un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Păcăleală pe banii sponsorului

20 Feb 2012  ·

GÂNDURI  ·

5 comentarii

Am fost acum ceva vreme într-un club/bar sponsorizat de o marcă de vodcă. Aceeaşi vodcă am primit-o îndoită zdravăn cu apă atunci când am comandat un pahar.

Spun că barul era sponsorizat de respectivul brand pentru că barmanii aveau tricouri cu logo-ul respectivei mărci de vodcă, era singura din meniu şi erau diverse firme luminoase destul de mari prin club făcând reclamă la acel brand.

Spun că am primit-o îndoită pentru că îi lipsea tăria specifică unei băuturi de 40 de grade. Nu o simţeam în gât şi nici în stomac, ci părea că beau ceva comparativ cu Martini-ul la tărie sau cu vinul. Sau cu apa.

Aşa că am stat acolo, cu paharul de apă în mână, şi m-am întrebat de ce ai îndoi tocmai băutura sponsorului localului? Adică vodca respectivă sponsorizează totul pentru că eu, un posibil client, să beau produsul lor şi să-mi şi sară în ochi ce-am băut, să reţin numele şi data viitoare să comand sau să cumpăr tot acelaşi brand, pentru că m-a agăţat de client. Şi tocmai pe acesta îl diluează cu apă, lăsându-mi o impresie proastă despre respectiva vodcă?

Aş fi înţeles dacă diluau tequila sau Martini sau orice altceva, dar tocmai pe a sponsorului? Oamenii respectivului brand n-ar fi trebuit să supravegheze periodic servirea tocmai pentru evitarea unei astfel de situaţii sau prin cluburi nu se poartă soluţia “clientului misterios”?

    5 comentarii

  1. La fel am simtit cu vodka Absolut in Iasi la clubul Viper prin octombrie 2011. Parca era un vin prost.

      (Citează)

  2. Eu nu stiu de ce ai indoi orice bautura cu apa. Sa fim seriosi, oamenii isi vor da seama si vor tine minte unde primesti bautura indoita cu apa

      (Citează)

  3. alternativa 1:
    poate sponsorul a venit cu ideea ce se practică prin afară: eu dau bautura la preț promo (gen achiziție la 50% din valoarea de pe piață la distribuitor en-gros) iar clubul se obligă să cumpere x volum și să vândă la un preț X.

    Clubul bate palma însă ca să bage mai mulți bani în buzunar, ofticat fiind că cineva și-a permis lui să-i spună cu ce preț să dea la retail îndoaie cu apă…

    alternativa 2:
    barmanii și-au făcut de cap și trebuia acoperită un anumit volum lipsă

      (Citează)

    • @Ariel: mai mult ca sigur asa a facut, dar cum poti vinde volumul promis daca tu dai jumatate vodca si jumatate apa? Decat daca furi cealalta jumatate.

        (Citează)

  4. @nwradu: lol! Barul ar vinde dublu (adica ar avea incasari duble), dar ar plati furnizorii la jumate.

    Altfel, nu ai zis daca si iaurtul era indoit.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus