►► Black Friday: eMAG・Otter・Dyson・Flip・Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Update: am primit cartea comandată!
Vă spuneam că eMag a lansat servicii foto, în colaborare cu CEWE. Am comandat şi eu o “fotocarte” de 26 de pagini pe hârtie fotografică şi am introdus în ea cele mai bune fotografii făcute prin Spania în vara aceasta. Încă nu mi-a sosit, dar iată mai jos cum s-a desfăşurat operaţiunea de comandă.
Pe scurt, e nevoie de un soft în care încarci imaginile, le aranjezi în pagină, le selectezi mărimile şi tipul, iar apoi acestea sunt uploadate către CEWE ca o comandă fermă. Softul se cunoaşte că este unul internaţional, făcut cu atenţie şi multe opţiuni, destul de uşor de utilizat şi tradus acceptabil în română.
Am instalat softul şi l-am lansat. A actualizat listele curente de preţuri şi m-a pus apoi să aleg ce vreau de la viaţa lui, dacă e vorba de fotografii separate, fotocărți sau obiecte precum căni sau tricouri inscripţionate cu imaginile mele.
M-am uitat şi prin opţiunile generale ale programului, sunt destul de numeroase, semn bun.
Am ales Fotocarte, s-a iniţializat un viewer, am indicat folderul în care îmi selectasem deja în jur de 60 de imagini pe care le doream în carte. Mi-a calculat numărul de pagini pentru aranjarea recomandată de 2-3 imagini pe filă, eu am mai tăiat din fotografii, s-a mai recalculat una alta şi mi-a arătat cartea aşa cum mi-o recomandă să fie făcută.
De aici e foarte simplu să modifici orice element. Aşezarea în pagina, mărimea fotografiilor, fundalul, rotirea, orice e disponibil direct din mouse. Am rămas plăcut impresionat. N-am umblat mult, pentru că nu ştiam exact ce vreau, ci doar am mărit nişte imagini mai importante pentru mine şi le-am micşorat pe unele mai banale.
Etapa finală a fost să apăs butonul de comandă. Mi s-a calculat preţul, am ales dacă vreau cu livrare sau ridic eu produsul, mi-am completat chiar din software datele de utilizator pentru a-mi face un cont nou în sistemul CEWE şi apoi a plecat comanda. S-au uploadat fotografiile, am primit pe email confirmarea, peste vreo 3 zile lucrătoare voi vedea și cum a ieşit albumul foto. Simplu, rapid şi cu mult mai multe opţiuni de editare şi aranjare decât mă aşteptam.
Singura problemă: tocmai modulul de comandă este ceva mai criptic. Nu ştii câţi pasi sunt şi dintr-o dată butonul “Următorul” te duce la un ecran care te felicită pentru lansarea comenzii. Îţi creezi contul, dar nu ştii dacă adresa pe care o introduci e cea de facturare şi poţi alege ulterior şi o alta de livrare (nu poţi). Un pic mai multă flexibilitate nu strica aici. După prima comandă cam ştii la ce să te aştepţi, dar dacă greşeşti ceva la început nu-ţi rămâne decât să dai telefon la CEWE şi să anulezi sau să soliciţi nişte modificări.
Update: am primit cartea comandată!
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
19 comentarii
10/09/2010 la 6:09 PM
Si eu am facut niste poze la cei de la eMAG si am ales sa imi fie livrate la showroom-ul din Iasi, mi-au trimis mail ca au fost prelucrate si sa vin in 2-3 zile lucratoare sa le iau, e in functie de noroc? Ar fi fost normal sa imi zica in ziua de dupa ora de puteti veni sa le luati…cum fac cu orice alta comanda.
alex(Citează)
10/09/2010 la 10:06 PM
Asta e efectul asocierii eMag cu un alt serviciu. Ma astept si de la CEWE sa se comporte la fel ca eMag-ul, ca eu practic prin ei am dat comanda. Ma astept sa aiba acelasi sistem simplu pentru alegerea livrarii si a adresei, sa fiu anuntat ce mai e cu comanda, la ce ora ajunge, etc. Si eu am de exemplu impresia ca, desi am cerut livrare, voi ridica eu din showroom cartea. Aflu mai multe cand e gata.
nwradu(Citează)
29/09/2010 la 11:48 PM
La emag e numai teapa. Nu am primit nimic.
raducu(Citează)
30/09/2010 la 8:42 PM
Dar ai comandat ceva intai? :P
nwradu(Citează)
25/10/2010 la 9:32 PM
Initial am vrut sa te intreb de cum a iesit dar acum am vazut si postul urmator. Curiozitatea mea e daca in program vedeai pozele putin ciudat, in sensul ca apareau pixelii patrati si daca asta ar trebui sa ma sperie in vreun fel. Mersi anticipat :)
Alexandru Dobos(Citează)
25/10/2010 la 10:18 PM
Nu mai tin minte cum se vedea in program. Fotografiile pe care intentionam sa le bag in carte le-am facut intai resize cam la 2048 px pe latura mare (n-am vrut sa trimit originalele). Cred ca indiferent cum le aranjezi tu in program si de cat de pixelate iti apar unele pentru ca nu face respectivul soft rotirile si resize-urile prin niste algoritmi de mare arta, important e ca fotografiile trimise catre CEWE sa fie de calitate si rezolutie buna, astfel incat printarea sa se faca bine.
nwradu(Citează)
27/10/2010 la 9:56 AM
Ok, mersi, atunci pot sa le trimit linistit:D
Alexandru Dobos(Citează)
13/09/2011 la 10:54 PM
eu pina acuma am comandat peste 8 albume de la CEWE prin real galati. Sint ieftini fata de altii iar a doua problema e ca miau stricat 2 albume unele poze erau cu pete de cerneala pe ele. am avut noroc ca nu miau reprosat clientii prea mult. si alta problema care ma enerveaza este ca nu te anunta nimeni sa vii sati iei albumul trebuie sa suni si sa intrebi. nu prea ii intereseaza de clienti.
mimi(Citează)
10/02/2012 la 10:50 AM
am comandat si eu niste poze prin cei de la emag si…naspa. calitatea superioara pe care ei o definesc , lasa de dorit. asa ca daca vreti sa procesati foto la cewe color lasati-va pagubasi. veti avea doar niste decupaje. iar personalul de la relatii clienti ar trebui dat afara fara niciun regret.
katy30(Citează)
20/03/2012 la 9:16 AM
In general nu fac comentarii, nu citesc si nu scriu pe forumuri sau bloguri.
Am eu o opinie preconceputa ca prea multi “nimeni” isi dau cu parerea dintr-o pornire exchibitionista.
In privinta Emag lucrurile sunt simpe, ai capacitate de comunicare, ai rezultate (un lucru firesc). Cel care iti raspunde din partea Emag nu poate sti ce iti doresti tu, in schimb poate intelege daca ii dai amanunte suficiente.
In privinta Cewe lucrurile sunt si mai simple, au o istorie bogata si ofera un raport calitate / pret foarte bun.
Am cont la Cewe de peste 5 ani prin Diverta si nu am fost dezamagit pana acum.
Deci concluzia ce trbuie trasa este urmatoarea:
Cu cat esti mai educat cu atat mai mult ai sa obtii rezultate rezonabile in relatiile interumane si in relatia persoana fizica – persoana juridica.
Esti educat, ai capacitatea de a intelege eroarea (gresala), si poti rezolva orice problema in mod elegant.
Trecand putin la probleme de ordin tehnic, cei de la Cewe pun pe hartie maretialul pe care tu il oferi, ei nu iti pot spune ca fotografiile se fac cu un aparat de fotografiat serios si nu cu telefonul.
Gogu(Citează)
20/04/2012 la 1:46 PM
Am lansat si noi situl dedicat pentru comenzi de fotocarte:
http://www.bestfotocarte.ro
Acum pentru profesionisti dar si pentru amatori (cu motor de editare fotocarte direct pe site)
Sper sa va placa :)
Krezolt(Citează)
14/11/2012 la 1:35 PM
Eu am facut o comanda prin intermediul siteului Cora si tot la Cora vor fi livrate, astept si eu sa vad cum vor fi, din fericire aparatul meu foto (telefonul mobil) are 8.1 Mp, iar poza originala are minim 1.4 MB!
Eu am trimis pozele originale acum astept sa ma sune de la Cora cand vor ajunge, maine sau vineri.
Claudiu(Citează)
01/12/2012 la 3:28 PM
reclama falsa..de 2 lei
reclamafalsa(Citează)
01/12/2012 la 3:37 PM
Nu.
nwradu(Citează)
03/12/2012 la 3:57 PM
La mine, pozele au ajuns intr-o saptamana.
Claudiu(Citează)
07/08/2013 la 2:28 PM
Am comandat si eu, inca nu am primit, dar exact ca si altii ma plang de modulul de comanda – imi cer doar strada si numarul ei si orasul la crearea contului, apoi primesc mail ca acolo mi se va livra, mai mult, formulat gen: “livrare la adresa mentionata de dvs.”.
Am completat exact ce mi-au cerut, am banuit ca-s date generale si va fi apoi un modul pt adresa de livrare!!!
Le-am dat mail instant – 0 raspuns de 5 zile.
Sunt de azi dimineata degeaba la ei, suna mereu ocupat…
Fff dezamagitoare relationarea, astept sa vad si calitatea lucrarii (daca mi-o ajunge, nu stiu cum ma gasesc daca nu ma suna sa afle detalii si daca nu raspund sa li le ofer…)
Madalina Voicu(Citează)
07/09/2013 la 9:18 PM
Am facut si eu o comanda de pe site ul emag si laa fel am avut problema cu adresa de livrare, am scris adresa de la sediu social de la firma care este in alt oras.
am incercat sa-i contactez pe email , la singura adresa care apare pe site ul lor husaru@cewecolor.ro si am incercat sa-i contactez la nr lor de telefon si cum zice si Madalina Voicu suna ocupat in continu la acel numar, care cred ca este dezactivat.
Am avut incredere in ei pentru ca am crezut ca sunt chiar de la Emag, in 5 zile nu mi-au raspuns la cele 4 emailuri trimise si nici la telefon.
Pe site la Emag apare si adresa de e-mail serviciifoto@emag.ro care se refera la CEWE. http://info.emag.ro/servicii-clienti/48
Am incercat sa-i intreb si pe cei de la Emag si de 3 zile nici un raspuns de la adresa de e-mail de mai sus, banuesc ca nu este citita de nimeni si este fictiva.
Probema mea : am facut niste poze la o nunta si trebuie sa le fac albulul, mai asptept cartea de la emag si CEWE sau caut repede in alta parte pana nu mi se va bate obrazul ca sunt neserios??
Impresia mea este ca acea persoana si singura de la CEWE husaru este disparuta si nr de telefon a fost suspendat pentru neplata.
Ma asteptam la un raspuns macar de la Emag sau sa coata anuntul cu fotocarte de pe site.
Am vorbit si cu agentul de vanzari de la Emag care a incercat sa ma ajute dar nu site cine sunt :-(
Lucian(Citează)
09/09/2013 la 3:46 PM
Am mai aflat cate ceva, pesoana se numeste Husaru, Nela si mi-a venit confirmarea de citire in ungureste, poate din aceasta cauza nu raspundea.. noi scriam in romana :-)ha-ha.
le-am scris si celor de la Emag la sesizari@emag.ro.. dar nici un raspuns nici de la ei,macar sa-mi zica degeaba astepti sau e totul ok, asa ca am anulat comanda de la Husaru printr-un mail scurt in ungureste si am cautat alt furnizor.
Cine stie poate pe viitor isi iau un translator si pot comunica mai usor.
Lucian(Citează)
09/09/2013 la 6:03 PM
Încearcă la telefon.
nwradu(Citează)