un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Am văzut un exemplu de Facebook Shopping în feed

11 Oct 2022  ·

TEHNOLOGIE  ·

5 comentarii

Am văzut chestia de mai jos pe Facebook. Este pusă de Altex și folosește funcțiile de shopping din Facebook.

Este ca o fotografie, dar anumite zone sunt “tag-uri” către produse din site-ul Altex. Ceva n-a mers bine în fotografie, de fapt. Doar scaunul se potrivește perfect cu tag-ul și link-ul de cumpărare. Alte două produse sunt “pe poză”, dar nu apar în ea.

N-am mai văzut însă treaba asta până acum pe Facebook. Mi se pare utilă pentru magazine online. Poți da astfel tag fiecărui element de vestimentație de pe un model. Poți da tag fiecărei componente dintr-un desktop PC.

    5 comentarii

  1. Este de mult timp aceasta functie :)

      (Citează)

  2. E veche rau.. :) Are cel putin 2 ani functia aia.
    Au aduagat smart campain ca si noutati la fbads. S-au luat dupa google :)

      (Citează)

  3. S-a bagat chestia asta de cativa ani.
    Partea amuzanta – niciodata n-a mers cum trebuie.

      (Citează)

  4. (Foarte) mulți români nici acum nu înțeleg că pe facebook trebuie să dea UN CLICK pentru a citi o știre, a vedea detalii despre ceva etc. D-apoi s-o priceapă pe asta cu tagul pe produse… deja e SF ;)

      (Citează)

  5. Cred ca e dinainte de pandemie, e si pe instagram intr-o varianta mai simpla in care fiecare poza schimba descrierea si duce la alt produs.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus