un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Știri despre tehnologie – 31 mai 2017

31 May 2017  ·

TEHNOLOGIE  ·

9 comentarii

NSFW: Driati Meladze.

    9 comentarii

  1. “51% dintre urmăritorii lui [Trump pe] Twitter sunt conturi false.” :)

      (Citează)

  2. modifica la urmaritorii lui Twitter…sunt ai lui Trump pe twitter

      (Citează)

  3. “Dezvoltarea remake-ului Final Fantasy 7 va fi continuată de Square Enix, trecând peste partenerii externi.”

    2 nume mi-au ramas intiparite legate de esec / distrugere … Square Enix care efectiv a facut praf Supreme Commander si inca cateva pe langa, si Marissa Mayer care a facut praf yahoo-ul. la partea de yahoo efectiv nu pot sa inteleg cum dintr-o companie care se tinea foarte bine a decazut brusc din 2011 – 2012 ( toate versiunile noi de mess au fost praf, ultima sanatoasa sa zicem ca a fost 9, 11 avea multe reclame, ce e acum este de fapt un web browser rulat intr-un frame. versiunea cea mai frumoasa a lor cu interfata spre vista (bazata pe wpf) dupa 6 luni a fost anulata ca nu au vrut sa mai scoata bani. apoi totul efectiv a fost facut sa faca lumea sa nu mai foloseasca yahoo mess ( http://news.softpedia.com/news/users-can-t-stand-the-new-yahoo-messenger-desktop-app-507333.shtml in fiecare zi inchideau ca si “solved” thread-urile de propuneri unde efectiv toata lumea zicea ca e o mizerie )

    asa ca pe linia asta, nu vad deloc bine ce o sa scaoda Square enix

      (Citează)

    • alt caz extrem de dubios a fost Nokia.

        (Citează)

    • Păi să le luăm pe rând.

      Supreme Commander nu știu de ce a fost eșec, dar jocul era o clonă de Total Annihilation și nu m-a impresionat prin nimic.

      Square Enix, totuși, este o companie foarte mare cu multe serii de succes, dintre care Final Fantasy, Just Cause, Dragon Quest și multe altele distribuite de ei, precum Tomb Raider, Deus Ex, Thief șamd.

      Yahoo a fost în criză pentru că nu avea nimic. Soluția lor de email rămăsese pentru cei ce n-au avut chef să treacă pe ceva mai bun, iar asta nu face un public comercial bun.

      Apoi, serviciile lor s-au dus pe rând. Rămăsese citit site-ul de știri, dar chiar și acela a pierdut trafic în favoarea unora noi precum HuffPo șamd.

      E un simplu caz de neadaptare la tendințele moderne.

      Nokia este un alt caz similar. Țin minte un citat din Nadella sau cum îl chema pe CEO: “la Nokia dura mai mult să facem o prezentare PowerPoint decât le lua chinezilor să facă un nou telefon”.

      Compania era un gigant ce trăia bine în era dumbphones, dar s-a adaptat foarte greu la cea a smartphone-urilor. Au stat în expectativă la început, apoi s-au mișcat foarte greu pentru a veni pe piață, iar fața le-a fost luată de Apple și apoi de Google și tot ce-a tras Android-ul în sus, în special HTC și Samsung.

      E o lecție foarte bună de învățat din toate acestea, anume că atunci când are loc o schimbare masivă de tehnologie companiile mari trebuie să o prevadă din timp și să fie pregătite pentru ea.

      Un exemplu bun e cu Tesla. Marile companii au râs de mașini electrice și de Tesla până când, vai, n-au vânzări și acum se dau de ceasul morții să scoată și ele ceva. Și totuși Tesla este în față cu tehnologia de vehicule autonome, de baterii șamd.

      Un exemplu în celălalt sunt ar fi Blackberry. Sau Kodak. Poșta Română spre deosebire de, să zicem, Royal Mail sau La Poste.

        (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus