un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

PC Garage a împlinit 16 ani

20 Oct 2021  ·

TEHNOLOGIE  ·

11 comentarii

Este ultima zi de oferte aniversare la PC Garage, apropo. Primiți periferice de gaming Asus în funcție de ce comandați de la PC Garage. Inclusiv mousepad-ul Asus este bunicel, am eu unul și stă bine prins pe masă, plat, alunecă ușor. La comenzi de peste 2.500 de lei, primiți căști Asus TUF H3 Gunmetal, care arată bine.

16 ani face magazinul. Mi se pare o viață de om în acest domeniu. O reușită, să ajungi la această vârstă în domeniul comerțului electronic, să treci cu bine prin etapele sale de creștere și ușoară maturizare. Sunt o mulțime de magazine care n-au ajuns aici sau care au rămas la etapa “firmă mică de apartament”, în timp ce PC Garage este de mulți ani în top 5 pe segmentul IT.

Nu știu care a fost secretul lor, că dacă ar fi simplu de știut, poate l-ar imita și alții. S-au dus bine pe verticală în domeniul gaming și gamers, uneori cu sute de repere în aceeași categorie de produse, au știut să-și țină clienții aproape, inclusiv printr-un forum unde oamenii se ajută între ei cu configurații și sfaturi. Au folosit YouTube din plin când creștea acest val. Eu apreciez și interfața magazinului. Nu-i cel mai modern site, dar măcar descrierea fiecărui produs începe cu garanția oferită, informație mai greu de găsit în alte părți.

Dacă ar redeschide și livrările din magazin, that would be great. Showroom-ul este aici lângă mine, îmi era mai simplu să ajung acolo decât să aștept curierul. Poate după pandemie.

    11 comentarii

  1. Din câte știu, au început să livreze și la easybox.
    Punctele forte: comunitatea MyGarage și filtrele pentru produsele de pe site. Cred că sunt cele mai ok filtre de pe un site eCommerce

      (Citează)

  2. Cei de la Garaj au fost hoti mari. Ce faceau ei cu garantiile, nu mai facea nimeni. Daca aveai nevoie de garantie la ceva cumparat de la ei, in 95% dintre cazuri iti gaseau ceva (inventat de ei, bineinteles) ca sa-ti anuleze garantia. Pe forumul lor erau tot feluri de cazuri bizare, cu oameni disperati ca nu li se acorda garantie sau retur. Multi dintre ei erau ajunsi la disperare, filmau defectele, le puneau pe Youtube ca dovada, dar degeaba. Imi amintesc de un caz al unui baiat care pur si simplu plangea intr-un clip, pentru ca ii refuzau garantia unei placi video foarte scumpe, desi el facuse filmari cu problema. Acum nu mai cunosc situatia, poate de cand au intrat sub umbrela emag le-au interzis acele practici, dar m-as mira sa fi disparut complet. Naravul nu piere.

      (Citează)

  3. Au o secțiune Wishlist în care primești recomandări de componente pentru un PC pe bucăți.

    Iar dacă vrei să îți cumperi un SSD, intri la PC Garage și dai sortare după top vânzări, și chiar dacă au vânzări mult sub eMAG, uneori produsele de top de la ei sunt mai OK decât de la eMAG. Îmi place mult funcția top vânzări PC Garage

      (Citează)

  4. Kopa_Kopan:
    Cei de la Garaj au fost hoti mari. Ce faceau ei cu garantiile, nu mai facea nimeni. Daca aveai nevoie de garantie la ceva cumparat de la ei, in 95% dintre cazuri iti gaseau ceva (inventat de ei, bineinteles) ca sa-ti anuleze garantia. Pe forumul lor erau tot feluri de cazuri bizare, cu oameni disperati ca nu li se acorda garantie sau retur. Multi dintre ei erau ajunsi la disperare, filmau defectele, le puneau pe Youtube ca dovada, dar degeaba. Imi amintesc de un caz al unui baiat care pur si simplu plangea intr-un clip, pentru ca ii refuzau garantia unei placi video foarte scumpe, desi el facuse filmari cu problema. Acum nu mai cunosc situatia, poate de cand au intrat sub umbrela emag le-au interzis acele practici, dar m-as mira sa fi disparut complet. Naravul nu piere.

    Foarte adevarat, ii cunosc de aproape 16 ani, mari probleme cu ei….
    Sa nu uitam backfriday urile fake cu articole platite si anulata comanda si primit banii dupa multe insistente.
    Era la un moment dat un monitor care garanta 0 pixeli defecti si se inlocuia de la unul singur defect, nu mai stiu modelul si m am certat cu ei in showroom pt ca am vrut sa il testeze. Avea un pixel mort si au incercat cu pachetul de tigari sa il deblocheze si s au suparat ca nu vreau sa il cumpar si vreau altul…..

      (Citează)

  5. Cătălin Tănase:
    Cum adică cu pachetul de țigări? :)

    Simplu, apesi cu suprafata pachetului pe display si exista sanse sa se deblocheze pixelul. Era pachet de tigari pt ca folia de plastic de pe el nu zgaria display ul monitorului. N-am testat niciodata.
    Exista la momentul respectiv pe youtube un asa zis tutorial si ei stiau de acest lucru…. pt cei batrani cred ca stiu ce zic

      (Citează)

  6. Mie mi-au gasit la o sursa moarta din cutie acum 8-9 ani ca a fost umblat in ea si desfacuta. Eticheta cu stickerul de garantie nu mai arata perfect dupa montarea in carcasa, era undeva pe fundul sursei, se frecase de metal.

    Nu si nu, ca se vede la suruburi ca a fost desfacuta, ca a fost lovita.

    OK, am luat alta de la eMAG si mi-am rezolvat problema. I-am cam evitat si tinut minte de atunci, nici n-am mai recomandat altora sa ia de acolo.

    Fyi umblatul intr-o sursa de PC poate fi fatal foarte usor, din cauza tensiunii si a curentului acumulat prin bobine, condensatori din ea.

      (Citează)

  7. Am avut si eu probleme la un moment dat cu o sursa cumparata de la ei. Nu mergea deloc….era “dead on arrival”.

    Am vorbit frumos cu ei si mi-au dat alta fara nici o problema.

    Au un site foarte bine pregatit si cu….cred eu…cele mai bune filtre pentru un site de IT.

    Singurul lucru care pot sa il reprosez….ar fi preturile. Incerc sa fac acum un al doilea desktop PC….si in comparatie cu altii au mereu cele mai mari preturi.

      (Citează)

  8. Eu am dat retur la un procesor box si mi-au zis ca-i stricat un pin la cooler si nu poate fi acceptat.
    In conditiile in care cooler-ul nu a fost scos din cutie si era cu pasta pe el.

    Peste niste ani, la urmatorul retur am fost direct in showroom si am stat pe langa ei la “teste” pana mi-au dat hartia cu ok.

      (Citează)

  9. Respect client = zero. Responsabilitate = zero. Am comandat online o masina de paine Panasonic pe care am scos-o din cutie cu o bucatica din capac sparta. Magazinul online nu si-a asumat nicio responsabilitate, spunandu-mi ca odata primit coletul, sunt responsabil de ceea ce este in el (nici macar nu l-au cerut sa vada exact felul in care era spartura si detalii importante). Returul mi-a fost refuzat, mi s-a livrat un produs spart – produs pe care nu l-as fi putut vedea decat odata scos din cutie. Produsul nu a fost ambalat suplimentar de ei, fiind trimis exact asa cum a iesit de pe poarta fabricii, cu o folie deasupra. Cutia avea un colt indoit, imposibil de vazut pe sub folia respectiva, iar ei mi-au solicitat poze cu folia data jos – lucru pe care nu-l poti face in fata curierului. Cert este ca se comporta execrabil cu clientii, cautandu-le vina, in loc sa abordeze problemele asa cum ar trebui s-o faca un comerciant online. Eu ii voi evita si nu ii pot recomanda.

    —- Asa arata review-ul meu pe Google pentru pcgarage. Tot incerc sa pun povestea asta aici, dar niciodata comentariile mele nu sunt publicate :D

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus