►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Lumea roboților: digitalizarea și AI-ul fac prețurile dinamice și de obicei în defavoarea clientului
Știri din România:
Cele mai importante știri:
Altele:
« Lumea roboților: digitalizarea și AI-ul fac prețurile dinamice și de obicei în defavoarea clientului
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
19 comentarii
29/09/2023 la 7:41 AM
Daca nevasta-mea ar spune traznaile alea, dea dracii de n-as muri de rusine. Nu stiu ce as face sincer mai departe, da’ sigur as evita lumea cat mai mult. In timp ce moisescu e zen, n-are nici o treaba, apare peste tot. Tre sa ai stomac tare ptr asta.
Blackskull(Citează)
29/09/2023 la 8:42 AM
Sau sa fii cuck.
Andrei(Citează)
29/09/2023 la 8:08 AM
Degeaba are eMag 40 000 de vânzători in marketplace daca majoritatea nu sunt serioși. Am comandat un produs din marketplace, nici nu a clipit ăla. Necum să îmi confirme data livrării sau măcar că a primit comanda. Anulat și refacut comanda ieri la eMag. Azi se livrează produsul.
Ghici de la cine o sa cumpăr in continuare. 😉
IonP(Citează)
29/09/2023 la 8:48 AM
E totusi anvantajul ca iti da banii inapoi aproape instant emagul, daca ala nu mai are produsul pe stoc.
Andrei(Citează)
29/09/2023 la 9:28 AM
Eu n-am avut probleme cu nici un vendor extern desi am comandat diverse prostii, la greu.
Cel mai mult dureaza la cei care n-au sediul in RO, dar deobicei scrie la estimarea transportului cat dureaza; poate asta ai patit si tu.
Pyro(Citează)
29/09/2023 la 10:47 AM
S-a umplut marketplace-ul de firme dubioase cu sediul in China. Am cumparat din greseala (n-am sesizat ca era doar livrat de Emag, nu vandut de Emag) de la o firma de asta chinezeasca un card de memorie Sandisk, livrat din depozitul emag, si a fost un card contrafacut.
De la suportul emag (chat, fmm cui a avut ideea asta), imi zicea sa contactez vanzatorul. La datele de contact ale vanzatorului erau datele de contact generale ale Emag, cu telefon care nu mai functiona.
Am mai observat niste preturi bomba la parteneri marketeplace, cu 50% poate mai mari decat la alte magazine, gen Altex.
Deci Marketplace sucks big time, evit pe cat posibil sa cumpar de la parteneri. Sunt f mari sanse sa-ti iei teapa ori la pret, ori la produs.
corny(Citează)
29/09/2023 la 2:20 PM
Am luat prima teapa de pe marketplace, vanzator un Gmbh, nu avea review-uri cand am comandat, nu iesea in evidenta cu preturi suspect de mici, era singurul care avea o anumita marime la un model de Nike, asa ca am comandat desi termenul de livrare era peste 2 saptamani, am zis ca e din Germania, sa fiu intelegator. In tot timpul asta nu a aparut nici un numar de tracking, nu am primit nici un mesaj, in ultima zi cand trebuia sa ajunga produsul comanda a aparut “livrata” la data comenzii. Intre timp aparusera zeci de review-uri de o stea pentru nelivrare sau livrat altceva decat s-a comandat. Am facut reclamatie, s-a anulat comanda, cu banii inca nu e clar pentru ca era cu wallet si suma apare inca de plata dupa o saptamana, asa ca am facut o noua sesizare.
alunelu(Citează)
29/09/2023 la 9:07 AM
Sunt unul din vanzatorii de pe emag si pot sa va spun ca sunt niste nesimtiti. Au posibilitatea ca orice magazin sa se asocieze la produsele tale daca sunt produse asemanatoare. Si eu fac sedinta foto de produs, fac descriere super ok si cand clientul apasa Cumpara ii vine alt produs, de la alt vanzator, desi el era pe “pagina mea”. Am reclamat de o gramada de ori – am brandul inregistrat la OSIM, iar pe ei tot nu ii intereseaza. Asta este o problema foarte grava si care pare ca nu are rezolvare.
Silviu(Citează)
29/09/2023 la 9:27 AM
Și sistemul de recomandări e stupid. Eu caut HDD de 6TB, sau de 8. Îmi vine e-mail de la eMag cu recomandari de produse aiuristice, capacități de 1-2 TB. Când eu căutasem cu totul altceva, cum naiba sa ii recomanzi clientului un produs diferit și inutil pentru el???
IonP(Citează)
29/09/2023 la 9:34 AM
Pe emag ii intereseaza un singur lucru: sa faca bani. Ca face bani din comisionul incasat de la tine sau de la alt vanzator este absolut irelevant. Vanzatorul a trimis alt produs decat cel din poza? Clientul il da inapoi dar emag si-au incasat oricum comisionul, nu mai e problema lor. Sursa: lucrez la ceva firma de vinde prin marketplace si eu am legatura directa cu ei.
Dorin(Citează)
29/09/2023 la 11:18 AM
Si ce e mai prost e ca amesteca si review-urile, asa ca cei care isi vor lua teapa cu ceilalti selleri vor da review negativ la produsul tau.
Sorin(Citează)
29/09/2023 la 1:47 PM
Asta mi se pare cea mai mare problema, cu review-urile amestecate.
Andrei G(Citează)
29/09/2023 la 2:27 PM
La fel cel cu produse “promovate”. Filtrez un brand, imi apare in lista cu totul altceva, si nu unul din 100, ci un sfert din rezultate sunt prostii. Sau caut ceva si imi apare de 2 ori acelasi produs, unul langa altul, o data organic si o data “promovat”.
alunelu(Citează)
29/09/2023 la 10:49 AM
Si eu vand prin emag si iti pot spune ca daca clientul face retur, EMAG iti da comisionul inapoi.
marius(Citează)
29/09/2023 la 11:15 AM
De ce e asta o stire relevanta? :| “Huawei a vândut peste 1000 de ceasuri GT4 în 10 zile.”
Ciprian(Citează)
29/09/2023 la 11:39 AM
Uiți de unde vine banul???
GuestStar(Citează)
29/09/2023 la 12:16 PM
Mda, nu imi e rusine nici cu magazinele de pe emag. Nu o data am comandat produse care nu au ajuns niciodata, fara nici un fel de explicatii, zicea ca sunt la curier, ca se livreaza maine si..s-au evaporat. Banii i-am primi inapoi dar timpul pierdut aiurea nu il da nimeni inapoi. Ca stai acasa degeaba sa vina pachetul
Add01(Citează)
29/09/2023 la 10:15 PM
Mda, eu am cred, sute de comenzi pe Emag și cred ca am avut 2 probleme cu livrări neconforme, dar s au rezolvat repede și ok. Comenzi care nu au ajuns niciodată și alte probleme de genul nu am avut niciodată.
Marius(Citează)
01/10/2023 la 9:56 AM
Nici de data asta n-au băgat un NPU în design.
Alx MAX(Citează)