un blog de Radu Dumitru

Uitați-vă și pe canalul meu de YouTube.

Aplicația Carrefour de mobil: îți scanezi singur produsele și nu mai pierzi timpul să le pui pe bandă la casa de marcat

22 Dec 2020  ·

FOOD & LIFESTYLE, PUBLICITATE  ·

44 comentarii

Eu am aplicația Carrefour instalată în telefon încă de la lansarea ei, în 2017, pentru următorul motiv: include o funcție Self Scan în care scanezi codul de bare al unui produs și-ți spune imediat cât costă acesta. Asta m-a ajutat de multe ori la raft cu diverse produse al căror preț nu mi-e clar și deci nu mai pierd timpul ca să găsesc un verificator de preț prin magazin.

În perioada aceasta, însă, aplicația Carrefour îți permite să petreci mai puțin timp în hipermarket-uri și market-uri Carrefour pentru că include de fapt în telefon întreg lanțul de scanare și plată a produselor. Mai exact, cu ea poți face următoarele:

  1. scanezi produsele pe măsură ce le pui în cărucior și ele intră automat în coșul de cumpărături din aplicație.
  2. la final aplicația îți generează un cod de bare. Te duci cu el la o casă de marcat (normală sau self pay) și scanezi doar acel cod fără a mai pune nici un alt produs pe bandă. Casa de marcat înțelege direct ce-ai cumpărat și rămâne doar să plătești suma totală.

Instalați-o pentru funcția aceasta, o să fiți fericiți când la casa de marcat nu va mai trebui să mai puneți pe bandă 30 de produse și apoi să le puneți înapoi în coș. Plus că dispar și surprizele, veți ști exact, la ban, cât urmează să plătiți la casa de marcat. Plus că, în această perioadă, de obicei la casele de marcat este cea mai mare înghesuială și bănuiesc că fix asta vreți să evitați.

Totul arată ca mai jos. Opțiunea Self Scan deschide o interfață ce folosește camera telefonului pentru a scana produse imediat ce o îndrepți spre codul lor de bare și apoi poți modifica și cantitatea lor.

Funcția acesta Self Scan cu tot cu plata rapidă de la final mi se pare utilă indiferent de câte produse ai. La un cărucior de cumpărături voluminos câștigi timp pentru că nu mai pui 20-30 de produse pe bandă, casierul nu le mai scanează pe fiecare (sau tu, dacă mergi la cele Self Service – eu așa fac) și apoi nu mai stai să pui 20-30 de produse înapoi în cărucior. Dacă le scanezi pe măsură ce le-ai pus în cărucior, pe la rafturi, la casa de marcat treci mult, mult mai rapid.

Dacă ai puține produse, aplicația Carrefour este la fel de utilă. Este mai ușor să le scanezi când le iei de la raft și apoi chiar că treci rapid pe la case, mai ales dacă te duci la una Self Service. Acolo eu doar aș arăta ecranul telefonului spre casa de marcat, ca să scaneze codul generat de aplicație, apoi aș întoarce telefonul ca să plătesc cu el la POS.

Tot din aplicație îți poți genera singur factura scanând un cod imprimat pe bonul de cumpărături. Cei care au stat după facturi pe la “casa centrală” știu cât de utilă poate fi această opțiune.

Aplicația este utilă și acasă. Poți scana codul de bare al unui produs pe care-l ai și aplicația îți va spune cât costă la Carrefour și în ce magazine din apropiere se găsește.

 

Și tot din aplicația Carrefour poți comanda produse vândute prin hipermarketuri. Adică cele alimentare pot fi comandate prin Bringo cu livrare în 2 ore acasă, dar prin aplicația Carrefour poți comanda restul produselor, indiferent că sunt haine Tex sau electrocasnice sau articole sportive, jucării, cărți și altele din ce mai vinde Carrefour. Poți alege livrare acasă sau Click & Collect, când doar treci pe la un hipermarket și ridici sacoșa cu produse deja pregătite pentru tine (poate vă amintiți niște reclame de succes în care am jucat alături de Viorel Dragu pe tema aceasta).

Utilă poate fi și informația despre stocurile fiecărui magazin Carrefour din apropiere. Poate cauți o anumită mașină de făcut pâine, iar aplicația îți spune că este în stoc în Vulcan Centre, dar nu în Mega Mall. Dacă urmărești vreun produs mai special, care intră mai rar în stocul Carrefour, e simplu să vezi în aplicație unde se găsește în acel moment și să te duci direct la țintă.

Descărcați aplicația pentru iOS și Android prin site-ul Carrefour.

    44 comentarii

  1. Din pacate Carrefour este cam departe, cel mai aproape fiind la Park Lake cred. Cam mult de mers pe jos cu cosul plin.

      (Citează)

    • Mers pe jos?? Good God
      Vezi sa nu salvezi planeta tu singur, mai lasă și la alți

        (Citează)

    • @Bogdan: Da poate omu’ n-are masina sau permis. Sau poate are un Kaufland peste drum, si prefera sa se duca la ala pe jos decat sa se complice cu masina/taxi/autobuz.
      Stiu, e vorba de Gaelex, n-are cum sa fie o explicatie atat de simpla :) dar tot mi se pare gratuita agresivitatea ta.

        (Citează)

    • Avem Mega Image peste Mega Image in zona. Kaufland e poate mai aproape decat Carrefour.

        (Citează)

    • Mie-mi place de Gaelex ca vorbeste de parca toata lumea ar sti unde locuieste el. Da, magazinul din Park lake este departe.

        (Citează)

  2. Foarte utila dar degeaba daca stau apoi 10 minute sa îmi verifice cineva bonul și coșul. (S-a întâmplat de mai multe ori)

      (Citează)

    • Cred ca este doar la inceput, pana cand se obisnuieste lumea cu stilul asta de cumparaturi. Si dispar cei care incearca sa pacaleasca sistemul. sau daca nu dispar, raman foarte putini raportat la cei care platesc corect toate produsele.

        (Citează)

  3. Claudiu Dragan

    22/12/2020 la 8:18 AM

    Foarte buna optiunea dar implementarea inca lasa de dorit. Am folosit scan&pay acum cateva zile la un carrefour din Timisoara, am ajuns la casa de marcat (cu casier, deoarece aveam niste vouchere de jucarii de folosit) si, bineinteles, casiera nu stia de aceasta posibilitate, a chemat-o pe sefa ei, au confruntat inca o data produsele din cos cu cele de pe bon, etc….

      (Citează)

  4. Eu nu inteleg cum se asigura Carreffour ca ai scanat toate produsele. La self check-out au cantarul care avertizeaza daca ai pus ceva in plasa fara sa il scanezi, dar aici oare cum fac?

      (Citează)

    • La ieșire ai pilonii ăia printre care treci. Ăia „văd” dacă e vreun cod de bare care nu a fost scanat.

        (Citează)

    • GuestStar:
      La ieșire ai pilonii ăia printre care treci. Ăia „văd” dacă e vreun cod de bare care nu a fost scanat.

      Pilonii aia detecteaza doar produsele cu antifurt fie ca sunt din alea capsate(ca la haine), legate (ca la bauturi/electronice) fie ca sunt stickere din alea micute cu antena RFID(cum mai pun pe alimente).

      Nu au nicio treaba cu codul de bare ca pentru a citi un cod de bare trebuie “scanat” fizic astfel incat sa citeasca…oh well, codu de bare.

        (Citează)

    • lrpx:

      Nu au nicio treaba cu codul de bare ca pentru a citit un cod de bare trebuie “scanat” fizica astfel incat sa citeasca…oh well, codu de bare.

      Nu au nicio treaba cu codul de bare ca pentru a citi un cod de bare trebuie “scanat” fizic astfel incat sa citeasca…oh well, codu de bare.

      Ca nu mai merge editu.

        (Citează)

    • @A., la casele de Self Scan de la Carrefour nu au cantar oricum. Deci este acelasi lucru daca iti scanezi singur la casa sau iti scanezi direct cand le pui in cos.
      Se merge pe incredere si pe faptul ca uneori paznicii iti mai verifica produsele din cos.

      @GuestStar, ca pilonii aia sa “vada” ce produse nu ai scanat, ti-ar trebui niste tag-uri RFID pe fiecare produs. Si chiar si aici ar fi probleme, pentru ca raza lor de actiune este foarte limitata si probabil barele metalice ale carutului ar actiona partial ca o cusca Faraday.

        (Citează)

  5. Gaelex:
    Din pacate Carrefour este cam departe, cel mai aproape fiind la Park Lake cred. Cam mult de mers pe jos cu cosul plin.

    Gaelex imi lasa impresia de personalitate narcisica, totul e despre el, totul se invarte in jurul lui si orice comentariu cu caracter general ii este cumva destinat si trebuie combatut :) Cu toppingul aferent de acreala si artagosenie. Sarbatori fericite!

      (Citează)

    • Din a cui perspectivă pot să scriu?

      Nu sunt deloc singurul cam departe de Carrefour, mai sunt și alții.

        (Citează)

  6. A.:
    Eu nu inteleg cum se asigura Carreffour ca ai scanat toate produsele. La self check-out au cantarul care avertizeaza daca ai pus ceva in plasa fara sa il scanezi, dar aici oare cum fac?

    Eu nu am vazut cantar de verificare in niciun Carrefour. De obicei e insa cineva din magazin (sau de la paza) care supravegheaza casele self-pay si trebuie doar sa scanezi bonul la iesire ca sa se deschida bariera.

      (Citează)

    • La self check-out, spatiul pe care iti pui sacosa dupa ce scanezi produsele este de fapt un cantar si daca pui un produs in sacosa care nu a fost scanat detecteaza o crestere in greutate si afiseaza o alerta pe ecran.

        (Citează)

    • @A., asta-i la Mega Image si la Kaufland.
      La Carrefour nu exista niciun cantar. Eu scanez produsele si le pun la loc in carut, nu le mai pun pe spatiul acela pentru sacosa.

        (Citează)

  7. Click and collect ca la Auchan, unde angajatul trece O SINGURĂ DATĂ pe la raft și pune în coș ce găsește, sau chiar umple coșul cu cele comandate?
    Info privind stocurile sunt pur informative, am email de la Carrefour după câteva tentative de “mers la țintă”.

    Self scan da, aia merge brici.
    Mă bucur că îmi pot folosi telefonul personal, ajutând Carrefour să mai dea afară câteva casiere.

      (Citează)

    • teoretic da, insa practic utilizatorul mediu de telefon este imbecil si nu se va descurca, asa ca va fi nevoie de angajati care sa ii ajute pe astia cu self scan – in caz ca chestia asta ia amploare

      eu nu servesc carrefour, dar am observat la Mega Image unde au bagat cele mai proaste si sinistre case de self check out – este nevoie sa stea permanent acolo un supervisor ca sa deblocheze din 2 in 2 minute casele self scan sau ca sa ajute in alte feluri

      dar altfel, da, este un shift interesant – practic magazinul te foloseste ca sa faci o munca neplatita, ocazie cu care el face sau poate teoretic sa faca niste economii care se duc direct in profit

      Chiar citeam un articol in care se zicea ca automatizarea nu elimina nici pe departe munca, ci doar o transforma sau o transfera catre altcineva, de multe ori fara sa plateasca bani pentru ea

      cititi si voi daca vreti
      https://futuresofwork.co.uk/2020/12/02/the-full-automation-fallacy/

        (Citează)

    • @Vali,

      Am vazut ca au bagat si carrefour ceva asemanator prin Bringo (ca tot l-au cumparat). Acum poti comanda prin Bringo cu ridicare din magazin, si e gratis serviciul.

        (Citează)

    • Marean: practic magazinul te foloseste ca sa faci o munca neplatita

      Ei câștiga bani, tu câștigi timp. Nu îți cad coaiele dacă îți scanezi singur produsele. E win-win.

        (Citează)

  8. @A. Nu știu in ce Carrefour au case cu cântar dar eu in cele in care am fost am văzut sistemul descris de etk.
    Da, în principiu ai dreptate, poți să furi la fructe, legume, după ce le cântărești mai bagi un morcov, cartof,… acolo și vizual nu se observă și câștigi ~100-150 grame.
    Cântar are sistemul din mega image, kaufland si auchan. Despre Cora nu știu nimic ca nu am fost de ceva ani într-unul.

      (Citează)

    • Recunosc ca n-am folosit sistemul de self check-out din Carrefour, credeam ca e la fel ca la Mega si Kaufland. Da, pare smart gandit, daca portile alerteaza daca un produs e nescanat, sa nu poti “uita” sa scanezi si sa platesti din produse. Cat despre fructe si legume, la fel poti sa faci si daca le platesti la casa clasic, ca nu pot sa isi dea seama casieritele daca ai 1,5kg de mere sau 2kg, dar presupun ca paguba e prea mica fata de cat ar costa sa le evite.

        (Citează)

  9. Am si eu aplicatia de ceva vreme. Nu au cum sa te bazezi doar pe ea pentru ca in foarte multe cazuri, produsele nu sunt introduse in baza de date a aplicatiei sau (si mai grav) au preturi diferite in aplicatie fata de raft.
    Desi le-am semnalat asta de cateva ori la informatii, au dat din umeri ca n-au ce face – aplicatia e facuta la “Bucuresti”.

      (Citează)

  10. Poate le transmiti celor de la Carrefour ca nu le merge resetarea parolelor.
    Se pare ca am deja un cont acolo si resetarea parolei ori nu trimite nici un link ori da mesaj de eroare.
    Si nu, nu trimit email la clienti_online@ ceva ca nu suntem la ANAF.
    In 2020 nu ar trebui sa avem probleme din astea.

      (Citează)

  11. Confirm, stocurile sunt “aproximative”, de 2 sau 3 ori mi-am luat teapa cu asta.

    Am incercat prima oara click and collect sambata seara pentru un singur produs, aparea in stocul magazinului de la care vreau sa il colectez. Platit online, produsul e “pe drum” de duminica. Ori ma asteapta sa-l iau deja si nu mi s-a mai trimis confirmarea, ori nu e de fapt in stoc in magazin si il asteapta cine stie de unde.

    Self scan pe telefon e foarte misto dupa ce te inveti cu el, am ajuns la performanta de a imi scana singur cosuri de 4-500 de lei (cumparaturile periodice, mancare si chestii pentru casa, deci zeci de produse). Ce e fain e ca iti asezi produsele in plase organizat, in tihna, pe masura ce le cumperi, nu stai la casa sa le trantesti unele peste altele
    Mai pierzi 5 minute la casa la un control vizual al agentului de paza, dar asta e, nu se poate merge complet pe incredere.

    Evident, toate astea merg daca nu va duceti la orele de varf, in aglomeratie nu prea cred ca ai chef sa stai in drum sa iti scanezi tu fiecare iaurtel in timp ce alti 5 oameni se intind peste tine sa ia chestii din raft (oamenii fac asta, aproape nimeni nu pastreaza distanta nici macar 10 secunde, trebuie sa iei ce ai nevoie si sa eliberezi raftul rapid).

    Ce mi-as mai dori, dar cred ca e greu de facut intr-un mod utilizabil, ar fi o lista de cumparaturi integrata, sa nu mai stau sa fac switch intre aplicatii sa vad ce mai am de luat si sa bifez pe lista.
    A, si daca suntem la dorinte de Craciun, ar fi misto sa aiba carucioarele un suport de telefon securizat, ca sa ai ambele maini libere

      (Citează)

  12. Daca ar avea si posibilitatea de a arata un istoric al cumparaturilor i-as da un 9 aplicatiei. O folosesc de la inceputul pandemiei, a evoluat destul de mult: de la nevoia de a te loga la fiecare deschidere, pana la crash-urile repetate (din fericire la redeschidere tine minte continutul cosului); inca exista produse al caror cod de bare de pe eticheta nu e recunoscut de aplicatie, trebuind sa scanezi codul de la raft (ceva ciuperci de ex.).

      (Citează)

  13. Folosesc self scan de ceva vreme la Albert Heijn. Ajung la casă cu rucsacul plin, scanez, ies – 15 secunde toată treaba. Dacă verifică cineva, încă 15 secunde. Acum au scos și captive portal, deci încă o iritare eliminată.

    Problema mea e că oamenii s-au prins că e mai liber la casele self-checkout, dar nu s-au prins (sau nu le pasă) de workflow. Așa că idioții își încarcă coșurile și le scanează la casă.

    Sper să facă și pasul următor, să pot plăti direct din telefon.

      (Citează)

    • Eu folosesc la Jumbo, cu scannerul lor, nu telefon.

        (Citează)

    • Merge și așa, important e să le scanezi înainte să ajungi la casă. Prefer cu telefonul că am cardul AH deja înregistrat și reducerile sunt în general bune.

        (Citează)

  14. Sa vezi ce fain e cand iti dai seama acasa ca nu ai scos magnetul din haine, ca ai platit cu self scan

      (Citează)

  15. Am incercat sa ma loghez si imi zice ca nu e buna parola. OK, ma lasa memoria. Dau sa o resetez si primesc mail. Nu merge URL de reset password. Bine ca au o aplicatie plina de functionalitati dar da rateuri la ceva de baza.

      (Citează)

  16. Folosesc de ceva vreme self-scan si ii apreciez utilitatea. A fost deranjant cand tot veneau niste updateuri care imi faceau logout si cand deschideam aplicatia trebuia sa imi caut parole & stuff. Daca tot e pentru telefon, ar fi fain sa functioneze cu google login.
    Acum ma deranjeaza zgomotul notificarii cand scaneaza produsul … si nu exista nimic in setari sa ii dau disable. Nu vreau sa umblu prin setarile androidului pentru asta.

      (Citează)

  17. Am folosit si eu self scan de la Carrefour. E foarte misto ca nu mai trebuie sa scoti cumparaturile si poti sa le organizezi metodic direct in sacose, pe masura ce cumperi. Ramane de vazut cum vor sta cu pierderile.
    Am vazut si la Kaufland Sisesti un sistem asemanator, dar cu niste cititoare pe care ti le dau ei de la intrare. E de testat si asta. N-am avut inca ocazia

      (Citează)

  18. Nu le merge optiunea de resetare de parola. Trimite mailul, dar nu merge link ul de reset.

      (Citează)

  19. Yashipuku:
    Am incercat sa ma loghez si imi zice ca nu e buna parola. OK, ma lasa memoria. Dau sa o resetez si primesc mail. Nu merge URL de reset password. Bine ca au o aplicatie plina de functionalitati dar da rateuri la ceva de baza.

    Merge doar din gmailul de telefon. Din web nu merge.

      (Citează)

  20. La casele normale, sunt mulți casieri care nu știu ce să facă cu aplicația, trebuie sa le explici că trebuie scanat codul de bare de pe telefon.
    Apoi urmează momentul cu paznicul care verifică fiecare produs de pe bon și pune o ștampilă.
    Mai intervine și propria prostie când uiti să scanezi vreun condiment și te “prinde” paznicul. Sau renunți la un produs după ce l-ai scanat și uiți să-l ștergi din aplicatie. Îl plătești, după care constați că e in plus si trebuie sa te întorci, să-l iei de pe raft, apoi să-i faci retur.

      (Citează)

  21. Instalasem si eu aplicatia, cand a aparut, dupa care am dezinstalat-o si am uitat de ea.
    Acum cateva saptamani, parca aici, am citit din nou despre aplicatie si am instalat-o. Foarte utila aplicatia, m-a scutit de cateva cozi.
    Totusi, daca cineva de la Carrefour, care a dezvoltat aplicatia, citeste am 2 recomandari:
    1. Afisarea produselor scanate intr-o anumita ordine (e.g. ultimul scanat primul in lista, sau invers) – acum, din ceea ce vad la mine, e random
    2. Functie de search in lista produselor scanate.

    PS: la iesire, daca te duci pe la self-pay, se uita paznicul pe bon si in cos (high level, nu scotoceste efectiv).
    La casa “traditionala” nu m-a intrebat nimeni nimic.

      (Citează)

  22. ATENTIE cand scanati, sa fie pretul care e si la raft.
    Acum 2 sapt am gasit vreo 4 produse diferite:
    pufuleti 1,19 la raft….in aplicatie dupa scanare erau 3,19
    ciocolata 17,19 la raft …. in aplicatie era 20,20
    ceva aripi pe la pui 12,17….in aplicatie 12,79 (la carne orice scanam era diferit)

    am chemat responsabilul pe zona, a verificat, mi-a confirmat, a zis ca anunta si a plecat.
    Solutia propusa….ce nu corespunde scanati la casa direct si vedeti ce pret afiseaza.

    De atunci sunt atent mereu….folosim aplicatia de la inceputul pandemiei, ca e mai usor sa le ai deja in sacosa (nu in caruciorul dezinfectat sau nu) si sa le incarci imediat in masina in parcare.

      (Citează)

  23. Daca tot folosesti self-scan, poti sa pui produsele direct in sacosa/ghiozdan (si sacosa in carucior). Astfel nu mai pui mana pe acelasi produs de 2 ori.

      (Citează)

  24. DiF:
    Daca ar avea si posibilitatea de a arata un istoric al cumparaturilor i-as da un 9 aplicatiei. O folosesc de la inceputul pandemiei, a evoluat destul de mult: de la nevoia de a te loga la fiecare deschidere, pana la crash-urile repetate (din fericire la redeschidere tine minte continutul cosului); inca exista produse al caror cod de bare de pe eticheta nu e recunoscut de aplicatie, trebuind sa scanezi codul de la raft (ceva ciuperci de ex.).

    Asta cu lista ar fi utila.
    Lidl are ceva interesant: aplicația îți afiseaza bonul. Sper sa preia toti asta si sa mai scapam de bonurile pe hartie.

      (Citează)

  25. Sorin:
    Confirm, stocurile sunt “aproximative”, de 2 sau 3 ori mi-am luat teapa cu asta.

    Am incercat prima oara click and collect sambata seara pentru un singur produs, aparea in stocul magazinului de la care vreau sa il colectez. Platit online, produsul e “pe drum” de duminica. Ori ma asteapta sa-l iau deja si nu mi s-a mai trimis confirmarea, ori nu e de fapt in stoc in magazin si il asteapta cine stie de unde.

    Self scan pe telefon e foarte misto dupa ce te inveti cu el, am ajuns la performanta de a imi scana singur cosuri de 4-500 de lei (cumparaturile periodice, mancare si chestii pentru casa, deci zeci de produse). Ce e fain e ca iti asezi produsele in plase organizat, in tihna, pe masura ce le cumperi, nu stai la casa sa le trantesti unele peste altele
    Mai pierzi 5 minute la casa la un control vizual al agentului de paza, dar asta e, nu se poate merge complet pe incredere.

    Evident, toate astea merg daca nu va duceti la orele de varf, in aglomeratie nu prea cred ca ai chef sa stai in drum sa iti scanezi tu fiecare iaurtel in timp ce alti 5 oameni se intind peste tine sa ia chestii din raft (oamenii fac asta, aproape nimeni nu pastreaza distanta nici macar 10 secunde, trebuie sa iei ce ai nevoie si sa eliberezi raftul rapid).

    Ce mi-as mai dori, dar cred ca e greu de facut intr-un mod utilizabil, ar fi o lista de cumparaturi integrata, sa nu mai stau sa fac switch intre aplicatii sa vad ce mai am de luat si sa bifez pe lista.
    A, si daca suntem la dorinte de Craciun, ar fi misto sa aiba carucioarele un suport de telefon securizat, ca sa ai ambele maini libere

    Nu cred ca e complicat de facut o lista de cumpărături. Si faza cu cărucioarele ar fi misto, desi cred ca unii ar uita telefoanele acolo :)

      (Citează)

  26. Sorin:
    Confirm, stocurile sunt “aproximative”, de 2 sau 3 ori mi-am luat teapa cu asta.

    Am incercat prima oara click and collect sambata seara pentru un singur produs, aparea in stocul magazinului de la care vreau sa il colectez. Platit online, produsul e “pe drum” de duminica. Ori ma asteapta sa-l iau deja si nu mi s-a mai trimis confirmarea, ori nu e de fapt in stoc in magazin si il asteapta cine stie de unde.

    Self scan pe telefon e foarte misto dupa ce te inveti cu el, am ajuns la performanta de a imi scana singur cosuri de 4-500 de lei (cumparaturile periodice, mancare si chestii pentru casa, deci zeci de produse). Ce e fain e ca iti asezi produsele in plase organizat, in tihna, pe masura ce le cumperi, nu stai la casa sa le trantesti unele peste altele
    Mai pierzi 5 minute la casa la un control vizual al agentului de paza, dar asta e, nu se poate merge complet pe incredere.

    Evident, toate astea merg daca nu va duceti la orele de varf, in aglomeratie nu prea cred ca ai chef sa stai in drum sa iti scanezi tu fiecare iaurtel in timp ce alti 5 oameni se intind peste tine sa ia chestii din raft (oamenii fac asta, aproape nimeni nu pastreaza distanta nici macar 10 secunde, trebuie sa iei ce ai nevoie si sa eliberezi raftul rapid).

    Ce mi-as mai dori, dar cred ca e greu de facut intr-un mod utilizabil, ar fi o lista de cumparaturi integrata, sa nu mai stau sa fac switch intre aplicatii sa vad ce mai am de luat si sa bifez pe lista.
    A, si daca suntem la dorinte de Craciun, ar fi misto sa aiba carucioarele un suport de telefon securizat, ca sa ai ambele maini libere

    Ai lista de cumparaturi in aplicatie

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus