un blog de Radu Dumitru

Uitați-vă și pe canalul meu de YouTube.

Review-urile noului Ford Mustang Mach-E electric sunt bune

17 Dec 2020  ·

AUTO  ·

14 comentarii

Sunt plăcut impresionat de noul Ford Mustang Mach-E electric după ce-am văzut clipul de mai jos. Ford pare să fi făcut o mașină cool, care arată bine și păstrează unele linii de pony-car de la Mustang-ul clasic deși face trecerea la un crossover/SUV complet electric.

Mai important mi se pare interiorul, care acum este cool și el! Problema Ford în ultimii ani este că face interioare funcționale, care bifează nevoile șoferului și pasagerilor în ce privește navigația, muzica, Carplay/Android Auto șamd, dar nu cool, nu memorabile. N-am auzit vreun proprietar de Ford să spună “băi, vino să vezi ce meniuri frumoase are mașina” sau “ce animații și interfață” sau ceva de genul acesta.

Eh, noul Mustang Mach-E pare că rezolvă treaba asta.  În centru este un… televizor, cu buton fizic de volum integrat în ecran, cu meniuri care arată modern, animații subtile și restul elementelor pe care le aștepți de la o interfață de 2020. Faptul că au și un mic bord electronic este un alt bonus important.

Mașina este deja listată pe site-ul Ford România, deci se va vinde și aici cândva. Sper să am ocazia să o conduc și eu.

    14 comentarii

  1. Reviewurile jurnalistilor auto mereu sunt bune.
    Masina costa “de la” 50 000e, baterie 75kwh, autonomie 450km, putere 260cp, cuplu 400Nm, accelaratie 7.0sec.

      (Citează)

    • Radu:
      Reviewurile jurnalistilor auto mereu sunt bune.
      Masina costa “de la” 50 000e, baterie 75kwh, autonomie 450km, putere 260cp, cuplu 400Nm, accelaratie 7.0sec.

      Eu nu stiu cine se mai uita la un review al jurnalistilor, pentru parerea lor. Eu ma mai uit, strict ca sa vad desginul masinii si ce face fiecare buton, dar nu ascult o iota din ce lauda aia pe acolo.
      Daca te intereseaza masina, oricum te duci si faci test drive.

        (Citează)

    • Divertisment, eu am deja o masina de care sunt super multumit, passat b6 tdi, putere, confort, practicalitate, consum de 6l.

        (Citează)

  2. nici nu copiaza Tesla Y

      (Citează)

  3. Radu:
    Reviewurile jurnalistilor auto mereu sunt bune.
    Masina costa “de la” 50 000e, baterie 75kwh, autonomie 450km, putere 260cp, cuplu 400Nm, accelaratie 7.0sec.

    Exact. Cand ai vazut ultima oara un review negativ la o masina? Toti jurnalisti auto manaca rahat la greu. Insira platitudini si aspecte positive banale, o baga pe aia cu “plasticul tare”, sa fie ceva ce seamana a critica si ala e review-ul. Easy money.

      (Citează)

  4. “mustang” e in denumire doar de marketing. N-are nimic a face cu mustangul ala care a facut istorie. E doar o alta masina electrica. Strict ca aspect nu are nimic deosebit. Spre deosebire de mustangul actual pe benzina care te face sa intorci capu dupa el.

      (Citează)

  5. Mașina asta este în target de preț pentru cititori sau ce e cu ea? Why should we care? Mai bine ne zici ceva nou de dacia electrica, aia e în target aici :))

      (Citează)

    • Nu trage prea rapid concluzii despre alții. Și doi la mână, parcă ieri sau alaltăieri ți-am zis că scriu pe blog despre ce subiecte mă pasionează pe mine. Nu sunt mall ca să-mi pese de puterea de cumpărare a celor ce-mi trec pragul, ci îmi pasă doar de interesele lor pentru un subiect sau altul.

        (Citează)

    • Am inteles, observ dupa numarul de comentarii ca este un subiect de interes

        (Citează)

    • Inca o masina electrica care ararata la fel si are acceasi autonomie ca si celelalte 100 de modele.

      Dacia electrica este doar un concept, nu se gaseste la vanzare.

        (Citează)

  6. De ce naiba i-or fi zis Mustang la rinocerul ala nu stiu… Pacat de nume.
    Ori e tot un Mustang dar, tipic american, s-a ingrasat.

      (Citează)

    • E ca Sfântul Black Friday care trebuie să fie musai după ziua recunoștinței? Atrage mai multă atenție cu numele Mustang, de asta i-au zis așa, mai ales că au făcut o mașină sport.

        (Citează)

  7. Vazand poza in prima pagina, am crezut ca e dintr-un joc.

      (Citează)

  8. Am configurat și eu una așa, de curiozitate. 60k în varianta cu range peste 600km. Clar comparabil cu Y, dacă cifrele sunt conforme cu realitatea, iar interiorul și exteriorul sunt mult peste Y.
    În următorii ani nu schimb mașina și, când va veni momentul, bijtelling va fi aproape cât la IC-uri. Dar cred că atunci o să renunț la mașina de firmă și iau eu una electrică. E bine că vor exista variante.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus