un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

eMAG lansează serviciul Genius pentru livrare rapidă și gratuită

11 Jun 2020  ·

PUBLICITATE, TEHNOLOGIE  ·

18 comentarii

eMAG a anunțat astăzi lansarea serviciului Genius, adică o extraopțiune care costă 99 de lei/an (8,25 lei pe lună, cât o brioșă la benzinărie) și oferă câteva avantaje importante, cel mai important pentru mine fiind livrarea gratuită chiar a doua zi pentru majoritatea produselor eMAG.

Nu știu câți s-au abonat până acum, dar eu am făcut-o imediat ce am văzut comunicatul de presă, așa că probabil am fost printre primii. Văd că mi-a apărut un mic “G” la poza de profil de pe site-ul eMAG.

 

 

 

Momentan beneficiile principale ale eMAG Genius sunt:

Livrare standard gratuită prin curier pentru majoritatea produselor vândute de eMAG, în București, Ilfov, Cluj-Napoca, Brașov, Iași și Constanța, dacă iei de minim 100 de lei. Nu toate produsele sunt eligibile, dar am citit regulamentul și sunt exceptate doar cele mari precum unele electrocasnice voluminoase, mobilier, utilaje și materiale de construcții, ceea ce eu comand rar spre deloc. Rămân vreo 250.000 de produse eligibile în program.

Ca exemplu, în ultimele două zile am dat trei comenzi de “băcănie și alcoolice” la eMAG. Toate ar fi avut livrarea gratuită cu Genius. Iar cum în viitor intenționez să comand online mult mai des produse de bază (știe eMAG de ce a lansat băcănia în această perioadă), livrarea standard gratuită prin Genius vine la fix.

Tot ce-am comandat în ultimul an, de fapt, inclusiv marele televizor, ar fi avut livrare gratuită prin acest serviciu. Probabil că 99% din ce se comandă românii la eMAG, la propriu zeci sau sute de mii de produse diferite, sunt incluse în Genius.

Produsele eligibile sunt marcate cu “Genius” în interfață și în pagina de produs:

Și am pus de test în coș două sticle de vin și da, transportul apare ca fiind gratuit:

Livrare gratuită la showroom și Easybox, indiferent de valoarea comenzii, în aceleași localități. Not bad, că uneori comand și produse foarte mici și ieftine și aleg livrare în Easybox tocmai ca să fie cât mai ieftin, că am deja două Easybox-uri în cartier.

Returul gratuit se poate face în 60 de zile, nu 30 de zile cât oferă standard eMAG și 14 zile cât este minimul cerut prin lege. De obicei, dacă am ceva de returnat, eu o fac mult mai rapid, dar nu strică opțiunea că poate descopăr după o vreme că produsul respectiv nu-i ce-mi trebuie mie sau nu-i compatibil cu cine știe ce funcție obscură.

Livrare a doua zi. Aici bucureștenii sunt avantajați, pot comanda inclusiv sâmbătă până la ora 24 pentru a primi duminică produsele, adică 7 zile din 7. Pentru celelalte localități, acest avantaj Genius este disponibil de duminică până vineri.

Cei de la eMAG spun că vor crește în viitor beneficiile și localitățile în care Genius este disponibil. Lista de localități cred că depinde mai degrabă de autostrăzile din România pentru curierat rapid, dar la beneficii suplimentare probabil ar putea adăuga ridicare gratuită la service sau cine știe ce avantaje în parteneriat cu alte companii.

Oricum, după ce de ani de zile se zvonea și glumea și întreba pe la conferințele de presă despre un astfel de serviciu tip “prime” pentru eMAG, astăzi a devenit realitate. Sper să-l extindă și la Fashion Days.

Apropo, undeva pe site este scrisă lista completă de localități, adică: București, Bragadiru, Cățelu, Chiajna, Dobroești, Dudu, Jilava, Măgurele, Pantelimon, Popești-Leordeni, Roșu, Rudeni, Voluntari, Brașov, Cluj-Napoca, Florești, Constanța, Ovidiu, Mamaia, Mamaia-Sat, Iași, Miroslava. Faptul că-i și Mamaia acolo înseamnă, în teorie, că dacă te duci în concediu la Marea Neagră și descoperi că-ți lipsește un colac cu un flamingo roz, îl poți comanda de la eMAG pe adresa hotelului și-l primești a doua zi.

    18 comentarii

  1. Pare un mix intre Amazon Prime si Prime Now, daca ne uitam la beneficii :D Not bad emag, not bad at all

      (Citează)

  2. deci prime.

    Ca exemplu, în ultimele două zile am dat trei comenzi de “băcănie și alcoolice” la eMAG.

    Aveam si eu de comandat niste nimicuri (pasta termo si un tub de aer comprimat) si am cedat tentatiei si am zis sa incerc un single malt. Comanda data ieri, venita azi.

    Interesant ca a venit la easybox in 3 cutii diferite: 1 pentru pasta, 1 pentru aer, 1 pentru bautura. Mi se pare o risipa extraordinara si ineficient. Acum ca tot se muta din costurile astea logistice spre consumator nu pot sa nu ma intreb ce face emag sa eficientizeze acest proces.

    Mi se pare fascinat ca am comandat un tub de aer, si cate costuri a presupus tot procesul. In schimb whisky-ul e extraordinar.

      (Citează)

    • Am dat o comanda de 8 produse de bacanie (conserve, ulei etc.)
      Azi au livrat la easybox 4 dintre produse, fiecare ambalat individual :(
      Au ocupat si 4 spatii in easybox, au tocat si un pom intreg pentru 4 cutii + ce o sa mai vina maine

        (Citează)

    • Vor putea să livreze toate produsele dintr-o comandă în aceeași cutie după ce pun la punct noile fluxuri venite o dată cu miile de produse aduse in depozit și site de când a început pandemia. Între timp, ca să primești cât mai multe produse dintr-o comandă într-un timp cât mai scurt, vor livra in acest mod, chiar daca pierd mai mulți bani.

        (Citează)

  3. Fix Amazon Prime, cum s-a mai spus.
    Ne uitam pe Amazon si vedem ce o sa faca si emag peste cativa ani.
    Nice!

      (Citează)

  4. Emag e atat de marinimos ca ne permite sa fim clientii lui….

      (Citează)

  5. Nu înțeleg, apar localitățile Brașov și Cluj Napoca dar nu apare Ploiești. Avem in oras si easybox si showroom+autostradă până la București.

      (Citează)

    • Simplu, volumul total de comenzi din Pl este mult, mult mai mic decat cele din Brasov si Cluj-Napoca.
      Ce se comanda din Floresti sau Schei nu se compara cu ce se cumpara din Paulesti.
      Alti oameni, alti bani, alte obiceiuri de achizitie si alta civilizatie.
      Nu ai ce sa faci.
      Poate in valul doi sau trei.

        (Citează)

  6. Luati genius sau mai vedeti produse la săptămâna.
    Deja e patetic, să ai subscripție la un magazin pentru practic nimic. Livrare moka a fost anterior si e plina piata încă. Livrare a doua zi e normalitate, cat timp comanda se face in timpul orelor lucrătoare, adica sa prinda masina care ridica seara. Mai mult, cat de bou să fii să ajungi să ai nevoie urgent de un produs … se vând garouri, defibrilatoare pe situl vietii?

      (Citează)

    • Asa am zis si eu, e normal ca o comanda pusa dimineata sa vina a doua zi. Ei ce sa vezi, la majoritatea magazinelor defapt dureaza 2-3 zile intreg procesul, fara sms, fara mail.
      Dar e o alegere a ta daca vrei sau nu comanzi de la ei, ba chiar sa dai bani pt niste avantaje.

        (Citează)

    • De acord cu tine.
      Insa noi doi sigur nu facem parte din publicul lor tinta
      Este o miscare isteata, si cum Romania este plina de oameni cu bani, sunt convins ca voe avea succes.

        (Citează)

  7. Mai avem de așteptat până să vină emag cu o idee pe care nu văzut-o la Amazon.

    Dacă ai de luat des consumabile, scutece, detergenți etc. probabil ca rentează.

    Apropo de băuturi, au fost ok ce ați primit? Un coleg din birou spune ca whiskey – ul primit este contrafăcut.

      (Citează)

  8. Nu e tot jud. Ilfov, in Otopeni (si multe altele) nu livreaza. Bine ca e acoperita Jilava… asteapta A0 sa livreze si in Buftea-Balotesti :D

      (Citează)

  9. Am comandat si eu un Glenlivet single Malt si din cate imi dau seama its the real thing. Nu cred ca emag isi achizitioneaza produsele alcoolice din surse dubioase.
    poti ruga prietenul sa vina cu sticla la o intalnire sa degustam ca sa ne dam cu parerea :)

      (Citează)

  10. Ar fi bine sa introduca posibilitatea sa alegi din cos la ce produse sa dai comanda, sau macar de la ce furnizori, asa ca la Aliexpress. Eu mi-aleg produsele in cos dar poate nu vreau sa trimit in acelasi timp comanda la toti furnizorii

      (Citează)

  11. bag de seama ca ai cam uitat de finestore de cand cu (banii de la) emag.

      (Citează)

  12. Sunt si eu abonat Genius si azi am constatat un lucru care sincer nu imi place deloc.
    Pe parcursul unei saptamani poti face O SINGURA comanda beneficiind de ‘Genius deals’. Deci trebuie analizate toate categoriile de produse incluse in acele ‘deals’ saptamanale, te decizi ce ai nevoie si comanzi o singura data.
    Si asta in conditiile in care tot pe site (https://www.emag.ro/genius) scrie: Beneficiile eMAG Genius sunt valabile pentru un număr nelimitat de comenzi, timp de un an de la achiziția abonamentului.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus