un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Magazinul Cocor schimba fatada

2 Dec 2008  ·

GÂNDURI, TEHNOLOGIE  ·

1 comentariu

Pe colţul dinspre Universitate al magazinului Cocor s-a instalat cel mai mare afişaj cu LED-uri din regiune şi al doilea că mărime după cel din Piccadilly Circus din Londra. L-am văzut ieri în teste (e un ecran mare pe colţ, înalt cât toată clădirea, plus 6 alte ecrane mai mici aşezate la diverse înălţimi într-un model a cărui utilitate nu am înţeles-o) şi astăzi când băga nişte animaţii cu Cocor Channel, o denumire care mie mi se pare idioată pentru ce se vrea a fi o metodă de a transmite non stop publicitate. Pe Hotnews e şi un clip filmat din stradă, plus ca date tehnice sunt prezentate următoarele:

  • 13 ecrane de tip LED HD
  • 12 ore de emisie pe zi
  • cea mai mare instalaţie de ecrane pe o singură clădire, la nivelul Europei continentale; a două astfel de instalaţie din Europa, după Picadilly Circus din Londra
  • ecranele digitale însumează 565 metri pătraţi, iar mediafațada are o suprafaţă totală de 3.320 metri pătraţi
  • 50% din spaţiul de difuzare va fi alocat promovării brandurilor ce închiriază spaţii în magazinul Cocor, transmisiei de ştiri cu caracter local, informaţii de trafic, piaţa financiară, campanii interactive prin mobil etc; 50% va fi disponibil pentru clienţi de publicitate.
  • mediafațada este echipată de compania americană Daktronics
  • campaniile promoţionale pot rula simultan pe toate ecranele şi prin luminarea peretelui cortina de sticlă

Interesantă treaba şi e plăcut să vedem tot mai multe echipamente high-tech prin Bucureşti. Îmi aduce aminte de un post scris pe Gizmodo recent despre cel mai mare afişaj cu LED-uri, instalat în Times Square. Erau detaliate acolo inclusiv sistemul de control şi toate serverele de care este nevoie pentru afişarea clipurilor pe panou. O lectură interesantă pentru cine vrea să ştie cum funcţionează drăciile astea.

    1 comentariu

  1. cred ca e evidenta intentia de inducere subliminala a numelui COCO CHANEL, care n-are cum sa te lase pasiv, e vechi de cand lumea. nu stiu cat tin la romani subtilitatile astea, vom vedea.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus