un blog de Radu Dumitru

15% reducere la toate aspiratoarele-robot cu codul "nwradu"! Am și YouTube.

Știri despre tehnologie – 29 iulie 2021

29 Iul 2021  ·

ȘTIRI  ·

11 comentarii

Plec la Munchen. Ultima vacanță în 2, cum ar fi.

    11 comentarii

  1. Ghost of Tshusima, God Of War pe PC , deja balesc. Haide odata Sony

      (Citează)

  2. Tristă povestea cu horeca și pentru mediul de afaceri, dar și pentru clienți. Scăderea aceea se reflectă și în tot felul de nesimțenii ale patronilor, porții mai mici, ingrediente inferioare calitativ, angajați slab pregătiți, lipsă tacâmuri la livrare etc. Pare că scăderea de 39% a condus la o degradare a calității de peste 70% și simți că te-ai întors în timp, când toată lumea din domeniu căuta doar căpătuială, indiferent de mijloace..l

      (Citează)

  3. Avem HoReCa la vecini. La noi poate sa moara HoReCa, prea multa japca

      (Citează)

    • Lăsați că nici horeca de la vecini nu e mai breaza, e doar la pret mai mic. (daca te referi de vecinii de la sud). Mancare mediocra mai peste tot, servicii meh prin hoteluri. In centrul Sofiei a fost prima data cand, comandand o camera single, am primit un pat facut si celalalt nici macar cu un cearsaf pe el. Nici in cea mai ieftina pensiune din Romania nu am intalnit asa ceva. Pe litoralul lor m-am pomenit cu dorel sa repare nu stiu ce in baie in timp ce eram nu singur in pat. Si nici nu a iesit cand a vazut.

        (Citează)

  4. Am fost doua zile cu servicul la CTA.
    Dupa ce termin treaba, ma duc la plaja, mamaia Nord spre Navodari, in zona Phoenicia. Cald, placut, curatel, nu foarte aglomerat… dar preturile… well, la o terasa/dugheana destul de uratica pe plaja: 7 euro un sezlong, 7 euro o ciorba, 10 euro o tavita de carton cu hamsii, 3-4 euro berea (pahar de plastic de 300 ml sau 400 ml), 2 euro o cafea. 100 euro pe noapte camera la un hotel decent.
    Enorm de multe blocuri noi, intre Mamaia si Navodari, plus multe altele in constructie. Orice bucata de pamant libera inseamna un viitor bloc. Numere de telefon, adrese de site-uri pe banere. Cer cateva oferte, de curiozitate, preturi intre 100 si 150 euro/noapte.

      (Citează)

    • Dacă este cerință, este normal să fie și prețuri mari. Putem să analizăm de exemplu situația ta. Deși erai într-un oraș unde găsești o zonă de plajă destul de mare și ai posibilitatea să alegi dintre o mulțime de restaurante rezonabile, ai ales să îți petreci ziua în Mamaia. Și nu oriune, ai traversat toată stațiunea pentru a ajunge în zona de Nord, despre care se știe că este cea mai scumpă de pe litoral.

      Apoi te plângi că este scump…

        (Citează)

  5. sunt curios cati din cei care dau cu piatra in horeca au avut vreodata in viata un business. Au platit salarii pt altii, taxe, amenzi aiurea. Nu cred ca e usoara viata in horeca pentru marea majoritate. Nu vorbesc de aia care spala bani, vorbesc de aia care chiar se chinuie sa faca ceva cinstit si care cred ca sunt marea majoritate.

      (Citează)

    • LOL, hai sa fim seriosi, 80% din patronii din Horeca sunt porniti pe combinatii si prostit clientul, nu se ofera bon, portii de mancare mai mici de la an la an, angajati platiti la negru, spaga pentru autorizatii etc.

        (Citează)

    • @vlad, ăia care chiar se chinuie să facă ceva cinstit au dus-o bine întotdeaună si se descurcă și acum. Dar in rest, ăștia din HoReCa care se plâng că le-au scăzut afacerile, uită să spună că după pandemie au crescut prețurile, că au micșorat porțiile și că au scăzut calitatea generală a serviciilor.
      Întradevăr au avut o perioadă proastă, dar asta nu înseamnă că trebuie să-ți recuperezi pierderile pe spinarea puținilor clienți care au decis să revină.

        (Citează)

    • @florin și Andrei G: eu cred că ați confirmat doar ce zice vlad acolo. Nu știu ce bisnis ați avut sau nu, dar cred că nici n-ați discutat vreodată cu cineva din horeca. Primul calcul simplu e când ai aceleași cheltuieli (chiria, de exemplu) și mult mai puține încasări. Ca să nu mai zic de oameni, că puțini au reușit să-și păstreze toți angajații, iar cu bucătarii e și mai greu – ăia buni costă și pleacă atunci când treaba nu merge bine. Asta pentru ăia cinstiți, cum zice vlad, că ăia care fac chestii dubioase îți bagă în continuare destui cartofi în șaorma ca să fie bine.

      Văd că puțini au observat cum au lovit ăștia ca Glovo în calitatea serviciilor prin taxarea restaurantelor și a clientului. Practic cârciuma trebuia să plătească transportul (20-30% din comandă) și să-ți păstreze prețul mâncării, că altfel spui că-s nașpa, că-și scot pârleala pe spatele clienților. Calitatea mai proastă a ingredientelor pentru mâncarea livrată se practică dinainte de pandemie, e singura metodă pentru a păstra același preț ca în restaurant – evident nu la restaurantele care se respectă.

      E exact cum zice vlad, pentru majoritatea e nasol.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus