un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Reclame despre tehnologie la Super Bowl 2020

4 Feb 2020  ·

TEHNOLOGIE  ·

21 comentarii

Google a avut una emoționantă despre Assistant. Cam toți încearcă să stârnească emoție la Super Bowl și din acest motiv personajele sunt mai mereu pompieri, veterani, bătrâni șamd.

Verizon 5G este cu de toate: pompieri, militari, polițiști, oameni salvând alți oameni, exact ceea ce spuneam mai sus

Hummer Electric n-a arătat de fapt nimic. Mașina se zvonește că va avea 1000 CP și s-ar putea să fure o mare parte din piața Cybertruck-ului Tesla.

T-Mobile 5G l-a avut pe Anthony Anderson.

YouTube a avut o reclamă cu un veteran are învață de acolo să joace fotbal american de pe YouTube. Înțeleg că este bazată pe personaje reale, deci bravo lor. Mai jos vedeți clipul complet, nu reclama scurtă de la SB, clip care explică mult mai bine ce s-a întâmplat.

Amazon a avut o reclamă amuzantă pentru Alexa. În cea de anul acesta a jucat Ellen DeGeneres și soția ei, Portia De Rossi. E bună, poate cea mai amuzantă din această listă, dar cea de anul trecut mi s-a părut mai amuzantă.

Audi e-Tron a avut o reclamă cu Maise Williams, Arya din GoT, cântând melodia din Frozen la volanul unei mașini electrice. Nu mi s-a părut cine știe ce. Au băgat un personaj cunoscut pentru a atrage atenția asupra ei, dar în rest nu zice nimic.

Porsche a avut o reclamă la Taycan.

Facebook a avut o reclamă la zona de grupuri. Insistă de multe luni pe secțiunea de Groups în diverse reclame stradale, iar reclama de la Super Bowl mi s-a părut reușită pentru că arată cât de multe grupuri legate de pietre, munți și orice altceva are legătură cu “rock” există.

Dashlane are o reclamă bună la un manager de parole. Nu o văzusem când m-am uitat la meci, mulțumesc Shumi!

Microsoft a avut o reclamă la Surface, dar nu zicea nimic despre produs, ci arăta o antrenoare din NFL și se termina cu “Microsoft, proud sponsor of NFL”. Eu au un pachet mare de sponsorizare ce include tablete Surface pentru antrenori, comentatori șamd. Au mai fost reclame și la aplicații de calculat impozitele și la Squarespace pentru făcut site-uri.

Fără legătură mare cu tehnologia, dar o reclamă care mi-a plăcut mult este cea de la Jeep Gladiator făcută pe filmul Groundhog Day. Bill Murray retrăiește aceeași zi la nesfârșit, dar descoperă că poate să se distreze cu un Jeep Gladiator din oraș. Reclama a picat foarte mișto pentru că acest Super Bowl s-a desfășurat chiar de Ziua Cârtiței în SUA (se pare că respectivul animal nu și-a văzut umbra și deci a prevestit o primăvară timpurie, ceea ce i-a făcut pe români să exclame “dar ce, ați văzut iarna pe undeva?”).

    21 comentarii

  1. Astea amuzante: T-Mobile, Alexa si Jeep, au fost ok. Spre deosebire de alti ani, cand erau numai din alea scremute.

    Parca tot la editia asta a fost o reclama a unuia care a platit vreo 6 milioane pentru un clip ca sa multumeasca unei clinici ca i-a salvat cainele…

      (Citează)

  2. Sunt misto toate, mi-au placut.
    Aia de la google insa e creepy as fuck si wrong on so many levels.
    Intai ca mi-a amintit de un episoddin black mirror in care sotul moare si sotia primeste un android programat cu toate informatiile pe care cloud-ul le acea despre sotul ei. Chestia asta tocmai devine o posibilitate.

    In al doilea rand, asa mai filosofic vorbind, se pare ca masinile ne vor capta si amintirile,vom avea amintiri second hand.
    In terapia pt dementa se folosesc lucruri reale, cum ar fi albume cu fotografii.

      (Citează)

  3. Aia de la SodaStream cu apa pe Marte mi s-a parut cea mai amuzanta. Si Jeep a fost misto in contextul zilei respective.

      (Citează)

  4. Tot fără legătură cu tehnologia a fost și Brian Cranston în reclama pentru Montain Dew bazată pe The Shining. https://www.youtube.com/watch?v=tHoYKy1GMgM

      (Citează)

  5. Verizon ar trebui să o lase mai ușor cu sentimentul și pompieri, atunci când a fost necesar serviciul lor le-au limitat viteza https://www.snopes.com/fact-check/verizon-firefighter-data-service/

    Mi-a plăcut cea de la Jeep și cea de la Amazon, deși nu pot să o suport pe Ellen DeGeneres – nu-mi place moaca ei, nu-mi plac porcăriile alea cu celebrities scares și există zvonuri destul de bine întemeiate că e la fel de nasoală ca om precum grăsanul de James Corden.

      (Citează)

  6. Cred că Hummer nu va fura nimic de la Tesla, așa cum nici Taycan nu a făcut-o.
    Probabil va avea în jur de 100kwh baterie și va costa dublu.

    Dar și dacă are baterie mai mare, îi lipsește un element important, chiar și pentru oamenii pentru care banii nu reprezintă o problemă: Rețea de încărcătoare. Tesla are o rețea care începe de la 150kwh, deci poate încărca într-o oră și ceva o baterie de genul (trebuie luate în calcul și pierderile de eficiență, și faptul că puterea trebuie să scadă pe măsură ce bateria e mai aproape de plin).

    Aceeași problemă și la Taycan. E de apreciat sistemul pe 800v și bateria mare, dar dacă nu ai unde s-o încarci? Ca om full de bani pentru care banii nu reprezintă o problemă, dai 200k pe Taycan, și apoi ce? Stai s-o încarci la supermarket la 50kwh? Sau mai dai 10-20k pe un încărcător DC acasă?

    Acuma că s-a deschis în Debrecen Supercharger Tesla, weekendul ăsta o să încerc să vin cu un Model 3 din Italia până aici, pe un drum care l-am mai făcut de n ori cu o mașină clasică, ce ar trebui să iasă. Așa ceva nu ar fi niciodată posibil cu un Taycan, oricât de bogat ai fi, pentru că n-ai unde s-o încarci la 150kwh.

    Rețeaua de superchargere cred că e 50% din decizia de cumpărare a unei Tesla. Fără aia nu faci nimic. Italianul care a cumpărat-o a zis că a rămas impresionat de timpii de încărcare. Până ia o țigară și o cafea, bateria e la 50%. Nici el nu se aștepta.

    De asta zic, pentru un SUV gen Hummer/Cybertruck îți trebuie baterie mare, iar asta înseamnă și încărcător puternic.

    Apropo, noile superchargere V3 cică vor avea și 250kwh. În timp ce la supermarket încă ai 50kwh…

      (Citează)

  7. Nu înțeleg de ce ai omis reclama de la managerul de parole Dashlane:
    https://youtu.be/B5lslSPfhkg
    Respect pentru ei că au investit atât pentru reclama la managerul lor de parole, pentru că face bine întregului domeniu, al securității, nu numai lor.
    E și din tehnologie și cât de cât amuzantă, e și de actualitate pentru ca e una dintre problemele cele mai serioase pe care utilizatorii obișnuiți nu o realizează. Și nu trebuie folosit Dashlane, merge orice altceva. Eu folosesc KeePass, care e gratuit și open source, are și aplicație de mobil, o grămadă de plugin-uri.

    Daca nu scrii tu atunci ma ofer sa scriu eu un guest post despre cum sa setezi un manager de parole astfel încât, odată setat, să-ți facă viata mai ușoară și mai sigură.

      (Citează)

    • N-am văzut-o când m-am uitat, dar am pus-o acum în articol. E mișto, mulțumesc!

      Shumi: Daca nu scrii tu atunci ma ofer sa scriu eu un guest post despre cum sa setezi un manager de parole astfel încât, odată setat, să-ți facă viata mai ușoară și mai sigură.

      Scrie-l și trimite-mi-l ca Word și screenshoturi pe lângă. Eu nu folosesc, deci nu cred că voi scrie așa ceva.

        (Citează)

  8. bogdan: PE CARE

    UN DRUM PE CARE L-AM MAI FĂCUT.

      (Citează)

  9. o sa folosesc doar CARE fara PE pana cand o sa accepte si in dex-ul limbii romane varianta simplificata.
    nu inteleg de unde trendul asta ca musai PE CARE de zici ca asta e problema nationala.

    manu144x: UN DRUM PE CARE L-AM MAI FĂCUT.

      (Citează)

  10. Estimativ așa, aveți idee cam ce audiență are super bowl in România?

      (Citează)

    • Se uită vreo 200 de oameni la el, bănuiesc eu.

      Pe mine m-au atins, însă. În timp ce mă uitam mi-au făcut poftă reclamele de la Pizza Hut și am comandat pizza de la ei.

        (Citează)

    • Imi dau seama ca pe tine te-au atins, din moment ce scrii despre asta, incercam sa imi dau seama daca scrii pentru ca iti place tie, sau pentru ca ai identificat o nisa de audienta in Romania :) .

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus