un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Concluzii si la Bucharest Challenge

21 May 2007  ·

AUTO  ·

1 comentariu

Concluziile mele evident, nu ştiu ce părere au ziarele sau organizatorii despre eveniment. Mie mi se pare că ne-am cam făcut de râs: câinele pe pistă, tribunele goale, circuitul cam aiurea (prea multe accidente), asfaltul proaspăt turnat şi garantat 10 ani e prost rău, se vedea la televizor cum se balansează maşinile pe denivelările greu de observat cu ochiul, dar vizibile clar la bolizii cu garda mică de la astfel de competiţii (uitaţi-vă la cursele organizate pe alte circuite, este perfect plată pista), plus faptul că din cauza ploii se formaseră ditamai bălţile, semn că n-a fost gândită o înclinaţie a pistei încât să se scurgă apă. Multe accidente, semnalizarea cu steagurile n-a fost suficient instruită, televiziunile n-au transmis decât puţin (aici a fost ghinion, că a căzut în aceeaşi zi cu votul). Parcări în zonă nu erau, nu ştiu cum se aşteptau ei să primească 70.000 de spectatori, mai ales că majoritatea probabil aveau maşina, şi ar fi venit cu ea având în vedere că plouă afară. Am fost ieri în zona Izvor, era plin de maşini peste tot, inclusiv pe iarbă care de la ploaie devenise mocirlă. Am fotografiat o maşină parcată superb, la adăpost de ploaia torenţială, a fost foarte inspirat şoferul, merită un premiu pt aşa parcare.

Nu înţeleg de ce s-a permis accesul liber în tribune, în ultima zi de competiţie. OK, nu s-au vândut biletele. Din 70.000 cred că abia 20% vânduseră, poate nici atât, dacă şi după ce au permis accesul liber abia au fost 35.000 de spectatori (şi nu ştiu cum îi numără). N-ai vândut, ok… mai mult noroc la anul, dacă dai acces liber oricum nu câştigi acum nici un ban. Mai rău, doar îi enervezi pe aia care au fost “fraieri”, fani ai sportului şi ai curselor, şi au dat banii pe bilet din timp. Acum se vor gândi şi ei că mai bine nu cumpărau, oricum ar fi putut intra pe gratis. Similar la premiile MTV România de la Sibiu, s-au vândut prea puţine bilete şi atunci s-au deschis porţile pt acces liber, ca să fie public. Rezultatul? Cei care cumpăraseră bilet s-au trezit înghesuiţi rău, n-au mai ajuns în fata scenei pt că au dat navală trecătorii, etc. Părerea mea e ca investiţia se va recupera foarte greu, bilete nu s-au vândut, la televizor nu prea s-a uitat lumea, reclame pe circuit nu erau. În plus, fiind un circuit stradal, se organizează cu mare deranj, spre deosebire de unul dedicat pe care poţi ţine mai multe tipuri de curse pe tot parcursul anului, şi de GT, şi de motociclete, şi de karting şi de ce vrei tu, cum fac străinii pe circuite precum Le Mans, Nurburbring, Silverstone sau altele. Felicitări lui Claudiu David şi Mihai Marinescu, care au obţinut un rezultat foarte bun la GT3 pe un Dodge Viper, şi lui Constantin Răileanu care a câştigat Cupa Dacia Logan. Dar dacă nu vor fi mai mulţi români, nici publicul nu se va bate pe bilete în anii următori.

    1 comentariu

  1. genial soferu ! :))

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus