un blog de Radu Dumitru

Uitați-vă și pe canalul meu de YouTube.

Comision-record în 2 Parale

16 Jan 2012  ·

GÂNDURI  ·

12 comentarii

Astăzi a fost anunţat un nou comision record în sistemul de afiliere 2 Parale. E vorba despre 892,59 lei obţinuţi dintr-o singură tranzacţie făcută de cineva tocmai pe segmentul IT&C, întrucât magazinul care va acorda comisionul este Clickshop.

Cel mai probabil valoarea cumpărăturilor a fost de 8925,9 lei, Clickshop.ro oferind un comision de 9,9% afiliaţilor pe categoria electronice (televizoare, etc).

De aici puteţi trage o concluzie şi despre ce înseamnă procentul comisionului şi cât de important este. Cineva a cumpărat prin mine un televizor foarte scump de la Altex, în valoare de 8870 lei, dar comisionul a fost de doar 266 lei pentru că acest magazin oferă doar 3% din valoarea fără TVA a vânzării. În concluzie, dacă tot promovaţi un magazin, promovaţi-l pe cel care vă oferă comision cât mai mare.

Detalii despre cine a făcut comisionul găsiţi pe blogul 2Parale. Întrucât este un nou record, cei din 2 Parale îl vor dubla, ca bonus pentru afiliat, şi îi vor oferi de fapt 1785 lei. Nu-i rău, nu? Nu se spune şi cum a făcut Marius Morariu acel comision, prin ce unelte, pe ce site şi prin ce metode, care ar fi fost detalii mai interesante.

    12 comentarii

  1. Fix intrebarile pe care le am si eu. Sa-mi spui te rog daca apar si raspunsurile la ele :)

      (Citează)

  2. Secretul meseriei ;), eu zic ca il puteti intreba pe Marius, e decizia lui cat doreste sa dezvaluie. Pentru voi, fac eu un prim pas: a reusit cu un proiect dedicat de afiliere, axat pe reduceri.

      (Citează)

  3. Exista si un motiv pentru care mai multe informatii nu se dau.
    Ce s-ar alege din nisa respectiva si metoda gasita daca toata lumea ar incepe maine sa faca la fel?
    Sunt chestii care raman pentru mine, altfel nu s-ar merita munca depusa in tot acest timp.

    Oricum nu-i nimic diferit fata de sfaturile pe care 2Parale le tot ofera de ceva vreme in articolele de pe blogul lor. Ei le dau dar trebuie si exploatate pentru a vedea rezultate bune.

    Oricum va doresc succes la toti si sa ne auzim si la al 2-lea record la fel de entuziasti :)

      (Citează)

  4. “prin ce unelte, pe ce site şi prin ce metode”
    -adaugam la lista ca ar fi benefic sa stim si numele, adresa si seria la buletin a clientului respectiv.

      (Citează)

    • @Marius: nici eu n-as dezvalui secretul, dar macar ceva de baza, precum “adwords” sau “a scris un review” sau “a fost click pe un banner pe site-ul meu despre…” sau “are un site pe care prezinta oferte buna” etc. Macar asa, in principiu, ca sa vada lumea ce se poate face in cazurile cele mai fericite.

        (Citează)

  5. Pai in cazul asta pot spune ca e vorba de o micro-nisa cu produse trase din feeduri + seo bun. Cum ziceam sunt chestii simple, discutate de nenumarate ori, dar aplicate prost sau deloc, desi in acelasi timp sunt unii care fac mii de euro in 2Parale cu metoda asta atat de simpla :)

    Desi mai am si cate un site de genu asta, atentia mea in cea mai mare parte este pe dezvoltarea de proiecte serioase, constructia unui brand si monetizare prin afiliere. De aici vin niste bani constant si din ce in ce mai multi.

      (Citează)

  6. @nwradu
    “În concluzie, dacă tot promovaţi un magazin, promovaţi-l pe cel care vă oferă comision cât mai mare.”

    Aici nu sunt de acord cu tine. Trebuie sa pui mai multe lucruri in balanta: perioada de recurenta, numarul de produse din care iti poti alege ce vrei sa promovezi, brand-ul magazinului, serviciile oferite de acesta etc. – asta daca iti planifici actiunile pe termen lung.

    Poti alege comisionul cel mai mare oferit de un advertiser – 20% la categoria Fashion (cel mai mare din cate vad). Dar daca alegi sa promovezi un produs de 150 lei din aceasta categorie, la care castigi un comision de 30 lei (recurenta 1 luna), acesta este mai mic decat daca ai alege sa promovezi un Televizor de 3000 lei, la care ai comision 60 lei (recurenta 6 luni – perioada in care clientul isi poate cumpara si un Sistem Home Cinema, Telecomanda, blue-ray sau dvd-player, consola etc).

    Aceasta este opinia mea. Pana la urma tot afiliatii decid ce produse vor promova si de unde.

      (Citează)

  7. Felicitari pentru comision, e o suma frumusica !

      (Citează)

  8. @Roben mersi!

    @Ana Mihailescu compari/amesteci fashion cu it&c iar asta nu duce la nici o concluzie.

    Radu zicea ca mai bine vinzi televizoare, laptopuri, etc de la un advertiser care ofera comisionul cel mai mare. Unii advertiseri au brand, au stocuri, au vechime in online, dar nu se desfasoara ca astia noi care au intrat pe it&c in 2Parale.

    Clickshop a convertit extraordinar de bine pentru mine in decembrie si l-am promovat pentru comisioanele mari, mult peste altii din it&c. Sa mai zic de Altex care pe langa brandul recunoscut care vinde mi-a acceptat comisioane si la vanzari care nu s-au produs din lipsa de stoc? Care din it&c a mai facut asta pana acum? Cel mai probabil nimeni.

    Din pacate multi sunt zgarciti in a aproba comisioane, resping mult din diverse motive, au procentul comisionului foarte mic si incearca sa “eficientizeze” cat mai mult activitatea si profiturile care vin din afiliere. Va spun cu toata responsabilitatea ca astia vor pierde garantat pe termen lung daca nu-si schimba atitudinea.
    Concurenta isi spune cuvantul si face ca plecarea unor advertiseri sa se faca natural si sa nu fie simtita, ceea ce e bine pentru afiliati.

    Hai sa facem lucrurile bine de la inceput si sa nu mai avem batai de cap sau alte probleme de genul.

      (Citează)

    • Da, ma refeream la situatia in care recomanzi punctual ceva. Faci un review si mai bine pui linkul la cei cu comision cel mai mare. Sau daca ai un singur loc de banner si magazinele sunt cumva “egale”, pune catre cei care dau mai multi bani.

      Eu nu cred asa tare in acea recurenta. Doua luni mi se pare arhisuficient, mai mult de atat si deja apare sansa ca vizitatorul sa dea click si pe alte bannere sau reclame la altii si sa nu mai conteze cookie-ul tau.

      @Marius: si altii au aprobat comisioane care de fapt nu s-au finalizat, nu e ceva unic :P Au mai fost situatii prezentate la intalnirile 2 Parale.

        (Citează)

  9. @nwradu stii tu cazuri similare in it&c? stiu si eu pe alte nise dar in it&c nu. Mi-ar place sa stiu ce stii tu :D

      (Citează)

  10. aceasta secretomanie din jurl metodei prin care s a obtinut acel comision va fi pagubas pt parale dar si pt marius!

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus