un blog de Radu Dumitru

Uitați-vă și pe canalul meu de YouTube! Un subscribe ajută enorm.

Managementul reputației

2 Feb 2012  ·

GÂNDURI  ·

1 comentariu

Dacă citiţi cu atenţia articolul de pe CNN despre TripAdvisor, de la postul precedent, veţi vedea că de fapt nu hotelurile s-au plâns direct despre cum review-urile proaste le strică afacerile, ci o firmă de “reputation management” le-a intermediat totul.

Acum întrebarea cheie: la noi există astfel de firme sau e un domeniu mort şi disponibil?

În general firmele de PR sunt responsabile cu managementul unui brand, dar eu prin PR înţeleg mereu acţiuni pozitive, precum comunicate “de bine”, evenimente şi alte asemenea făcute să crească respectivul brand în ochii publicului. O firmă ce oferă management al reputaţiei mă aştept să fie cea care sare la gâtul celor ce scriu de rău, îi ameninţă cu tribunalul, depune plângeri, încearcă să dea la cap acolo unde poate şi în general încearcă să şteargă tot ce s-a zis de rău despre cineva.

Ştiţi exemple de astfel de firme sau campanii desfăşurate astfel şi în România? Asta pe lângă veşnicele zvonuri despre oameni angajaţi doar ca să scrie comentarii negative despre candidații la divers funcții prin stat.

    1 comentariu

  1. nu stiu, n-am auzit in RO. Ideea mi se pare buna.
    Las comentariu aici pt subscribe.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus