un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Bere Mythos la Mega Image

21 Oct 2013  ·

GÂNDURI  ·

19 comentarii

bere_mythos_mega_imageDacă vă e dor de gustul Greciei, la Mega Image am văzut că au bere Mythos. Cel puțin cel mare de la Șincai are. Și Estrella Damm, din care de obicei beam în Spania, se găsește tot mai des la noi.

    19 comentarii

  1. Si la Lidl.

      (Citează)

  2. In ultimul timp, Mega Image au introdus o gama foarte variata de beri. Chiar merita vizitat si incercat.

      (Citează)

  3. Estrella Damm am baut prima oara in Barcelona si mi-a placut si mie foarte mult. am gasit berea la Real la aprox 5 lei cutia.

      (Citează)

  4. La Mega am gasit si ciocolata greceasca, Lacta … Better !

      (Citează)

  5. Au si in Kaufland Mythos, dar e foarte scumpa(aprox 10 lei)
    La Lidl au avut promo la Estrella cu 3 lei :)

      (Citează)

  6. Off-topic: eu n-am vazut bere, in schimb te vazui pe tine, Radu, doua zile la rand, sambata in Auchan Militari si duminica in Cismigiu. Foarte interesante coincidentele de genul acesta.

      (Citează)

  7. Am observat si eu oferta buna de beri a celor de la Megaimage. Am inceput cu cele belgiene. Imi propun un tur al berilor sa zic asa.

    Primele pe lista: Delirium Tremens si Trappist Rochefort.

      (Citează)

  8. Aviz celor care vor sa isi cumpere bere de la Mega Image: Delirium Tremens, de exemplu, e 15 lei, pe cand la Auchan e 10.

      (Citează)

  9. @nwradu: :) Da, te urmaresc mereu … pe blog. Intr-adevar, mi s-a parut si mie ciudat. Chiar vorbeam apoi cu iubita mea despre astfel de coincidente care mi se intampla destul de des, respectiv de a sesiza diverse persoane in diferite locuri, in ocazii foarte apropiate una de alta.

      (Citează)

    • “Frequency illusion – the illusion in which a word, a name or other thing that has recently come to one’s attention suddenly seems to appear with improbable frequency shortly afterwards. Also known as Baader-Meinhof phenomenon” :)

        (Citează)

  10. @Mouse siu, dar nu am un Auchan accesibil, chiar e groaznic de incomod de a ajunge la unul.

    In schimb MI am in drum spre casa.

      (Citează)

  11. Fiind din provincie si cu ceva treaba o saptamana in Bucuresti am vizitat foarte des Mega Image-ul din Piata Gemeni.Estrella Damm 4.3 lei fata de oferta de la Lidl ce-o vazusem la 3 lei. Toate preturile la Mega Image sunt asa? Sau mai putin cele din reclamele alea tampitele de la TV?

      (Citează)

  12. Merci de info. Da, inteleg explicatia acestor perceptii privind obiecte, informatii, fapte. Cam ca atunci cand dupa ce mi-am cumparat Focus-ul, am inceput brusc sa observ pe strada extrem de multe exemplare din acest model, care pana la acea data nu-mi prea sarea in evidenta.
    Cu toate astea fenomenul mi se pare un pic deosebit in ceea ce tine de revederea unor necunoscuti. Oricum, explicabil sau nu, sunt simpatice unele coincidente. Bafta!

      (Citează)

  13. Cei de la Mega Image au scos si un fel de catalog care contine toate tipurile de bere comercializate. Desi nu sunt consumator de bere, l-am gasit foarte interesant (la fiecare tip este un scurt istoric) si chiar m-am suparat cand l-a trimis sotia la reciclat :)

      (Citează)

  14. @nwradu: stau departe de auchan, asa ca ma multumesc cu diversitatea din mega

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus