un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

3 ore la schimbul de anvelope și un scandal amuzant

10 Nov 2018  ·

GÂNDURI  ·

34 comentarii

Am stat 3 ore și ceva la schimbul de anvelope, din motive încă neelucidate, timp în care am mâncat, am scris două articole și am asistat la un scandal amuzant, despre care povestesc mai jos:

    34 comentarii

  1. Un prost… Isi facea probleme legate de indicii aia in conditile in care cumpara niste mizerii de anvelope no name la un pret de resapate.
    Macar de cauta un model anume de la o firma consacrata.
    Refuz sa cred ca singurul motiv pentru care a venit la Bucuresti sunt anvelopele, sigur avea alta treaba si e genul care dramatizeaza doar ca sa facă scandal.
    Daca tot făcuse comanda de 5 zile dc nu le-a luat cu livrare? Ii consuma lui mai puțin caruciorul ala de Polo pana la Bucuresti, decat taxa de livrare?

      (Citează)

  2. Eu mă duc de câțiva ani la BestTires, pe Metalurgiei.
    De obicei merge repede, că se lucrează cu programare.

      (Citează)

  3. Ma bucur mult ca am trecut pe Micheline Cross Climate

      (Citează)

  4. De ce a trebuit sa astepti sa cada bruma ca sa schimbi cauciucurile? Eu le-am schimbat acum 2 saptamani, toata operatiunea a durat un sfert de ora, nu era nimeni in fata mea cand am ajuns. Mai auzi pe cate unul spunand ca se strica anvelopele daca le schimbi mai devreme; ce naiba sa se strice in doua saptamani, fac aproximativ 15 km/zi serviciu dus-intors si ce treburi mai am.

      (Citează)

    • Doru: ce naiba sa se strice in doua saptamani

      pai si la alea de vara ce se poate strica in 2 saptamani de iarna in bucuresti?
      nu mai bine le lasam neschimbate?

        (Citează)

  5. Radu, fa macar un rezumat scris la video-urile pe care le pui, ca sa citim si noi astia care, din diverse motive, nu vizionam clipurile.

      (Citează)

  6. Sunt curios dacă i-a recomandat cineva sa faca plangere la protecția consumatorului pentru falsă reclama, sau anunț neconform cu realitatea?
    Poate primea două anvelope gratis în felul acesta.
    Era îndreptățit să ceară daune, cel puțin banii dati pe drum până la București.

      (Citează)

  7. Discuţie pe drum spre Norvegia: “să vă spun o poveste amuzantă. am fost la Bucureşti să iau anvelopele alea şi 2 ore cât m-am certat eu cu ăia erau unii care stăteau şi aşteptau să-şi schimbe anvelopele. 2 ore, auzi tu! Pentru o chestie care n-ar trebui să dureze mai mult de o jumătate de oră”

    :D

      (Citează)

  8. Daca nu ma insel (am citit acum ceva vreme) diferenta de consum, in teorie (conditii de laborator si mizerii de alea de nu le poti respecta nici daca esti superman), de la un indice la altul este de circa 100 ml/100km. Fix pix. Genul de oameni care cumpara cu ochii, nu cu capu.

      (Citează)

  9. De ce nu le-a comandat cu livrare prin curier?

      (Citează)

  10. Ai uitat sa spui….care e faza cu cauciucurile astea…de ce sunt așa speciale?

      (Citează)

    • Nici o fază. Au un profil ce reduce foarte, foarte, foarte puțin consumul față de cele din clasa E, dar nu cât să conteze cu adevărat. În rest erau niște anvelope pentru mașini mai mici și atât.

        (Citează)

  11. Foarte misto povestirea, mi-a placut mult. Si ca a fost clipul mai scurt.

    P.S.: asa de palid esti mereu?

      (Citează)

  12. Mai fă! Îmi place.

      (Citează)

  13. Nu înțeleg de ce se inghesoaie lumea la schimbat anvelopele dacă nu a nins / nu a venit vremea necesara ?
    Anvelopele M+S trebuie folosite preponderent pentru M+S si când e nevoie, pe asfalt sau carosabil dur, în rest se tocesc și consuma (da, una e să stea pe mașină în soare, ploaie, etc. 5 luni și alta e să stea încă 3 luni împachetate frumos în depozit și doar 50-60 de zile pe mașină în condițiile corespunzătoare) de pomană.

      (Citează)

  14. Bogdan:
    Nu înțeleg de ce se inghesoaie lumea la schimbat anvelopele dacă nu a nins / nu a venit vremea necesara ?
    Anvelopele M+S trebuie folosite preponderent pentru M+S si când e nevoie, pe asfalt sau carosabil dur, în rest se tocesc și consuma (da, una e să stea pe mașină în soare, ploaie, etc. 5 luni și alta e să stea încă 3 luni împachetate frumos în depozit și doar 50-60 de zile pe mașină în condițiile corespunzătoare) de pomană.

    Și când e zăpadă/se anunță că va fi, cam câtă aglomerație crezi că va fi la schimbat?

      (Citează)

  15. Intrebarea este, daca si unde este precizat acest indice de consum pe anvelopa, fizic (asa cum e trecut DOT-ul sau indiele de viteza). Sau trebuie doar sa luam de bune informatiile de pe site-ul vanzatorului?

      (Citează)

    • Indicele de consum îl găsești pe eticheta de pe produs (așa cum găsești și la electrocasnice) nu pe anvelopa in sine ca la data fabricației. Pentru a fi informat corect intri pe situl producătorului și cauți informațiile.

        (Citează)

  16. Ar trebui sa faci mai multe clipuri de genul, ai haz! :D

      (Citează)

  17. S-a întâlnit serviciul căcăcios cu clientul pretențios. Nu cred că merită 12 minute de video, dar, hei, nu știu câte vizualizări a avut omul de la Dorohoi pe fb!

      (Citează)

  18. Bogdan:
    Nu înțeleg de ce se inghesoaie lumea la schimbat anvelopele dacă nu a nins / nu a venit vremea necesara ?
    Anvelopele M+S trebuie folosite preponderent pentru M+S si când e nevoie, pe asfalt sau carosabil dur, în rest se tocesc și consuma (da, una e să stea pe mașină în soare, ploaie, etc. 5 luni și alta e să stea încă 3 luni împachetate frumos în depozit și doar 50-60 de zile pe mașină în condițiile corespunzătoare) de pomană.

    Nokian recomandă să încalți iarna când temperatura scade sub 6 Celsius, dar na, ăia sunt niște finlandezi tâmpiți.

      (Citează)

  19. Ipo:

    noaptea sunt 2~3 grade, în București. Le folosim pe alea de iarna noaptea și pe alea de vara ziua sau cum?
    Sau pleci de la câmpie, 15 grade și ajungi la munte, 0 grade. Le schimbi undeva la jumatea drumului?

      (Citează)

  20. Nu cred că vreunul din noi s-a uitat vreodată la indicele de consum al anvelopelor

    Eu m-am uitat și am concluzionat ca și tine că sunt “mulți alți factori mai importanți”.
    Și mi-am luat niste anvelope cu indice de consum F. Și mi-a crescut brutal consumul cu 0.9 – 1 litru la sută față de cele pe care le aveam anterior, care aveau indice de consum E.
    Deci contează.
    Apoi, eu am tot respectul, jos pălăria pentru omul cela.
    Dacă caut o chestie specifică, te întreb de 10 ori și îmi vinzi mizerii te-am salutat și am plecat. Cred că sunam și la ANPC, păi ce facem aici?
    Viața anvelopelor e de 30-50k km . Deci 500-700 Euro in plus.
    Așa-i că prețul anvelopelor “C” sau “E” nu mai pare relevant în sine?

      (Citează)

  21. Salut.

    Autosoft. Dudesti.

      (Citează)

  22. Da.

    Kopa_Kopan:
    Radu, fa macar un rezumat scris la video-urile pe care le pui, ca sa citim si noi astia care, din diverse motive, nu vizionam clipurile.

      (Citează)

  23. Intre cauciuc categoria A si F consumul e de 7% mai mare laF. Adica la o masina ce consuma 5/100km cu cauciucuri cat A, va consuma aprox 5.3/100km cu cele F, in aceleasi conditii. Deci conteaza pe termen lung. Legat de categoria de franare, diferenta dintre A si F inseamna cativa metri in plus pt F la franarea de la 100kmh la 0, conteaza si asta.

      (Citează)

  24. Morrissey:
    Ma bucur mult ca am trecut pe Micheline Cross Climate

    La fel, pana acum nu am nimic de reprosat!

      (Citează)

  25. Nu ne-ai zis ce era special la magazinul asta saiu la moelul asta de cauciucuri si de ce nu le-a luat din alta parte.

      (Citează)

  26. Marean: Altu care nu stie la ce-s bune anvelopele de iarna in 2018. Fratica, da si tu un google plm.

    Altu care a pus botu la marketingu’ afiliat… plt, ia pune tu mana si citeste:
    Summer tyres guarantee the maximum safety performance during summer either on dry and wet roads. As an illustration, breaking from 80 to 0 kph between 11 to 26°C, on wet roads will take 4m shorter with summer tyres than with winter tyres. On dry road, braking from 50 to 0 kph under the same temperature condition will take 1.5m shorter with summer tyres than with winter tyre.

    Acum in Bucuresti sunt peste 12 grade, in weekend au fost peste 15, iar maine vor fi 14, hai fa niste pasi, vezi cat te tin franele.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus