un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

eMAG începe livrările în aceeași zi în București

19 Jul 2021  ·

FOOD & LIFESTYLE, TEHNOLOGIE  ·

20 comentarii

Curajos eMAG pentru că lansează livrarea în aceeași zi a produselor în București dacă dai comanda până în ora 12:30. În teorie este un motiv foarte bun pentru a avea abonament Genius. În practică, este genul de promisiune care, dacă nu este realizată, te face să fii dezamăgit de întreg serviciul.

eMAG introduce livrarea în aceeași zi în București pentru sute de mii de produse. Serviciul este gratuit pentru membrii Genius și va fi extins în curând în alte orașe mari din țară.

Comenzile plasate pe platforma eMAG până la ora 12.30 vor putea fi livrate în aceeași zi atât la easybox, cât și prin curier, șapte zile din șapte, chiar și în weekend. Livrarea în aceeași zi este gratuită pentru membrii Genius, respectiv 16,99 lei pentru non-membri.

La mine în cartier, dacă serviciul va fi oferit prin Sameday (și, după nume, așa ar trebui, nu?), este aproape garantat că nu va sosi în aceeași zi. Vă spuneam acum câteva zile că nu mi-au venit nici a doua zi câteva comenzi Genius și în 80% din cazuri acestea erau livrate prin Sameday. Cred că o singură dată sau poate de două ori a venit după două zile, nu una, o comandă livrată prin Fan Courier, în rest nefiind probleme.

Și la treaba asta lipsește o metodă simplă de a da feedback. Feedback-ul este important nu pentru ca firma să țipe la respectivul curier din zona mea, ci ca să mai aloce încă unul, din moment ce au atât de multe comenzi în acel cartier.

Curierii sunt atent monitorizați și se calculează per om care a fost timpul mediu de livrare șamd, că de aia au acele PDA-uri cu care scanează coletele și bifează că le-au livrat, dar sistemul poate fi fentat ușor dacă acel curier introduce în sistem că nu m-a găsit acasă. El a vrut să livreze în termenul convenit, cum ar fi, dar n-au fost eu la adresă.

Am primit de câteva ori mesaj că “s-a încercat livrarea și n-ați fost găsit, revenim mâine” în condițiile în care am fost permanent acasă, două persoane, în acea zi. “N-ați fost găsit acasă” mi se pare, de altfel, o scuză neverosimilă în perioadă de pandemie, când majoritatea oamenilor au cam stat acasă. De asta e important de dat feedback și de zis “nu, chiar eram la adresă, dar nu a apărut nimeni”.

Așa că rămâne de văzut ce și cum se va întâmpla. Sper să existe în cont și opțiunea de livrare gratuită a doua zi. Uneori chiar nu vreau produsele în aceeași zi, că poate nu sunt acasă seara. Iar în weekend, dacă dau o comandă, aproape mereu prefer să fie livrată luni, că în weekend de obicei sunt plecat de acasă și nu-mi place să știu că oamenii sunt puși pe drumuri pentru a-mi livra mie tot felul de prostioare.

    20 comentarii

  1. Garantat rezultatul feedback-ului va fi țipatul la curier.

      (Citează)

  2. Ultimul colet comandat prin EasyBox, a ajuns în Satu Mare în 26 de ore de la plasarea comenzii. Eu consider că este super okey.

      (Citează)

  3. Am dat comanda de un sampon la 22:30 si a doua zi la ora 7:00 era deja in easybox. Nu ma asteptam sa ajunga asa repede, asta inseamna ca un robotel din depozit sau un om s-a dus la ora aia sa il ia din depozit, sa ii faca tracking-ul, sa il puna in gramada de obiecte si cateva ore mai incolo sa fie depus de curier in easybox.
    Cred ca la obiecte mici se vor misca foarte repede, la cele mai mari sau cu livrare la usa vor fi la limita.

      (Citează)

  4. Acum vreo 3 saptamani ploua afara si, cum ma uitam la filme in dormitor, m-am gandit ca se aude cam prost televizorul, asa ca am comandat un set de boxe 5.1. Au ajuns in 45 de minute de la comanda, deci se poate. In 60 de minute treceau avioanele din Transformers prin patul meu. Nici KFC nu livreaza mai repede.

      (Citează)

    • KFC chiar livreaza destul de greu. Glovo se misca mult mai repede sa livvreze produsele de la KFC.

        (Citează)

    • Prefer de fiecare data sa comand cu livratorul restaurantului. Daca gresesc ceva, se rezolva mai simplu (si mai repede – 30 de minute dupa ce am facut reclamatie la KFC aveam comanda corecta la usa). Plus ca pot plati cu cardul direct la livrator

        (Citează)

  5. De ceva timp, multe comenzi efectuate dimineața îmi erau livrate în easybox în aceeași zi, după ora 17. Cred ca le este mult mai ușor sa respecte termenul asta pentru easybox uri.

      (Citează)

  6. In Iasi comenzile la easybox plasate pana in 12 noaptea ajung pana la 12-13. Deci nu vad de ce nu ar putea veni in aceeasi zi in Bucuresti.

      (Citează)

  7. Sunt curios daca se aplica si pentru orasele de langa Bucuresti. Au fost cateva cazuri cand am comandat ceva seara si a doua zi era deja la easybox.

    Legat de feedback pe mine m-au dezamagit cu politica de feedback pentru vanzatorii marketplace. Practic nu prea poti lasa feedback negativ pentru vanzatorii respectivi sunt cei care il modereaza si multi nu-l vor aproba.

    Am patit asta de mai multe ori din pacate si de fiecare data eMag si-a cerut scuze si a ridicat din umeri.

      (Citează)

  8. In ultimele luni am dat dimineata comenzi si pana seara erau deja la easy box; Bucuresti

      (Citează)

  9. Nu prea vad utilitatea. Daca vreau ceva de azi pe azi, ori ma duc sa imi iau de la magazin, ori platesc livrarea in 2 ore, ca sa fiu sigur ca ajunge. Pentru 99% din comenzi cred ca a doua zi e un termen perfect rezonabil.
    In schimb presiunea pe curieri si pe tot sistemul logistic e uriasa. Si pentru traficul din oras, si pentru mediu. In loc sa se faca livrari noaptea, cand e liber si rapid, pana la un easybox sau macar pana la centrul zonal al curierului, se cara tone de produse in miezul zilei, pe autostrada si pe intrarile deja sufocate ale orasului.
    Not cool, sper sa se poata opta pentru livrare “normala”.

      (Citează)

    • 100% de acord.

      Deși ma bucur de faptul ca se poate mai rapid. O sa fie un impact pe mediu (și nu o sa îl contorizeze nimeni dar se va adauga la altele) și un impact pe curieri – sunt și ei oameni și ar fi normal sa aibe și ei weekend…
      Ar fi drăguț și un buton de livrare “normala” sau “când se aduna mai multe pachete” pentru zona/easybox ul respectiv. Cu o limita de 3 sau 5 zile de livrare.

        (Citează)

    • Pai poate ca de fapt asta e unul dintre motive. Daca volumul e prea mare, poate nu se mai poate face livrarea o data pe zi cu masinile care au acces in oras si atunci trebuie sa se faca in doua schimburi pe zi. Practic, acoperi toata ziua si nu obligi un singur curier sa lucreze mai mult de 8 ore pe zi.

        (Citează)

  10. Acum e oficial. Dar in 2 randuri saptamana trecuta am observat ca exista livrare gratis in aceeasi zi si am ales-o. Si chiar au venit.

      (Citează)

    • Nu m as certa niciodata in legatura cu timpul de livrare pentru mancare.
      Riscul? Niste ¨condimente lichide¨ invizibile.

        (Citează)

  11. Stiu curieri de la Fan, Sameday si Cargus foarte competenti . In ordinea numerelor de pe tricou cei mai multi buni sunt la Fan , apoi Sameday , apoi Cargus .

    Dar stiu si lepre de la CARGUS care livreaza la fix 3h dupa interval , chiar daca ii suni tu , nu-ti raspund , iti ofera alta adresa la care-i gasesti , apoi se jura ca au zis alta … si tot asa ,

    insa stiu si curieri (firme) praf precum e DPD , niciodata nu au adresa completa sau deloc dintr-o eroare din sistem . Treaba tine de vreo 12- 14 luni (am identificat eu – si chiar daca am facut plangere … ei tot nu-si dau seama ca au o problema cu 50-60% colete nelivrate in prima zi (ci dau vina pe curieri , ca nu vor sau nu au timp sa o livreze) .

      (Citează)

  12. Genius, comandat produs genius azi la 12:20 mi-a dat din prima estimare ca ajunge maine dula 7:00 in easybox. Deci nu e activat poate toata lumea sau pentru toate easyboxurile livrarea in aceeasi zi

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus