un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Primăria a montat un numărător de biciclete pe pista de pe Calea Victoriei

8 Jan 2020  ·

AUTO, TEHNOLOGIE  ·

21 comentarii

Primăria a montat un numărător de biciclete pe pista de pe Calea Victoriei. Fotografia de mai jos, primită de la Iulian, arată că 335 de biciclete au trecut în acea zi pe acolo și 2.380 în 2020.

E mișto ideea, sper să reziste și să funcționeze în timp. Numără și trotinete, desigur, că nu face astfel de diferențe. Numără practic tot ce trece pe pista de biciclete.

    21 comentarii

  1. Lol ..asta lipsea in Bucuresti.

      (Citează)

    • bo$$, ca sa iei masuri trebuie sa aduni date. in orice oras care se respecta deciziile se iau pe baza analizelor de date.

      daca ai 5 biciclete pe zi care trec pe acolo sa zicem, nu extinzi pista cu inca 2 benzi. daca ai 500 biciclete/zi se justifica o investitie ca poate dublezi acest numar si mai eliberezi traficul auto de astia ca tine. dar nu stii tu d-astea, tu tii ocupata linia de tramvai la semafor.

        (Citează)

    • Cosmin: dar nu stii tu d-astea, tu tii ocupata linia de tramvai la semafor.

      Mamă cum a fost asta!

        (Citează)

  2. Eu zic ca e un singur gigel care se plimba de la un capat la altul, ca n-are unde sa se duca mai departe.

      (Citează)

  3. E buna, face banii, numara inclusiv BMWurile

      (Citează)

  4. Numără și maidanezii?

      (Citează)

  5. Adica pt 350 de biciclete au blocat o banda de circulatie?

      (Citează)

  6. Display-ul de jos e pentru masuratorile de calitate a aerului?

      (Citează)

  7. esti de al meu!!
    au trecut 2000 biciclete (sa zicem), si 200k masini in timpul ala.
    dar ce nu faci pt aia 100 biciclisti, restul de 100k oameni cu masini sa sufere

    Mihai:
    Adica pt 350 de biciclete au blocat o banda de circulatie?

      (Citează)

    • Soluția este sa le facă piste de biciclete și celorlalți 100k de oameni, care nu au asa ceva acolo unde locuiesc sau au treabă. E normal sa nu circule nimeni dacă ai doar un ciot de pistă.

      Problem solved.

        (Citează)

    • @nashu_mare: înțelege-i și tu acuma pe suferinzii ăștia! După ce că pistele de biciclete le-au luat benzile de la gură, nici vatmanii nu-i mai lasă pe șinele de tramvai!

        (Citează)

    • S-a mai interzis și fumatul în localuri, la naiba!

        (Citează)

  8. viseaza in continuare baiete.
    la ce animale locuiesc in bucuresti, sa zici mersi ca doar aia mai educati aleg sa mearga cu bicicleta.

    sa mergi cu bicicleta in poluarea aia e moarte curata.

    nashu_mare:
    Soluția este sa le facă piste de biciclete și celorlalți 100k de oameni, care nu au asa ceva acolo unde locuiesc sau au treabă. E normal sa nu circule nimeni dacă ai doar un ciot de pistă.

    Problem solved.

      (Citează)

  9. Cosmin:
    bo$$, ca sa iei masuri trebuie sa aduni date. in orice oras care se respecta deciziile se iau pe baza analizelor de date.

    daca ai 5 biciclete pe zi care trec pe acolo sa zicem, nu extinzi pista cu inca 2 benzi. daca ai 500 biciclete/zi se justifica o investitie ca poate dublezi acest numar si mai eliberezi traficul auto de astia ca tine. dar nu stii tu d-astea, tu tii ocupata linia de tramvai la semafor.

    Te-ai luat aiurea fix ca ala din bmw. Adica tu zici ca e nevoie de un aparat special cu ditamai afisajul disponibil public pentru o statistica? Gandeste putin, pentru ce zici tu se poate face si din aproximari, cu un senzor laser pus acolo in zona cateva zile. Ca ii si pasa lu firea de statistici :))

      (Citează)

    • E bine să arăți statisticile și oamenilor ca să înțeleagă de ce se întâmplă lucruri acolo. De asta mulți pun la liber SLA-uri și statistici privind îndeplinirea lor.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus