un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

asus s5507

Noua Dacia Duster – interiorul și dotări noi

12 Sep 2017  ·

AUTO  ·

25 comentarii

Prezentată oficial acum câteva ore la salonul de la Frankfurt, noua Dacia Duster dezvăluie toate detaliile, începând cu interiorul mașinii (uploadat la rezoluție mai mare, ca să puteți da zoom pe detalii și text):

Sunt și ceva mai multe fotografii cu detalii ale exteriorului, inclusiv stopurile ce seamănă un pic cu cele de pe Jeep Renegade. Pentru alte fotografii și discuții, nu uitați de articolul de acum o săptămână.

Și mai plăcute sunt câteva dotări precum:

  • multi-view camera. Din păcate, nu e vorba de vedere ca din satelit, ci poți schimba pe rând între cele 4 camere din jurul mașinii.
  • climatizare automată.
  • avertizare la unghi mort.
  • faruri automate.
  • keyless entry.

Sunt bucuros să văd astfel de dotări pe Duster. Marca Dacia a crescut foarte mult, felicitări francezilor și celor de la Mioveni pentru asta, și cred că noul Duster, cu așa dotări și un preț competitiv, se va vinde foarte, foarte bine. Prețurile exacte n-au fost comunicate, dar s-a folosit exprimarea “shockingly affordable”.

În caz că vă întrebați ce fac eu pentru o nouă mașină, aștept să văd preturile și cum arată noua Skoda Karoq.

asus s5507

    25 comentarii

  1. “Skoda Karoq SUV revealed
    Shares parts with the SEAT Ateca and VW Tiguan
    Will go on sale in late 2017
    Entry-level models will cost around £17,000”

    https://www.carwow.co.uk/news/skoda-karoq-suv-price-specs-release-3634

      (Citează)

    • Entry level-ul ala de la Skoda va fi probabil foarte spartan si cu motor lesinat. In aceasi bani, Dusterul va fi mult mai bine echipat.

      Asa, poti si acum sa iti cumperi Kadjar nou cu 17K. Dar e obligatoriu alb si cu jante de otel. Arata ca o masina neterminata.

        (Citează)

    • Nu, eu vreau cu cutie automată, măcar 140 CP, niște dotări bune (cameră spate, airbaguri, conectivitate telefon, poate un cruise control șa), 4×4. Sper sa nu treacă de 23.000, deși probabil o va face.

        (Citează)

    • nwradu:
      Nu, eu vreau cu cutie automată, măcar 140 CP, niște dotări bune (cameră spate, airbaguri, conectivitate telefon, poate un cruise control șa), 4×4. Sper sa nu treacă de 23.000, deși probabil o va face.

      Singura Skoda Octavia benzina 4×4 e la 23000 si e cheala rau, adica singura dotare e ca ai centura de siguranta :)) Daca pui restul de dotari sa ajungi la dotari Vitara sau SX4 de top te duce pe la 26000-27000.

      Sigur Karoq va fi incepe benzina automat 4×4 de la 25000, chel, daca va fi.

        (Citează)

    • Virgil: Sigur Karoq va fi incepe benzina automat 4×4 de la 25000, chel, daca va fi.

      Nici așa scump, că intră în alte game. Cam la 25.000 va fi ăla cu dotări bune. În principiu, e cam aceeași mașină cu Seat Ateca și te poți juca la configuratorul Seat de pe alte țări, dacă nu la a noastră, cu prețurile.

        (Citează)

  2. Vedere ca din satelit poate fi un add-on ulterior, impreuna cu noul sistem multimedia 2018.
    Actualul sistem probabil nu duce astfel de optiune.

      (Citează)

    • Aici sunt două opțiuni: n-au făcut software-ul de combinat imagini și-l vor adăuga ulterior, dacă există și putere de procesare la bord.

      Sau, 2, n-au camere suficient de bune pentru asta. E nevoie de unele wide angle totuși.

        (Citează)

  3. E peste Suzuki, asta e clar.

      (Citează)

  4. Despre VW T-Roc ce parere ai? Ar putea fi o solutie pt tine…

      (Citează)

    • Arată bine. Nu-mi dau seama cât de înalt este, că s-ar putea să fie SUV doar cu numele, în genul Captur sau GLA.

        (Citează)

    • Captur e printre cele mai inalte crossovere. :) Vezi specificatiile.

      In fine, bine ca ai renuntat la ideea unui Vitara. Ne-am dat si noi seama ca e prea cheap si doar pentru ca avea 4×4 nu merita. Asa ca am luat un Qashqai.

      Insa toate astea s-au intamplat pentru ca am dat de un dealer tepar (Sara Motors Timisoara) care a luat banii de avans si s-a folosit de ei, fara sa faca nicio comanda la fabrica. Urmeaza un articol cuprinzator despre ei.

        (Citează)

  5. Liniile de design (la interior) sunt invechite fata de alte modele de pe piata, dar probabil asta face parte si din strategia Renault, care nu vrea ca Dusterul sa canibalizeze din vanzarile Kadjar.

    Foarte important e scorul de siguranta pe care il va primi de la Euro NCap.

      (Citează)

  6. Sol:
    Liniile de design (la interior) sunt invechite fata de alte modele de pe piata, dar probabil asta face parte si din strategia Renault, care nu vrea ca Dusterul sa canibalizeze din vanzarile Kadjar.

    Foarte important e scorul de siguranta pe care il va primi de la Euro NCap.

    Pai sunt mai….robuste. Ca designul prea elegant nu da incredere multora.

      (Citează)

  7. Automată ca să nu simți mașina are?

      (Citează)

  8. Insa toate astea s-au intamplat pentru ca am dat de un dealer tepar (Sara Motors Timisoara) care a luat banii de avans si s-a folosit de ei, fara sa faca nicio comanda la fabrica.Urmeaza un articol cuprinzator despre ei.

    Ciudat, dacă ai fi intrat pe forumul Suzuki ai fi evitat țeapa. Sunt vreo câteva cazuri acolo (mă rog, erau pe vremea când căutam eu, nu știu acum.)

      (Citează)

    • Din pacate am facut greseala sa ma documentez mult despre masina si putin despre dealer. Chiar nu ma gandeam ca exista samsari si la reprezentante oficiale.

      M-am uitat pe forum dupa ce am dat comanda, era prea tarziu. Am zis ca-o fi bine, ca ultimul caz raportat fusese cu vreun an in urma. Se pare ca ei totusi au aceeasi practica si se adancesc tot mai mult.

        (Citează)

    • Ce nasol. Și ai rezolvat cumva cu banii?

        (Citează)

    • Da, cu zeci de amenintari si telefoane, cu Suzuki Romania pe fir, am reusit sa recuperez avansul.

        (Citează)

  9. Sînt dezamăgit, mașina e fix aceeași, practic un facelift, nu văd nicăieri să fie fabricată pe o platformă nouă (pentru Dacia). Nu s-au adresat cele mai importante probleme: spațiul interior și portbagajul (care la 4×4 e micuț) iar confortul scaunelor rămîne de văzut. Mașina pare mai impunătoare, avînd grila mai lată, dar judecînd după dimensiunile exterioare prezentate e la fel ca precedenta.

      (Citează)

  10. Dusterul nou e super , puncteaza peste tot , dar pentru Bucuresti are un mare minus. Butucul de yala pe tabla , expus hotilor . Am avut 2Logan, se sparg constant, mare minunea sa ai player audio mai mult de 1 an (aaaa .. si roata de rezerva sub masina) tot asa “bine gandita” a fost. Adica … s-au cam innecat ca tiganul la mal. Au pus comenzile de geamuri la locul lor, au facut comenzile pe volan ca la carte, dar doua detalii majore au scapat . Ce-i drept … daca nu-mi spargea masina in Bucuresti , nu ajungeam cu ea la service-urile DACIA decat la revizii … pana acum nu m-am gandit ! HA

      (Citează)

    • butucu ala e bun cand iti pierzi cheia pe coclauri si trebuie musai sa intri in masina :D

        (Citează)

    • Liviu:
      Dusterul nou e super , puncteaza peste tot , dar pentru Bucuresti are un mare minus. Butucul de yala pe tabla , expus hotilor . Am avut 2Logan, se sparg constant, mare minunea sa ai player audio mai mult de 1 an (aaaa .. si roata de rezerva sub masina) tot asa “bine gandita” a fost. Adica … s-au cam innecat ca tiganul la mal. Au puscomenzile de geamuri la locul lor, au facut comenzile pe volan ca la carte, dar doua detalii majore au scapat . Ce-i drept … daca nu-mi spargea masina in Bucuresti , nu ajungeam cu ea la service-urile DACIA decat la revizii … pana acum nu m-am gandit ! HA

      LA dacia logan 2 da. Butul e clasic. Poti sa-l scoti de tot.
      LA duster 2 nu mai are butuc.

        (Citează)

  11. Dacia duster 2 cu cutie automata. Urmatoarea masina pe wishlist.
    De ce? Ca e vanduta peste tot.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus