►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄
Uite că mai există. Am văzut în oraș un BMW seria 8, un model vechi, cândva vârful de gamă BMW. Când eram mai mic vedeam mai des astfel de modele (aveam unul și în cartier), dar bănuiesc că le-au fost fatale costurile mari de întreținere și consumul imens.
BMW seria 8 a fost produs în două variante, 840i și 850i, cu motoare V8 de 4 litri și respectiv V12 de 5 litri și chiar mai mult. Wikipedia spune că în total au fost produse 31.062 de unități, iar prețul începea de la echivalentul actual a 115.000 de dolari. În zilele noastre, BMW seria 6 este cea mai asemănătoare mașină de ce-a fost cândva această serie 8.
Două fotografii de pe Wikipedia, care arată mai clar mașina:
La finalul anului 2013, în evidențele Poliției apar doar 8 BMW-uri seria 8 înmatriculate în România, deși în aceleași date multe modele nu sunt specificate și numărul ar putea fi mai mare.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
13 comentarii
05/05/2014 la 12:39 PM
Am vazut cel putin 3 diferite in Drumul Taberei cu numere de Tanzania si Texas. Fanii seriei s-au dus in Germani si le-au luat cu 1000-2000 de euro si le-au inmatriculat la vecinii Texani ca e mai ieftin :)
Paul(Citează)
05/05/2014 la 12:39 PM
Frumoasa masina.
Mihai(Citează)
05/05/2014 la 1:02 PM
@Paul: Daca tu gasesti in Germania seria 8 la 2.000 euro sa ma anunti sa imi cumpar vreo 2-3. In Romania sunt inmatriculate pe Tanzania datorita motorului de 4-5.000cmc.
Consider ca este o mare diferenta intre posesorul de seria 8 si posesorul de “pisicuta”, ambele inmatriculate in Tanzania :)
Eugen(Citează)
05/05/2014 la 1:11 PM
este unul parcat frecvent pe Radu Beller
cristi(Citează)
05/05/2014 la 1:49 PM
Berceni-Stadionul Romprim-un exemplar bleumarin, super intretinut la interior
RDK(Citează)
05/05/2014 la 1:55 PM
Cel fotografiat de mine era de Bulgaria.
nwradu(Citează)
05/05/2014 la 1:56 PM
Inca mai intoarce privirile un astfel de exemplar.
Radu(Citează)
05/05/2014 la 2:02 PM
Frumoase masini – niste “barci” premium . Motoarele era de 4.4 (4.0 a fost doar in 89 si 90) pentru 840i si 5.4 pentru 850i . A existat si o varianta 850CSi (5.6 360cp) si sunt doua in Bucuresti (una in Berceni – obregia) si una prin Vitan . Ambele numere de BG .
Liviu(Citează)
05/05/2014 la 5:02 PM
De bifat si 2 in Galati. Cel putin una galbena e super intretinuta cu jantele stock foarte frumoase.
230v(Citează)
05/05/2014 la 5:46 PM
Frumoasa masina dar cea surpinsa de tine nu are rotile corespunzatoare varstei. E incaltata cu replici de M generatiile 2005+ . El zice ca i-a pus roti frumoase. Un pasionat ii spune ca nu sunt de acolo.
Dragos(Citează)
05/05/2014 la 6:08 PM
Mergeam zilele trecute spre magazin si observ un bmw cam strain la moaca. Cand colo era un 660i
stefan(Citează)
06/05/2014 la 12:55 PM
Neaparat cu mana afara.
gogu(Citează)
09/06/2014 la 11:18 PM
imi spuneti si mie va rog o adresa unde se afla un optar abandonat sau ingrijit.Am vazut pe facebook un 850i abandonat si nu stie nimeni adresa unde se afla
Robert(Citează)