un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Știri despre tehnologie – 13 mai 2020

13 May 2020  ·

ȘTIRI  ·

14 comentarii

Pe lângă:

    14 comentarii

  1. Revolut Junior suna interesant. Mai ales ca jr are un iPhone SE acum pot sa-i pun 50-100ron pe cardul lui sa plateasca la Mega (avea inrolat cardul meu BT dar il consideram un risc daca ii fura telefonul)

    Ce bine ca se repornesc zborurile in Europa. Eu astept cu interes sa anunte si Lufthansa acest lucru

      (Citează)

    • Am primit un newsletter, nu-l mai gasesc acum, dadeau 1 iunie pentru zborurile Lufthansa, plus Austrian, Swiss si Lot.
      Nu stiu daca vor relua toate zborurile deodata, probabil o vor lua treptat.

        (Citează)

    • Nu e nici un risc, cât timp nu se potrivește amprenta, nu poți face nici o plată oricum.

        (Citează)

  2. La cat au mai ajuns motoarele la dacia: 0.6 cmc ?

      (Citează)

    • aproape toti producatorii duc motoarele in directia aia, dupa care reusesc si sa faca motorul prost, cum a facut si grupul VAG, cred ca si Ford a avut probleme. si asa (aproape ) ajungi sa nu ai ce sa cumperi.

      foarte greu am gasit o masina cu motor aspirat si capacitate peste 1.6 sau 1.8.

        (Citează)

  3. Doar Note20+ ar putea avea ecran de 120 Hz.

    Nu mai e Multumim capitane evidenta?

      (Citează)

  4. Teniescu:
    aproape toti producatorii duc motoarele in directia aia, dupa care reusesc si sa faca motorul prost, cum a facut si grupul VAG, cred ca si Ford a avut probleme. si asa (aproape ) ajungi sa nu ai ce sa cumperi.

    foarte greu am gasit o masina cu motor aspirat si capacitate peste 1.6 sau 1.8.

    adica Toyota, Mazda sau Suzuki

      (Citează)

    • sa nu uitam de Honda si Subaru :)
      dar cam asta e zona “safe” de benzina + fiabilitate, poate fara sa intram in zona de lux.

      oricum, modelul asta de impozitare + RCA nu ne ajuta cu nimic. la 2.0 aspirat am impozit + tot mai scump decat la 1.8 TSI / TFSI, care are si 50-60 CP in plus fata de al meu, plus ca 1.8 remapat sare de 200 CP fara sa stie nimeni. :) dar prefer sa platesc impozit si nu turbine.

        (Citează)

  5. Din pozele cu Sandero mi-a atras atentia un indicator cu Sibiel.
    Cautat pe Google maps si placut surprins. Superba locatie.

      (Citează)

  6. Teniescu: Sibiel.

    Teniescu:
    sa nu uitam de Honda si Subaru :)
    dar cam asta e zona “safe” de benzina + fiabilitate, poate fara sa intram in zona de lux.

    oricum, modelul asta de impozitare + RCA nu ne ajuta cu nimic. la 2.0 aspirat am impozit + tot mai scump decat la 1.8 TSI / TFSI, care are si 50-60 CP in plus fata de al meu, plus ca 1.8 remapat sare de 200 CP fara sa stie nimeni. :) dar prefer sa platesc impozit si nu turbine.

    asa este! Honda Accord este modelul cel mai versatil de tunat si modificat

    iar daca ar fi sa le clasificam cat de cat, avem asa:
    – clasa super lux : Lexus;
    – clasa fiabilitate si consum redus : Toyota;
    – clasa fiabilitate si materiale mai placute la atingere/mai aratoase la exterior : Mazda;
    – clasa sportivitate si tractiune integrala autentica : Subaru;
    – clasa fiabilitate si modare: Honda;

    dar nah..romanul cumpara pretul masinii si statutul, asa ca mai greu sa ii convingi pe romani de fiabilitate la japoneze cand el stie doar un singur lucru : VAG si doar VAG!

      (Citează)

    • Honda nu mai au motoare aspirate pe benzina din 2014.
      Acuma au doar 2 motoare, de 1l si 1.5 litri ambele turbo.
      Cele de 1.5 au avut, inca au, probleme cu bezina care intra in antigel, frumos.

      Toyota, incepand in 2015, in europa vand doar hibride, de 1.8 2.5 sau 3.5litri.
      La toyota nu-mi plac cutiile lor cvt/ecvt

      Mazda are motoare de 2l benzina, alea cu skyactiv g, x.

      De vag, ford, opel nici sa n-aud, la coasta de est, in fiecare video reconstruiesc un cate un tsi.

        (Citează)

  7. Teniescu:
    sa nu uitam de Honda si Subaru :)
    dar cam asta e zona “safe” de benzina + fiabilitate, poate fara sa intram in zona de lux.

    oricum, modelul asta de impozitare + RCA nu ne ajuta cu nimic. la 2.0 aspirat am impozit + tot mai scump decat la 1.8 TSI / TFSI, care are si 50-60 CP in plus fata de al meu, plus ca 1.8 remapat sare de 200 CP fara sa stie nimeni. :) dar prefer sa platesc impozit si nu turbine.

    Honda inca mai merge pe 1.8-2.0 aspirat, e de luat acum, pana nu ne cheama Greta la noi ordine :) Nu stiu ce am cu turbo, am mers pe un A3 1.4 TFSI cu DSG si tragea misto, liniar, da’ parca altfel e sentimentul de aspirat cu cilindree mai mare pe manuala. Oi fi eu batran.

      (Citează)

    • merge, da’ Honda 2.0 il gasesti rar, SH cel putin, nu stiu de nou. si 1.8 e deja foarte aproape de limita superioara, il poti duce maxim la un 150 CP si gata. zic din soft doar. si aia ~140 default nu imi plac la drumurile astea cu diferente mari de nivel, la campie te descurci altcumva poate cu asa ceva.

      am tot vazut 1.4 TFSI / TSI astea pe orice dimensiune de masina, l-am eliminat din filtre, nici nu vreau sa le vad. :)

      momentan caut sa vad unde imi pot face remapare la Mazda, sa o duc inspre 170-175 CP, fara sa fac un drum pana la Bucuresti sau Brasov, ca la cate restrictii avem nu pot planui nimic din timp pe o perioada mai lunga.

        (Citează)

  8. Ce mizerabil conduce cel cu Sandero SB-600-PROBE. Depasire pe trecerea de pietoni.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus