un blog de Radu Dumitru

msi descatuseaza potentialul
msi descatuseaza potentialul

Uitați-vă și pe canalul meu de YouTube, dați un Subscribe dacă vă place.

Firea a demonstrat de ce este cel mai slab primar din istoria orașului

25 Feb 2020  ·

GÂNDURI  ·

45 comentarii

A renunțat să mai implementeze proiectul ZACA / taxa Oxigen pentru că a făcut un sondaj de opinie pe Facebook și oamenii i-au spus că nu vor taxă. Peste 90% din 15.000 de mesaje, cum a declarat cândva.

Asta este expresia perfectă a lipsei de curaj în a lua măsurile necesare pentru binele orașului și al cetățenilor săi. Este dovada perfectă pentru de ce nu trebuie să fie primar.

Nu poți întreba oamenii dacă vor sau nu taxe. Că na, ce te aștepți să spună? Că vor? Bineînțeles că cei afectați de proiect au sărit imediat să comenteze că nu vor, iar Firea pare mulțumită să-și fundamenteze deciziile pe comentarii primite pe Facebook.

Să facă cineva și un sondaj prin care să întrebe cetățenii dacă vor sau nu taxe și impozite pe venit, pe casă și mașină, TVA în prețuri șamd. Și dacă iese că nu vor, atunci să fie scoase și acestea, că probabil nu-i nevoie nici de ele. Să închidem direct țara!

Taxa Oxigen era o măsură bună. Nu perfectă, nu cea mai fericită, dar cu efecte clare. Probabil singura bună pe care ar fi luat-o Firea în mandat, că lumini de Crăciun poate atârna orice primar, nu-i aia vreo mare scofală. Dar n-a avut curajul să ia o măsură dură, dar una care ar fi îmbunătățit sănătatea bucureștenilor. Poluarea din oraș ne scade cu vreo 3-4 ani speranța de viață. Cancer, de obicei.

Poate că trebuia să facă un sondaj în care răspunsurile să fie “vrem cancer” și “nu vrem cancer“, să vedem ce iese. Până atunci, însă, Firea a eliminat măsura ce-ar fi putut-o transforma într-un primar admirat, preferând în schimb să nu piardă voturi la alegerile din iunie și promițând că în următorul mandat va căuta alte metode de a reduce poluarea. Probabil va da vouchere pentru măști de gaze, nu știu. Și apoi vouchere pentru chimioterapie.

Nu există, însă, alte metode în afară de înlăturarea surselor de poluare, iar mașinile sunt o astfel de sursă.

Cu ZACA, 24% dintre automobile n-ar mai fi avut acces deloc în centrul orașului și ar fi plătit pentru a intra în București (dar fără acces în perimetrul ZACA). Ar fi fost din start o măsură excelentă anti-poluare și anti-trafic. Dar, ca și atunci când a încercat să facă niște benzi de autobuze și le-a anulat imediat ce s-au revoltat câțiva șoferi, nu are curajul de a lua măsurile dure și necesare salvării orașului.

Firea nu mai este doar primarul care cheltuie inutil banii pe companii municipale cu zeci de mii de angajați. A devenit primarul care ne cauzează cancer și alte boli deoarece n-a avut curajul să ducă până la capăt o măsură similară cu cele implementate în multe alte capitale, o măsură pe care, de fapt, inclusiv bucureștenii o acceptaseră până la urmă. PSD nu mai este doar partidul care te fură, este și cel care te îmbolnăvește.

“Vrem mai multe autoturisme în trafic? Se pare că da. Vrem să avem mai multe mașini poluante în trafic? Se pare că da. Această consultare populară a relevat un răspuns foarte clar, cetățenii resping ideea de restricție și vinietă ecologică. Noi în acest moment nu suntem dispuși să fim de acord cu o măsură care a avut succes în toată Europa”, a declarat Firea.

Băi, nici ăia din Europa n-au fost de acord cu măsura aceasta! N-au cerut-o cetățenii, dar a fost implementată oricum pentru binele lor și rezultatele benefice s-au văzut după puțin timp. Declarația de mai sus este cea mai ilogică justificare pe care am auzit-o vreodată. Bine că n-a întrebat naibii pe Facebook și dacă “noi” vrem mai mulți bani, că poate apoi legaliza și datul în cap pe stradă.

Disperarea de a lua doar măsuri cu care să fie de acord toată lumea și deci să nu piardă voturi ne duce în groapă.

Trebuie să plece de la Primărie și poate orașul mai are o șansă. Altfel, Bucureștiul este deja mort. Este ca o plantă căreia frunzele i se înnegresc tot mai mult pe la capete și, deși mai prinde o zi și încă una, e clar pentru toată lumea că se îndreaptă spre distrugere.

Sper să facă un sondaj prin care să întrebe lumea dacă ar trebui ca PSD să mai fure sau nu bani în viitor. Și dacă iese că nu, păi să nu mai fure! Deși, dacă faci sondaj între fanii tăi de Facebook, probabil va ieși că Da, să se fure, e ok…

    45 comentarii

  1. as vrea sa se noteze ca am anticipat pe acest blog ca Firuta va renunta la taxa si deci, prin urmare, sunt foarte destept :-)

    dar trebuie sa i-o dai Firutei, a jucat foarte destept… pana la urma a lasat impresia ca ea a vrut, dar boborul nu a vrut si cum ea e o democrata, nu s-a putut opune boborului…

    (sistemul ala cu camere deja instalat va ramane nefolosit, dar banii nu se mai intorc, ca asa-i in tenis)

    Perfidia acestei toape este de top, de asta e si foarte periculoasa Firea, are refleze de autocrat populist.

      (Citează)

  2. Lasa ca are grija PNL-ul propunand din nou o nulitate la primarie sa se asigure ca o sa castige tot Firea. Probabil aceleasi gunoaie o sa voteze in CG si ca-i ok sa nu se mai implementeze.

    Dar in alta ordine de idei, cum adica vine ca dupa ce ai investit cateva milioane in semnalizare, camere si sisteme sa spui apoi ca nu mai faci. Cine da banii aia inapoi?

      (Citează)

  3. Pe electoratul majoritar al lui Firea nu-l interesează ce respiră, ci ce bagă la maț. Niciun candidat care nu merge pe ideea ”pâine și circ” n-o să câștige vreodată în Capitală. Ăsta e tristul adevăr.

      (Citează)

  4. Nu inteleg treaba asta: “Sunt primarul tuturor bucurestenilor, ma supun vintei lor”. Te voteaza lumea democratic pe postul de primar, dar apoi tu iti asumi deciziile si faci ce crezi ca trebuie facut pentru binele colectiv. Nu le plac deciziile? Vor avea sansa sa voteze iar democratic peste 4 ani. Scopul tau acolo nu e sa fii bineplacuta de populatie ci sa administrezi orasul cum poti mai bine.

      (Citează)

  5. Cerem sa se faca un sondaj pe Facebook daca suntem de acord cu taxe si impozite!

    https://i.ibb.co/p4J07Mm/taxa-oxigen-meme.png

      (Citează)

  6. Pai de ce nu a facut sondajul asta INAINTE de a adopta acea hotarare in consiliul local?
    Si daca tot a avut semnale ca nu e o masura populara, dupa adoptare, de ce nu a facut sondajul inainte de a achizitiona camere si alte acareturi care costa bani?

    Nici masinile abandonate nu sunt in stare sa le stranga. Nici semafoarele nu sunt sincronizate.
    Dar da, au cumparat autobuze turcesti diesel si au pus o tona de garduri intre linia de tramvai si benzile pentru masini. Super realizari, ce sa zic.

      (Citează)

  7. Daca nu greșesc, s-au montat in ultima perioada multe camere pentru monitorizarea traficului in acest sens. Camerele acestea au fost gratuite, cumva?

      (Citează)

  8. Mai Radu, tu esti băiat mai destupat decat alti bloggeri. Chiar nu ai realizat ca taxa respectiva nu are nicio legătură cu poluarea? Firea a cheltuit muuult prea mult si cauta sa strângă bani de oriunde. Taxa era doar un pretext sa mai faca rost de bani. Atât. Si-a dat sema ca pierde voturi si a renunțat.De ce crezi ca a scos fix înainte de votul din consiliu si masinile Euro 4 care inițial erau in proiect? Din motive electorale. E simplu. Taxa nu rezlova absolut nimic din punct de vedere al poluării. Zero. Toti proprietarii de rable ar fi plătit taxa si oricum intrau in oras. Stiai ca un autobouz vechi de la RATB populează mai mult decât 10 rable?

      (Citează)

    • Știai ca într-un Mercedes vechi stb încap mai mulți oameni decat in 10 rable? Si in plus ocupa si mai puțin loc decât 10 rable. Apropo autobuzele alea sunt euro 3.

        (Citează)

  9. Haha, gg Bucuresti!
    Sincer, speram sa ramana taxa asta, era primul pas spre normalitate. Dar am subestimat prostia bucurestenilor si siretenia lui Firea. Nu degeaba e orasul ala asa cum e.

      (Citează)

  10. Asta era singura masura care ma facea sa ma gandesc ca poate face si chestii utile, nu doar concerte si luminite. Dar nu, insista sa fie o cretina care umbla doar dupa voturi.

    Piste biciclete nu, sosele reparate nu, retea termoficare reabilitata nu. Bai, dar chiar nimic de nimic nu face.

    Iar de la parcarea aia subterana au spart si inlocuit si trotuarul, au facut treaba atat de mizerabil ca s-a umplut de gropi tot bulevardul Decebal. Placile s-au lasat si nu putin, ci foarte vizibil si adanc.

      (Citează)

    • Acum sa nu “exageram”.
      Treaba pe Decebal este lucrarea domnului Negoita. Fiecare cu bubele lui (desi am ramas surprins cat de repede au facut totusi lucrarile minim necesare in subteran ca sa redea drumul traficului).
      Negoita s-a speriat rau la Europarlamentare, si-a dat seama ca poate pierde alegerile si a inceput sa faca chestii, nu neaparat cu cap (vezi aleiile cu copaci pe mijloc). Se chinuie sa faca ceva si lumea o sa il voteze pe principiul “a furat, dar a si facut maica…”

        (Citează)

    • @Ciprian, cum adica repede? Parcarea aia trebuia sa fie gata din 2018.

        (Citează)

    • @Andrei G, cand zic repede ma refer la perioada de cand au oprit traficul si pana au dat drumul din nou la trafic. Nu ma intelege gresit, nu am nici cea mai mica simpatie pentru Negoita. Era doar o constatare ca sa se pot face si in Romania lucrurile intr-un timp decent.

      Pentru cine vrea mai multe detalii despre ce se intampla acolo fara sa fie nevoit sa ii vada fata lu’ Negoita in live-uri https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&t=4629&sid=4292d001182d9b1adb93fae003105309&start=126

        (Citează)

    • Bine, poate ai dreptate.
      Eu sunt doar nervos fiindca m-am mutat de cateva luni acolo si trebuie in fiecare zi sa escaladez un munte de pamant/nisip/noroi ca sa ajung la sosea.

        (Citează)

    • @Andrei G ca de obicei au uitat de ceilalti participanti la trafic. Imi pare rau pentru tine.

        (Citează)

  11. De ce sa faci ceva, cand poti sa faci nimic. De fapt Firea a dus asta la nivel de arta, “de ce sa faci ceva, cand poti sa te prefaci ca vrei si sa nu faci nimic”…

    Pentru restul cu “taxa e o prostie, nu rezolva nimic bla bla” va astept aici cu comentarii cand o sa ajunga cutitul la os si o sa fie ca la Paris sau in alte orase: “nu conteaza daca platesti sau nu, azi nu mai circula nimeni ca trebuie sa facem ceva urgent asa ca toata lumea pe jos.”

    De asemenea in 1970 Amsterdam era blocat de masini si oamenii distrugeau peste noapte pistele de biciclete construite ziua… dar na de ce sa invatam din greselile altora cand putem sa le repetam ca niste maimute proaste…

      (Citează)

  12. eh.. eu chiar asteptam cu interes intrarea in vigoare a taxei.. si chiar eram curios de efecte.

    sa o dam in teorii, totul a fost o schema sa mai faca ceva $ prin contractele cu acele camere si semnalizarea adiacenta. Probabil nici nu dorea pe bune asa ceva.
    banii pe camere s-au dat, probabil s-au si intors unde trebuie. totul e bine
    romanii e rai si saraki si nu vor taxa pe poluare.

    sa se noteze ca nici eu nu vreau tva si impozit pe venit! cine face un poll?

      (Citează)

  13. Sa nu exageram chiar asa, batalia pentru cel mai slab primar din Bucuresti este extrem de stransa, si, ma tem, ca ea inca nu s-a incheiat…

      (Citează)

  14. Putea sa intrebe daca vrem cancer, daca vrem boli pulmonare, daca vrem sa respiram, daca vrem transport public decent si multe altele. Ce marlanie a facut acest asa zis primar!

      (Citează)

  15. no comment! Nu o suport pe dudia asta dar ma gandeam ca poate vrea niste voturi de la cei mai destupati la creier si va merge pana la capat cu aceasta vigneta. dar populismul bate orice masura, oricat de benefica ar fi ea asupra calitatii vietii intr-un oras. E normal ca unii sa refuze pt ca nu au resurse financiare (si sunt mult prea comozi ) dar tot acesti babuini nu se gandesc ca isi imbolnavesc usor usor copii lor si pe ai celorlalti. Asa ca ramane cum am stabilit….ne ingramadim iar in coloane si ne batem pe cei 2 metrii dintre masina noastra si a celui din fata chiar daca blocam intersectia.

      (Citează)

  16. Da, bun, Firea bla-bla, nu aveam asteptari mari.

    Dar cand l-am auzit pe Nicusor Dan ca vrea sa scoata taxa oxigen si sa permita parcatul pe trotuare in militari si sa deseneze parcari oficiale pe blv iuliu maniu, m-am simtit lovit in moalele capului. Nicule, ai fost alesul, am donat bani pt toate campaniile tale, dar ma opresc. In cea mai importanta problema a orasului ai calcat stramb, te reneg.

    Va invit sa ascultati interviurile lui Mindruta cu Firea de sapt trecuta. Am avut cateva revelatii in urma lor. Singurul pacat al Gabrielei Firea este ca s-a inscris in PSD, in rest femeia e foarte desteapta si vorbeste incredibil de bine. She is no Viorica. Pare sa stie administratie publica si mi-am dat seama ca il are pe barbatsu primar la Voluntari de nu stiu cati ani si a avut de la cine sa invete, nu a plecat chiar de la 0.

    Investiti 1h din viata voastra in acele interviuri, o sa intelegeti mai bine ce si cum.

      (Citează)

  17. Pai deci nu se mai dau nici eco-voucherele alea de 9000 lei???

      (Citează)

  18. si industria de video-chat vrea mai multe sugventii.

      (Citează)

  19. E o mare problemă a politicienilor că guvernează populist și contraproductiv cu un ochi in audiere și cu altul în sondaje! Au trecut tot felul de trăsnăi prin parlament. Cred că n-ar ajunge nici bugetul SUA dacă s-ar pune cu adevărat în aplicare. Politicianul adevărat face ce trebuie și explică de ce face asta! Lași, hoți, lipsiți de substanță. Când ești un nimeni încerci să mitui electoratul! De mai mult nu ești în stare!

      (Citează)

  20. Corporatistul:
    Sa ne pism pe situl ingeri si demoni. Cu jet asa.

    Aprob acest mesaj.
    Toti handicapatii scriu editoriale retardate

      (Citează)

  21. eu cand am zis ca e o tzeapa, voi batman!

      (Citează)

  22. Aer mai curat? Pai atunci facem asa: non euro, euro 1 si 2 interzise in bucale. Fara taxa fara nimic. Interzis si gata. Restul euro 3 4 5 6 platesc. Toti. Facut apoi anunt ca din 2021 sau 2022 au interzis si euro 3 si 4. Definitiv. Iar euro 5 si 6 raman sa plateasca. Chiar si hibridele. Doar alea electrice sa fie scutite.
    Asta inseamna o masura care chiar are legatura cu poluarea produsa de masini.

      (Citează)

  23. Mi-as dori sa iti revizuiesti parerea pro-taxare a cetatenilor (care sunt deja taxati suficient si mai si traiesc intr-o tara mizerabila, in ciuda acestor taxe), altfel o sa ma vad nevoit sa renunt la a mai citi blogul zilnic, asa cum am renuntat si la cetin.ro.
    Schimb si eu canalul cand nu-mi place ce vad. Poate mai sunt si altii ca mine, cine stie.

      (Citează)

    • Comentariul tau e ireal,,,

        (Citează)

    • Sper ca ești trol… Altfel sper ca nu ai copii sau măcar nu locuiești în București.
      Da, ai dreptate într-o singura privința: cetățenii nu vor taxe. Dar asta nu înseamnă că cetățenii au dreptate. Dacă vrei, statistic, cetățenii aleg prost întotdeauna dacă sunt manipulați sau dacă nu au un nivelul minim de cultura sau înțelegere.
      In rest te așteptăm aici și altădată… mai înveți și tu. Poate între timp ai sa ai în viata asta o poziție de conducere sa vezi cu adevărat ce înseamnă să decizi pentru alții..

        (Citează)

  24. ice4you:
    Termina prietene cu tampeniile astea ca nu toti avem doi neuroni obositi! Taxa aia era stramba din toate punctele de vedere, fi naibi realist si nu mai toca doar rahat marunt doar ca da bine, sau e remunerat bine prin campanie. Iaca aici si de ce spun asta:

    https://ingerisidemoni.ro/taxa-oxygen-pentru-bucuresti-intra-in-vigoare-de-la-1-martie-cat-de-eficienta-va-fi-aceasta-taxa/

    In rest ca populism ieftin, aia e alta discutie.

    Articolul acela e ridicol. Faptul ca e folosit pentru a argumenta de ce e proasta ideea mi se pare rautacios si nefondat.

    Normal ca sunt si unii care vor fenta, dar noi discutam aici de “marea masa”. Sa spui ca TOTI is modifica masinile diesel (eliminand DPF-ul) si ca TOTI isi vor vinde rablele si vor cumpara masini E6 cu o diferenta de mica de bani, sau ca daca nu ii lasi in centru nu faci decat sa muti poluarea in alta parte, e cel putin infantil.

      (Citează)

  25. Stiai ca un autobouz vechi de la RATB populează mai mult decât 10 rable?

    :))
    De unde stii tu oare? E cumva o vorba din popor?
    Si chiar daca ar fi asa, stii ce roluri au fiecare (autobuzul si respectiv cele 10 rable) pentru societate si chiar pentru tine? Le poti compara asa?

    Imi aduc aminte de raposatul Radu Mazare the mayor!
    Intrebat daca stie cat polueaza jesky-ul cu care se da el cu atata placere, acesta a replicat: Pai dar o barja din aia mare aveti idee cat polueaza? Muult mai mult ca un jetsky!

    Pam pam !

      (Citează)

  26. Nu trebuia sa mai demonstreze ca e cel mai slab primar din istoria orasului, asta era deja evident. Ideea in sine era proasta pentru ca se referea doar la anumite masini. Ca poluarea sa se reduca semnificativ si sa mai renunte lumea la masini scenariul era sa creasca de 20 ori impozitul la euro1, de 10 ori la euro 2 si tot asa. Apoi trebuia sa creasca de 50 de ori taxa pe parcarea inchiriata la adp si de 20 de ori rovigneta pentru Bucuresti si se mai linistea lumea cu plimbatul masinii pana la piata si inapoi. Dar na, firea nu-i Basescu care a avut c.. sa darame zeci de mii de cosmelii cunoscute sub numele de chioscuri de incepuse Bucurestiul sa arate ca un oras din India.

      (Citează)

  27. Radu, sper ca glumesti.
    Taxa era o aberatie crancena.

    Taxele si impozitele in Romania sunt folosite in mare parte pentru contracte preferentiale intre stat si clientela politica.

    In cazul – foarte proabil – in care toata lumea platea taxa, Bucurestiul era fix la fel de poluat si de aglomerat.

    Zona ZACA, iarasi, o cretinitate. Sa-nteleg ca locuitorii aflati la marginea orasului sunt mai putin afectati de poluare? Mai ales nefericitii din Militari care sunt la o aruncatura de bat de o groapa de gunoi?

    Decizia corecta ar fi ca autoritatile sa interzica total masinile non euro, euro1-3 si absolut orice motorizare diesel in toate orasele nu doar Bucuresti.

    Insa inainte sa interzici ceva trebuie sa oferi o alternativa viabila.
    Momentan transportul public in Bucuresti este o gluma proasta.
    Infrastructura rutiera la fel. Nu mai punem la socoteala ca-s 7 masini la un loc de parcare.

    Pana cand nu se vor rezolva problemele astea nu se poate discuta despre nimic. Si din nefericire foamea de milioane de euro prevaleaza in fata nevoilor comunitatii.

      (Citează)

    • daca nu ai voie cu mnasina in zona centrala si mai trebuie sa platesti sa circuli prin bucuresti in zonele permise, ai mai tine masina sau ai face totul pentru a o schimba cu una noua? Sunt sigur ca dupa 6 luni o arunci singur pentru ca devine inutila scopurilor tale.

        (Citează)

    • “Taxele si impozitele in Romania sunt folosite in mare parte pentru contracte preferentiale intre stat si clientela politica.”
      Conform legii, in fiecare an se face un plan de buget de catre guvern care se voteaza in parlament. La ce faci tu referire reprezinta exceptia si nu regula deci as taia asta de pe lista.

      “In cazul – foarte proabil – in care toata lumea platea taxa, Bucurestiul era fix la fel de poluat si de aglomerat.”
      De unde stii asta? Ai facut un studiu de impact? Iti pot spune ca vecinul meu nu si-a comparat euro 4 diesel de frica acestei taxe, anul trecut. Acum ca s-a scos taxa se poate sa isi cumpere.

      “Zona ZACA, iarasi, o cretinitate. Sa-nteleg ca locuitorii aflati la marginea orasului sunt mai putin afectati de poluare? Mai ales nefericitii din Militari care sunt la o aruncatura de bat de o groapa de gunoi?”
      Cretinitate e ce spui tu, toate metropolele au o astfel de zona..de ce oare? Sunt toti prosti si cretini? Centrul orasului este mai afectat din cauza aerului care nu poate dispersa poluarea (fiind inghesuit, cu multe blocuri). “Nefericitii” din Militari au problema cu groapa de gunoi (care este o alta problema). Pentru poluarea produsa de groapa de gunoi adresati-va Ministerului Mediului, ca ei dau autorizatiile de mediu.

      “Decizia corecta ar fi ca autoritatile sa interzica total masinile non euro, euro1-3 si absolut orice motorizare diesel in toate orasele nu doar Bucuresti.”
      Absolut orice motorizare diesel? Ar fi primul oras din Europa care face asta..

      “Insa inainte sa interzici ceva trebuie sa oferi o alternativa viabila.
      Momentan transportul public in Bucuresti este o gluma proasta.
      Infrastructura rutiera la fel. Nu mai punem la socoteala ca-s 7 masini la un loc de parcare.”
      Transportul in comun uneori este nefolosit(merg autobuzele goale), uneori este depasit tot din cauza traficului. Trebuie sa scoti din masini pentru a lasa cale libera autobuzelor pentru a ajunge la timp in statii. Sunt 7 masini pe un loc de parcare pentru ca impozitul pe masina in Bucuresti este o gluma. As mari de 20 de ori impozitul. Sa doara sa tii doua masini.

        (Citează)

    • @Ovidiu & Ioan: romanii sufera de mersul cu masina, bucurestenii in special;
      DA, eu cred ca oamenii ar fi platit taxa, nici nu intrase in vigoare si deja 1600 de bucuresteni au platit-o

      @Ioan:
      – aceste “exceptii” ne tin pe loc de 30 de ani
      – tot bucurestiul este hiper poluat, vezi https://aerlive.ro/
      – nemtii voiau sa interzica diesel-urile, sigur habar n-aveau de capul lor, noroc ca s-au sucit la timp!
      – autobuzele sunt goale iar metroul esti plin ochi https://www.youtube.com/watch?v=iKMvoK1ejKc
      – prea putine tramvaie si autobuze au linii real dedicate

      Treaba cu impozitul gigant de la doua masini in sus este intradevar o idee BUNA
      Sunt familii (sot+sotie) care detin 4 (PATRU) masini

        (Citează)

  28. Depinde pe care oameni ii intrebi de taxe si ce se face cu taxele alea. In Elvetia a fost referendum daca vor eliminarea taxei tv (365 CHF pe an) si majoritatea a decis sa nu o elimine. Aia sunt alti oameni, au alte salarii, din taxele pe care le platesc beneficiaza prin masurile imementate de tara. Ceva de genul muncesti, dupa aia dai ca sa-ti mearga mai bine.

    In Romania unii oameni (poate destul de multi) ar vrea sa le mearga bine fara sa dea, si fara sa munceasca. Iar din ce se da la taxe, nu se face mare lucru.

      (Citează)

  29. teo:
    hai sictir, trolache

    +1

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite. Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea.

sus