►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄
Pe lângă: Hotelul Intercontinental ia amenzi pe bandă rulantă de la ANPC.
Noul trailer Thor:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
6 comentarii
24/05/2022 la 11:25 AM
OMG Uncharted…de aventuri, dar ce porcarie!
Anda(Citează)
24/05/2022 la 2:55 PM
Lasati, nu (mai) insistati ; de abia aseara am epuizat primul sezon din “Raised by the Wolves” si inca imi vine sa plang de ce culme a catastrofelor talmes-balmesurilor a reusit sa faca Ridley Scott, dintre religie , inteligenta artficiala si destinul umanitatii, in general…
Chiar i-as propune gazdei noastre o postare cu un top al celor mai mediocre filme SF aparute in ultima perioada, doua imi vin in minte acum : The OA si mai ales imbecilitatea numita “Nightflighers”; un fel de “Zmeura de aur”…
Dar de la Ridley Scott chiar nu ma asteptam… Iar Ragnar din “Vikings” e penibiiiil, dar asta nu ma mira :)))
George(Citează)
24/05/2022 la 7:34 PM
Controalele alea la hotel sunt o mizerie. Adică nu am dubii că au găsit chestii dar apoi să vii a doua zi și a treia și să spui că nu s-a remediat peste noapte e un abuz.
Trebuie dat un timp rezonabil pentru rezolvarea problemelor. Rolul e să corectezi, nu să amendezi și închizi ca să demonstrezi că ești autoritar.
Din nou, nu am dubii că sunt nereguli peste tot, dar nu ceri să fie rezolvate în 24 de ore că atunci și reciproca e valabilă, să rezolve petițiile și cererile în 24 de ore nu 30 zile :)
Iulian(Citează)
24/05/2022 la 9:49 PM
Ba chiar asa trebuie, in 24h: daca sunt probleme cu bucataria (produse expirate, chestii murdare, ruginite), trebuie rezolvate acum sau o inchizi. Daca sunt probleme in camere, le opresti de la alocare, muti clientii in altele, anulezi niste rezervari, etc.
Apoi au ei timp sa le repare/inlocuiasca cat timp nu le folosesc clientii si nu le afecteaza clasificarea.
cris(Citează)
25/05/2022 la 9:57 AM
@Iulian, ai descoperit mancare expirata si stricata la bucatarie si le pui in vedere sa o arunce, dar te duci a doua si a treia si zi vezi ca ei pregatesc in continuare aceleasi produse expirate. Din punctul tau de vedere este normal? Daca ai fi client ti-ar conveni sa stii ca ti se gatesc aceste alimente deoarece dureaza 30 de zile pana se reface stocul?
Iar legat de problemele gasite in camere, initial li s-a cerut sa retraga de la inchiriere 10 din totalul de 257 de camere ale hotelului. Printre problemele semnalate au fos inclusiv prize desprinse din perete.
Inteleg ca nu poti sa rezolvi totul in 24 de ore, dar nici nu este o tragedie sa inchizi acele camere/zone cu probleme pana ai timp sa le remediezi.
Andrei G(Citează)
25/05/2022 la 3:34 PM
Andrei, nu fi ridicol. Din moment ce sunt expirate, nu pot sa mai expire o data. Deci no harm done.
Anda(Citează)