un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Știri despre tehnologie – 18 octombrie 2018

18 Oct 2018  ·

ȘTIRI  ·

13 comentarii

Cum funcționează un pistol:

The inner workings of a Semi-Auto pistol. from r/mechanical_gifs

    13 comentarii

  1. @Radu, sper că tu nu crezi prostia aia cu hyperloop, nu? Este tehnic imposibil să facă așa ceva :)))

      (Citează)

    • Da? Hai baga argumente, formule, calcule. Vreau sa vad argumente solide, nu că e o prostie. Demontează măcar un element din sistem care ar fi imposibil de realizat. Și poți băga și studiile și realizările tale in inginerie, plus câteva brevete de inventie, daca ai.

        (Citează)

    • @Eu: Si podul peste stramtoarea Bering e posibil in teorie si, totusi, e un proiect mort. De ce? La fel e si Hyperloop. Nu e vorba ca nu se poate face tehnic, aici il contrazic pe Ciuby, ci ca ridica extrem de multe probleme de securitate. Alea-s elementele insurmontabile. De ratiunile economice, ce sa mai spunem? Proiectul de 500 de mile, actual, ridica costuri estimative de 100 miliarde. Dolari. Argumente legate de probleme de securitate si structurale sunt o gramada prin diverse locuri pe internet (in speta forumuri de ingineri si specialisti in prostii de-astea) , nu ma mai obosesc sa le dau linkuri si nici sa le insir aici, toata lumea stie sa caute. Si inclin sa le dau dreptate, puse in balanta, riscurile sunt covarsitor mai mari decat castigul de timp. E vorba aici de transport de persoane, in masa, nu de trimis 2-5 astronauti intr-o capsula care mai ia foc din cand in cand. Aia isi asuma riscuri calculate si, in plus, aia e meseria lor. Eu nu-s pilot de supersonic, nu vreau decat sa ma duc pana la Dorohoi , dupa zacusca, cu Hyperloop-ul, si sfarsesc prajit la Barlad , ca s-a oprit supozitorul in tunel. Apropo, hyperloopu’ nu are usi la tub, chiar daca s-a oprit si inca n-a facut sarmale din calatori, trebuie sa vina instalatoru’ sa taie burlanu’, ca n-ai altfel cum sa iesi de-acolo. Trenul, chiar daca o da in fasole, macar merge pe-afara. :)) Mai ramane comparatia cu avioanele, insa alea au macar aeroporturi, pe traseu, unde pot ateriza de urgenta, dar am scris destul pentru un comentariu, ma opresc. Merg pe mana lui Ciuby, nu cred ca se va face Hyperloop comercial in urmatorii 50 de ani. Si daca v-am enervat, uite, daca se face , totusi, in timpul vietii mele, si blogul lui Radu va mai fi aici , promit ca sunt primul care imi iau bilet si , duca-ma Hyperloopul unde-o vrea, La San Francisco sau la poarta la Sfantu’ Petru, o sa postez aici cum a fost. :D

        (Citează)

    • Eu:
      Da? Hai baga argumente, formule, calcule. Vreau sa vad argumente solide, nu că e o prostie. Demontează măcar un element din sistem care ar fi imposibil de realizat. Și poți băga și studiile și realizările tale in inginerie, plus câteva brevete de inventie, daca ai.

      Ți s-a dat pe undeva p-aici un link către un video d-al lui Thunderf00t, urmărește-l. Și vezi că are mai multe, că e mare hater la adresa Hyperloop și vreo alte 2-3 mari invenții d-astea „revoluționare”. Discutăm când vor avea un tub de metal de 500 mile presurizat și cu tot ce trebuie, că până atunci vorbim doar ca să ne aflăm în treabă. Momentan nimic din ce au „demonstrat” nu arată că s-ar putea face tehnic așa ceva.

        (Citează)

  2. Aia cu nunta e o prostie. Nu e treaba mea daca nu-si platesc taxele aia de la restaurant, fotografii si cine mai participa la o nunta. Si fiscul trebuie sa dovedeasca ca aia n-au platit, nu sa-i ameninte pe altii sa-i dea in gat pe aia de au cantat sau facut fotografii.

      (Citează)

  3. Eu:
    Da? Hai baga argumente, formule, calcule. Vreau sa vad argumente solide, nu că e o prostie. Demontează măcar un element din sistem care ar fi imposibil de realizat. Și poți băga și studiile și realizările tale in inginerie, plus câteva brevete de inventie, daca ai.

    Felicitari pentru postare!

      (Citează)

  4. mai mananci mult tesla pe paine?
    iti da musky un 5% reducere daca scri de tesla in fiecare stire?

      (Citează)

  5. Ciprian:
    Felicitari pentru spiritul de turma.
    Ia si asculta/vezi aici, de la un profesor adevarat (cu studii, diplome, astea) : https://youtu.be/RNFesa01llk

    Spor.

    Mai urmează să spui că pământul e plat și ai încheiat argumentarea. Ca inginer am învățat un lucru, nu poți fi expert in toate. Nu cred că exista cineva sa le știe pe toate. Daca era o echipa de experți din diferite domenii as fi zis ca are rost sa mă uit la clip. Nenea asta am văzut că e un fel de guru al științei, le știe pe toate. Unii oameni investesc mii de ore in cercetare și experimente, apoi apare cate un nene cu un clip pe YouTube și gata, a demontat tot. Am observat că lumea reacționează mai bine la aruncat cu căcat, decât la aplaudat.

      (Citează)

    • Galileo Galilei sustinea ca pamantul se invarte in jurul soarelui si era sa o termine ca Giordano Bruno. Daca turma spune ceva, nu inseamna ca este obligatoriu si adevarat sau ca nu oate exista un singur om care sa stie mai bine.

        (Citează)

  6. cata_nv:
    @Eu:Si podul peste stramtoarea Bering e posibil in teorie si, totusi, e un proiect mort.De ce?La fel e si Hyperloop. Nu e vorba ca nu se poate face tehnic, aici il contrazic pe Ciuby, ci ca ridica extrem de multe probleme de securitate.Alea-s elementele insurmontabile. De ratiunile economice, ce sa mai spunem? Proiectul de 500 de mile, actual, ridica costuri estimative de 100 miliarde. Dolari. Argumente legate de probleme de securitate si structurale sunt o gramada prin diverse locuri pe internet (in speta forumuri de ingineri si specialisti in prostii de-astea) ,nu ma mai obosesc sa le dau linkuri si nici sa le insir aici,toata lumea stie sa caute.Si inclin sa le dau dreptate,puse in balanta, riscurile sunt covarsitor mai mari decat castigul de timp. E vorba aici de transport de persoane, in masa,nu de trimis 2-5 astronauti intr-o capsula care mai ia foc din cand in cand.Aia isi asuma riscuri calculate si,in plus, aia e meseria lor. Eu nu-s pilot de supersonic, nu vreau decat sa ma duc pana la Dorohoi, dupa zacusca, cu Hyperloop-ul, si sfarsesc prajit la Barlad , ca s-a oprit supozitorul in tunel.Apropo,hyperloopu’nu are usi la tub,chiar daca s-a oprit si inca n-a facut sarmale din calatori,trebuie sa vina instalatoru’sa taie burlanu’,ca n-ai altfel cum sa iesi de-acolo.Trenul,chiar daca o da in fasole,macar merge pe-afara. :))Mai ramane comparatia cu avioanele, insa alea au macar aeroporturi, pe traseu, unde pot ateriza de urgenta, dar am scris destul pentru un comentariu, ma opresc.Merg pe mana lui Ciuby,nu cred ca se va face Hyperloop comercial in urmatorii 50 de ani. Si daca v-am enervat, uite,daca se face , totusi,in timpul vietii mele, si blogul lui Radu va mai fi aici , promit ca sunt primul care imi iau bilet si , duca-ma Hyperloopul unde-o vrea, La San Francisco sau la poarta la Sfantu’ Petru, o sa postez aici cum a fost. :D

    Că nu este rentabil să îl faci și ridică câteva probleme de securitate e altceva. El a spus că tehnic nu se poate. Știu foarte bine că e un proiect mort, și singurul câștig sunt tehnologiile dezvoltate pe lângă. E trendul asta, de a face afirmații de genii, fara macar sa aducă un argument.

      (Citează)

  7. O măsură buna pentru recoltarea taxelor din activitățile “ludice” legate de nunta ar fii fost dacă statul îți deduce acei bani din impozitul pe venit; in felul acesta tinerii căsătoriți ar avea tot interesul să prezinte facturile.

      (Citează)

  8. Statul si ANAF vor ca altii sa le faca gratis treaba pentru care ei sunt platiti. Ne indreptam spre un stat politienesc, care nu este deloc departe de fostul stat comunist si securist.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus