un blog de Radu Dumitru

msi descatuseaza potentialul
msi descatuseaza potentialul

Uitați-vă și pe canalul meu de YouTube, dați un Subscribe dacă vă place.

Flight Simulator: Iași-București cu survolarea orașelor

29 Aug 2020  ·

TEHNOLOGIE  ·

22 comentarii

Am început să mă joc Flight Simulator. Am luat un Airbus A320neo și am zburat Iași-București, survolând și ambele orașe pentru a vedea cum arată în joc.

Arată bine, având în vedere că România nu este vreo țară prioritară pentru Bing Maps. Clădirile sunt randate automat 3D pe baza imaginilor din satelit și sistemul s-a descurcat onorabil. Alte țări, cu zone mult mai populare, sunt mult mai precis și realist randate.

Susține-mă cu un Subscribe:

Să-mi spuneți dacă vreți să vă arăt și alte orașe sau zone din țară și străinătate în clipuri viitoare. Eu mă joc oricum, nu-i așa complicat să și înregistrez.

    22 comentarii

  1. Sunt sigur ca ai mai scris la un moment dat ce PC ai, dar nu reusesc sa gasesc acum. Poti sa-mi zici configuratia? Rami, procesor si placa video? L-as cumpara si eu si nu prea gasesc pe net cat de bine ruleaza pe un 1060 de 6gb.

      (Citează)

  2. @Radu: Putem vedea Insula Serpilor de sus? Si zonele Constanța, Delta Dunării cu Sulina.
    Multumesc!

      (Citează)

  3. sunt din iasi, da nu am recunoscut nimic pe acolo. eventual sa iei un avion mai putin rapid si sa te invarti deasupra localitatilor de care se vor arata unii interesati

      (Citează)

  4. Ar fi interesant sa vedem tunelurile subterane ale Casei Poporului. :D

      (Citează)

  5. APU e un mic motor cu turbina care la sol genereaza curent electric pentru nevoile avionului si reincarca bateriile. Este folosit pentru pornirea motoarelor avionului (in general doar pe primul) prin generarea de aer comprimat care este trecut printr-o mica turbina din motorul avionului suficient cat sa poata invarti palelele compresorului sa le aduca la o viteza suficient de mare astfel atunci cand dai drumul la “ignition” (sunt un fel de bujii ca sa zic asa) si dupa dai drumul la combustibil in turbina, are loc combustia si motorul dupa aia poate functiona independent – adica doar are nevoie de combustibil. Pornirea celuilalt motor se face prin “air cross-bleed” – adica aer comprimat generat de primul motor este folosit pentru pornirea celui de-al doilea motor fix asa cum a fost pornit primul folosind APU. Dupa ce motoarele ating temperatura si turatia nominala pentru “idle running” se opreste APU.

    External power e folosit ca sa nu consumi bateriile pentru pornirea APU.

      (Citează)

    • Combustibil în turbina? Mhm.

        (Citează)

    • Da, in camera de ardere are turbinei sa injecteaza combustibil. Cum crezi ca este consumat kersoneul? :)

        (Citează)

    • Vrei sa zici camera de ardere a motorului turbojet deoarece turbina e situata dupa camera de ardere. Nu exista “camera de ardere a turbinei”. Succesiunea componentelor principale alea unui motor turbojet/turbofan este : admisie, compresor, camera de ardere, turbina, evacuare.

        (Citează)

    • @sin ma bucur ca-mi explici, dar stiu cum se intampla arderea (am cam studiat asta pentru examenele teoretice de ATPL). E mai bine sa nu incerci sa faci teoria chibritului, mai ales daca nu intelegi foarte bine lucrurile respective.

        (Citează)

    • “combustion chamber” si l-am tradus gresit. Dar pentru @alex a fost mai important sa si-o arda muist decat sa contribuie cu ceva util conversatiei. O fi invatat asta din manualul de Comunicatii, editia pentru melteni – la ce specimene am vazut ultima oara dand examene la CAA.

        (Citează)

    • Sin ai blog unde scrii despre pilotat, dar nu știi cum funcționează un motor de avion. Doar fiindca cineva te corectează, nu înseamnă că e muist. Cu atitudinea asta n-o sa zbori decât cu Claudiu safety pilot toată viata ta, asa cum o faci acum.

      Și ce specimene ai văzut? Mai erau oameni care au avut nevoie de repetiții la skill test de PPL, asa ca tine?

        (Citează)

    • E o diferenta intre corectat si “mhm”. La skill test trebuie sa fii pregatit ca esti judecat pentru fiecare chestie de o faci. Ce este asa nemaivazut in a repeta manevre pentru un examen? Tu ai inteles totul din prima si n-ai repetat niciodata nimic?

      Si legat de safety pilot, ar trebui sa stii de ce e acolo, dar hei, hai sa ne dam cocosi :)

        (Citează)

  6. Ramnicu Valcea, cartier Ostroveni. Sa imi zici cand treci cu avionu’, sa iti fac cu mâna.

      (Citează)

  7. Mai aveti aici foarte multe locuri si mi-a placut mult analiza productiei
    https://mindcraftstories.ro/tehnologie/cum-se-vede-romania-din-noul-microsoft-flight-simulator/

      (Citează)

  8. Ce trist mi se pare să te uiți la un video cum cineva mișcă 2 săgeți la un avion.

    Ăștia care se uita sunt tot overachieverii de zi cu zi?

      (Citează)

  9. Pare la fel de plictisitor ca zburatul in sine (pentru pasager), ceea ce inseamna ca e un simulator f bun :-))
    Data viitoare propun sa faci un live cu un zbor de 14 ore :-))

      (Citează)

  10. Radu,
    Cred ca ai gresit la taxi pe pista din Iasi .. trebuia sa urmezi sagetile albastre, sa faci dreapta, si trebuia sa decolezi inspre directia spre care tu ai facut Taxi. (De la SSE catre NNW).
    Ideea e ca tot timpul, avioanele decoleaza/aterizează cu vantul din fata (împotriva vântului) pentru ca le ajuta sa aiba un air speed mai bun, si sa decoleze/aterizeze pe o distanta la sol mai mica.

      (Citează)

  11. Păcat ca nu am pe ce să-l instalez. Interesant.
    Nu dai o fugă la Brașov? Să survolezi munții Făgăraș și aeroportul Brașov? Teoretic poți ateriza la Brașov, pista e gata.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite. Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea.

sus