un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Știri despre tehnologie – 28 noiembrie 2018

28 Nov 2018  ·

ȘTIRI  ·

23 comentarii

    23 comentarii

  1. Intr-o perioada in care magazinele online fac tot posibilul sa livreze repede (eventual in aceeasi zi in care ai comandat), Elefant imi da termen de livrare pentru o carte pe stoc intr-o saptamana, dupa care revin si mai adauga inca 7 zile. Din punctul meu de vedere, Elefant este printre ultimile magazine unde as cauta produse sa cumpar.

      (Citează)

    • confirm! chiar si cu punctele de livrare au mari probleme. e o neconcordanta in sistemul lor. ultima oara cand am comandat am primit mesaj ca produsul e la punctul de livrare, asta dupa ce termenul de livrare a fost cu mult depasit, iar cand m-am dus la punctul de livrare, surpriza, nu ajunsese acolo. au vorbit la sediu, la curier si urma sa fie livrat ziua urmatoare. nu ms!

        (Citează)

    • Ultima oara dupa ce mi-au depasit termenul cu doua saptamani am cumparat de la concurenta iar lor le-am facut plangere la ANPC de unde si-au luat o mica amenda.

      Amin

        (Citează)

    • Elefant au și o problema de logică și datorită căreia se aglomerează inutil: nu poți anula o comandă. Am dat comanda 1, nu apărea în listă și am dat-o iar. După câteva ore primesc mail de informare despre cele doua comenzi similare. Ambele au fost livrate în aceeași zi la același punct de ridicare. Dacă aveam cum să anulez comanda scăpau de cautat în depozit câteva cărți, ambalat, cărat.

        (Citează)

  2. Radu n-are treaba cu problemele de livrare ale celor de la Elefant, el doar are de bagat un link afiliat. Cu jucarii intr-un articol de tehnologie, cum ar veni. I’m out of here.

      (Citează)

  3. Șocant! După black Friday nu există suficientă capacitate de livrare! Cine ar fi crezut?!

      (Citează)

    • Se pare că la toți bloggerii ajunși, aroganța vine la pachet cu celebritatea.

        (Citează)

    • Sau sunt oameni informați care țin minte că în fiecare an se întâmplă asta și nu se plâng a mia oară.

      Viața e prea scurtă ca să te plângi de chestiuni precum acestea pe ce site prinzi, de parcă ar rezolva ceva.

      Anulează comanda, ia de la alt magazin. E cea mai bună metodă să taxezi un magazin slab.

        (Citează)

    • Radu, nu se pune problema capacitatii de livrare a Elefant, ci a informarii gresite in comanda. Daca imi apareau din start 15 zile de livrare, nu mai aveam ce sa comentez. Desigur cumparam de la alt magazin, insa cel putin ei ar fi fost transparenti in ceea ce priveste capacitatea lor de livrare. Deci nu este vorba de BF.
      Si ironia nu cred ca-si avea sensul in comentariul tau.

        (Citează)

  4. Plasticaria de la Nespresso nu este espressor, credeam ca ai invatat sa faci diferenta de cand cu Lelit-ul.

      (Citează)

  5. nwradu:
    Anulează comanda, ia de la alt magazin. E cea mai bună metodă să taxezi un magazin slab.

    Elefant e pilaf la livrari indiferent ca e Black Friday sau nu. Cumperi din alta parte si dupaia faci reclamatie la ANPC.

      (Citează)

  6. deci iau aparat de cafea la 350 si primesc cadou 110 in cafea?
    no thanks, tot nu e deal.

      (Citează)

  7. Eu am comandat la elefant pe data de 22.11 si a ajuns pe 26.11.
    Initial la status mi-a estimat dade de livrare la 29.11.
    Adevarul este ca nici nu ma grabeam altfel as fi fost tentat sa anulez comanda.

      (Citează)

  8. nwradu:
    De ce nu sunt espressoare? Mai bine explici asta, ca să afle și restul.

    Pentru ca bautura pe care o produc nu se incadreaza in nici o definitie a espresso-ului. Gradul de macinare a cafelei din capsula si constructia aparatului fac imposibila obtinerea unei bauturi de tip espresso. Eu l-as numi mai degraba cafetiera, pentru ca asta e, un aparat care prepara cafea.

      (Citează)

    • Poate ca, dupa standard, ar putea fi numit espresso: http://www.espressoitaliano.org/files/File/istituzionale_inei_hq_en.pdf
      Ca e de kkt, asta-i alta poveste si o stie si Radu.

        (Citează)

    • Nici macar asa n-ar putea fi numit espresso, cauta in documentul tau tabelul de la pagina 7: extractia trebuie facuta cu apa la peste 90 gc, la 9 bari, cu un timp total de percolare intre 25-30 sec. Nespresso curge in maxim 15 sec, iar apa ce vine peste cafea atinge maxim 2-3 bari. E mai degraba cafea la filtru decat espresso.
      Deisgur ca Radu stie despre ce e vorba, doar are un espressor acasa.

        (Citează)

    • mihai: extractia trebuie facuta cu apa la peste 90 gc, la 9 bari, cu un timp total de percolare intre 25-30 sec. Nespresso curge in maxim 15 sec, iar apa ce vine peste cafea atinge maxim 2-3 bari. E mai degraba cafea la filtru decat espresso.

      Păi stai așa, ai descris jumătate din espressoarele de pe piață. Dacă vrei unul care să mențină 9 bari pe toată durata extracției, dai 1.500 de lei.

      Majoritatea oamenilor vor o cafea făcută rapid, simplu și curat, iar Nespresso oferă cea mai bună experiență în acest capitol. Prefer oricând Nespresso în locul a jumătate din cafelele disponibile prin localuri sau automate.

      Mie mi se pare un entry-point foarte bun în domeniul cafelelor într-o țară care consideră că amăreala aia supra-fiartă de la ibric este de fapt cafeaua adevărată, după ce se pun 3 lingurițe de zahăr în ea ca să poată fi băută.

      Eu n-am început direct cu Lelit, am trecut prin a bea 3 în 1, cafea de la vendomat, filtru, dolce gusto, espressor Philips de 250 de lei șamd. Doar trecând prin ele îți dai seama dacă vrei mai mult sau nu.

        (Citează)

  9. nwradu:
    Sau sunt oameni informați care țin minte că în fiecare an se întâmplă asta și nu se plâng a mia oară.

    Viața e prea scurtă ca să te plângi de chestiuni precum acestea pe ce site prinzi, de parcă ar rezolva ceva.

    Anulează comanda, ia de la alt magazin. E cea mai bună metodă să taxezi un magazin slab.

    Eu nu o sa mai iau de la eMag nimic ever. Mi-am comandat anvelope INAINTE de BF si mi-au ajuns dupa 10 zile si multe insistente cu toate ca mi-au dat estimare de livrare a doua zi…

    Am comandat un aragaz pe data de 23 si mi-au dat estimare astazi. Ce crezi, comanda e in acelasi status ca pe 23(comanda plasata) ceea ce inseamna ca nici macar nu au procesat-o ce sa mai zic de predat produsul la curier. 5 zile sa nu misti o comanda mi se pare enorm – mi le aducea DHL din China in acest timp. Nasol e ca acest aragaz nu a fost moft, cel vechi a decis sa moara iar eu de 5 zile mananc numai in oras.

    A doua a fost ultima sansa, am zis ca poate rezolva, tinand cont ca mi-au promis aia de la relatii clienti ca dau la facut awb mai repede:))

    Se pare ca emag nu are departament bun de customer experience si ca banii pe care i-au bagat in depozitele alea si in tururile cu elicopterul au fost cam degeaba din moment ce pe facebookul lor e harmalaie si gloate de oameni nemultumiti ii iau la “organ”. Nu mai zic de reclamatiile la anpc care curg garla catre ei.

    Problema nu ar fi ca sunt aglomerati in perioadele astea…problema e ca dau estimari de livrare nerealiste care sunt depasite cu fooarte mult. Mai bine nu mai dai estimare de livrare si gata! Zici frumos “Stimati clienti, deoarece spiridusii nostri nu sunt asa de rapizi ca ai lui Mos Craciun, produsele dumneavoastra vor ajunge candva anul asta! (pun si ei vreo 30 de zile ca se se acopere si gata)

      (Citează)

    • problema nu e la spiridusi, ci la renii aia care nu me muta mai departe :)

        (Citează)

    • Ce reni? Nici macar nu au dat comanda la curier să le ridice de la ei.

      La prima comanda am luat anvelope. Au trimis la curier 3 din 4(astea au ajuns fix a doua zi la curier) m-a sunat saracu’ curier să mă întrebe dacă le vreau pe alea 3 și îmi mai aduce una când o veni…eh, Ultima a ajuns după 10 zile la curier

      zup:
      problema nu e la spiridusi, ci la renii aia care nu me muta mai departe :)

        (Citează)

    • Sigur erau vândute de eMAG și nu de alta firma? Ca 2 cunoscuti au avut 2 situații diferite: emag livrare ok, firma în market place livrare aiurea.

        (Citează)

  10. Am ales special produse vandute de emag tocmai in ideea ca o sa faca treaba si nu o dau in gard. Cred ca in perioada asta se misca mai bine firmele mici.

    Mario:
    Sigur erau vândute de eMAG și nu de alta firma? Ca 2 cunoscuti au avut 2 situații diferite: emag livrare ok, firma în market place livrare aiurea.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus