-l returnez … mi-am zis ca nu o sa mai cumpar niciodata de la ei. Sfidatori, aroganti si deloc profesionisti. Am cerut returul banilor si au zis ca nu au cum sa-mi faca decat plata pe card si dureaza. Eu le-am platit cu cardul si au luat banii in 10 secunde si ei imi platesc pe card si stau sa astept dupa bani TOT dupa ce ei fac o greseala si imi dau alt telefon. Incredibil.

    Probabil doamna cu care am vorbit nu reprezinta imaginea companiei, dar cand angajezi astfel de oameni…

    Mai aveti de invatat de la Emag.

      (Citează)

  58. No sa faca nimic OPC-ul, dupa ce ai bifat Termeni si Conditile si acolo scrie frumos ca fac ce vor, dar nu citeste !!!!!!

    2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

      (Citează)

  59. ca programeci cu peste 10 ani in e-commerce-uri (cam cele mai mari pe afara) am vazut destul preturi aiurea. Dar nu prea am vazut chiar sa se si trimita produsele.

    Sa vedeti voi distractie cand vinzi intr-o tara cu 1000 de forinti in loc de 1000 de euro, sau 1000 de euro in loc de 1000 de gb.. acolo distractie :))

    e destul un mic hop mai stresant de trecut pt programeci si se uita cate o bucata de cod de test acolo se dezactiveaza o conexiune dincolo si tot asa

      (Citează)

  60. I-a ajuns blestemul meu, de cand mi-au vandut apa de toaleta Azzaro fake!!

      (Citează)

  61. Radule, in ultima vreme logica ta ma bate. Update-ul de aici zici ca e scris de un copil: “auzisem de o campanie pe resigilate, dar nu cred ca a fost asta”. Ai citit ce ai scris? Providenta a facut sa se alinieze astrele si sa fie eroarea de pret nu la strampi cu bretele, ci taman la resigilate. Mai mult decat atat, decid sa si onoreze comenzile, ca sunt the good guys, desi legea ii acopera. Si 200k€ sunt 0.6% din vanzarile de BF, deci fix pielea pe langa capitalul de imagine pe care si-l iau pe bloguri.

    In plus, nu e neaparat ca acele produse resigilate sa fie si dezirabile. Pot fi resigilate produsele puse la raft in showroomurile eMag si Flanco pe care nu le-ar lua nimeni la 500 de lei un S4 cand arata ca unul de pe okazii. Insa daca dai pe el 1 leu parca o vopsea sarita intr-un colt, un joc la butoane sau o zgarietura filiforma pe ecran nu mai sunt asa nasoale.

    PS: Nu am nimic cu eMag, am comandat de la ei tot ce mi-am luat legat de IT, mai ales dupa ce m-am fript cu PCGarage. Din partea mea pot sa faca ce ii taie capul, dar nu imi place circlejerkul asta de pe bloguri in care le cautati scuze. Nu va obliga nimeni sa scrieti despre asta mai mult decat un paragraf informativ.

      (Citează)

  62. Nu cred in erori de genul, mie imi miroase a reglare de contabilitate. Doar nu sunteti asa naivi sa credeti ca ei nu fac evaziune fiscala. Ba o fac inca si la scara larga. In fine, eu daca prindeam cumparam tot ce apucam, ca onorau comenzile sau nu, e alta poveste.

    @Dorin, nu cred ca e vina lor ca parfumul era fals. Detin o firma si un furnizor mare mi-a adus Picatura falsa. Am vandut si eu mai departe, ce era sa fac :(

    Cat despre OPC, pai fratilor ei sunt mana in mana cu noi :)) Vine tanti si isi comanda cei mai scumpi ochelari cu 2500 ron si uita toate plangerile clientilor. Mai prind fraieri si le da cate o amenda, sa arate bine pe foaie, amenda minima bineinteles :)

      (Citează)

  63. Personal daca e adevarat, cat traiesc nu mai cumpar nimic de la ei.. De ce 10 milioane de clienti sa plateasca pretul corect pentru produse, iar 730 sa fie privilegiati..

    Si daca am incercat sa-si faca reclama, cred ca vor pierde mai mult, pentru ca vor fi multi nemultumiti.. Cum spunea BeBe mai sus, nu e corect fata de milioanele de clienti care au platit preturile normale.. personal cred ca pentru ceea ce s-a intamplat vor pierde pe viitor

      (Citează)

    • @radu: “Personal daca e adevarat, cat traiesc nu mai cumpar nimic de la ei.. De ce 10 milioane de clienti sa plateasca pretul corect pentru produse, iar 730 sa fie privilegiati..”

      Și acum ce să facă, să dea câte un televizor gratuit la fiecare? La Black Friday e corect că unul apucă PS4 și altul nu? La loto e corect că toți plătesc biletul, dar câștigă numai unul?
      N-ai pierdut nimic. Nu ți s-a luat nimic. Alții au avut noroc, dar asta nu schimbă cu nimic situația pentru tine.

        (Citează)

  64. Nu pricep de ce astfel de practici nu sunt interzise, câtă vreme avem legislație anti-dumping!

    Ordonanţa nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, Art. 17. Este interzis oricărui comerciant să ofere sau să vândă produse în pierdere, cu excepţia situaţiilor prevăzute la art. 16 lit. a) -c), e)-i), precum şi în cazul produselor aflate în pachete de servicii. Prin vânzare în pierdere, în sensul prezentei ordonanţe, se înţelege orice vânzare la un preţ egal sau inferior costului de achiziţie, astfel cum acesta este definit în reglementările legale în vigoare.

    Strict dpdv legal, eMag nu are dreptul să vândă e.g. telefoane la 1 leu, câtă vreme nu sunt la pachet cu alt produs sau serviciu (gen abonament). Noroc că în țara asta nimeni nu aplică legea.

      (Citează)

  65. Dacă tot ești cu legea în fata, exista vreo diferență dacă sunt produse returnate de client?

      (Citează)

  66. De ce ar fi?

      (Citează)

  67. It’s not like they’re totally fucked-up. Most of them they don’t even have a scratch.

      (Citează)

  68. @Bogdan: Am motive sa laud evoMAG, iar faptul ca tu te-ai lovit de aceasta situatie nu inseamna ca o vor avea si alti clienti. Avem un banc de probe unde poti deschide si proba produsul cumparat. In nebunia comenzilor de Black Friday se pot face greseli, asa cum si emag a facut doar ca se ia apararea acolo unde convine cel mai mult.

    Apreciez feed-back-ul tau si vom investiga situatia. Noi am incurajat mereu ca astfel de observatii sa ne fie trimise pe e-mail. De fiecare data am invatat din ele.

    In ceea ce priveste plata, in prima faza acestia ajung la procesatorul de plati si nu la noi direct. Sunt convinsa ca ti se vor achita banii in scurt timp, avand in vedere ca este o greseala din partea noastra.

    Am rugamintea sa imi comunici numarul comenzii pentru a transmite mai departe colegilor.

      (Citează)

  69. Dacă faci campanie mincinoasa in mod repetat – vezi domo – riști amendă maxima OPC și investigații la consiliul concurentei cu amenda din cifra de afaceri.
    Emag este la alt nivel – oferă clienților sai respect cu toate ca nu s obligați
    Nu mai aduceți in discuție jeguri de magazine online gen Evomag – degeaba puteai sa iei 10 bucăți dacă preturile de BF erau ca in alte magazine in zile bune – eu personal nu mai comand de la ei

      (Citează)

    • Le zice bine Manafu, apropo de “dar măcar au obținut publicitate” http://www.manafu.ro/2014/11/cat-valoreaza-de-fapt-pr-ul-unei-pierderi-asumate/

      S-a gândit cineva ce înseamnă 200.000 de euro în marketing, în România?

      Va spun eu, doar în termeni de advertising, fiind cea mai cunoscută formă de marketing. Înseamnă aşa:

      • 1 luna de reclamă pe staţiile TV mari (Pro TV, Antena 1, Kanal D, Prima TV)
      • 5 luni de reclamă pe staţii TV de nişă (de la Disney şi Diva până la România TV şi AXN)
      • 1 an de reclamă pe Discovery sau National Geografic
      • 3 luni de publicitate outdoor, cu peste 100 de panouri, în Bucureşti.
      • 10 luni de reclamă radio, la un post mare, cu 3-4 spoturi pe zi.
      • 40 de milioane de afişări pentru bannere online.

      Și, aș adăuga eu, 10 ani de publicitate pe toate blogurile mari din România.

        (Citează)

  70. @Roxana Nistor: De curiozitate, la cat timp de la lansarea unei comenzi la dumneavoastra este preluata de un operator uman??
    Am comandat ceva duminica si nici pana astazi nu s-a updatat cu nimic statusul comenzi, nu stiu daca produsul e in stocul real, cand se poate livra, nu stiu nimic practic de 3 zile..

      (Citează)

  71. Eu personal vad black friday ca pe o reclama si nimic mai mult nu e opera de caritate . Mai sus cineva ofticat ca nu a prins si el ceva la pret de nimic spunea ca nu e corect fata de cel care a cumparat cu un pret mai mare ! PFFFFAAAAAHAHAHA asta a fost buna te-a obligat emagul sau alt magazin sa cumperi ? Ce era frumos din partea magazinelor virtuale sa scrie cate bucati mai au in stoc ! Si in privinta greselilor de pe pagina lor de internet ar trebui sa onoreze toate comenzile pentru simplu fapt ca nu cumparatorul e devina si impactul factorului de stres pentru cumparator poate duce la pierderea unui client acum putem spune ca ce conteaza 1 + sau in – ……pic cu pic face mult ! scriu de pe telefon si imi cer scuze pentru semenele de punctuatie ( mancate i just hate texting )
    O zi buna la toata lumea !

      (Citează)

  72. @Dan: In aceeasi zi se preia de catre un operator de la evoMAG. Rog sa imi comunicati nr. comenzii pentru a verifica statusul.

      (Citează)

  73. Eu cred ca este o strategie de marketing foarte bine gandita. Prin chesti de scandal sau “greseli” poti sa te promovezi si mai bine, si poti atrage cat mai multi cumparatori pe site. Foarte multi intra sa vada daca nu gasesc vreo “eroare”

      (Citează)

  74. Da,are dreptate Ana si toti de mai sus,ideea e ca prin spalatura asta de stoc a lor la resigilate m-au facut sa nu mai cumpar nimic de la ei inca de la aceeasi “eroare” de acum cativa ani…oricum imi luasem de la Domo de blackfriday un tv led samsung destul de bunicel la un pret foarte bun cu 250 lei mai putin decat la ei sau alte magazine

      (Citează)

  75. Esti copil. Cu 200k€ si-au luat asa:
    – stiri in prime time pe toate posturile mentionate de tine
    – headlineuri in toate ziarele online
    – dezbateri aprinse pe toate blogurile si forumurile
    – sute de mii de accesari si shareuri pe Facebook
    – sute de cumparatori si familiile / prietenii lor care vor ramane clienti pe viata neconditionat
    – imaginea nepretuita ca ei onoreaza comenzi de tipul asta in detrimentul celorlalte magazine fripte.

    Ce zici? Au facut o afacere proasta?

      (Citează)

    • @Flo: și crezi că e mai bine cu știri la grămadă despre Black Friday și alte magazine (așa a fost reportajul de ieri de la Pro) sau cu reclame la orele de vârf, reclame gândite pentru segment șamd.

      Sute de mii de accesări și share-uri pe Facebook? Hai să nu exagerăm. Da, au făcut o afacere proastă, de 200k euro obțineai mult mai mult, când voiai tu, cu mesajul pe care-l voiai tu și pentru audiența pe care o voiai tu. Adică ei.

        (Citează)

  76. in plus am auzit ca Leonte va candida la presedintie.

      (Citează)

  77. Era bine daca venea cineva de la Emag sa citeasca comentariile cum a venit doamna de la Evomag, chiar apreciez asta. Le-am trimis si eu un email cu treaba care am zis-o mai sus, dar nu mi-au raspuns si nu cred ca o vor face. Ar fi tare sa ma trezesc cu un televizor la poarta, trimis gratis de Emag ca surpriza, cum a primit Radu cutiile alea de suc de la TNT :)) Dar nu se intampla asa ceva la noi, mai ales ca nu am blog.

      (Citează)

  78. A, si nu stiu ce e cu ura asta la adresa evomag, eu am comandat doar de 3 ori de le ei (valoare totala vreo 2.500 RON si numai componente pt. PC), iar totul a descurs fara probleme. Nu stiu cu service-ul cum e, nu s-a stricat nimic de la ei inca. La pcgarbage in schimb am comandat o singura data si mi-a fost de ajuns. De la mediadot nu am cumparat decat un stick, asa ca nu imi pot da cu parerea, iar la altex am cumparat doar cu rezervare in magazin.

      (Citează)

  79. Reclama oricat de targetata e tot ramane ignorabila de catre privitori. Schimb canalul, nu dau click, adblock etc. Insa cand auzi ca un magazin de haine a imbracat toti orfanii din tara, nu doar ca asculti cu atentie sau dai click, dar mai si dai share. Tocmai pentru ca nu e reclama fatisa.

    Ca sa iti dau un exemplu, zilele trecute nu am intrat pe nici unul dintre canalele mele de informare fara sa citesc despre asta, fiind in afara si neinteresandu-ma black friday-ul: facebook, 3 bloguri si reddit.

      (Citează)

  80. Marea problema nu este pentru celelalte magazine, ci pentru EMag, pentru ca atunci cand eroarea va fi tot la ei in ograda si va fi imposibil de suportat (sa zicem 2 milioane de euro), lumea se va astepta sa onoreze comenzile ca si in trecut, iar EMag va trebui sa o dea la intors.

      (Citează)

  81. Intrebarea legitima e cum vor justifica cei de la eMag smecheria cu reducerile chipurile postate gresit, in contabilitate. Cine se pricepe cat de cat, n-are cum sa nu stie ca orice companie din Romania nu are voie sa vanda produse sub pretul de achiztie. Or, nu cred eu ca eMag a cumparat un televizor HD 3D cu 3 lei si si-a permis sa-l vanda tot cu 3 lei. Sa fim seriosi, chiar nu si-a dat seama nimeni dintre specialisti in IT ai eMag, timp de doua ore, ca e o problema cu preturile? Raman la ideea ca reducerile au fost cu dedicatie…

      (Citează)

    • @Daniel: foarte simplu, pe factură e scrisă suma originală, că așa e valoarea produsului, și sub ea este o linie de discount conform promoție, astfel încât totalul este de 3 lei.
      La Black Friday a fost la fel, cum crezi că au obținut PS4 la 999 lei?

        (Citează)

  82. Minciuni…..Nu au livrat comenzile din data 21-22……Este cea mai ieftina metodă de a face reclamă. Noi așteptăm de 4 zile să ni se livreze comenzile și brusc când este toată presa acolo apare unul care spune că a cumparat 4 produse cu 5 ron. A luat 2 monitoare…….cum ??? In regulamentul de Black Friday nu ai voie să comanzi decat un singur produs de aceiași categorie. Cei care au scris comentarii negative pe pagina eMag au fost șterși și blocați. Vor numai vorbe de bine când NU ISI RESPECTĂ CLIENȚII. Aștept să treacă termenul legal conform regulamentului de BF si în secunda 2 fac reclamație la ANPC pt reclamă mincinoasă si înșelăciune. Suntem mulți în această situație și fiecare a postat acest mesaj pe peretele lui ca sa vada lumea cine este in realitate eMAG . Rușine eMAG.

      (Citează)

  83. Ce ai facut, mă? Ai sters comentariile anti eMag?

    Magarule!

      (Citează)

  84. O sa cred asta cu emag cand o sa vad facturile celor ce au cumparat.

      (Citează)

  85. Eu am cumparat de BlackFriday si de la pc garage si emag si comenzile au fost livrate pana in data de 23. Deci multe comentarii inutile.

      (Citează)

  86. Nicolae Necula

    26/11/2014 la 9:41 AM

    Subiectiv vorbind, marketing 100%, e a doua greseala de genul iar nimeni nu gandeste valuarea reziduala care o creaza toata aceasta campanie la nivelul ,,primul in mintea clientului”, o astfel de campanie extrem de agresiva vine ca urmare a incasarilor record realizate de eMag, la nivel de management de control preturile nu ajung ,,pe piata” fara aprobari, vorbim totusi de lider, bravo eMag si oamenilor din spatele departamentelor de marketing!!!

      (Citează)

    • 260.000 de euro, apropo. Tot o ziceam cu 200k că așa văzusem undeva, fără să fac eu conversia de la cei 1.150.000 lei anunțați oficial.

        (Citează)

  87. vazusei la mine, că eu am dat primul cifra :D

      (Citează)

  88. Oricum, in legatura cu raspunsul dat de eMag, sa ne gandim un pic ce raspuns ar fi putut sa dea. E ca si cum l-ar intreba careva pe Ponta: “este adevarat ca ati baut de contravaloarea a jumatate de Logan in Dubai?”. Eh, care ar fi putut fi raspunsul?

      (Citează)

  89. Cum s-a calculat suma respectiva? Care vad ca tot creste…

      (Citează)

  90. @nadia: câtă naivitate. De unde ai scos teoria asta, de la horoscop?

      (Citează)

  91. A fost o eroare de sistem, clar neintentionata, dar din care au iesit cat se poate de cu capul sus si respectabil.

    ….tot ce imi pare rau sincer…………

    ….e ca n-am fost pe faza sa fi luat si eu ceva la 1-3 lei hahahaha :D

    Tot raul spre bine, sper ca si celelalte magazine sa se ridice pe viitor la nivelul emagului din punct de vedere al respectului fata de cumparator. Sper sa fie un precendent cum zici tu.

      (Citează)

  92. Nu cred ca a fost o campanie de marketing, pentru ca perioada ar fi fost cat se poate de prost aleasa.
    De ce?
    Pentru ca venea imediat dupa Black Friday.
    Pentru ca urmeaza ziua Emag si sarbatorile de iarna.

    Daca ar fi fost aceasta greseala o “campanie de marketing” sigur ar fi ales o cu totul si cu totul alta perioada in care vanzarile sunt “moarte”.
    De ce ar fi investit 200K intr-o perioada in care au vanzari?

    Si inca ceva: daca scopul era promovarea, nu cred ca ar fi facut-o de 3 ori cu aceleasi metode

      (Citează)

  93. Este o mare minciuna, eu am comandat 2 banale SSD-uri kingstone si acum am vorbit cu cel de la vanzari si mi-a spus ca a fost o eroare pentru ca nu ar fi trebuit sa comand 2 ci doar unu si ei imi vor livra, basca peste 3 saptamani doar 1, atunci va intreb pe voi daca la mine procedeaza asa, la cei cu produse de 1-8lei le v-a onora comenziile, nestimiti ordinari!

      (Citează)

  94. “rotunjit automat în minus la ceva cu “,99″”… imi permiti sa ii injur pentru tembelismul asta? si pe ei si pe toti ceilalti care practica mizeria asta.

      (Citează)

  95. Eu am comandat de BF un SSD de 120 resigilat si unul nou la 99. Desi initial mi au scos din comanda resigilatul spunand ca a fost o eroare tehnica si produsul nu a fost rezervat, am primit asigurari ca voi primi unul nou in loc de resigilat la fel peste 3 saptamani cand vin pe stoc. Acum sunt curios daca cineva a primit ssd ul kingston de 120 la 99 ron pentru ca nu pare sa fi fost cu adevarat pe stoc. Confirmarea ca voi primi si resigilatul a venit dupa ce am dat un email catre domnu Iulian Stanciu care aparent a fowardat emailul meu de om nemultumit unui manager. Deci ma pot declara macar satisfacut de confirmare.

      (Citează)

  96. Nesimtitii, cand am plasat comanda pentru 2 SSD-uri Kingstone v300 unul la 79,99 si unul la 89.99 ambele resigilate, mi-au preluat comanda. Era 21.11.2014 ora 08.18. Au afisat pe urma bannerul ala “Datorita numarului mare de comenzi in procesare exista posibilitatea ca produsele eMAG pe care le-ai comandat de Black Friday sa fie livrate cu intarziere.
    Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si te rugam sa astepti confirmarea datei de livrare de catre curier, prin SMS si telefon.
    Toate comenzile de Black Friday vor fi onorate.” Normal ca omul de buna credinta asteapta ca prostul sa fie anuntat. Am trimis pe 28.11 un email la info@emag.ro la care nu mi-a raspuns nimeni, numai serverul ca a inregistrat solicitarea cu numarul si ca ma va contacta un operator in cel mai scurt timp. Azi, 02.12 am sunat la un operator si mi-a zis ca nici vorba sa imi trimita, ca precis ca am dat click dupa alt client si stocul nu a fost reactualizat. Abia dupa ce am zis ca exista si Politie/Procuratura si OPC a zis ca va fi onorata comanda, dar nu a zis cand. Deci nesimtire pana la capat! Ar merita sa le fac maine dimineata plangere penala. Inca ma gandesc la acest aspect.

      (Citează)

  97. “plângere penala”? Lol!

      (Citează)

  98. Daca e sa o luam asa , eu am dat la 8.15 , deci resigilatele care erau stoc limitat le am luat eu . Si daca pe mine m au sunat pe 24 sa mi zica ca resigilatul nu a fost rezervat e cam ciudat de ce nu ar fi sunat si la tine mai devreme. In plus mai m un prieten care a dat comanda la resigilat inaintea mea cu 10 minute si nici la el nu se rezervase nimik. Din ce am inteles la telefon erau 3 resigilate in stoc si nu a fost scos de pe stoc cand au fost sute de comenzi pe secunda. Si mie mi au promis refacerea comenzii si prietenului meu dar adevarul e ca pana nu vad produsul inapoi nu ii cred. Dupa ce au scos din comanda resigilatul e mai greu sa dovedesti ca era acolo. Eu merg pe increderea ca mailul primit e ca o confirmare ca voi primi in loc de resigilat inca un ssd nou la 99.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus