un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Urasc magazinele de bricolaje

10 Dec 2010  ·

GÂNDURI  ·

8 comentarii

Hornbach, Bricostore, Baumax, Mr Bricolage, Practiker, le-am vizitat pe toate de multe ori. Foarte mişto ca idee şi bune la casa omului, atunci când ai nevoie de ceva, dar eu n-am reuşit niciodată să am o experienţă plăcută într-un astfel de magazin. Visez la ziua când voi putea să intru în magazin, să găsesc rapid ceea ce caut şi să-mi văd de treaba mea.

În primul rând că niciodată nu găsesc singur raionul la care se află produsele pe care le caut. Niciodată. Oricât ar încerca ei să le grupeze pe activităţi şi culori, nu le iese bine. Mereu trebuie să întreb unde găsesc şuruburile. Banda dublu-adezivă este în secţiunea Grădină. Bateriile AAA erau lângă aplice de perete. Din prima nu găsesc nimic, oricât m-aş lua după indicatoarele mari din dreptul raioanelor, ci eventual ajung “în zonă”.

Uneori merg printre raioane şi descopăr tot felul de produse interesante (uite ce lopată mişto; uite ce cutie cu sertare pentru organizat piese mici), dar de fapt nu de produsul în sine sunt surprins, ci de faptul că dau peste el. Altfel, dacă aş fi ştiut că aici e normal să fie raionul de lopeţi, nu m-aş fi minunat că găsesc una bună, nu?

Întrebaţi-vă acum, dacă ar fi să intraţi într-un magazin de bricolaje, unde sunt transpaleții, la ce raion e lipiciul sau unde găsiţi generatoarele.

Odată găsit raionul, începe căutarea unui angajat care să ştie marfă de acolo. Niciodată nu este unul chiar lângă tine. Niciodată. Mă uit în stânga, mă uit în dreapta şi văd mereu că sunt singur sau cu alţi 2-3 clienţi care inspectează nişte produse, dar un om în uniforma magazinului lipseşte întotdeauna din câmpul vizual.

Atunci începe căutarea. Ca într-un labirint, merg spre rândul următor, poate pe încă unul, ies în culoarul principal, văd pe cineva și alerg disperat după el. Nu e omul fix potrivit, dar ştie şi el ceva sau îl cheamă pe un coleg, mi se spune să mai caut pe acolo, mai trec 2 minute şi vine de undeva responsabilul de raion. Unde era? N-am aflat niciodată, dar de ce se cheamă responsabil de raion dacă niciodată nu e la raionul său? Ar trebui să stea veşnic acolo, pe un scăunel, tricotând că o băbuţă ca să mai treacă timpul, dar mereu gata să răspundă întrebărilor venite de la clienţi. Niciodată, dar niciodată, nu mi s-a întâmplat să am o nelămurire despre un produs și să descopăr că e angajatul magazinului lângă mine, gata să mă lămurească și să mă ajute.

Ca să fie totul complet, de obicei au doar două case deschise şi coadă mare la ambele, iar după aceea, dacă vrei şi factură, trebuie să cauţi ghişeul de informaţii pentru una.

    8 comentarii

  1. pe la Dedeman ai fost?

      (Citează)

  2. Cata dreptate ai :)

      (Citează)

  3. Si dupa ce platesti, apar pandarii aia de la iesire, care iti verifica inca o data marfa si bonul, de parca ai fi un hot ordinar, si ajungi acasa plin de nervi numai ca sa constati ca nu ai cumparat tot ce iti trebuia, unul din produse nu are toate suruburile si tot trebuie sa mai mergi pana in piata, ca sa cumperi tot ce ai avut nevoie. Eventual, vorba lui Murphy, un ciocan mai mare.

      (Citează)

  4. Heiii, parca ar fi lucruri din Romanica….. voi traiti acolo nu?

      (Citează)

  5. Recomand si eu Dedeman , metru mi-a placut aici ca aveam pe cine sa intreb , mereu era un angajat geana pe mine in caz ca aveam nevoie de ceva , fata de celalate magazine de bricolaj cel putin din punctul asta de vedere stau mult mai bine , produsele oricum sunt la fel .
    Eu am totusi o intrebare , ce boala facem cu atatea Hipermarket-uri de bricolaje , enumerez mai jos :

    Practiker
    Dedeman
    Obi
    Bricostore
    BauMax
    Mr Bricolage
    Hornbach

    si cred ca mai sunt si imi scapa

      (Citează)

    • Cu Dedeman am avut recent o experienta placuta, in sensul ca am sunat dupa niste produse, oamenii le-au comandat, le-au adus, m-am dus eu dupa ele si le-am gasit puse deoparte, iar personalul a fost saritor si de ajutor. Si era vorba de 200 de lei. Asta nu inseamna ca am gasit din prima raionul…

        (Citează)

  6. Si eu intrasem sa recomand tot Dedeman. Imi place ca acum mi s-a confirmat faptul ca nu au fost amabili doar la deschidere :)

      (Citează)

  7. poate ar fi mai utile cele online

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus