blog demisec cu note fine de tehnologie

Căutați o trotinetă electrică? Citiți review-ul de la Ninebot ES2. Urmăriți-mă și pe Instagram și YouTube.

Am vizitat noul sediu Renault Business Connected înainte de inaugurarea oficială

29 Jun 2019  ·

AUTO  ·

15 comentarii

Poate ați văzut la știri că ieri a fost inaugurat sediul Renault Bucharest Connected, o clădire mare în bulevardul Preciziei, unde s-au mutat toate departamentele de inginerie, proiectare, cercetare, vânzări și tot ce mai aveau Renault și Dacia în București. A fost prezentă Dăncilă, a venit președintele grupului Renault la nivel mondial, în fine… petrecere mare.

Ce știu mai puțini oameni este că joi, cu o zi înainte de toate acestea, am făcut un tur privat pe acolo, vizitând întreaga clădire, în condițiile în care poate fi considerat “tur privat” unul în care ghid a fost chiar Christophe Dridi, directorul general al Automobile Dacia și Renault România (care, apropo, are un Renault Zoe ca mașină de muncă și a zis că o încarcă noaptea, la 220 V).

Am văzut birourile, inclusiv pe al său, sala de fitness, centrul de pregătire, cantina de 800 de locuri, micul muzeu Dacia de la parter cu Duster-ul papamobil și o Dacia Estafette și altele. Clădirea în sine este bine gândită, sunt practic două pătrate unite și are două atriumuri foarte largi de aduc multă lumină naturală în zona ei centrală.

Turul a continuat în clădirea B, centrul de design, unde am văzut prototipul Renault Trezor. Imaginile nu-i fac dreptate, mașina aia arată superb când o vezi în fața ta. Am văzut și o mașinărie de frezat machete 1:1 în lut, plus alte zone. Toate sunt în clipul de mai jos.

Abonează-te: http://bit.ly/2RBcHBg

Renault a eliberat toate celelalte sedii pe care le avea în București (Pipera, West Gate etc) și și-a mutat toți angajații aici, în RBC, chiar lângă metroul de la Preciziei.

Anul trecut am vizitat și fabrica Mioveni, la aniversarea a 50 de ani de producție acolo, ocazie cu care am făcut un clip despre cum se produc Dacia Duster și alte mașini:

Abonează-te: http://bit.ly/2RBcHBg

Am mai vizitat de-a lungul timpului și alte sedii și fabrici, le găsiți aici pe toate.

    15 comentarii

  1. Foarte interesant. Pentru un minut m-am uitat peste joburile listate la http://posturi-disponibile.gruprenault.ro

    Mi-a trecut și am zis că mai bine rămân la ce am :)

      (Citează)

  2. Păcat că anunțurile lor de joburi pe LinkedIn sunt scrie de persoane cu encefalograma plată.

      (Citează)

  3. Cam aiurea pentru angajați, sa te muti din Pipera in Preciziei, adică dintr-un capăt al magistralei Metrorex, in alt capăt. Din Colentina cred ca faci o ora pana la noul sediu, in condițiile in care in 25 minute ajungeai in Pipera.

      (Citează)

    • Nu toți angajații stau în Colentina. Cei de pe M3 se bucură, cei care stăteau deja în militari jubilează.

        (Citează)

  4. @nwradu la priza ai 230/400V. Numa’ zic.

      (Citează)

  5. ce salarii dau?

    sa pun intrebarile care conteaza, nu ca ce “frumi” e un sediu.

      (Citează)

  6. daca iti iau ochii 2-3 copaci pusi inauntru atunci ce sa mai zic…

    Adrian:
    Intrebarea asta conteaza in proportiende 100% doar pentru tine.

      (Citează)

  7. Altă întrebare ar fi daca au locuri de parcare suficiente. Zoso zice ca nu, ar fi cam stupid ptr o firmă care construiește mașini, sper doar ca e el hater.

      (Citează)

    • Treaba lor este sa la construiasca si sa le vanda, nu sa le parcheze.

      Deci nici un showroom mare si frumos, cu toate modelele lor curente? Nici o pista de test, macar in jurul cladirii?

        (Citează)

    • Nu stiu ce ati numarat voi pe-acolo, dar deocamdata sunt 1000 de locuri, atat in subteran cat si la suprafata. Altfel spus, suficiente pentru o cladire de dimensiunile ei, care are si acces facil la mijloacele de transport in comun (metrou, tramvai etc.)

        (Citează)

  8. Doru Vlad:
    Altă întrebare ar fi daca au locuri de parcare suficiente. Zoso zice ca nu, ar fi cam stupid ptr o firmă care construiește mașini, sper doar ca e el hater.

    Asa-i. Nema locuri. Asa s-a transmis angajatilor. Spatiul este foarte limitat in privinta parcarilor. Ei nu au nici o vina….

      (Citează)

    • Ionel: Asa-i. Nema locuri.

      Eu am numărat 9 alveole a câte 14 locuri și una mai mare de peste 20 locuri.
      Și asta într-un singur cadru al filmului.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verifică ce-ai scris. Dacă vrei să mai adaugi ceva, lasă un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite. Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pentru a le prelua doar pe acelea.

sus