un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Când alții îți promovează articolele

11 Sep 2015  ·

GÂNDURI  ·

7 comentarii

Mi se pare foarte drăguț că cei de la Berăria H au investit bani în promovarea articolului scris de mine, aici, despre burgerul H. Nu știu pe nimeni acolo, n-am vorbit cu nimeni, dar cineva a văzut articolul și l-a promovat pentru că, în fond, este despre ei.
facebook_beraria_h_burger

Asta a făcut ca articolul să urce pe locul 11 în topul celor mai citite în ultimele 30 de zile și pe locul 3 în ultimele 7 zile.

Toate companiile ar trebui să profite de articolele ce se scriu despre ele. Nu le-am înțeles niciodată pe cele care aleg să nu spună nici “pâs” despre articolele de pe bloguri sau statusurile de Facebook ce le-ar aduce beneficii. Uneori primesc un produs la test, scriu un review, apoi zic “dați și voi un share pe contul oficial al brandului? – Ah, nu putem… avem un calendar de postare, se ocupă o agenție de ăla, nu știm cine sau cum, nu-i politica noastră”. Okay… asta în condițiile în care în străinătate se pune mare preț pe feedback-ul publicului.

Cel mai amuzant a fost când o companie n-a vrut să dea share unui concurs de pe acest blog, unde ei dădeau premiile, pentru că ar fi însemnat să-mi facă mie publicitate. Repet, un share la un articol despre ei, unde dădeau premii și explicam serviciile lor, era de fapt publicitate pentru mine. M-am crucit și am trecut mai departe.

Apropo de Facebook, au introdus recent un fel de author tag și am văzut acum și o funcție mișto extinsă din sistem. Te întreabă dacă vrei să vezi mai multe texte ale respectivului om, o posibilitate bună de a mai obține urmăritori.
facebook_autor

    7 comentarii

  1. Pai era clar ca cine erai tu sa le zici altora despre firma lor.
    Adica orice cititor ar fi zis, ba da nwradu asta e scula daca astia se folosesc de ce zice el.

      (Citează)

  2. Tocmai vazusem un linkmde pe reddit catre un articll de al tau si comentariile aferente si ma asteptam ca articolul asta sa fie despre trollingul ala. was disappointed

      (Citează)

  3. Pe bune ca nu cunoști pe nimeni acolo? Uitam când te dădeai cu Tesla cu unul dintre acționari? Pișcotul tot pișcot e. Am auzit ca din decembrie emag lasă câțiva alisteri fara campanii. Sa fie asta un semn disperat de reactivare a blogului in speranța ca nu vei fi scos de pe lista lor?

      (Citează)

    • Felicitări, ai câștigat Internetul, cum se zice. Mai rar am văzut așa paranoia.

      Dacă aș fi cunoscut pe cineva pe acolo, nu e mai logic că aș fi omis respectiva propoziție decât să zic o minciună? Cunosc oameni în multe locuri, de ce să mint?

      Doi la mână, cel cu Tesla era acționar la eMAG și a vândut totul, ieșind complet din afaceri. Acum, din ce văd, se dă cu Tesla și se distrează pe plaje exotice, cum ar face orice om cu niște milioane în cont.

      Celălalt acționar eMAG este și acționar la Berăria H. Din ce-am văzut, a băgat bani, nu se implică activ în management (e ocupat cu altele), bănuiesc că la un moment dat va dori și niște profit de pe urma investiției sau o va vinde celuilalt acționar (practic, l-a împrumutat cu bani pentru a porni afacerea).

      Deci, oameni diferiți. Acum, spune-mi, te pricepi la zvonuri, Internet și bloguri la fel cum te pricepi atunci când confunzi doi oameni?

        (Citează)

  4. Le convine, pentru ca asa afla mai multe lume de ei. Si nu costa decat cateva sute de lei, perfect deductibili.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus