un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Știrile zilei despre tehnologie – 19 octombrie 2022

19 Oct 2022  ·

ȘTIRI  ·

7 comentarii

Pe lângă: cafenelele 5 To Go intră pe Top 10 în cele mai mari lanțuri de cafenele din Europa.

Noul iPad 10: peak stupidity.

    7 comentarii

  1. S-o fi plictisit ala de cat se prostitua nevasta’sa pe Twitch. Sau nu s-au inteles la bani.

      (Citează)

  2. Mi se pare ciudata insistenta Google de a te forta sa treci pe Youtube Premium, in conditiile in care principala lor sursa de venit este in continuare publicitatea.
    Singura explicatie este ca pe termen lung ar vrea sa treaca toata lumea pe Premium si apoi sa adauge in continuare diverse reclame.

      (Citează)

    • Per utilizator, reclamele sunt un venit variabil si nesigur, in timp ce abonamentul e un venit fix. Daca dai 5 dolari pe luna poti sa nici nu deschizi youtube, le faci o mica economie la costurile cu serverele. In schimb ca sa “produci” 5 dolari din reclame trebuie sa te uiti mult si/sau sa dai click pe reclame.

        (Citează)

    • Nu e chiar asa greu de inteles.
      Banii pe care ii face Google din publicitate pe milionul de views sunt foarte putini. Cei $10 pe care ii platesti pentru o luna de YT Premium sunt probabil echivalenti cu mai bine de un an in care te-ai uita la continut ad supported.

        (Citează)

    • N-aș zice. La fel cum Youtuberii primesc mai mult de la o persoană cu Premium decât de la una fără Premium, probabil și Youtube încasează mai mult de la o persoană cu abonament decât de la una ce se uită la reclame. Plus dorința generală de a renunța la reclame personalizate, evidențiată prin Apple ATT. Un advertiser va plăti mai puțin dacă nu poate “target-a” utilizatorii. Pentru că reclama lui nu va fi la fel de eficientă. Așa că dorința Google de a avea cât mai mulți abonați Premium pare una destul de logică în contextul ăsta

        (Citează)

    • As zice ca au inceput sa oboseasca si ei, dupa cum au inceput sa oboseasca si toti ceilalti, adica cei care cumpara reclama la ei sau cei care ar trebuie sa actioneze cumva cand vad o reclama.

      Modelul a devenit brutal, obositor, prea putin eficient. O parere de doi bani: cred ca singurul tip de reclama vanduta de Google cu oarecare eficienta, care nu poate fi evitat si/sau ignorat, e cel de la inceputurile lor. Adica link-urile sponzorizate insurubate direct in motorul de cautare. Restul sunt doar ca un bazait de musca. Te enerveaza un pic, dar ti-e prea lene sa te pui cu musca, ca e zglobie si revine mereu. O ignori si iti vezi de treburile tale.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus