un blog de Radu Dumitru

Robotesc și la canalul meu de YouTube, dați un Subscribe dacă vă place.

Ford Puma începe de la 16.500 euro, preț special de lansare

13 Nov 2019  ·

AUTO  ·

21 comentarii

Ford a anunțat ieri preturile pentru modelul Puma, fabricat la Craiova alături de Ecosport. Puma este un crossover/suv de dimensiuni mici, dar cu aspect plăcut, modern, și dotări superioare modelului Ecosport, având scaune cu masaj, Active Cruise Control și Active City Stop, un portbagaj foarte bine compartimentat și alte tehnologii.

Modelul va ajunge în showroom-uri în ianuarie 2020 și va fi disponibil în trei variante de echipare: Titanium, Titanium-X și ST-Line X, urmând ca încă una să fie adăugată în 2020. O puteți vedea prezentată în clipul de mai jos, care a fost filmat de mine acum 4 luni și a avut un succes neașteptat pe YouTube:

Susține-mă cu un Subscribe:

Lista de prețuri o găsiți aici, dar pe scurt avem așa (toate includ TVA):

  • Titanium 1.0 litri 125 CP benzină M6 – 20.250 euro, care-i cel mai ieftin model cu excepția ofertei de mai jos
  • Titanium 1.0 litri 125 CP benzină A7 – 21.750 euro. Diferența nu-i mare pentru cutie automată, dar acest model va fi disponibil tocmai în luna mai 2020.
  • Titanium 1.0 litri 155 CP benzină M6 – 21.750 euro. Este cel mai puternic motor pe benzină disponibil.
  • Titanium 1.5 litri 120 CP motorină M6 – 21.750 euro. Este cel mai ieftin diesel.

Titanium are dotări bune incluse. Puma Titanium are jante de 17 inchi, închiderea automată a grilei radiatorului, faruri LED, oglinzi încălzite, scaune față cu masaj, ecran de 8 inchi cu SYNC 3, pilot automat cu limitator de viteză, diverse sisteme active și pasive de siguranță, parbriz încălzit. Mi se pare un preț bun.

Echiparea Titanium X vine cu sistem audio B&O, aer condiționat automat, ștergătoare automate și jante de 18 inchi, dar începe de la 22.250 euro benzină M6 și 23.750 euro pentru automată.

Echiparea ST-Line X aduce un aspect mai sportiv mașinii, cu diverse ornamente exterioare modificate. Suspensia este una sport, iar cutia automată va include și padele pe volan. Pornește de la 23.500 euro.

Din ce văd în prețuri, varianta mild-hybrid costă 500 de euro în plus față de modelul fără acest sistem pe benzină. Găsiți în lista de prețuri și cât costă câteva opționale, de exemplu volan și scaune încălzite sau pilot automat adaptiv.

Oferta specială de lansare, de 16.500 euro cu TVA, este cea de mai jos, adică un model Titanium ce include scaune față cu masaj, senzori de parcare spate, pilot automat cu limitator de viteză, faruri LED și diverse sisteme active și pasive de siguranță. Mi se pare un preț foarte bun pentru o mașină nouă. Acel display color 4,2″ cred se referă la cel din bord, nu din consola centrală, unde s-ar putea să primiți ecranul de 8 inchi tactil, că în Titanium este inclus standard.

    21 comentarii

  1. “…aspect mai sportiv mașinii, cu diverse ornamente exterioare modificate…”
    Credeam ca pun si ei un motor mai cu zvîc, nu o testoasa cu ornamente de iepure…

      (Citează)

  2. prin pilot automat presupun ca te referi la cruise control?!

      (Citează)

  3. Pare ok. Interiorul vad ca ramane oribil.

      (Citează)

  4. Nu zice nimeni pana cand dureaza oferta? Tinand cont ca-i cu 25% mai ieftin decat pretul de lista. Plus se cumuleaza si cu rabla?

      (Citează)

  5. Ma scuzati de inoportunare, dar cacareaza cu 3 pistoane chiar e un fail. 23500euro pentru 3 pistoane? Puteau face unul cu 4 pistoane de 1.2-1.3-1.4L si 125-140CP. Si vor sa scoata 155 din alea 3 pistoane? De cate ori merge chestia asta? Am citit ca in UK exista “class action suit” al oamenilor contra Ford pe tema acestui motor care crapa. Crapa blocul motor. Si plm, 23500 euro pentru o masina clasa B de 4.1m? Cred ca sunt aerieni cu marketingul.
    M-am uitat si la EcoSport, o tigaie inalta de te urci cu scara in ea, dar loc doar de copil in spate. La ce dracu or fi facut-o asa de inalta, cand e masina de strada, nu de drum desfundat, ca vine cu tractiune fata standard. Bai nene, ce fel de oameni stabilesc ce vrea clientul in materie de masini? Nu invata nimic din ce vrea piata, sau invata cand nu mai e nevoie.
    Tractiunea integrala intr-o tara cu drumuri nasoale trebuie din start gandita in oferta la crossovere. Motor cat de cat acolo, nu de drujba. Cine dracu o avea obsesia asta cu 3 pistoane? Bun, scoti masina la 4.1m si ceri pe ea 23500 euro unui client cu mentalitate de a cumpara cat mai multa masina de banii respectivi? Pretul real al acestui Puma este 16500 euro, atat face versiunea maxim echipata.

      (Citează)

    • ”La ce dracu or fi facut-o asa de inalta, cand e masina de strada”
      E special pentru marile orase românești unde apar des bălți multe…

        (Citează)

    • Pentru orașe și bălți s-a inventat Loganul. La un sfert de preț, cu șmenăreli făcute pe TVA. Mai tragi un gpl de săraci și te-ai scos.

        (Citează)

    • 1.2 Puretech are 130cp in 3 cilindri. E folosit sa traga un 5008, care e ditamai animalul. Da, cand e incarcat maxim (7 persoane plus bagaje) nu mai e chiar asa agil, dar in rest e un motor destul de capabil.

        (Citează)

    • 2.0 TDI boss, citeste despre ala, cica e spuma motoarelor.

        (Citează)

    • Am citit, l-am testat pe un Superb. N-am fost impresionat.

        (Citează)

  6. 1.0 l si 155 CP? Ceva e nenatural. E motor de motoreta cumva?

      (Citează)

    • Aia ma amuza și pe mine când aud motor de 1 litru.
      Păi 1 litru e pishu boului cum vrei sa tragă masina aia ceva.

      Mizeria aia crapă la prima forjare, ce sa ajungi cu ea 200-300k km.

        (Citează)

  7. Sunt curios, cat o sa mai ne prosteasca ford cu al sau motor ecoboost de 1 litru. Astept un ford ranger cu motor de 1 litru sa fie treaba, treaba.

      (Citează)

    • Au bagat sute de milioane si ani buni in cercetarea, dezvoltarea si producerea lui. Acum trebuie sa se chinuie cumva sa pacaleasca maximul posibil de oameni sa le cumpere porcaria.

        (Citează)

    • Bag de seama ca vorbesti ca sa te afli in treaba. Ai cumva ford si vorbesti din experienta sau…?

        (Citează)

  8. 2.0 l aspirat, 4 cilindrii, 120 cp. Mazda. Asta e un ex de motor de masina. Fiabil. Fara turbine si turbinute puse pe-un motoras in 3 pistoane ca sa-l duca binisor peste 100 cp. 3 pistoane si 1000 cc merge pe vw up, toyota aygo, twingo etc. Pe puma mergea un minim 1.4, daca nu chiar un 1.6.

      (Citează)

    • Numai experti in motoare, tehnici de consum, marketing si majoritatea conduc rable sh de 10ani. Ingineri, nene.

        (Citează)

  9. Acum revenind la Puma, pare o masina excelenta pentru toti cei care nu erau atrasi de Ecosport, care s-a vandut foarte bine. Deci ma astept sa fie un succes acest model. Cat despre promotie este praf in ochi, preturile Ford de catalog fiind cu 30% mai mari decat cele practicate de dealeri. Problema majora este absenta cutiei automate, e o gluma proasta sa lansezi mai intai varianta cu mestecau. De asemenea mild-hybrid-ul asta parca e facut special pentru tarile sub dezvoltate, cui ii pasa de 5% reducere la combustibil. Unde sunt electricele de la Ford? Nissan Leaf-ul e la decenii distanta.

      (Citează)

    • Numai parelologi, specialisti in cutii de viteze si piete de consum. Meseriasi nene. Si ei nici cu trotineta nu se descurca.
      Si ecosport s-a vandut asa bine ca sint pline drumurile de el. La fiecare colt de strada vezi cate 4-5 bucati.

        (Citează)

  10. BlackSkull:
    Numai parelologi, specialisti in cutii de viteze si piete de consum. Meseriasi nene. Si ei nici cu trotineta nu se descurca.
    Si ecosport s-a vandut asa bine ca sint pline drumurile de el. La fiecare colt de strada vezi cate 4-5 bucati.

    Bine ma, daca n-ai cumparat tu sau nu vezi la coltul tau de bloc, nu s-au vandut

    http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/ford/ford-ecosport/

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite. Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea.

sus