un blog de Radu Dumitru

Uitați-vă și pe canalul meu de YouTube.

Bugatti a vândut rapid La Voiture Noire cu 17 milioane de euro

8 Mar 2019  ·

AUTO  ·

22 comentarii

Bugatti a făcut o mașină specială, numită La Voiture Noire (mașina neagră), un singur model, și deja a vândut-o cu 17 milioane de euro sau cu 11 milioane de euro înainte de taxe, în funcție de ce sursă citești. Cert este că cineva a dat o mulțime de bani pe această mașină.

Fotografiile oficiale mi se pare că nu-i fac cinste, așa că mai bine uitați-vă la clipul de mai jos, filmat la salonul de la Geneva, ca să vedeți mai bine Bugatti-ul. Arată extraordinar de foarte bine în special în spate, unde se vede ca design spectaculos permit luminile LED.

Ca specificații, La Voiture Noire are:

  • motor cu 16 cilindri, capacitate 8 litri
  • 1.500 CP și 1.600 Nm cuplu

Nu se știe cine a cumpărat-o, dar site-ul Bugatti spune că un colecționar pasionat de brand și de modelul Type 57 Atlantic din anii 1936-1938. Cu câteva milioane de milionari în lume, prețul nu-i mare, se găsesc mereu cumpărători de asemenea mașini unicat.

    22 comentarii

  1. Baga ceva si de telekom, care fix dupa treaba cu protv au scumpit abonamentele. Fara legatura cu protv, chipurile. Cat de jegosi pot sa fie.

      (Citează)

  2. Si nici macar nu e finalizata…asta da investitie. Cum o fi sa astepti o masina 2-3 ani si nu stii sigur daca va fi road legal sau nu..sau poate doar o tii in garaj pentru ca e unicat si astepti sa vina alt curios ca sa o poti da pe plus.
    Piata bunurilor de lux bate record dupa record asta este sigur. Spatele…cum se spune “de gustibus” insa ca si estetica si materiale este spectaculoasa. Nu stiu daca este un spectacol de 16mil insa un spectacol cu siguranta.

      (Citează)

  3. ma doare-n cot ca bugatii a vandut rapid la voiture noire.
    (imi place cum arata, tho’)

    m-am uitat 2 minute si la clip, m-am distrat cum Shmee filma si arata nu stiu ce dunga de pe tapiserie si nu stiu ce medalie de pe rezervor si steagul de pe oglinda si nu am putut sa ma abtin sa ma gandesc cat de penal si sinistru in acelasi timp este sa dai niste milioane pe o masina si sa te intereseze/ bucure un rahat de dunga pe scaun sau nu stiu ce insigna

    daca nu stiati ce e in neregula cu capitalismul din ultimii 30 de ani, pai exact asta e genul de lucruri care e in neregula – i-a imbogatit atat de mult pe cei care erau deja bogati incat au ajuns “saracii” sa nu mai aiba pe ce da banii si sa fie nevoiti sa se bucure la dungulite si insigne pe masina lor de milioane de dolari

    sau sa manance sandwich-uri de 1000 de dolari sau pizza cu aur de 2500 de dolari etc

      (Citează)

    • Sandwich-uri de 1000 de dolari (sau echivalentul lor la vremea respectiva) au mancat bogatii din antichitate pana azi, nu cred ca problema e legata strict de capitalism. :)

        (Citează)

    • “daca nu stiati ce e in neregula cu capitalismul din ultimii 30 de ani, pai exact asta e genul de lucruri care e in neregula – i-a imbogatit atat de mult pe cei care erau deja bogati”

      Ceea ce spui tu este o consecinta a globalism-ului. Industria care intretinea o clasa de mijloc, a fost mutata in tari mai ieftine in timp ce un grup relativ mic, ce reprezinta conducerea marilor lanturi, a devenit mai performant si castiga f f bine.

      Acum vedem o corectie (over-shoot) in directia nationalista.
      Si “chemises jaunes” tot pentru asta protesteaza, plus ca francezii sunt si socialisti…

        (Citează)

    • nu sunt convins ca e asa, bogatii au mancat intotdeauna mai bine si implicit mai scump, dar aici e vorba de altceva, pentru ca teoria economica nu poate fundamenta rational acest pret obscen pentru un sandwich, nu ai ce costuri sa aduni ca sa obtii pretul asta

      inteleg cererea si oferta bla bla bla, problema e ca in momentul in care exista cerere solvabila pentru un sandwich de 1000 de dolari, ceva e in neregula cu sistemul care a permis aparitia ei.

      si stim si ce e in neregula: cele aprox. 15 trilioane de dolari creati din aer si pompati in economia mondiala de bancile centrale in ultimii 10 ani care s-au dus doar in preturile activelor financiare, imbogatindu-i din pix pe cei care le detineau

        (Citează)

  4. lasa-ma cu shmeenaru ala piscotar, daca ii dau o mie de coco sa vezi ce lausda cusaturile de la dacie.
    omu ala e excitat de la orice…

    Marean:
    ma doare-n cot ca bugatii a vandut rapid la voiture noire.
    (imi place cum arata, tho’)

    m-am uitat 2 minute si la clip, m-am distrat cum Shmee filma si arata nu stiu ce dunga de pe tapiserie si nu stiu ce medalie de pe rezervor si steagul de pe oglinda si nu am putut sa ma abtin sa ma gandesc cat de penal si sinistru in acelasi timp este sa dai niste milioane pe o masina si sa te intereseze/ bucure un rahat de dunga pe scaun sau nu stiu ce insigna

    daca nu stiati ce e in neregula cu capitalismul din ultimii 30 de ani, pai exact asta e genul de lucruri care e in neregula – i-a imbogatit atat de mult pe cei care erau deja bogati incat au ajuns “saracii” sa nu mai aiba pe ce da banii si sa fie nevoiti sa se bucure la dungulite si insigne pe masina lor de milioane de dolari

    sau sa manance sandwich-uri de 1000 de dolari sau pizza cu aur de 2500 de dolari etc

      (Citează)

  5. Ptiu! Daca ma grabeam un pic…

      (Citează)

  6. Ceea ce spui tu este o consecinta a globalism-ului. Industria care intretinea o clasa de mijloc, a fost mutata in tari mai ieftine in timp ce un grup relativ mic, ce reprezinta conducerea marilor lanturi, a devenit mai performant si castiga f f bine.

    depinde ce intelegi prin globalism: daca intelegi o ideologie, atunci raspunsul este
    “nu”, de vina e neo-liberalismul (socializarea pierderilor industriei financiare combinata cu politici de austeritate), nu globalismul

    daca intelegi o stare de fapt, atunci da, globalizarea a fost principalul factor facilitator.

      (Citează)

    • Ok, globalizare este mai corect. Plus importul de mana de lucru prin imigratie, nu ajuta prea multe cresterea salariilor clasei muncitoare.
      Nu contest ce ai spus tu, este un cumul de factori ce duce la polarizare si fiecare are o parerea asupra podrii fiecaruia.

        (Citează)

  7. Bah, masina e superba. N-am ce zice. In conditiile in care masinile Bugatti mi s-au parut hidoase dintodeauna (deh, femeie). Dar asta e… ceva misto.
    Asta inseamna de fapt, un brand cu adevarat luxos. E de ajuns sa dea Bugatti un pârț si milionarii se inghesuie sa-l miroasa pe bani grei.
    Chestia e ca aproape orice milionar isi permite un Bugatti, asadar, cum te diferentiezi de ceilalti saraki? Iti iei un Bugatti care costa cat toate milioanele lor din banca.
    Era un video pe youtube cu o cladire de apartamente din New York. Cel mai ieftin era vreo 2 milioane de dolari si cel mai scump era cateva zeci de milioane. Si facea lumea glume in comentarii, gen: “atunci cand esti saracul care si-a permis doar apartamentul de 2 milioane… oare cum se simte vecinul de deasupra, ca respira acelasi aer cu tine?” :)).

    Intre timp, eu visez umil la un Porsche Macan.. Si la mana a doua, vechi de 5 ani sa fie! ca vad ca au scos si cu motoare de 2.0 :)).
    Sau Lexus NX. Preturile sunt similare cu Macan. Unul vechi de 5 ani e undeva la 40k euro. Scump, maica! Taaare greu mi-ar fi sa decid, daca as avea acum 40k :))).
    La categoria luxoase, imi mai place Lamborghini Urus. Mi-au curs balele dupa el, de cand a aparut, ala pe negru zici ca e Batmobil.

      (Citează)

  8. A luat-o prin programul Rabla?

      (Citează)

  9. Au zis băetzii k mai durează până vine pe vapor da’ am plătit ieu în + pt zbor s vină mai repede sa beau sampania p kpota.

      (Citează)

  10. Oricîte filmări și poze i s-ar face, săraca mașină nu e frumoasă. Lumea apreciază mai nou prețul, care transcende estetica. Asta fiindcă puțini au gustul și educația să realizeze ce e frumos și ce nu. Pun pariu că mulți care consideră frumos acest Bugatti cred că și Rolls Cullinan e frumos.

      (Citează)

  11. Maine merg sa o vad in realitate. Iar ca fapt divers referitor la Bugatti acum 5 ani am avut “onoarea” să-l tratez pe cel care a construit 9 bucăți de Bugatti Atlantic https://www.bugattipage.com/bsrepl.htm

      (Citează)

  12. Pt cei pasionați de Bugatti, Museul Cité de l’Automobile din Mulhouse are foarte multe modele clasice, inclusiv Veyron. Biletul nu a fost tocmai ieftin, dar ținând cont că toate exponatele funcționează se merită.

      (Citează)

    • Ti se pare exagerat de scump un bilet de 67 lei intr-un oras european? Eu zic ca e rezonabil tinand cont de faptul ca ai sansa sa vezi peste 120 de masini Bugatti. Ca fapt divers, biletul la salonul auto de la Bucuresti este in jur de 30 lei, iar exponatele nu se compara cu cele de la Cité de l’Automobile.

        (Citează)

  13. Am vazut-o pe Olx cu titlul “pentru pretentiosi”. O da si la schimb dar pleaca de la 18,5 mil.

      (Citează)

  14. Sigur a ajuns la Ferniand Piech ( intiatorul renasterii Bugatti )…

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus