un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Mega Image încă își tratează clienții ca pe niște hoți

14 Jul 2022  ·

GÂNDURI  ·

57 comentarii

Veți spune: huh, Radu, la care dintre diversele moduri în care face Mega Image asta te referi acum? Mă refer la cântarele de securitate de la casele self-service, unde Mega Image presupune că sigur ai venit să furi produse și deci totul trebuie cântărit cu mare atenție. OK, poate exagerez un pic, dar cântarele acelea sunt moartea pasiunii.

Nu mai intru prea des la Mega Image-ul de la Șincai de când cu Freshful, dar uneori mai apar și nevoi urgente. Și acolo eu merg întotdeauna la casele self-service, care sunt mai mereu goale.

Problema este că Mega Image este printre ultimele magazine din România cu case self-service cu cântar de securitate. Adică, pentru cei ce nu știu ce înseamnă asta, imediat ce îți taxezi un produs, trebuie să-l pun pe un cântar foarte sensibil. Computerul verifică în baza de date dacă produsul scanat chiar are greutatea egală cu ce ai pus pe cântar.

Cântarul acela este destul de sensibil, simte chiar și o sacoșă goală pusă pe el.

Problema este că procedura este foarte greoaie, trebuie să pui fiecare produs scanat pe cântar și să aștepți cam o secundă să fie recunoscut. Dacă le pui direct într-o sacoșă pe cântar și mai umbli prin ea, încep să sune alarme pentru că ai ridicat ceva de pe cântar și software-ul îți cere să pui produsul la loc sau cheamă un supervizor.

Și mai deranjant este că acest sistem este incompatibil cu modul în care oamenii fac cumpărăturile la Mega Image. De exemplu, eu iau mai multe tipuri de chifle sau pâini și le pun pe toate într-o singură pungă mare de hârtie. Bănuiesc că faceți la fel.

Ei bine, la cântar taxezi primul tip de chiflă, alegi o bucată și… trebuie să o pui pe cântar. Problema este că tu o ai într-o pungă alături de alte pâini încă netaxate. Doar nu vei scoate acea chiflă din pungă și o vei pune direct pe metalul cântarului, nu?

Așa că ai de ales. Împachetezi absolut fiecare tip de chiflă/pâine într-o pungă separată, ceea ce pare risipă de hârtie, sau chemi un supervizor, ceea ce consumă 2 minute, sau te duci din start la o casă normală, unde angajatul aruncă o privire antrenată în pungă și taxează totul.

Și problema asta se întâmplă cu multe alte produse. Zilele trecute am cumpărat două iaurturi mici. Am uitat să bifez de la început că sunt două. L-am scanat pe primul, a trebuit să-l pun pe cântar… dar era atașat de al doilea borcănel. Greutatea n-a fost recunoscută. Nu-l putea scana și pe al doilea până nu-l cântăream corect pe primul. Nu există o metodă simplă de a bifa “+1” după aceea.

Am chemat supervizorul, care mi-a separat iaurturile și le-a taxat și cântărit pe rând. Asta m-a enervat din nou. Două iaurturi legate între ele au o rigiditate suplimentară la transport în sacoșă, pe când două borcane individuale se pot strivi rapid. Este o problemă clasică menționată în toate cercetările legate despre stivuirea iaurturilor.

 

Anyway, cântarul acela de securitate este stupid. Este făcut pentru ca magazinul să verifice că nu furi câte un iaurt sau câte o chiflă, asta deși supervizorul caselor self-service stă oricum la un metru de tine în timp ce taxezi produsele.

Ești Mega Image, ai o mie de magazine în România, dar te temi că acei puțini oameni care merg pe liniile self-service nu taxează corect chiflele și croissantele? Cât de mare poate să fie pierderea, mai ales cu supraveghere constantă acolo? Mie mi se pare ridicol să transferi clientului povara unui sistem de securitate prost gândit, în loc să o suporte magazinul ca mulțumire că-ți faci cumpărăturile acolo.

Alții au ințeles asta. Carrefour, Auchan și Cora nu au cântar de securitate. Despre Lidl nu știu, am văzut un singur magazin de-al lor cu self-service. La Carrefour, însă, nici măcar nu se uită cineva la ce taxezi pe acolo, este un supraveghetor la multe case, clienții încarcă singuri coșuri mari de cumpărături și trec mai departe. De multe ori la Carrefour eu nici nu le mai scot din coș, ci le scanez acolo pe poziție, cu scannerul-pistol, că le iau tacticos la rând. Nu s-a plâns nici un supraveghetor de asta.

Poate că unii fură la cântar, poate că unii uită să scaneze anumite produse, poate că “uită”. Este o pierdere acceptată pentru ei. Sunt sigur că aceste magazine aruncă zilnic mai multe produse expirate sau lovite decât îi fură lumea cu chifle la lipsa unui cântar de securitate.

Say no to cântar de securitate!

    57 comentarii

  1. Kaufland mai foloseste cantarul ala de securitate si de asta nu mai folosesc self check la ei.
    Dar la Carrefour e mult mai simplu sa folosesc aplicatia si scanez produsele cu telefonul in timp ce le adaug in cos, mi se pare mai rapid

      (Citează)

  2. Asa e si la cora si la lidl. In tara in care oamenii fura pana și hârtia igienica de la toaletele publice faci tot ce poți să eviti. Self check exista doar la mega alea mari, la francizele mici de cartier n-ai sa vezi. Mega din tineretului e chiar mișto. Cred ca ești tu prea sensibil. Gamdestete6ca nu toți cumpărătorii sunt ca tine. Nici corecți ca tine si nici grăbiți incat sa uite sa bifeze 2 iaurtele in loc de unul. Avem imagini de la JWST dar ne creierim si ne consumam de la nimicuri. Am trecut si eu prin faza cu cantarul, exista rezolvări.

      (Citează)

  3. tedi:
    Kaufland mai foloseste cantarul ala de securitate si de asta nu mai folosesc self check la ei.
    Dar la Carrefour e mult mai simplu sa folosesc aplicatia si scanez produsele cu telefonul in timpce le adaug in cos, mi se pare mai rapid

    Si la Kaufland poti sa faci la fel iar la casa self doar scanezi codul pt plata

      (Citează)

    • Nu in toate orașele.
      În Baia Mare nu am văzut să funcționeze inca

        (Citează)

    • Tot americanu si englezu se lauda cum au mai facut ei un shop lifting din cand in cand, numai la noi zici ca furi din ofranda catre zei.

        (Citează)

    • Si pui ptodusele pe cantarul de securitate. La fel e si la Lidl. Rezulta ca multi ne cred hoti. Interesant este ca oamenii sunt la fel peste tot. Sa nu credeti ca in strainatate sunt toti corecti. Nici pe departe.

        (Citează)

  4. Coco:
    Asa e si la cora si la lidl. In tara in care oamenii fura pana și hârtia igienica de la toaletele publice faci tot ce poți să eviti. Self check exista doar la mega alea mari, la francizele mici de cartier n-ai sa vezi. Mega din tineretului e chiar mișto. Cred ca ești tu prea sensibil. Gamdestete6ca nu toți cumpărătorii sunt ca tine. Nici corecți ca tine si nici grăbiți incat sa uite sa bifeze 2 iaurtele in loc de unul. Avem imagini de la JWST dar ne creierim si ne consumam de la nimicuri. Am trecut si eu prin faza cu cantarul, exista rezolvări.

    La inceput a fost reductio ad hitlerum. Apoi reductio ad salamus cu soia. Acum vad ca avansam la reductio ad telescopus.

      (Citează)

  5. Știi ce am făcut eu când am văzut asta? Nu am mai făcut cumpărături de la Mega. :) E dreptul lor să complice sau să simplifice experiența din magazin, și al meu să aleg unde îmi cheltui banii.

      (Citează)

  6. La Lidl functioneaza destul de bine cantarul, dar teoretic trebuie sa ai maxim 15 produse in cos ca sa il folosesti. Daca se aglomereaza devine destul de dificil sa cantareasca si incepe sa dea rateuri. Mai prost este daca ai luat ceva cu alcool, trebuie sa astepti sa vina un angajat care sa deblocheze plata. Iar daca angajatii sunt ocupati, trebuie sa astepti dupa ei si cam dispare ideea de a folosi cantarul ca sa eviti aglomeratia.

      (Citează)

  7. Kaufland și lidl au cantare. Uneori se blochează degeaba și durează pana vine cineva. Dacă iei produse la bax trebuie scoase individual.

      (Citează)

    • poti sa nu scoti si sa chemi un angajat sa te ajute….ideea e ca nu ar trebui sa mergi la casa self service daca cumperi cu baxul…ei incurajeaza sa folosesti aceste case doar atunci cand ai maruntisuri…la kaufland este si precizat maxim 10 produse…ma scoate din sarite sa astept dupa oameni cu cosuri cu varf…..

        (Citează)

    • @Dan, nu este vina clientilor aici, este vina magazinului. Daca vrei ca un client sa nu depaseasca limita de produse, atunci faci sistemul de asa natura incat dupa X produse sa te oblige sa platesti. Si daca mai ai altele, sa fie nevoie de un alt bon.

      PS: eu nu am vazut limita aia la Kaufland, dar te cred pe cuvant.

        (Citează)

    • La Lidl ai optiunea sa selectezi un bax intreg, de ex 6 sticle de cola.

        (Citează)

  8. E ușor să gândești așa pe banii lor. :))

      (Citează)

  9. La Carrefour mi se pare cea mai buna varianta pentru ca poti scana totul in magazin, cu telefonul, iar la sfarsit scanezi un singur cod fara sa mai scoti produsele din cos.

    O alta varianta si mai interesanta ar fi cea de la Decathlon, cu RFID. Acolo poti pune toate produsele in cosul de la casa si le scaneaza simultan. Cel putin teoretic pentru ca inclusiv casierii le pun unul cate unul. Pare insa o idee buna si ar fi cea mai eficienta solutie.

      (Citează)

  10. Am mers la cumparaturi in diferite intervale orare, in diferite magazine si niciodata nu era coada atat de mare incat sa simt nevoia de case selfservice. Adica n-am stat mai mult de 5 min pe nicaieri. Exceptand perioada sarbatorilor cand e moarte peste tot.
    Nu mai fiț piczde plangacioase.
    Legat strict de faza cu cantaru la selfservice in megaimage sau la altii cu sistem similar, da este stupid sa cantaresti fiecare produs dupa scanare. Da’ e alegerea lor. Din moment ce nu renunta la ea inseamna ca functioneaza.

      (Citează)

    • Daca trollezi, ignora mesajul urmator
      Altfel… De ce esti prost si privesti totul printr-un binoclu invers? TU nu ai avut niciodata o problema cu asteptarea (reduci totul la experientele tale) dar TOTI ceilalti sunt niste plangaciosi (generalizezi)
      Qed, esti un prost

        (Citează)

    • Văleu dude, suparat mai esti. Relax. Serenity now.

        (Citează)

    • +1 pentru “Serenity now”.

        (Citează)

  11. Cel mai aiurea este la Cora, unde dacă cumperi prima data o punga de la ei cântarul se blochează direct.
    Singura problema pe care o am la MegaImage e atunci când cumpăr alcool sau produsele cu protecție antifurt.

      (Citează)

  12. La Lidl au cantar, dar nu exista problema de la patiserie, ai optiunea sa alegi exact ce ai in punga pe care urmeaza sa o pui, si el cantareste dupa. Ce ma enerveaza in continuare e ca la apa de exemplu au doar optiunea ori bax ori sticla individuala, eu iau 3 deobicei si nu pot scana 1 si sa mentionez ca is 3.

    La Carrefour cel mai bine folosesti aplicatia cand pui produsele in cos, ajungi la casa, generezi un cod de bare pe care il scanezi, platesti si ai plecat. In 2 ani, de 2 ori am fost verificat dupa ce am iesit. Odata probabil pentru ca era atat de gol magazinul incat agenta de paza se plictisea(era una noua, probabil nu stia ca in momente de astea se intalnesc toti intr-un loc si barfesc pe acolo). Si a doua oara a piuit poarta, aparent la salamul de sibiu trebuia dezactivata alarma. Bine, cu toate astea am ajuns cu o pijama acasa care inca avea sistemul de securitate pe ea, si nu a piuit nimic, noroc de youtube.

      (Citează)

  13. La kaufland am scapt de povara cantarului de securitate pentru ca folosesc aplicatia lor si scanez produsele direct iar la casa doar scanez codul qr si aia e. La inceputul aplicatiei, aproape mereu, la validarea qr codului, casa self cerea validarea unui angajat. M-a scos din sarite sistemul asta (le-am scris pe site/spus si angajatilor in magazin ca nu e practic deloc ca se pierde timp) dar pare ca au mai relaxat conditiile ca rar se mai intampla sa ceara validarea unui om. La lidl folosc self checkout mereu (sunt mereu libere aceste case). probleme apar de multe ori la produsele de panificatie care, ori nu sunt in baza de date self, ori pur si simplu se blocheaza cantaru din cauza lor. La lidl problema majora este bonul tiparit pe acea hartie albastra (imprimanta termica probabil), iar cand vrei sa iesi de la casele self trebuie scanat codul de pe bon. Aproape i am gasit “the sweet spot” sa pot scana acel bon, dar majoritatea oamenilor pierd minute bune la acest pas din cauza combinatiei de scanner si cod de bare de pe bon.
    La mega image m-am obisnuit cu casa self ce merge un pic mai greoi dar cantarul nu a dat fail pana acum (cumpar max cate 10 produse de la ei, fiind cel mai departe de casa fata de lidl si kaufland)

      (Citează)

  14. Cantarele masoara masa, si pentru un inginer sa nu stie ca produsele au masa, nu greutate, mi se pare cam grav ;)

    Lidl are cantar de securitate si verifica masa produsului scanat daca ii corespunde cu ce are in sistem. Si de ani de zile, ani!, au problema cu cheddar-urile, le scanez si nu le recunoaste pe unele pentru ca probabil au pe acelasi cod mai multe variante aged/vintage.

    Problema cea mai mare la Lidl este codul de bare printat pe bon, este foarte greu vizibil si senzorul are geamul murdar asa ca este destul de greu uneori de iesit.

      (Citează)

    • Asa credeam si eu despre senzorul de la Lidl, dar sunt singurii care il au montat prost si indicata pozitia la fel de prost.

      Trebuie sa intorci bonul in sensul acelor de ceasornic, in pozitie orizontala, nu tinut vertical cum iti indica senzorul.

        (Citează)

    • Imi pare rau, dar trebuie sa-ti raspund. Cantarele verifica GREUTATEA, nu masa. Un obiect are aceeasi masa si pe Pamant si pe Luna, dar greutati diferite. Acelasi cantar, folosit pe Pamant, va indica o citire diferita fata de atunci cand ar folosit pe Luna. De asemenea, acelasi cantar, indica o citire diferita la nivelul marii fata de cazul cand este folosit pe varful Everest (evident, daca are o anumita precizie), desi obiectul masurat este acelasi. Daca ar masura masa, ar trebui sa indice aceeasi citire.
      Cantarul masoara forta de greutate (G) asupra obiectului cantarit.

        (Citează)

    • Nu-i adevarat!
      Radu zice bine, un cantar măsoară greutatea
      Chiar daca iti arata masa in kg, face o conversie impartind rezultatul masuratorii la gravitatia pentru care este calibrat

        (Citează)

    • @gaelex, cu siguranta tu nu esti inginer. ai vrut sa fii spiritual si ai comis-o (din nou).
      Daca apesi pe cantar, cantitatea creste. Deci el masoara greutatea, nu masa.

        (Citează)

  15. Eu sunt multumit de aceste metode de vanzare. Am folosit cantar la lidl, la cora, la mega image etc si am fost multumita. Deci supararile pe care le ai vizavi de cantarul de la mega este ca esti tu prea sensibil ca barbat.

      (Citează)

  16. add:
    Tara in care sunt rfid-uri pe cascaval? Cred ca subestimezi cat se fura.

    Aaa, UK? Da …

      (Citează)

  17. Ai optiunea sa bifezi de la inceput 2 produse daca sunt identice. Iti pui si produsele de patiserie cate unul si gata. Problem solved. Fata de sistemul de la lidl asta merge parfum

      (Citează)

  18. Oh, vai! Înseamnă că nu ai fost in viața ta la un Kaufland, să vezi cum merg treburile acolo…să vezi acolo cantare sensibile…:)

      (Citează)

  19. La Auchan era (mai e inca?) cantar de securitate. La Cora si Carrefour nu mai stiu cum e ca nu am mai ajuns de mult.
    Casele self service inca sunt anti-user, dar e mai bine ca in alti ani.

      (Citează)

  20. Lidl-magazinul cu produse puse pe jos- are o imprimanta de bonuri (recivlata zic ei) si nu pote fi scanata la casele self check. Cantarul e idiot ca si la fratele Kaufland.
    O singura intrare e teapa ramasa din pandemie.

      (Citează)

  21. I agree. Fac cumpărături la mega, dar nu ma mai duc niciodata la casele self. Mai bine stau la coada.

      (Citează)

  22. Cand ai mai multe produse, alegi produse la bucata si adaugi mai multe iaurturi, de exemplu.
    Pe mine casele self-service ma ajuta si la mega image, si la lidl, si la carrefour sa nu mai pierd timp asteptand la casa.

      (Citează)

  23. Sistemul de self service de la Mega e cel mai greoi si prost gândit. Și la Lidl îți cântărește produsele, dar se blochează mult mai puțin și merge in general ceva mai repede.

    In, plus la Mega te trece obligatoriu prin interfața care te întreabă de cardul mega, apoi dacă vrei să faci o plată parțială (?), și nu mai știu ce. Trebuie să treci prin vreo trei interfețe până să poți să plătești. Și se blochează inevitabil la fructe și legume. Acum câteva săptămâni 3 din 4 case self service la mega erau blocate și ultima se bloca la fiecare produs scanat. Așa am aflat că sitemul e construit pe un Windows 7.

      (Citează)

  24. Radu, imi pare rau sa te anunt, dar Mega e doar la fel ca majoritatea.
    Adica Lidl, Kaufland si Cora au cantare la case. Cred ca si unele Auchan-uri.

    Cel putin pentru corectudine ar trebui modificat titlul articolului in “Majoritatea magazinelor cu case self-service isi trateaza clientii ca pe niste hoti”

      (Citează)

  25. Am gasit acum articolul din 31 ian 2020 in care dadeai de veste ca Mega a introdus case de marcat self service si ziceai ca le-ai folosit “cu mare eficienta”. :-)

    Mie mi s-au parut proaste inca de la inceput, nu doar pe baza experientei mele, ci pt ca am stat sa observ cate persoane au probleme (multe).

    Dupa mine, problema nu e ca Mega isi trateaza clientii ca pe niste hoti, ci dupa 2+ ani, cred ca le e clar si lor ca aceste case sunt proaste, dar na, probabil ii costa prea mult sa le schimbe.

      (Citează)

  26. pe mine m-a invatat supervizorul cum sa pun cantitati mai mare de 1, e foarte simplu

    vad ca sunt destui care stiu, din comentarii

      (Citează)

  27. sistemele astea cu cantar sunt absolut sinistre, cele din: kaufland, lidl, mega.

    eu refuz sa le folosesc, stau la casa cu om cat este nevoie, refuz sa folosesc un sistem greu de folosit si care ma pune la munca inutil.

      (Citează)

  28. Am si eu o nelamurire, legata de forma, nu de fond: cum se pronunta “… huh, Radu, la care dintre…”?
    Huh ala, cum se zice?

      (Citează)

  29. Sunt singurul care nu a avut niciodata probleme cu casele self de la mega ?

    Partea cu patiserie am rezolvato usor, nu mai iau in viata mea produse de patiserie de la niciun magazin dupa ce am vazut intr-un lidl un nene care isi umezise degetele in gura sa desfaca punga si pe urma a testat toate painile pana sa aleaga una … cu aceleasi degete. Si pe asta l-am vazut eu, cine stie cati ca el sunt in timpul zilei.

      (Citează)

    • Nici eu nu am avut probleme
      Este foarte intuitiv acel cântar
      Și rapid

      Sigur, dacă cumperi chifle, cornuri, prune, naut vărsat, salată, gogoși și le arunci in punga nu merge. Atunci când ai produse de genul ăsta stai la casele normale. Casele self sunt pentru cei care cumpără câteva produse la bucată, gata ambalate

        (Citează)

  30. Cum s-a mai scris: Carrefour are sistemul de self scan prin aplicatie si doar plata la case. Inteleg ca si Kaufland ar avea self scan in aplicatie. Pe partea de cantare la Kaufland merge aproape bine.
    Auchan din ce stiu nu au cantare de securitate (eu am fost in vreo 2 magazine in Bucuresti si acolo nu aveau, dar poate or fi in altele).
    Lidl a introdus si el timid case self service.
    Cora a reusit prin casele self scan sa mai rezolve din problema statului la coada cu orele chiar daca sunt 5 clienti in tot magazinul.
    Per total sunt inca o optiune, pe care clienti o pot folosi (daca pot). Cred ca magazinele care au case self service.

    Legat de furturi am inteles ca magazinele au bugetat partea asta de furturi o data cu introducerea caselor self service si procentul nu e neglijabil.

      (Citează)

  31. Nu cântărețe sunt problema. De cele mai multe ori oamenii nu știu sa le folosească. Da in Carrefour sistemele vechi nu au cantar dar încep sa implementeze si ei case cu cântar. Si daca as fi in locul lor as face la fel. E mult mai sigur pentru magazin.
    Mega, casele de la mega se misca in general încet durează cateva clipe pana cand isi dau seama ca ai pus produsul pe cântar.
    Lidl, se misca bine, rare ori e problemă cu ceva, in unele magazine au om care sta la casele alea dar e rar si daca ai ceva problema gen de verificare vârstă trebuie chemi pe cineva si sa aștepți.
    Kaufland, se mișcă ok rar sunt probleme.
    Auchan, folosește cel puțin 3 tipuri de case astea depinde la care nimerești.
    Cora, se misca ok dar nu am prea mare experiență cu ele.

    Și apropo si in străinătate au cântare casele astea, nu e ceva specific de România

      (Citează)

  32. In Irlanda si UK asa sunt toate si merg foarte bine, mai sunt erori da pana acum doar la self checkout am cumparat. Produsele varsate se vand la bucata si banuies ca au ceva mai multa marja la greutate astfel incat sa nu aibe probleme mereu cu scanatul.

    La cum se fura in Romanai unde cutia de ton are antifurt pe ea nici nu ma mira ca sunt mai sensibile.

      (Citează)

  33. Asa sunt aceste case prevazute … Nu are treaba cu mega sau alt magazin . Prin toate magazinele din UK sunt exact aceleasi case cu acelasi sistem de functionare

      (Citează)

  34. “Problema este că Mega Image este printre ultimele magazine din România cu case self-service cu cântar de securitate”

    Am râs.

    Lidl, Cora, Kaufland au. Și unele Auchan.
    Doar Carrefour nu are am impresia.

      (Citează)

  35. La tăți ni-i greu, dar nu la toți la fel :D

    Se fură grupa mare orice, oriunde… și voi vă lamentați că pun ăștia senzor la cântare. Dacă ăsta-i țara, cum e românul e și cântarul.

      (Citează)

  36. Andrei G:
    @Dan, nu este vina clientilor aici, este vina magazinului. Daca vrei ca un client sa nu depaseasca limita de produse, atunci faci sistemul de asa natura incat dupa X produse sa te oblige sa platesti. Si daca mai ai altele, sa fie nevoie de un alt bon.

    Adica Radu se supara ca a uitat sa bifeze x2buc inainte sa scaneze sau sa ia 2 pungi si tu vrei dupa 10 produse sa-l puna sa mai scoata un bon. Iese revolutie!

    Stimabililor, hadeti sa folosim cuiul unde trebuie cui, si surubul unde trebuie surub. Casele self-scan fac viata mai usoara daca sunt folosite cum trebuie. Mi se pare exagerat sa pun un magazin sa renunte la politici de securitate “ca si asa arunca produse”. Pai hai se luam fara sa platim, ca si asa se arunca cand expira.

    La Kaufland are optiune de x bucati inainte sa scanezi/pui pe cantar.

    Si da, din pacate la noi se fura, de asta retailerii de haine care la inceput puneau alarme de la 100 EUR in sus au inceput sa puna de la 10 RON in sus, si produsele mai scumpe au cate 2-3 alarme. Care costa.

      (Citează)

  37. La mega image la obor nu exista supervizor, nu a fost niciodata. Ceea ce inseamna ca daca ai o problema, astepti 5-10 minute (mai ales ca in general nu esti singurul care are). Din 4 case self service, una sau doua sunt mereu blocate fiindca unii au renuntat si si au lasat produsele acolo.

    Sistemul este pur si simplu ingrozitor, este o rusine, nu stiu cine i a pacalit.

    Ultima data, dupa ce am asteptat de mi a venit rau, a venit un papagal care imi sugera ca nu stiu eu sa umblu cu rahatul ala de cantar.

    Le am lasat produsele acolo si nu am mai calcat. Oricum magazinul de la obor e sub orice critica, e full mereu, dar se zgarcesc sa mai angajeze 2-3 oameni ca sa nu stea doar cu 1-2 case deschise.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus