un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Cum poți face reclamă bună pe Facebook

26 Mar 2012  ·

GÂNDURI  ·

13 comentarii

Ingrid Roxana Muller este o domnişoară de undeva din România (nu ştiu exact de unde, nu-mi pasă) care pune pe pagina personală de Facebook fotografii precum cele de mai jos. Şi atât. Altceva nu face.

Ştiţi câţi abonați are la profilul ei de Facebook? 100.663! O sută de mii, ca să fie clar. Eu am aflat de ea de la Vali Petcu şi m-am abonat din acelaşi motiv ca şi ceilalţi o sută de mii, pentru astfel de fotografii. La fel ca Vali, văzând această uriaşă cifră nu pot decât să mă întreb de ce nu au apărut încă şi companiile care să o sponsorizeze cu diverse produse și servicii.

Câţi oameni din România pot spune că dacă ei postează o fotografie o văd alţi o sută de mii de oameni? Sigur că te poţi întreba la ce anume ar putea face publicitate în astfel de posturi provocatoare, dar oricine bea, mănâncă, iese din casă, se îmbracă, merge cu maşina, are un telefon şi altele asemenea. Mereu se poate găsi ceva pentru publicitate, mai ales pe plan local.

    13 comentarii

  1. Ca gagiaca nu o gasesc neaparat deosebita , iar in ultima poza zici ca e data cu crema de ghete.
    Sunt gagici mai bune pe FB de urmarit :d , totusi nu stiu cum a ajuns la 100 k de fani , face ea ceva ….

      (Citează)

  2. Si io tot de la Vali stiu de ea si i-am dat subscribe din aceleasi motive :))

      (Citează)

  3. Lumea s-a abonat pentru poze, deci ar trebui sa-si cumpere un DSLR pentru niste poze de calitate, cele facute cu telefonul sunt jalnice

      (Citează)

    • @marius: are si unele facute in studioul foto, dar nu asta e ideea. 100.000 de oameni zic ca merg si asa.

      @raluxa: Adelina Pestritu face reclama la niste haine si la niste pizza. Are 42.000 de like-uri pe Facebook, de ex. S-ar gasi oricand niste produse la care sa poti face reclama, niste servicii locale, un magazin, o pizzerie, un salon de manichiura etc. Nu cred ca s-ar baga Microsoft si Vodafone, dar sunt multi altii…

        (Citează)

  4. @marius, da, ce prostanaca

      (Citează)

  5. Problema e ca, dincolo de popularitatea ei, nu multe branduri s-ar asocia cu o imagine ca cea pe care o transmite ea. Si asa social media este privita cu retinere de multe branduri, d-apai ceva atat de… neconventional:)

      (Citează)

  6. are 19 ani si e din resita… 100.000 de subscribers la 19 ani ii o treaba

      (Citează)

  7. sincer, cum a facut Gina Pistol reclama la entran, putea sa faca si Ingrid!
    cred ca ii se potriveste cel mai bine…

      (Citează)

  8. Merge. E OKish…

      (Citează)

  9. raluca, nu ţi-ai pune un telefon sau o cosmeticală in mâinile ei?

      (Citează)

  10. E tipul de fata care nu ma intereseaza ce-i iese din gura ….

      (Citează)

  11. stiu unde sta ce face tot .. am fost cu ea

      (Citează)

  12. au,au ea se crede vreo faina! VAI SI AMAR de capu ei!!! chiar ca ii prostanaca..

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus