un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Parcă publicitatea din România are mai multă inspirație în ultima vreme

2 Aug 2018  ·

GÂNDURI  ·

19 comentarii

Mi se pare că în ultima vreme publicitatea în România a arătat noi resurse de inspirație, câteva reclame fiind excelente. Cele de la Drobeta sunt excelente și sper să continue seria:

Asta de la gletul Super Top e la fel de bună, au făcut versuri pentru un clip lung. Acela e Alex Mocanu de la Club99:

Pe cele cu “doar/decât” și “care/pe care” de la Savana probabil că le știți.

La extrema cealaltă este reclama asta la Transavia, care nu mă convinge că ar trebui să cumpăr puiul lor.

Apropo de reclame, mi se pare mie sau nu prea a fost interes pentru publicitate în timpul Cupei Mondiale? La finalul unui meci din optimi au rulat la rând vreo 6 reclame la Unibet și Netbet (pe repeat), una la Winmasters, una la Sportingbet și una la Ursus. Asta e tot?

Și tot apropo de reclame, sunt mândru că clipurile eu+Vio pentru noul Carrefour.ro au trecut de 3,7 milioane de afișări pe Facebook și 790.000 pe YouTube. Sigur că le-au promovat ei mult, dar un view e un view. Prin comparație, cealaltă serie de reclame nu a trecut de un milion de vizualizări pe Facebook (eu și Vio am făcut clipuri pentru partea de Parteneri/marketplace a noului Carrefour.ro, Buhnici și Toma Alexandru la partea de supermarket online).

    19 comentarii

  1. Am vazut acum si celelalte reclame de la Carrefour, cu Buhnici si Toma. Nu e o intamplare ca aveti mai multe vizualizari. Ale voastre sunt mai reusite.
    Foarte tari si reclamele la Drobeta.
    Aparent reclamele la coniacuri sunt reusite, ca si cele de la Unirea cu Dorel au fost memorabile.

      (Citează)

  2. Doar mie mi se pare ca bufnici s-a degradat total?

    Mai ieri facea live din mercedes sa ne arate ce balti sunt pe drumul spre casa lui din corbeanca.

      (Citează)

    • Si de unde ai vrea sa faca? Sa îsi ia costum de scafandru sa faca de sub ape?

        (Citează)

    • S-a degradat atat de rau ca i-au suspendat si lui pagina de fb dupa ce a lasat review de 1*.

        (Citează)

    • Cezar – ai vazut filmuletul? Nu de alta – da balta aia pe care o descria ca Marea Caspica – era una de vreo 3-4 cm adancime… ca avut si proasta insipiratie sa filmeze cand o traversa… Mult zgomot pentru nimic – despre asta era vb.

        (Citează)

  3. Buna aia cu Drobeta :))

    Mai exista Noaptea devoratorilor de publicitate? Ar merge si o retrospectiva cu Romania , in aproape 30 de ani s-au strans ceva reclame bunicele

      (Citează)

  4. Inafara de aia la glet toate cele mentionate de tine sunt facute de Papaya. Plus Cava d’oro din comentarii.

      (Citează)

  5. Cezar:
    Si de unde ai vrea sa faca? Sa îsi ia costum de scafandru sa faca de sub ape?

    Din cucuruz! Genu de persoana angajata la “Retorica pe net”

      (Citează)

    • S-a degradat total pentru ca facea live sau pentru ca il facea din Mercedes? Sau pentru ca era suparat ca i-au luat autoritatile asfaltul si l-au lasat prin noroi.
      Din ce cauza s-a degradat total?
      Era degradat si inainte si treaba asta i-a pus capac? De a ajuns Buhnici DEGRADAT TOTAL? Total bai baiatule…:)))

        (Citează)

  6. Nu am vazut deloc reclama la Drobeta. Cea la Transavia mi s-a parut frumos realizata tehnic, desi fara nici o legatura cu marfa de vandut.

      (Citează)

  7. Legat de reclama cu care si pe care, in ultima emisiune cu Matilda am observat ca e cineva care nu prea foloseste “pe”. Nu e Matilda :).

      (Citează)

    • Apropos de asta, acelasi autor foloseste obsesiv, in scris, pronumele “ce” in loc de “care” sau “pe care”. Parca suna mult mai urat “am dat o m..e partidului ce este la guvernare” in loc de “am dat o m..e partidului care este la guvernare” (similar, “m..a ce am dat-o PSD-ului” in loc de “m..a pe care am dat-o PSD-ului”).

        (Citează)

  8. Reclama la Transavia a fost filmata in sala de festivitati a Scolii Superioare Comerciale Nikolae Kretulescu – Bucuresti.

    Labor improbus omnia vincit.

      (Citează)

  9. Cererea de publicitate pe CM de fotbal a fost mare, ca de fiecare data. Tu ai vazut multi clienti de betting la meciurile din optimi pentru ca au fost putine meciuri care sa se desfasoare dupa ora 22, si acolo s-au inghesuit astia (legal nu au voie sa intre inainte de 22 pariurile).

      (Citează)

  10. Cristian Tudorache

    03/08/2018 la 11:30 AM

    sa inteleg ca primele reclame sunt asa bune incat te-au facut sa cumperi produsul ? [daca cea de la transavia nu te-a convins]

      (Citează)

  11. Am lesinat de ras la prima, cand ii striga Veorica “vezi ma, la pasari” :))

      (Citează)

  12. geretus:
    Cezar – ai vazut filmuletul? Nu de alta – da balta aia pe care o descria ca Marea Caspica – era una de vreo 3-4 cm adancime… ca avut si proasta insipiratie sa filmeze cand o traversa… Mult zgomot pentru nimic – despre asta era vb.

    Am vazut filmuletul. Omul este suparat ca autoritatile i-au spart asfaltul si au lasat noroi. Daca merge pe jos se inamoleste acum. Inainte nu. Pune-te in locul lui, ti-ar conveni? Profita de faptul ca e persoana publica si poate asa pune putina presiune ca autoritatile sa ii refaca strada exact cum a fost.
    De aici si pana la degradare totala edrum lung.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus