blog demisec cu note fine de tehnologie

Urmăriți-mă pe Instagram și pe YouTube!

UniCredit a lansat o nouă versiune Mobile Banking cu multe funcții interesante (p)

18 Dec 2017  ·

TEHNOLOGIE  ·

12 comentarii

Telefonul va deveni principalul mijloc de interacțiune cu banca, se spune de ceva vreme în toată lumea. Eu sunt de acord, ba chiar fac asta cu telefonul meu din motive similare cu ale cumpărăturilor online: e mai simplu și mult mai rapid decât un drum la sediu sau un apel la call-center, iar aplicațiile de Mobile Banking devin periodic mai complexe, cu tot mai multe funcții și servicii integrate.

UniCredit a lansat de curând o versiune îmbunătățită a aplicației lor de Mobile Banking, modificările principale fiind următoarele:

  • blocarea sau deblocarea cardurilor. Dacă ai suspiciuni legate de securitatea cardului îl poți bloca imediat sau, dacă ai un card special cu care doar uneori faci cheltuieli, îl poți ține blocat mereu și debloca chiar înaintea unei tranzacții.
  • reglarea rapidă a limitelor de tranzacționare. La fel, pentru securitate sporită poți ține o limită mică pe card și o poți crește înaintea unei tranzacții mai mari.
  • permite login cu amprentă și chiar validarea tranzacțiilor folosind amprenta, în limita a maxim 800 de lei, cu telefoanele compatibile.
  • gruparea tranzacțiilor în funcție de cont sau card, plus o opțiune de control al bugetului prin introducerea categoriilor pentru cheltuieli, ca să poți vedea cât ai dat pe mâncare, benzină, facturi șamd.

De restul opțiunilor, precum consultare sold, plată facturi, văzut harta cu ATM-uri șamd nu mai zic, că fac partea din “generația întâi” de aplicații mobile. Eu folosesc trei aplicații mobile de la trei bănci diferite și țin minte când aceste deja clasice opțiuni erau puse la dispoziția clientului, darămite acum cu tot ce-a venit nou. Au trecut mai toate însă printr-un redesign ce le face mai rapid accesibile și mai bine organizate în meniuri, după cum puteți vedea în tutorialele de pe YouTube.

Linkuri de download: iOS și Android.

Aplicația este gratuită și mai vine cu încă două avantaje la bord.

Primul că în perioada 4 decembrie 2017 – 4 martie 2018 se derulează o campanie promoțională în care cei ce activează aplicația intră în tragerea la sorți din săptămâna respectivă pentru o tabletă iPad Air (regulament PDF). Cei ce fac și o tranzacție din aplicație au o șansă în plus de câștig.

Al doilea avantaj constă în câteva beneficii pentru clienții digitali: cei cu cont GeniusCont pot face un schimb valutar pe zi chiar la cursul BNR, în limita a 1000 de euro, adică un fel de happy hour pentru schimb valutar. Apoi, pentru depozitele deschise prin Mobile și Online Banking dobânda este un pic mai mare.

Aplicația este foarte bine securizată, spun cei de la bancă, atât prin criptarea comunicației cât și prin măsuri suplimentare precum acoperirea ecranului atunci când rulează în background pentru a nu putea fi capturat. UniCredit spune că nu a înregistrat nici o fraudă prin aplicația Mobile Banking. Îi cred, aplicația nu m-a lăsat să fac screenshoturi nici în modul demo, a trebuit să fotografiez ecranul pentru cele de mai jos:

    12 comentarii

  1. O revolutionat mobile banking-ul.

      (Citează)

  2. incearca cu HiSuite sa faci screenshot (prin desktop)

      (Citează)

  3. Iar la Libra Bank e in continuare un wrapper web care ignora 2FA.

      (Citează)

  4. Dupa ce mi s-a emis un card nou, care nu mai avea “Tiriac” pe el, am uitat sa verific numarul maxim de tranzactii pe zi.

    Asa ca am ramas intr-o zi in Auchan cu un cos plin de cumparaturi pe care nu l-am putut cumpara ca dadea eroare la card. Mai aveam unul, dar din diverse motive nu mergea (BT – a trebuit resetat si incercat iar la un ATM – ceva de genul asta, dar asta e alta poveste), iar bancomatul era destul de departe, nu imi tinea nimeni locul la casa, asa ca am lasat cosul acolo si am sunat la call center. Dupa vreo 30 de minute am reusit sa dau de cineva care sa imi mareasca acel numar. In acest timp, desi doamna de la casa a zis ca o sa imi iau cosul la fel cum l-am lasat, bineinteles ca a fost golit si produsele puse inapoi pe rafturi. Sfinti.

    Seara le-am dat o sugestie pe adresa de mail dedicata a celor de la Unicredit, le-am zis ca recent au avut un update in care poti sa faci blocare/deblocare a cardului direct din aplicatie, dar ar fi utila si modificarea numarului de tranzactii permise pe zi, sa nu mai am problema asta.

    Dupa scurta vreme am vazut ca a aparut un update, care continea si acest lucru. Yey! :)

      (Citează)

  5. Unicredit BANK te taxează dacă scoți bani de la ATM-ul Unicredit, deși ai cont deschis la ei.

    Unicredit este cea mai proasta banca unde poți să-ți ții banii în România, ai taxa de administrare cont: ‘Account Maintenance Fee’ de 3 Ron pe luna iar ultima data când am scos 300 ron de la ATM-ul Unicredit am fost taxat cu 0,60 Ron – ‘Fee for ATM transaction’, suma nu e mare dar e de porc în condițiile în care multe bănci nu te taxează dacă scoți bani de la bancomatele altor bănci.

    Degeaba se lauda cu GeniusCont dacă aceste avantaje nu sunt și pentru clienții mai vechi, eu având cont la ei de peste 10 ani.

    Cred ca e timpul sa ma mut la ING.

      (Citează)

    • Vezi că majoritatea băncilor au trecut la sistemul în care nu te taxează la ATM dacă încasezi lunar salariul în acel cont (sau ai un rulaj), nu musai în orice condiții.

      De ce nu faci upgrade la pachetul mai modern?

      Ar trebui să le zici și lor că alte bănci elimină aceste taxe, că presiunea clienților contează mult.

        (Citează)

    • Eu am o oferta foarte buna personalizata pentru compania de la care primesc salariu. Poate reușești cumva sa îți negociezi contractul, mai ales după ce ii ameninți ca pleci la concurenta… asta bineînțeles numai dacă te tine ceva legat de aceasta banca…ca și idee printre avantajele pe care le am ar fi zero comisioane pentru transferuri interbancare, zero comision pentru extrageri ATM de la orice banca inclusiv in străinătate, Overdraft cu robor + 1%, nu mai țin minte pentru depozit dar nu era rău nici acolo…ca și idee se poate dar cel mai simplu evident ca este negocierea de către o corporatie sau o firma care rulează sume mari de bani…
      Acum ca sa nu creadă lumea ca laud Unicredit va dau 2 exemple de așa nu:
      1. Am pierdut un card și am mers la banca ca sa cer altul:
      Eu: Am pierdut card și am nevoie de altul
      Banca: va costa 40 lei emiterea noului card
      Eu: Ok. Vreau sa închid contul împreuna cu cardul. Cât costa?
      Banca: Nimic
      Eu: Vreau sa deschis un alt cont împreuna cu un alt card. Cât costa?
      Banca: Nimic
      In 3 minute(un telefon către un superior) am primit confirmare ca voi primi card fără nici un cost suplimentar.
      2. Blocat 3D secure și sunat la banca pentru deblocare(asta după ce am fost in banca și mi s-a spus ca aceasta operațiune nu poate fi efectuata decât telefonic)
      Banca: ca sa va spun parola și sa resetez contorul de logare trebuie sa va adresez 2 întrebări de securitate
      Eu: Ok
      Banca: CNP?
      Eu: lol asta îl pote afla oricine…
      Banca: răspunsul la întrebarea secrta?
      Eu: nu știu despre așa ceva
      Banca: este o mașina
      Eu: (oare întrebarea o fi prima mea mașina…chiar nu îmi aminteam asta…) zic Dacia
      Banca: nu e asta, e o marca japoneza
      Eu: (pfff…nu am avut niciodată o mașina japoneza ce dracu o fi fost in capul meu când am setat asta) Honda
      Banca: nu
      Eu: Toyota
      Banca: da
      Eu: eiiiii(fericit dar in același timp gândiduma ce securitate misto are banca mea de încredere)
      Evident ca mi-am primit parola…

        (Citează)

  6. Una bucata din contract, de pe vremea cu Țiriac :”Clientul poate rambursa anticipat din credit, contra unui comision de 3%, dar nu mai puțin de 250euro”. În fapt, fraza citita corect era ca Comisionul era de minim 250 euro. Așa că mi-am refinanțat 10k de la Țiriac cu 10,3k la alta banca, după 19luni de plata și… cu rambursări anticipate, am reușit sa reduc cheltuielile cu creditul cu 4900euro. Era 2010.

      (Citează)

  7. Anul trecut am inchis cardul de la ei. Urma sa imi expire si s-au gandit sa-mi trimita un card nou prin curier. Doar ca nu l-au trimis la adresa unde locuiesc, l-au trimis undeva prin Kiseleff ca asa figuram la ei in baza de date. Nu stiu de unde si pana unde adresa aia ca n-am locuit niciodata acolo.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, spune-ți părerea:

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verifică ce-ai scris. Dacă vrei să mai adaugi ceva, lasă un nou comentariu. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici, și fără mesaje doar de dragul URL-spam-ului. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt binevenite. Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pentru a le prelua doar pe acelea.

sus