un blog de Radu Dumitru

Uitați-vă și pe canalul meu de YouTube.

Știri despre tehnologie – 30 martie 2021

30 Mar 2021  ·

ȘTIRI  ·

18 comentarii

Studiile CDC arată că o singură doză de Pfizer și Moderna are eficiență de 80%. Urcă la 90% după rapel.

România este la 1.000.000 de persoane vaccinate cu două doze și 960.000 vaccinate cu prima doză.

    18 comentarii

  1. Uau! chiar se vand telefoanele coreene in Coreea :)

      (Citează)

  2. februarie: romania are 1 mil vaccinati
    aprilie: romania are 1 mil vaccinati

      (Citează)

    • Februarie: 1 mil vaccinati cu prima doza
      Aprilie: 1 mil vaccinati cu ambele doze
      Vezi vreo diferenta?

        (Citează)

    • Da, din februarie practic s-a pus pe pauza vaccinarea in majoritatea centrelor, sa poata face si rapelurile.

        (Citează)

    • Februarie: Romania are 1 milion de vaccinati cu o doza
      Aprilie: Romania are 1 milion vaccinati cu ambele doze si inca un milion cu prima doza.
      Deci cate milioane?

        (Citează)

    • De fapt:
      februarie: 1 milion de vaccinați
      aprilie: cei 1 milion au fost vaccinați și cu a doua doză, plus alt milion vaccinat cu prima doză.

      Să fim serioși, stă bine față de alte țări din UE, unde este haos la vaccinare.

        (Citează)

  3. nu ai inteles nimic.

    Sorin:
    Februarie: Romania are 1 milion de vaccinati cu o doza
    Aprilie: Romania are 1 milion vaccinati cu ambele doze si inca un milion cu prima doza.
    Deci cate milioane?

      (Citează)

    • Desi ai explicat atat de clar

        (Citează)

    • @bogdan, este simplu daca te obosesti sa citesti:

      1 milion de cetateni vaccinati doar cu prima doza
      1 milion de cetateni vaccinati cu ambele doze

      In total s-au facut 3 milioane de doze.

        (Citează)

  4. Chestia aia cu Dacia Spring de profitpunctro e o jenă, nu poate fi numit articol. Imagini ale unor mașini cu număr de Franța și o filmare tristă în jurul unui Spring cu numere roșii de Argeș cică asta e Test Drive. O rușine de articol.

      (Citează)

    • Omul a condus mașina și ți-a spus cum este, ceea ce este o premieră bună pentru ei.
      Nu-i vina lui că unele mașini din grup aveau numere de Franța și altele de România. Nu m-ar mira să fie un grup care merge pentru test-drive în diverse țări.

      Mașinile cu numerele de Franța sunt fotografiate la sediul Dacia Renault din București, iar casa aia roșiatică din celelalte imagini este lângă Ploiești, la un restaurant-pensiune destul de luxos unde merg bine astfel de filmări.

        (Citează)

    • Radu, pe bune, tu faci drive test cu Spring pe ruta București – Ploiești și tot ce îmi arăți este mașina parcată în curte?! Credibil și profesionist, desigur. Nu.

      Măcar că mai lua pe cineva în mașină și filma cu telefonul 40 de secunde. Nu-mi spune că asta e filmare de TEST DRIVE! Care drive, că mașina era staționată?!

      Nu mai poți face, în anul 2021, articole de test drive cu mașini parcate, pe bune. Nu vreau să ofensez pe nimeni, sau poate că am eu impresia că profitpunctro este mai mult decât un blog.
      Nu am nici un motiv să te flatez pe tine (nu-mi câștig dreptul de a fi cititorul cuiva), dar la tine am citit și am văzut lucruri muuuuuult mai bine documentate.
      Rămân la părerea mea, o jenă de articol de testdrive. Dacă așa se fac testdrive acum, mai bine mă duc eu până la showroom. Dar nici nu mai citesc prostii de genul acesta.

        (Citează)

  5. Daca nu sta nineni pe langa Dacia Spring ai zice ca e de marimea unui Duster la cum sunt facute pozele. In pozele unde are oameni pe langa ea iti dai seama ca defapt are dimensiunile unui Matiz (glumesc, e un sandero cu facelift si baterie) cu suspensiile la maxim daca te uiti cat e distanta de la roata la caroserie, mult noroc sa iei curbe cu peste 50 la ora, asta daca merge cu mai mult de 50.

    Daca ai sub 1.7 m , undeva pe la 80kg si nu vrei sa iesi doar pe DN atunci merge altfel nu cred ca este o masina pentru mine, sunt multumit cu Toyota mea hibrida.

      (Citează)

    • pai de ce crezi ca tot piscotarii isi faceau poza langa masina stand in genunchi. hai fie, stand pup.

        (Citează)

    • @L!nuX, nu cred ca va fi o mare problema cu stabilitatea in curbe. In general masinile electrice, au bateria in partea de jos, in sasiu.
      Bateria fiind elementul cel mai greu, asta inseamna ca centrul de greutate este mai jos decat la o masina similara, dar cu motor cu ardere interna.

      Asa ca probabil masina asta va avea cam aceeasi stabilitate in viraje cu un Sandero.

        (Citează)

  6. Decizia de a participa la licitatia din Maghiaria cu o alta firma, nou infiintata, alta decat cea pe care avea operatiunile curente de GSM din tara. Ungurii si-au protejat interesele si au taiat din start access-ul de frica unor posibile tranzactii la gri sau schimbarea scopului initial al licitatiei. “Si-au protejat interesele nationale” … ceva ce statul roman n-ar face niciodata.

    Nu stiu daca asta inseamna bete in roate. Eventual ca si le-au pus singuri.

      (Citează)

  7. Ce zici tu de februarie era ca atunci fusesera vaccinati 1 milion de oameni (majoritatea cu o singura doza). Astazi sunt 1 milion cu prima doza si inca un milion cu 2 doze, in total 3 milioane de doze.

    bogdan:
    februarie: romania are 1 mil vaccinati
    aprilie: romania are 1 mil vaccinati

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus