un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Noua harta a metroului

30 Jun 2011  ·

GÂNDURI  ·

16 comentarii

Aceasta este nouă hartă afişată pe site-ul Metrorex. Arată mai mult optimismul celor din transporturi, deoarece vor mai trece mulţi ani până când va fi şi realitate. Eu ştiam că tronsonul Eroilor – Pantelimon e doar la stadiu de proiect, nefiind încă adjudecat şi deci nu “în execuţie”.

via metrorex.ro

    16 comentarii

  1. Linia Otopeni – 1 Mai :) De ce ar vrea cineva sa construiasca un tronson de la aeroport la Piata Chibrit :) Ar fi mult mai logic sa ai direct la Gara de Nord.

      (Citează)

  2. Ferentari si Rahova scoase iar din schema. Asta da discriminare pe fata pentru populatia “nigeriana” din zona.

      (Citează)

  3. Sau poate nu se schimba, merg alternativ, unul spre Bazilescu, unul spre Otopeni.

      (Citează)

  4. sunt ciudate distantele foarte mici acoperite in Dr. Taberei.

    intre Romancierilor si Parc, intre Dr. Taberei si Favorit, intre Favorit si Orizont mi se pare foarte fragmentat traseul. Adica asta sunt cate o statie scurta de RATB. Ma rog, macar sa reuseasca ei ceva… in Dr. Taberei cel putin au inceput teste sapaturi, cica prin ghencea s-ar apuca deja de treaba.

    Intr-un fel e bine in Dr. Taberei fara metrou, nu s-a umplut asa rau de melteni.

      (Citează)

  5. Le-a luat 20 de ani sa dea in folosinta 5 statii care erau deja sapate. Cred ca nici in 100 de ani harta aia n-o sa reprezinte realitatea.

      (Citează)

  6. lipseste o magistrala Colentina – Ferentari / Rahova…

      (Citează)

  7. Eu zic ca e mai mult risipa de cerneala+hartie, da macar o sa aiba de mancat o paine aia care tiparesc hartile pentru metrorex :) In rest e bine…

      (Citează)

  8. @mircea inseamna ca nu ai mers cu metroul in paris sa vezi cat de apropiate is statiile :)))

      (Citează)

  9. Sa nu mai zic de la Lujerului la Politehnica sau de la grozavesti la semanatoarea sau la erorilor la grozavesti sau de la eroilor la politehnica si tot asa :)

    cred ca daca s-ar mari numarul de statii ar creste si nr de calatori :)

      (Citează)

  10. Statiile construite inainte de revolutie sunt departe una de alta ca sa mai faca oamenii muncii exercitii, sa mai mearga si pe jos. Initial statia de la Romana nu exista, a fost facuta dupa ce s-a dat metroul in folosinta, de aia arata asa ciudat.

      (Citează)

  11. Apollo, daca mai ai povesti cu metroul bucuresteam as fi bucuros sa le citesc/ascult :)

      (Citează)

  12. După cum arată, ori au pus stațiile la mișto în multe cazuri, ori o fi făcut un studiu complex asupra terenului (deși mai sigur ar fi avut unul de pe vremea comunismului).
    Cel mai aiurea e gândită oricum linia Gara de Nord – Otopeni. Te duci la aeroport cu bagaje. Vii de la aeroport cu bagaje. Nu stai să schimbi cu tona de bagaje minim 2 magistrale…

    Oricum… dacă au dat în folosință în 20 de ani Grigorescu – Salingy, deși tunelul era făcut…

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus