un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

asus s5507

Iată cum arată primul SUV al Ferrari, numit Purosangue (tot Urus mi-aș lua)

14 Sep 2022  ·

AUTO  ·

16 comentarii

Ferrari a anunțat de ceva vreme că va produce un SUV și acum l-a și prezentat oficial. Se numește Purosangue și are un motor V12 ce dezvoltă 725 CP și scoate suta în 3,3 secunde.

Este un motor de 6,5 litri normal-aspirat, așezat frontal, pe o mașină 4×4 cu transmisie în 8 trepte. Este performant până la capăt, Ferrari a folosit toate trucurile adaptabile din Formula 1 pentru Purosangue. Mai are și o suspensie activă ce îmbină sistemul hidraulic cu motoare acționate electric pentru a ridica și coborî mai repede mașina, astfel încât să poți beneficia de un condus dinamic.

Îmi place cum arată. Are o lungime totală de 4,973 metri, este mai lung decât pare în fotografii, dar înălțimea este de doar 1,589 metri. Nici nu știu dacă se poate numi SUV când este așa de scund.

Ca aspect aduce a GTC4 Lusso înălțat, cu partea frontală împrumutată de la Ferrari Roma. Îmi place și că partea din spate nu are un aspect golaș, ca multe alte SUV-uri. De remarcat și că are suicide doors, ușile din spate se deschid în direcție opusă de cele din față, ca la Rolls-Royce.

Per total, însă, eu personal tot Lamborghini Urus mi-aș lua. Ferrari Purosangue este prea rotunjit pentru gustul meu. Probabil că fix asta va atrage foarte mulți cumpărători, însă eu prefer mai degrabă unghiurile clare și aspectul de stealth fighter de pe Urus.

Oricum, sunt absolut convins că Purosangue va deveni cel mai bine vândut Ferrari. Lamborghini nu face față la cererea de Urus, iar în general toți producătorii de mașini sport și-au văzut revitalizată compania atunci când au lansat un SUV super-sport.

Ah, am zis ca ar putea costa în jur de 400.000 de euro? Nu este clar prețul, dar pe acolo se învârte.

asus s5507

    16 comentarii

  1. Intre Ferrari si Lamborghini as alege mereu calutul. Lamborghini nu au finetea celor de la Maranello, prefera turbo in locul aspirat pentru a obtine putere, prefera 4×4 pt control si manvrabilitate, sunt mai grele si, in general, nu au solutii ingineresti care sa te dea pe spate. Nu mai zic ca nu au pedigree-ul de curse al Ferrari.

      (Citează)

    • PartidulSpecialiiRomânia

      14/09/2022 la 5:02 PM

      @Octav despre ce vorbești cu normal aspirat și turbo? Că Ferrari a băgat aici singurul motor normal aspirat pe care îl are. În rest are doar motoare v6 și v8 turbo. Lamborghini pe lângă v12 na mai are și v10 na. Are turbo doar pe Urus.

      În rest nu mă pricep, cum nu mă pricep nici la private jets.

        (Citează)

  2. Daca nu ziceai ca-i suv, nu ma prindeam. Pare doar un ferrari break. Urus arata mai a suv.
    Da’ motoru ala aspirat, e belea. Raspuns instant, ca la motorete.

      (Citează)

  3. E SUV asta cum e si Toyota C-HR.

      (Citează)

  4. Ma doare-n cot ca ferari a scos nu stiu ce “curoshavo” sau cum era melodia aia

      (Citează)

  5. Mazda CX-Ferrari.
    NOPE

      (Citează)

  6. Breakul meu inseamna ca-i cap tractor :))

      (Citează)

  7. De ce ar fi asta SUV…unde este utility din nume? Cum bagi TV’ul de 2m diagonala in asta? :)))

      (Citează)

  8. Mi-e cam mila de companiile care inca traiesc in era carutelor trase de cai.
    Ferrari V12 6.5l – €400k – 3.3s
    Tesla Model 3 Performance – €60k – 3.1s
    I know, nu se compara la dotari insa la greutate cred ca da.

      (Citează)

    • Nu cred ca iei Ferrari doar ca sa te deplasezi din punctul a in punctul b…Doar ca sa te deplasezi din A in B in siguranta si confort n-ai nevoiue de nici una din optiunile de mai sus

        (Citează)

    • Raspuns de la proprietar de 812 GTS cand l-am intrebat de ce nu incearca Tesla: “eu sunt de moda veche, nu dau bani pe plastice si ecrane, inca imi place sa ard benzina”. Un #sarac retrograd.

        (Citează)

    • Tesla, desi e buna pe partea de motor / baterii arata chinezesc. Comparatia ar fi mai buna cu un Taycan.

      In plus Tesla se vrea o masina pentru mase, un VW electric.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus