►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
Pe lângă: Forte Partners ar vrea să vândă clădirile U Center 2 de la Șincai.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
22 comentarii
07/12/2023 la 7:46 AM
E o idee buna aia cu aprovizionarea noaptea. Da, sa fie platit un spor pe orele alea.
Mai putine dube parcate pe treceri, pe banda 1, etc
Alin(Citează)
07/12/2023 la 8:26 AM
Hai să vedem și reversul, de altfel destul de previzibil: cheltuieli salariale majorate sensibil pentru distribuitori și toate magazinele, nu numai lanțurile mari de retaileri.
Sporul este deja reglementat (plata orelor de noapte/recuperările), dar este reglementat și numărul de ore de lucru.
Depozitele deschise și noaptea, oameni pentru recepționarea/preluarea mărfii la toate magazinele înseamnă creșterea personalului și a cheltuielilor de personal, care se vor regăsi, toate, în prețurile de la raft.
Presiunea va fi mare mai ales pe micile magazine, care vor trebui să-mpartă aceste noi cheltuieli la volume de marfă mai mici, ajungând la prețuri care le vor pune în pericol existența, nu doar protafibilitatea.
Circulația din București nu e haotică doar din această cauză; o fi drept să ”plătească” doar unii?
Există vreun studiu sau doar încercăm și apoi vedem câte ouă s-au spart și dacă măsura este benefică?
Chiar tu spui: ”Mai putine dube parcate pe treceri, pe banda 1, etc”.
Mai puține cu cât și cu ce efect?
Altfel… oare mi se pare că există legislație împotriva parcării dubelor așa cum spui tu și aceleași instituții n-o aplică?
Or mai fi multe alte aspecte; îmi displace, de exemplu, împărțirea responsabilităților privind gestionarea mărfii/predarea-primirea între schimburi…
Lsorin(Citează)
07/12/2023 la 9:09 AM
Stati linistiti! Chiar daca o sa adopte aceasta initiativa, nu o sa aiba cine sa o verifice pentru ca in Bucuresti – NU EXISTA POLITIE!
Dubele parcate pe banda 1 la descarcat sunt o problema dar marea problema o reprezinta TOATE masinile parcate pe banda 1 cu diferite probleme. Daca politia si-ar face treaba, s-ar mai rezolva din probleme.
De multe ori am vazut duba parcata pe banda 1 la descarcat desi era loc liber 10m mai incolo dar nah, cine sta sa care 10m? Daca si-ar fi luat o amenda, data viitoare ar fi gasit un loc de parcare.
the_real_blue(Citează)
07/12/2023 la 10:52 AM
Si eu sunt curios unde naiba este Politia din Bucuresti. Efectiv nu vezi picior de politist pe strada, iar masini in trafic foarte rar.
Fiecare face ce vrea pentru ca sunt sanse 0 sa pateasca vreodata ceva.
Scorpy(Citează)
07/12/2023 la 7:56 AM
Ar fi extraordinar să se facă aprovizionarea noaptea. Sau oricum, cel mai târziu la 6 dimineața.
Îi aduc aminte din copilărie cum zdrăngăneau sticlele de lapte și borcanele de iaurt care erau descărcate din camion pe la 5 dimineața.
Adrian(Citează)
07/12/2023 la 8:20 AM
Foarte bună ideea cu aprovizionarea, confirm din ipostază de 🚚. Creșterea costurilor va fi compensată în trafic mai puțin aglomerat.
g3#(Citează)
07/12/2023 la 8:47 AM
Oh God no…iar o sa vad postari despre crypto peste tot.
Andrei(Citează)
07/12/2023 la 8:49 AM
“Forte Partners ar vrea să vândă clădirile U Center 2 de la Șincai.”
Cum sa te cheme ma “Jihad”?
Andrei(Citează)
07/12/2023 la 9:12 AM
Foarte buna ideea cu aprovizionarea doar noaptea
cosmin(Citează)
07/12/2023 la 9:19 AM
Mi-am cumpărat, cu vreo două săptămâni în urmă, un SSD de pe PC Garage cu bitcoini și acum sunt cu echivalentul în EUR cam la același nivel la care eram înainte să fac achiziția. A crescut rapid și fenomenal de mult în ultima lună, există vreo explicație pentru asta?
ov1d1u(Citează)
07/12/2023 la 9:20 AM
Excelenta ideea cu aprovizionarea pe timpul noptii, si sa mai vina din astea: lucrarile la carosabil, udatul spariilor verzi, spalatul drumurilor.
Daniel(Citează)
07/12/2023 la 5:40 PM
Și mai ales colectarea gunoiului noaptea în orașele mari care nu se întâmplă asta deja… ar mai fi dezapezirea dar asta e rară în multe zone ale tarii…
Dan(Citează)
07/12/2023 la 5:42 PM
Am văzut ca pe Dudestj multă lume se înghesuie pe prima bandă și vedeam ca țin la mașinilor lor dar se pare ca nu știu ca pot merge pe pe banda cu linia de tramvai
Korso(Citează)
07/12/2023 la 9:22 AM
adica vulcanizarile care functioneaza bine ,mersi pe prima banda a strazii si spalatoriile care la fel iau o banda din trafic alea nu trebuiesc inchise dar fix duba care aduce haleala trebuie sa vina noaptea, de parca toate magazinele sunt fix doar la trecerea de pietoni. Sa-i oblige in functie de marime ca livrarile sa se faca prin spatele magazinului, sau sa primeasca si ei amenzi la fel cum nu primeste toata lumea. Masina ta e buna pe trecere cand iei shaorma dar a celui care aduce carnea, nu.
xixache(Citează)
07/12/2023 la 10:36 AM
La autosoftu de pe dudesti stateau imbecilii la coada pe unica banda. Ca asa e acolo. O banda ptr masini si linia de tramvai. Era moartea acolo. Si culmea e ca acolo e si primaria sector 3. Treceau masini de militie si n-aveau nici o treaba ca aia ocupau banda. Cum n-au treaba cu toti aia parcati aiurea in tot bucurestiu.
Asa ca asta cu dubele e fix ca multe alte legi, se da ca sa fie, ca cine dreacu s-o aplice.
Blackskull(Citează)
07/12/2023 la 10:44 AM
Proastă ideea cu aprovizionare de noapte. Traficul este generat de parveniții din județele ot, cl, gr, dj, bz, tr etc. Ăștia s-au văzut la oraș, cu asfalt și luminițe si isi freacă golfurile 4 prin oraș pentru toate cacaturile. Lăsați dubele sa care ziua paine și medicamente, nu vă mai alintați.
Coco(Citează)
07/12/2023 la 3:21 PM
Hai sa lasam frustrarile astea si basinile de bucuresteni. Eu n-am nimic cu masinile cu numere de provincie. In alte capitale sint sute, mii de turisti cu masini si nu e haosul din bucuresti. Ptr ca se respecta regulile de circulatie (de la parcat la circulat).
Traficul de kkt din acest oras este rezultatul letargiei si nesimtirii in care se scalda aia care trebuie sa faca ceva in sensul asta: adica militia. Care militie nu face nimic. Nu-ti inchipui ca prin alte tari mai moțate, aia sint usa de biserica, doar ca stiu de frica amenzilor. Altfel circulau la fel ca noi. Cel mai bun exemplu e romanu care iese cu masina in strainatate, e cel mai disciplinat sofer. Ca e kkt de frica amenzilor si a faptului ca s-ar putea inclusiv sa ramana fara masina.
Mai e vina administratiei care nu modernizeaza transportul in comun. Care este o mizerie in proportie de 90%. Eu de ex fac intre 45 min (dimineata fara trafic) si peste o ora (pe la ora 17), pe 7 km, cu tramvaiu (am tramvai direct, de acasa la munca). Un drum pe care-l fac cu masina in max 20-30 min si cu motoru in max 15-20 min, indiferent de trafic sau ora. De ce fac atat cu tramvaiu? Ptr ca kktu ala de tramvai merge cu max 15-20 km la ora ca altfel sare-n mortii lui de pe sine. Ca mwietii astia n-au reusit sa intretina-modernizeze, ce-a facut nea nicu. Plus ca niciodata nu vin la timp draciile astea de autobuze trolee tramvaie. Iar metroul nu acopera tot bucurestiul.
Asa ca hai sa nu ne mai injuram intre noi, spre bucuria astora din administratie. Hai sa-i mwim p-astia, ptr ca nu fac nimic.
Blackskull(Citează)
07/12/2023 la 10:51 AM
Da, in ianuarie este posibil sa fie lansat un ETF Bitcoin in SUA. In plus, in cateva luni urmeaza halvingul, adica se injumatateste recompensa primita de mineri pt BTC.
Scorpy(Citează)
07/12/2023 la 1:19 PM
Halvingu ala tot vine de pe vremea cand era bitcoinu 60k. E acelasi sau e urmatorul?
Sorin(Citează)
08/12/2023 la 10:49 AM
Halving-ul ala de care spui tu a avut loc de mai multe ori pana acum. Si nu se refera la valoarea unui bitcoin, ci la cantitatea de bitcoini pe care o primesc minerii pentru fiecare bloc.
Andrei G(Citează)
07/12/2023 la 1:35 PM
sunt curios ce lege urmeaza dupa ce lumea care apreaciaza “mai putine dube pe banda 1” o sa constate “prea multa galagie sub fereastra la ora la care dorm noptea :)
john2381(Citează)
08/12/2023 la 10:53 AM
Eu sunt curios cum de nu-si da nimeni seama ca aprovizionarea noapte inseamna inchiderea multor magazine mici, de coltul strazii. Acolo proprietarii nu isi pre permit sa angajeze un om suplimentar care sa vina noapte de noapte sa primeasca marfa.
Mai este de urmarit si care va fi impactul asupra magazinelor de tip en-gros. Oare vor fi multi proprietari de afaceri dispusi sa cumpere in timpul zilei marfa si sa o lase in dube/masini pana la miezul noptii cand vor avea dreptul sa o mute in magazine/restaurante?
Andrei G(Citează)