blog demisec cu note fine de tehnologie

Căutați o trotinetă electrică? Citiți review-ul de la Ninebot ES2. Urmăriți-mă și pe Instagram și YouTube.

Mizerie lăsată de montatori sub panourile de publicitate stradală

1 Apr 2019  ·

GÂNDURI  ·

8 comentarii

Mai jos vedeți mizeria lăsată de cei care-au montat o reclamă pe un panou outdoor de publicitate, aflat la Timpuri Noi în intersecție. Am trecut întâmplător pe acolo și pe jos era plin de sârme tăiate cu cleștele și lăsate așa, să ajungă în pantofii trecătorilor sau în roțile mașinilor din intersecție. Au numărat cel puțin 20 de bucăți pe jos.

În caz că nu știați, panourile publicitare sunt închise cu sârmă îndoită, e o tehnologie înaltă acolo. Cei de la Euromedia, al căror nume este trecut pe panou, au schimbat reclama și au lăsat sârmele în urmă, că așa este meșterul român, fuge imediat ce poate.

Pe 11 februarie le-am scris celor de la Euromedia un email în care le atrăgeam atenția asupra situației. N-am primit nici un răspuns până acum. Culmea este că, pe site-ul Euromedia, secțiunea de Responsabilitate Socială este parte din meniul principal, cu povești despre campanii privind festivalul brazilor de Crăciun, donează o carte și alege un stil sănătos de viață. Vă dați seama cât valorează acestea dacă nu-și strâng gunoaiele de sub panourile din care scot bani.

Le-am scris și celor de la Procredit Bank, a căror reclamă este pe panou; mi-au răspuns după 2 zile, mulțumindu-mi pentru notificare și asigurându-mă că au luat legătura cu firma de marketing în vederea rezolvării situației și preîntâmpinării altora în viitor. Așa o fi.

    8 comentarii

  1. Multumesc ca ai ridicat problema. Sper sa reusesti sa inspiri mai multi oameni sa ia o pozitie activa in societate cand vad nereguli in loc de doar a se vaita, inclusiv pe mine.

      (Citează)

  2. Pai le-au lăsat pentru aia care striga “luam fer”. Deci bravo lor, niste suflete mari.

      (Citează)

  3. De semnalat problema si la Politia Locala PLMB.ro poate le da o amenda.

      (Citează)

  4. Cred că cei de la Euromedia au zis: “Ia, uite de ce-i arde și lu’ ăsta! Noi avem treabă, facem banu’, nu stăm de aiureli filozofice!”
    Nota 10 pt reacția băncii. Puteau și cei de la Euromedia să spună: “Regretăm situația prezentată de dumneavoastră și dorim să vă asigurăm că situația nu este reprezentativă pentru firma noastră. Vom lua legătura cu echipa care a lucrat la panoul respectiv și îi vom atrage atenția în legătură cu standardele companiei noastre. Va mulțumim pentru sesizare și ne cerem scuze pentru situatia creată.”

    Durea?!

      (Citează)

  5. Bravo domnule pentru atitudine.

      (Citează)

  6. de pe trotuarul celalalt nu se vad :)

    eu sunt curios de altceva… cat de greu e sa aduni jegul dupa tine?
    asa or face si dupa ce se kka? lasa acolo borhotul?

    erau doar niste resturi de sârmă…

    felicitari Radu!

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verifică ce-ai scris. Dacă vrei să mai adaugi ceva, lasă un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite. Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pentru a le prelua doar pe acelea.

sus